Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(222)
Forma i typ
Książki
(222)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(327)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(119)
Czytelnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(35)
Wypożyczalnia Czarnków
(78)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(13)
Wypożyczalnia Złotów
(47)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(17)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Grewiński Mirosław
(7)
Auleytner Julian
(4)
Biel Krzysztof
(4)
Malikowski Marian
(4)
Żegnałek Kazimierz
(4)
Igliński Grzegorz
(3)
Kida Jan
(3)
Litak Stanisław
(3)
Sowa Kazimierz Zbigniew
(3)
Zielecki Alojzy
(3)
Żuk-Łapińska Ludmiła
(3)
Ampel Teresa
(2)
Andrusiewicz Andrzej
(2)
Babik Marek
(2)
Borecka Irena
(2)
Chojnowski Zbigniew
(2)
Czernowa Wiera
(2)
Evers Adalbert
(2)
Hajduk Edward
(2)
Heinze Rolf G
(2)
Homa Edward
(2)
Homplewicz Janusz
(2)
Jacewicz Agata
(2)
Kantyka Sławomir
(2)
Kosmala Janina
(2)
Kostkiewicz Janina
(2)
Kusztal Justyna
(2)
Materne Jerzy
(2)
Ochmański Marian
(2)
Olearczyk Teresa Ewa
(2)
Ostasz Gustaw
(2)
Owsiany Helena
(2)
Paliński Antoni
(2)
Pilecka Barbara
(2)
Popławska Agata
(2)
Rejzner Andrzej
(2)
Rodziewicz-Gruhn Joanna
(2)
Skrzypczak Bohdan
(2)
Sowa Józef
(2)
Stanek Janusz
(2)
Steiner Jürg
(2)
Uliasz Stanisław
(2)
Więckowska Barbara
(2)
Żbikowski Piotr
(2)
Adamczykowa Zofia
(1)
Adamek Irena
(1)
Adamek Margaret E
(1)
Adamowska Lucyna
(1)
Almog Oz
(1)
Ambroziewicz Wiktor
(1)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Andrykiewicz Jan
(1)
Badora Sylwia
(1)
Banach Marek
(1)
Banaszak Józef
(1)
Baraniak Barbara
(1)
Barr Nicholas Adrian
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bereźnicka Małgorzata
(1)
Biłos Edward
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Brzuchowska Zofia
(1)
Bylica Andrzej
(1)
Błasiak Anna
(1)
Cekiera Czesław
(1)
Chauviere Michel
(1)
Chmiel Piotr
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Chrobak Tadeusz
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Czeredrecka Barbara
(1)
Daley James G
(1)
Darowski Roman
(1)
Derbis Romuald
(1)
Dobosz Stanisław
(1)
Dobosz-Sztuba Alina
(1)
Drynda Danuta
(1)
Dudek Jarosław
(1)
Dudek Joanna
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Dyka Franciszka
(1)
Dynowska Maria
(1)
Dzienio Kazimierz
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dzięciołowicz Katarzyna
(1)
Dąbek Adam
(1)
Dąbrowski Zdzisław
(1)
Dębowski Jan
(1)
Esping-Andersen Gosta
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Florczykiewicz Janina
(1)
Frąckowiak Tadeusz
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Gajewska Grażyna
(1)
Gajewski Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(76)
1980 - 1989
(28)
1970 - 1979
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(222)
Język
polski
(220)
nieznany (po)
(1)
Temat
Pedagogika
(18)
Polityka społeczna
(16)
Nauczyciele
(14)
Wychowanie
(13)
Nauczanie
(11)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Nauczanie początkowe
(10)
Uczniowie
(10)
Pedagogika resocjalizacyjna
(9)
Rodzina
(9)
Dziecko
(8)
Literatura polska
(7)
Opieka społeczna
(6)
Poezja polska
(6)
Agresywność
(5)
Etyka
(5)
Język polski
(5)
Kształcenie
(5)
Młodzież
(5)
Polska
(5)
Szkolnictwo
(5)
Alkoholizm
(4)
Chrześcijaństwo
(4)
Dziecko niepełnosprawne
(4)
Historia
(4)
Infrastruktura społeczna
(4)
Język rosyjski
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Osobowość
(4)
Postawy
(4)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(4)
Studenci
(4)
Bezrobocie
(3)
Biblioterapia
(3)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Kuratorzy (prawo)
(3)
Literatura
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Przemoc w szkole
(3)
Przestępczość
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Samorealizacja
(3)
Sekty i ruchy religijne
(3)
Socjologia
(3)
Wartość
(3)
Antropologia filozoficzna
(2)
Arteterapia
(2)
Baczyński, Krzysztof Kamil (1921-1944)
(2)
Choreoterapia
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(2)
Domy dziecka
(2)
Dziewczęta
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Etyka chrześcijańska
(2)
Filozofia
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Harcerstwo
(2)
Hipoteza
(2)
Ideologia
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kościół a państwo
(2)
Kultura
(2)
Matematyka
(2)
Metoda Montessori
(2)
Miasta
(2)
Mowa
(2)
Muzykoterapia
(2)
Młodzież trudna
(2)
Nauki społeczne
(2)
Nałóg
(2)
Oświata
(2)
Oświecenie
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagogika opiekuńcza
(2)
Pedagogika rodziny
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Personalizm
(2)
Praca dyplomowa
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Reportaż
(2)
Samowychowanie
(2)
Sieroctwo społeczne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Twórczość
(2)
Unia Europejska
(2)
Wieś
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wychowanie seksualne
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Zachowanie
(2)
Zło
(2)
Życie seksualne
(2)
Temat: dzieło
Bogurodzica
(1)
Temat: czas
2001-0
(9)
1989-
(7)
1701-
(4)
1801-
(4)
1901-
(4)
1939-
(2)
1918-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Rosja
(2)
Chełm (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Izrael
(1)
Ruś
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Literatura polska
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Literatura
(2)
Literatura dziecięca polska
(2)
Literatura oświecenia
(2)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Bajka i baśń polska
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Fotografia
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Literatura romantyzmu
(1)
222 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38759, 38758 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem rozważań podejmowanych w książce jest analiza multimedialnego kształcenia ustawicznego nauczycieli, młodzieży uczącej się, studentów i dorosłych w zakresie nauk humanistycznych, społecznych i informatycznych, a także doskonalenie nauczycieli i pedagogów oraz wychowawców w kontekście nowego znaczenia i roli mediów cyfrowych we współczesnym i globalizującym się świecie. Należy zadać sobie pytanie: Jakie są przesłanki najnowszych wyzwań medialnego kształcenia ustawicznego nauczycieli, zwłaszcza te, które wynikają z nowych możliwości mediów cyfrowych, mających w coraz większym stopniu charakter interaktywny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To obszerne dzieło, stanowiące kompendium wiedzy na temat problemów związanych z socjalizacją młodego pokolenia. Do publikacji tej udało się pozyskać czołowych naukowców z kraju, intelektualnie związanych z tematyką agresji. Dzięki temu jest to obecnie jedna z ważniejszych pozycji, dotyczących problemów społecznych na rynku wydawniczym. O jej wartości stanowi wszechstronność i przejrzystość podejmowanych tematów, a przede wszystkim przedstawienie praktycznych rozwiązań systemowych. Większość autorów prezentujących swoje badania, oparło je na teoriach nieprzystosowania społecznego, które jest zjawiskiem wieloczynnikowym i nadzwyczaj złożonym. Prezentując problematykę przemocy i agresji w szkole, autorzy starali się ją przekazać z punktu widzenia przynajmniej kilku gałęzi nauk. Przemoc i agresja w szkole została określona jako ważny problem społeczny, a jako taki często znajdujący się w centrum opinii publicznej. Podjęcie tej problematyki przez WSP TWP, jako długofalowego zadania badawczego i wydawniczego, było rzeczą ze wszech miar słuszną i pożyteczną. Wynikało ono z potrzeb dydaktycznych, naukowych i społecznych. Oprócz wyżej wymienionej pozycji, Wydawnictwo WSP TWP w Warszawie wydała do tej pory pod redakcją A. Rejznera już dwie znaczące pozycje książkowe dotyczące problemu agresji i przemocy wśród młodzieży. Pierwszą była książka "Agresja w szkole - spojrzenie wieloaspektowe" (Warszawa, 2004), drugą natomiast publikacja "Przemoc i agresja w szkole - próby rozwiązania problemu" (Warszawa, 2008).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104682, 104533 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47824 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38419 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31812 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47922 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26874 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26864, 26863 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76291, 76292 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie zawiera wprowadzenie do problematyki pomocy społecznej oraz analizę empiryczną możliwości wsparcia osób i rodzin dysfunkcyjnych przez Ośrodki Pomocy Społecznej w opinii pracowników socjalnych. Autorzy oparli się na analizie dokumentów, badaniach ankietowych i szczegółowych opiniach pracowników socjalnych. Przedstawione zostały problemy i grupy społeczne, z którymi najczęściej stykają się pracownicy socjalni. Omówiono przyczyny powstawania dysfunkcjonalności, formy działań pomocowych oraz zakres czasowy przeznaczony na ich realizację. Dokonano także analizy skuteczności podejmowanych działań i zwrócono uwagę na współpracę Ośrodków Pomocy Społecznej z innymi instytucjami i organizacjami o charakterze pomocowym. Wśród rozważanych problemów omówiono także postulaty zgłaszane przez pracowników socjalnych w zakresie zmian w funkcjonowaniu pomocy społecznej w odniesieniu do jej efektywności. "Na wstępie recenzji książki chcę podkreślić jej niekwestionowany walor, jakim jest wybór tematu. Autorzy opracowania podjęli bowiem niezwykle ciekawy poznawczo i ważny społecznie, a dotąd rzadko przedstawiany w Polsce, problem pomocy społecznej. Książkę można umieścić w nurcie analiz empirycznych i studiów teoretycznych prowadzonych przez polityków społecznych, socjologów, politologów i ekonomistów zainteresowanych problematyką instytucji polityki społecznej, systemu zabezpieczenia społecznego i instrumentu tego systemu, jakim jest pomoc społeczna. [...] książka jest rzetelnym, niezwykle bogatym w wątki, a przy tym dobrze udokumentowanym opracowaniem wnoszącym wkład do wiedzy w zakresie pomocy społecznej" [fragment recenzji prof. dra hab. Jerzego Krzyszkowskiego]. "Zaletą opracowania jest skoncentrowanie się na części badawczej [...]. Autorzy nie roszczą sobie pretensji do dokonania pełnej diagnozy funkcjonowania OPS, ani też roli pracowników socjalnych, w rozwiązywaniu problemów społecznych. Jednak odwołując się bezpośrednio do opinii pracowników socjalnych wskazują na konieczne zmiany w systemie pomocy społecznej, których deklarowanie ma miejsce już od wielu lat, a jest jedynie politycznym sloganem. Lektura opracowania pozwala spojrzeć na problem pomocy społecznej oczami pracownika socjalnego i zaobserwować podstawową sprzeczność polegającą na pokładaniu dużych nadziei związanych z działaniami prowadzonymi przez pracowników socjalnych, z jednoczesnym znacznym ograniczaniem ich samodzielności w codziennej pracy" [fragment recenzji prof. dr hab. Aldony Frączkiewicz-Wronki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104684 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47899 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 87483 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104687, 104686, 99767 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest pracą zbiorową, w której występują krytyczne opracowania 38 autorów z 15 uczelni - 13 polskich i 2 czeskich. Zawiera prace poświęcone zmianom w reformowanym systemie integralnego kształcenia, wynikom badań kompetencji dzieci, trudności nauczycieli. Obejmuje sześć rozdziałów, które łączą tematykę teoretyczną z zastosowaniami teorii w praktyce. Pierwszy rozdział poświęcono problematyce realizacji założeń systemu integralnego we współczesnej szkole, autorzy nie tylko zdiagnozowali sytuację (w tym rozbieżności między teorią i praktyką), ale również zwrócili uwagę na bariery i ewentualne możliwości - perspektywy zmian. W rozdziale drugim poruszono zagadnienia dotyczące szeroko pojętego wpływu domu rodzinnego na edukację wczesnoszkolną; rolę rodziny, współpracę między domem a szkołą, omówiono poza tym niezwykle ważny moment w życiu dziecka, jakim są jego pierwsze doświadczenia szkolne. Rozdział trzeci zawiera przemyślenia związane z treściami polonistycznymi w systemie integralnego kształcenia, a w szczególności z edukacją literacką, patriotyczną, czytelniczą oraz z wykorzystaniem komputera. Czwarty rozdział poświęcono edukacji matematycznej. Podkreślono w nim, jak ważne jest odpowiednie przygotowanie przyszłych nauczycieli klas I-III do wprowadzania treści matematycznych, a także, że integracja matematyki z innymi dziedzinami życia jest nie tylko możliwa, ale konieczna. Abstrakcyjne pojęcia matematyczne wyrastają z naturalnych, rzeczywistych sytuacji i należy je wprowadzać czynnościowo. W piątym rozdziale, znajdują się teksty dotyczące tak ważnych aspektów nauczania zintegrowanego, jak przedmioty artystyczne (muzyka, plastyka), zastosowanie multimediów, zwłaszcza Internetu, a także wyzwania stojące przed nauczycielem pracującym w dobie społeczeństwa informacyjnego. Ostatni, szósty rozdział, to zbiór rozważań odnoszących się do trudności występujących w edukacji wczesnoszkolnej (w odniesieniu do realizacji tego procesu, kompetencji nauczycielskich, aktywności uczniów oraz udziału rodziców) a także możliwych rozwiązań, które mogłyby przyczynić się do jej ulepszenia. Książka przeznaczona jest dla środowisk naukowych zajmujących się edukacją dzieci, ośrodków metodycznych, nauczycieli klas początkowych i przedszkoli, studentów kierunków wczesnoszkolna edukacja zintegrowana i pedagogika przedszkolna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104683 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47823 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34012 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21314, 21313 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Na moje zaciekawienie książką ks. Profesora Czesława Cekiery złożyły się dwa powody. Po pierwsze, nazwisko Autora, cieszącego się wielkim autorytetem w środowisku badaczy zajmujących się patologiami społecznymi. Po drugie, w swoich własnych badaniach nad rozwojem człowieka często zastanawiam się nad zagrożeniami rozwojowymi i mechanizmami kształtowania się nietypowych dróg życiowych, a także nad sposobami zapobiegania zmianom w zachowaniu jednostki, niekorzystnym z punktu widzenia jej pomyślnego życia i rozwoju. Podobnie jak Autora ocenianej książki niepokoją mnie nowe i nasilające się zjawiska społeczne związane z uzależnieniem od substancji chemicznych oraz przemocą. Wczytując się w rozważania, moją uwagę zwrócił postulat Autora o przeciwdziałaniu patologii społecznej poprzez wychowanie w duchu powinności i odpowiedzialności. Postulat ten Autor wiąże z przenikającym jego wykłady przekonaniem, że zagrożenia w rozwoju młodych pokoleń tkwią w liberalizacji. Radykalna postać tego poglądu może budzić dyskusję, lecz nie sposób zaprzeczyć, że obserwowane we współczesnym świecie poszerzanie swobody indywidualnej wymaga większej odpowiedzialności od jednostki. Dodałbym do tego, że wymaga się współcześnie od pokoleń większych niż kiedyś zdolności do samoregulacji. [z recenzji prof. dr hab. Janusza Trempały]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106852 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48646 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64272 P 1,6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44754 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16382 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka (...) zaprezentowała wiele rozmaitych ujęć, z których trzy wybijają się jako znaczące dla podjętej przez nią tematyki "sztuki i resocjalizacji" oraz "kreacji i korekcji". Są to, historycznie rzecz ujmując, koncepcje i hipotezy autorstwa Czesława Czapówa "twórczej samodzielności", Marka Konopczyńskiego "twórczej resocjalizacji" oraz Tomasza Rudowskiego "arteterapii i jej implikacji". W moim przekonaniu uczyniła to kompetentnie, trafnie interpretując tezy wymienionych tu autorów. Na zakończenie przedstawiła zarys własnej koncepcji ukazującej związek procesu resocjalizacji z kształtowaniem dobrostanu psychicznego jednostki. [z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Lesława Pytki]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106853 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64271 P 4,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48647 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64270 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej