Poziom nauczania Gimnazja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Basińska Anna
(1)
Cole Ronald
(1)
Dziubalska-Kołaczyk Katarzyna
(1)
Pietrala Dawid
(1)
Pietrala Teresa
(1)
Zielińska Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(12899)
Nauczyciele języka polskiego
(4847)
Pedagodzy szkolni
(4632)
Dyrektorzy szkół
(3814)
Wychowawcy klas
(3743)
Poziom nauczania Gimnazja
(-)
Pedagodzy
(3360)
Nauczyciele przedszkoli
(3222)
Bibliotekarze
(2833)
Nauczyciele bibliotekarze
(2748)
Dzieci
(1441)
Dorośli
(1375)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1136)
Wychowawcy małych dzieci
(1135)
6-8 lat
(1090)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1061)
Terapeuci
(986)
Rodzice
(974)
Nauczyciele języków
(924)
Szkoły podstawowe
(920)
Psycholodzy szkolni
(803)
Lekarze
(775)
Biblioterapeuci
(753)
Sportowcy
(742)
Szkoły średnie
(741)
Coachowie
(720)
9-13 lat
(709)
Literaturoznawcy
(695)
Nauczyciele biologii
(695)
Nauczyciele geografii
(563)
0-5 lat
(560)
Biolodzy
(549)
Nauczyciele akademiccy
(523)
Pracownicy oświaty
(502)
Nauczyciele matematyki
(448)
Młodzież
(447)
Psycholodzy
(370)
Socjoterapeuci
(370)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(364)
Nauczyciele chemii
(361)
Nauczyciele historii
(330)
Animatorzy kultury
(307)
Nauczyciele muzyki
(287)
Nauczyciele zawodu
(285)
Nauczyciele fizyki
(269)
Szkoły wyższe
(269)
Przedszkola
(264)
Psychoterapeuci
(264)
Pracownicy socjalni
(262)
Wychowawcy świetlic
(259)
Doradcy zawodowi
(235)
Nauczyciele techniki
(218)
Klasa 8.
(216)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(207)
14-17 lat
(193)
Klasa 7.
(190)
Terapeuci zajęciowi
(184)
Studenci
(177)
Klasa 3.
(174)
Specjaliści terapii uzależnień
(174)
Klasa 6.
(169)
Klasa 5.
(165)
Bibliolodzy
(164)
Nauczyciele etyki
(162)
Klasa 4.
(158)
Szkoły ponadpodstawowe
(156)
Muzykoterapeuci
(153)
Nauczyciele informatyki
(152)
Klasa 1.
(151)
Klasa 2.
(148)
Logopedzi
(137)
Nauczyciele filozofii
(129)
Filozofowie
(128)
Nauczanie początkowe
(107)
Gimnazja
(105)
Analitycy ochrony środowiska
(97)
Szkoły specjalne
(89)
Uczniowie
(89)
Nauczyciele wiedzy o społeczeństwie
(86)
Szkoły ponadgimnazjalne
(77)
Licea
(75)
Dyrektorzy przedszkoli
(63)
Arteterapeuci
(58)
Nauczyciele wiedzy o kulturze
(55)
Uczniowie szkół średnich
(51)
Pedagodzy specjalni
(49)
Historycy
(47)
Menedżerowie
(45)
Katecheci
(42)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(41)
Psychiatrzy
(41)
Kulturoznawcy
(39)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(38)
Nauczyciele plastyki
(38)
Artyści
(33)
Nauczyciele szkół podstawowych
(33)
Technikum
(33)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(27)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(27)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(22)
Nastolatki
(21)
Temat
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do współpracy w projekcie E-nauczyciel przyrody zaproszeni zostali nauczyciele szkół podstawowych i gimnazjów, nauczający przedmiotów: przyroda, chemia, biologia oraz fizyka. Przed rozpoczęciem pracy, każdy z nauczycieli został przeszkolony w zakresie metody modelowania dialogów w klasie Questioning the Author (QtA). Wyposażony został również w umiejętność posługiwania się platformą. Do głównych zadań nauczyciela podczas prowadzenia zajęć należało odpowiednie modelowanie dialogów w oparciu o animacje Flash. Co oznacza modelowanie dialogów? Jest to wysyłanie do uczniów specjalnie sformułowanych zapytań, które wymagają odpowiedzi w formie rozbudowanej, opisowej i narratorskiej. W metodzie QtA nauczyciel stara się nie pytać uczniów wprost o szybką i krótką odpowiedź na zapytanie. Nauczyciel nie oczekuje konkretnej odpowiedzi, chce jedynie usłyszeć jak przebiega u ucznia proces myślowy i dochodzenie do jego własnych wniosków. Do celów zajęć stworzono scenariusze z przedmiotów: przyroda, chemia, biologia oraz fizyka. Każdy ze scenariuszy zawiera trzy podstawowe części: CASUM, TUTORIAL i PODSUMOWANIE. Podczas całego czasu trwania projektu, nauczyciele byli wspierani przez ekspertów i doradców w zakresie prowadzenia zajęć metodą QtA. Mogli konsultować przebieg lekcji, budowanie dialogów, oraz treści jednostek lekcyjnych w dogodnej dla siebie formie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116877 A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej