196532
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki : familijny escape room - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2022]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry. Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów. Kupując ten zestaw otrzymujecie zaproszenie na prywatny pokaz obrazów znajdujących się w kolekcji rodziny Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem, że krewni nie dopuszczają go do zarządzania majątkiem, wynajął was, abyście ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie Charles ma wśród personelu swojego człowieka, który pomoże wam w ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym tajnym pomocnikiem.
Status dostępności:
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 950 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Liczba graczy 2-6.
Czas gry 1-2 godziny.
Domowa wersja gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod trzeba rozwiązać ukryte w pokoju zagadki. Poziom trudności 2.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek 8+.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej