Poziom nauczania Gimnazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Basińska Anna
(1)
Cole Ronald
(1)
Dziubalska-Kołaczyk Katarzyna
(1)
Kremiec Anna
(1)
Nawrot Agnieszka
(1)
Pietrala Dawid
(1)
Pietrala Teresa
(1)
Stopka Dorota
(1)
Włodarczyk Barbara
(1)
Zielińska Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(12959)
Nauczyciele języka polskiego
(4863)
Pedagodzy szkolni
(4635)
Dyrektorzy szkół
(3829)
Wychowawcy klas
(3751)
Poziom nauczania Gimnazja
(-)
Pedagodzy
(3389)
Nauczyciele przedszkoli
(3237)
Bibliotekarze
(2878)
Nauczyciele bibliotekarze
(2785)
Dzieci
(1465)
Dorośli
(1396)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1139)
Wychowawcy małych dzieci
(1135)
6-8 lat
(1102)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1061)
Rodzice
(1026)
Terapeuci
(999)
Szkoły podstawowe
(933)
Nauczyciele języków
(924)
Psycholodzy szkolni
(804)
Lekarze
(776)
Biblioterapeuci
(757)
Sportowcy
(742)
Szkoły średnie
(740)
Coachowie
(738)
9-13 lat
(721)
Literaturoznawcy
(695)
Nauczyciele biologii
(694)
0-5 lat
(565)
Nauczyciele geografii
(563)
Biolodzy
(549)
Nauczyciele akademiccy
(524)
Pracownicy oświaty
(502)
Młodzież
(463)
Nauczyciele matematyki
(448)
Psycholodzy
(405)
Socjoterapeuci
(370)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(364)
Nauczyciele chemii
(361)
Nauczyciele historii
(332)
Animatorzy kultury
(307)
Psychoterapeuci
(292)
Nauczyciele muzyki
(287)
Nauczyciele zawodu
(285)
Przedszkola
(273)
Szkoły wyższe
(271)
Nauczyciele fizyki
(269)
Pracownicy socjalni
(262)
Wychowawcy świetlic
(260)
Doradcy zawodowi
(237)
Klasa 8.
(219)
Nauczyciele techniki
(218)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(207)
14-17 lat
(201)
Klasa 7.
(193)
Terapeuci zajęciowi
(186)
Klasa 3.
(178)
Studenci
(177)
Klasa 6.
(175)
Szkoły ponadpodstawowe
(175)
Specjaliści terapii uzależnień
(174)
Klasa 5.
(170)
Bibliolodzy
(165)
Klasa 4.
(165)
Nauczyciele etyki
(162)
Klasa 1.
(154)
Muzykoterapeuci
(153)
Klasa 2.
(152)
Nauczyciele informatyki
(152)
Logopedzi
(139)
Nauczyciele filozofii
(129)
Filozofowie
(128)
Gimnazja
(126)
Nauczanie początkowe
(107)
Analitycy ochrony środowiska
(96)
Szkoły specjalne
(89)
Uczniowie
(88)
Nauczyciele wiedzy o społeczeństwie
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(79)
Licea
(76)
Dyrektorzy przedszkoli
(63)
Arteterapeuci
(59)
Nauczyciele wiedzy o kulturze
(55)
Psychiatrzy
(51)
Uczniowie szkół średnich
(51)
Pedagodzy specjalni
(49)
Historycy
(48)
Katecheci
(47)
Menedżerowie
(45)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(41)
Kulturoznawcy
(39)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(38)
Nauczyciele plastyki
(38)
Nauczyciele szkół podstawowych
(34)
Technikum
(34)
Artyści
(33)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(27)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(27)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(22)
Nastolatki
(21)
Temat
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Lektura szkolna
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Poeci polscy
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Gatunek
Encyklopedia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Biologia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do współpracy w projekcie E-nauczyciel przyrody zaproszeni zostali nauczyciele szkół podstawowych i gimnazjów, nauczający przedmiotów: przyroda, chemia, biologia oraz fizyka. Przed rozpoczęciem pracy, każdy z nauczycieli został przeszkolony w zakresie metody modelowania dialogów w klasie Questioning the Author (QtA). Wyposażony został również w umiejętność posługiwania się platformą. Do głównych zadań nauczyciela podczas prowadzenia zajęć należało odpowiednie modelowanie dialogów w oparciu o animacje Flash. Co oznacza modelowanie dialogów? Jest to wysyłanie do uczniów specjalnie sformułowanych zapytań, które wymagają odpowiedzi w formie rozbudowanej, opisowej i narratorskiej. W metodzie QtA nauczyciel stara się nie pytać uczniów wprost o szybką i krótką odpowiedź na zapytanie. Nauczyciel nie oczekuje konkretnej odpowiedzi, chce jedynie usłyszeć jak przebiega u ucznia proces myślowy i dochodzenie do jego własnych wniosków. Do celów zajęć stworzono scenariusze z przedmiotów: przyroda, chemia, biologia oraz fizyka. Każdy ze scenariuszy zawiera trzy podstawowe części: CASUM, TUTORIAL i PODSUMOWANIE. Podczas całego czasu trwania projektu, nauczyciele byli wspierani przez ekspertów i doradców w zakresie prowadzenia zajęć metodą QtA. Mogli konsultować przebieg lekcji, budowanie dialogów, oraz treści jednostek lekcyjnych w dogodnej dla siebie formie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116877 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65896 P 11,3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej