Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(154)
Forma i typ
Książki
(126626)
Artykuły
(51502)
E-booki
(13637)
Publikacje dydaktyczne
(10293)
Publikacje fachowe
(5196)
Gry i zabawki
(154)
Poezja
(5081)
Proza
(2992)
Publikacje naukowe
(2897)
Czasopisma
(2029)
Poradniki i przewodniki
(1367)
Audiobooki
(1317)
Publikacje popularnonaukowe
(845)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(568)
Publikacje informacyjne
(413)
Filmy i seriale
(266)
Komiksy i książki obrazkowe
(240)
Dramat (rodzaj)
(188)
Druki ulotne
(140)
Albumy i książki artystyczne
(68)
Muzyka
(68)
Publikacje religijne
(46)
Mapy
(39)
Publikacje promocyjne
(16)
Grafiki
(9)
Książka
(9)
Nuty
(9)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Plansze do gry
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Rysunki
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dramat
(1)
Ebooki
(1)
Gry komputerowe
(1)
IBUK Libra
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksiązki
(1)
Opowiadania
(1)
Poradniki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje
(1)
Wydawnictwa popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(146)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(137)
Autor
Roubira Jean-Louis
(9)
O'Connor Rory
(6)
Herrmann Ève
(5)
Minge Krzysztof
(5)
Minge Natalia
(4)
Norman Ewa
(4)
Pawlikowska Beata
(4)
Sorrentino Silvano
(4)
Tchoukriel Emmanuelle
(4)
Biela Agnieszka
(3)
Cardouat Marie
(3)
Chiacchiera Martino
(3)
Goyke Sebastian
(3)
Jakubczyk Malwina
(3)
Raman Ely
(3)
Rocchi Roberta
(3)
Stankiewicz Kamila
(3)
Świtlak Ewa
(3)
Bruch Joanna
(2)
Dybowska Bożena
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Ewers Sandra
(2)
Falski Maciej
(2)
Ginter Tomasz
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Juszkat Patrycja
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madaj Karol
(2)
Madejski Jan
(2)
Pawłowska Paulina (1990- )
(2)
Popvics Magdalena
(2)
Sikora Michalina
(2)
Spychał Krzysztof
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wilczyńska Berenika
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bohnstedt Antje (1975- )
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Boruta Anna
(1)
Bukowski Adam
(1)
Charneau Adeline
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Chmura Anna
(1)
Ciesielski Krzysztof
(1)
Collette Xavier
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Coudray Marina
(1)
Cymer Dominik
(1)
Dennen Paul
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Eschenbrenner Marie
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Frassek Dorota
(1)
Grzyb Katarzyna
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hinder Carine
(1)
Hofmann Sabine
(1)
Hova Gil
(1)
Jakubowska Barbara
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Klimkiewicz Danuta
(1)
Koniecka Katarzyna
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kostrzębska Karolina
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Krzyżanek Joanna
(1)
Krzyżanek Joanna Cecylka Knedelek przedstawia
(1)
Król Anna
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lang Anna
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Lehner Monika
(1)
Lorenz Katarzyna
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Meredith Taida
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Mroczek Olga
(1)
Niedźwiecka-Anuszczyk Magdalena
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pierô
(1)
Pogoda Zdzisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(37)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(153)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(88)
6-8 lat
(60)
9-13 lat
(48)
Młodzież
(48)
0-5 lat
(24)
Dorośli
(23)
Rodzice
(21)
14-17 lat
(19)
Nauczyciele
(15)
Szkoły podstawowe
(11)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
18+
(6)
Terapeuci
(6)
Przedszkola
(5)
Klasa 1.
(4)
Klasa 3.
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
12+
(3)
Klasa 0.
(3)
Klasa 4.
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Pedagodzy
(3)
Klasa 2.
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
4Dzieci
(1)
7-107 lat
(1)
Logopedzi
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(53)
Hobby i czas wolny
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(30)
Gry edukacyjne
(28)
Trening umysłu
(20)
Trening koncentracji
(15)
Zagadki
(12)
Wyobraźnia
(10)
Myślenie twórcze
(9)
Pamięć
(9)
Gry planszowe
(8)
Uczucia
(8)
Uwaga (psychologia)
(8)
Język angielski
(7)
Język polski
(7)
Logopedia
(7)
Matematyka
(7)
Znaki i sygnały drogowe
(7)
Escape rooms
(6)
Karty dydaktyczne
(6)
Metoda Montessori
(6)
Mowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Spostrzeganie
(6)
Wychowanie komunikacyjne
(6)
Gry w karty
(5)
Logika
(5)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Przyroda
(5)
Dziecko
(4)
Gra planszowa
(4)
Pedagogika zabawy
(4)
Ekologia
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Historia
(3)
Karty
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Logoterapia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(3)
Ortografia
(3)
Praca zespołowa
(3)
Relacje interpersonalne
(3)
Rozwój emocjonalny
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Terapia logopedyczna
(3)
Anatomia człowieka
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Gry i zabawy
(2)
Gry w pudełkach
(2)
Integracja społeczna
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Kody
(2)
Motywacja
(2)
Myślenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauka pisania
(2)
Osobowość
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Pewność siebie
(2)
Pismo
(2)
Pisownia
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Arytmetyka
(1)
Asertywność
(1)
Astronomia
(1)
Bajka i baśń
(1)
Biologia
(1)
COVID-19
(1)
Cecylka Knedelek (postać fikcyjna)
(1)
Coaching
(1)
Czas
(1)
Dinozaury
(1)
Edukacja artystyczna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Emocje i uczucia
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Energooszczędność
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Geologia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry strategiczne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język dziecka
(1)
Język niemiecki
(1)
Kalambury
(1)
Kariera
(1)
Klimat
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(75)
Gry i zabawy umysłowe
(71)
Gry planszowe
(49)
Ćwiczenia i zadania
(46)
Gry i zabawy dziecięce
(32)
Publikacje dla dzieci
(31)
Pomoce dydaktyczne
(30)
Materiały pomocnicze
(20)
Gry w karty
(19)
Gry i zabawy
(13)
Plansze do gry
(11)
Karty do gry
(9)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(9)
Gry strategiczne
(7)
Gry i zabawy literackie
(6)
Gry w kości
(6)
Książka do wypełniania
(6)
Książka zabawka
(5)
Poradniki
(5)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(5)
Broszura
(4)
Książka do kolorowania
(4)
Książki dla małych dzieci
(3)
Poradnik
(3)
Legendy i podania
(2)
Metoda Montessori
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Gry dla dzieci
(1)
Gry logiczne
(1)
Kalambury
(1)
Kamishibai
(1)
PYTANIE
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Wycinanka
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(53)
Edukacja i pedagogika
(22)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Matematyka
(2)
Biologia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rozwój osobisty
(1)
154 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Smok Wawelski / autor Łukasz M. Pogoda ; ilustracje Maja Barska. - Warszawa : Granna, copyright 2018. - 1 gra (figurka Smoka Wawelskiego, 6 figurek dzielnych rycerzy, 6 figurek sztucznych zwierząt, kolorowa kostka) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 6x19x28 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 16 cm).
(Legendy Polskie)
Smok Wawelski prześladuje gród króla Kraka. Wielu dzielnych mężów oraz bohaterskich rycerzy stara się przegnać siejącą postrach bestię. Na takiego potwora potrzebny jest sprytny plan. Szewczyk Skuba właśnie na taki wpadł. Pomóżcie pomysłowemu rzemieślnikowi w realizacji jego planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 827 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
Którego z ośmiu unikalnych kameleonów brakuje na karcie, a który występuje dwa razy? Ćwicz oko i refleks z kameleonem Leonem! Spostrzegawczość z kameleonem Leonem to propozycja rozwijającej zabawy, która wciągnie całą rodzinę. W zestawie znajduje się książka oraz 48 kolorowych, dwustronnych kart do gry. Poradnik dla opiekunów autorstwa doświadczonej psycholożki zawiera wskazówki, jak rozwijać koncentrację u dzieci w wieku 6-9 lat. Karty można wykorzystać do ćwiczeń zgodnie ze wskazówkami zawartymi w książce albo grać nimi w Spostrzegawczość, wciągającą grę nie tylko dla dzieci! W zależności od wieku i liczby uczestników można wybrać któryś z pięciu opisanych w książce wariantów gry lub wymyślić własny. Bez względu na okoliczności gra Spostrzegawczość to gwarancja świetnej, wspólnej zabawy! Wszystkie kameleony to autorskie grafiki Magdaleny Popovics.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 548 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
Nowość z edukacyjnej serii Kapitan Nauka! Tym razem Kapitan zamierza wyruszyć w daleki rejs. Przygotował więc dla swojej załogi inspirujące zagadki i zadania, które sprawdzą spostrzegawczość, umiejętność koncentracji uwagi oraz myślenia logicznego. A każdą odpowiedź można szybko sprawdzić na odwrocie karty i w razie potrzeby poprawić z pomocą suchościeralnego flamastra. Ahoj, przygodo! Rozpoczynamy trening umysłu przy wspólnej zabawie! W pakiecie: - Poradnik dla opiekunów (32 str.) z konkretnymi wskazówkami Agnieszki Bieli, doświadczonego psychologa dziecięcego, jak rozwijać koncentrację, spostrzegawczość i pamięć u dzieci w wieku przedszkolnym, a także 28 różnorodnych ćwiczeń wspierających rozwój dziecka. - 110 zabawnych zagadek, doskonalących umiejętność myślenia logicznego i koncentracji, które pozwolą szybko sprawdzić rozwiązanie na odwrocie karty, a do tego kolorowe, atrakcyjne ilustracje pobudzające dziecięcą wyobraźnię! - 15 zmywalnych kart do nauki rysowania z inspirującymi zadaniami, które ćwiczą grafomotorykę rączki (rysowanie po śladzie), kreatywność (przez twórcze uzupełnianie ilustracji) oraz przygotowują do nauki pisania w szkole. - GRATIS suchościeralny flamaster - pisz, rysuj, zmazuj, poprawiaj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 504 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
Nowość z edukacyjnej serii Kapitan Nauka! Tym razem Kapitan zamierza wyruszyć w daleki rejs. Przygotował więc dla swojej załogi inspirujące zagadki i zadania, które sprawdzą spostrzegawczość, umiejętność koncentracji uwagi oraz myślenia logicznego. A każdą odpowiedź można szybko sprawdzić na odwrocie karty i w razie potrzeby poprawić z pomocą suchościeralnego flamastra. Ahoj, przygodo! Rozpoczynamy trening umysłu przy wspólnej zabawie! W pakiecie: - Poradnik dla opiekunów (32 str.) z konkretnymi wskazówkami Agnieszki Bieli, doświadczonego psychologa dziecięcego, jak rozwijać koncentrację, spostrzegawczość i pamięć u dzieci w wieku szkolnym, a także 28 różnorodnych ćwiczeń wspierających rozwój dziecka. - 104 zagadki, rozwijające umiejętność myślenia logicznego i koncentracji, które pozwolą szybko sprawdzić rozwiązanie na odwrocie karty, a do tego kolorowe, atrakcyjne ilustracje pobudzające dziecięcą wyobraźnię! - 15 zmywalnych kart do nauki rysowania z inspirującymi zadaniami, które ćwiczą grafomotorykę ręki (rysowanie po śladzie), kreatywność (przez twórcze uzupełnianie ilustracji) oraz w atrakcyjny sposób uzupełniają naukę pisania w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 579 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biblioteczka Montessori : czas / Adeline Charneau, Roberta Rocchi ; [tłumaczenie: Taida Meredith]. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont Polska, 2018. - Teka ( [4] karty, [2] koła, harmonijka: 17 kart] : ilustracje ; 24x21 cm. +dodatek: [8] stron ; 20 cm.
Zmieniające się pory roku, codzienne czynności podzielone na pory dnia, oczekiwanie na ważne wydarzenia, to wszystko pomaga dziecku umiejscawiać się w czasie. Ten zestaw pomoże dzieciom w łatwy sposób poznać zależności związane z upływem czasu. W zestawie: linia czasu z 365 etykietami do wycięcia, tarcza dobowa, tarcza pór roku, książeczka z propozycjami zadań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51755 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34417 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 688 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Atak na Londyn / Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o., copyright 2018 - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 759 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Możliwość gry solo Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 740 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Podróż w czasie / Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o., copyright 2018 - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm.
„Podróż w czasie” to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 757 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Skok w Wenecji / Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o., copyright 2018 - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami; 1 sekretny plan) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 27x27x12 cm.
Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 758 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Matematyczna bombonierka : wielka księga zagadek / Krzysztof Ciesielski, Zdzisław Pogoda. - Wydanie III uaktualnione. - Warszawa : Demart, 2023. - 255, [1] strona : ilustracje ; 30 cm.
"Bombonierka", czyli kolekcja atrakcyjnie zapakowanych czekoladek świetnie oddaje istotę zawartości książki z matematycznymi zagadkami. Wprawdzie są tu działy wskazujące, że będą w nich poruszane zagadnienia związane z liczbami, figurami czy wybitnymi matematykami albo, że będą to zadania logiczne, ale… Pojawiają się pytania o powody utajniania niektórych liczb, co w pierwszym odruchu wydaje się wręcz absurdalne, a przy okazji omawiania liczb niewymiernych autorzy zajmują się architekturą. Odkrywamy też istnienie wielościanów ruchomych, zasady konstrukcji szczególnej matematycznej komody i mebli z szufladami. Zaskakujące przykłady można by mnożyć. Wydaje się, że każdego zrelaksują anegdoty nieraz sięgające odległych czasów, przybliżające też klimaty II Rzeczypospolitej i PRL-u oraz osadzone współcześnie. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117828 P (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble [Gra] / Jacques Cottereau, [ilustracje] Denis Blanchot. - Gdańsk : Rebel, [2012]. - 1 gra (55 kart) : karton, metal, kolor ; w puszce 10x5 cm i w pudełku 13x13x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje kolorowe ; 9 cm).
W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 693 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68685 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Brzdęk! : nie drażnij smoka / Paul Dennen ; [tłumaczenie: Jakub Niedźwiedź]. - Bielsko-Biała : Lucrum Games, [2021]. - 1 gra (dwustronna plansza, karty rezerwy, cztery 10-kartowe talie startowe graczy, talia lochów, 7 artefaktów, 11 wielkich sekretów, 18 pomniejszych sekretów, 120 kostek Brzdęk!, 4 pionki graczy , 24 kostki smoka, smocza sakwa, znacznik smoka, 2 klucze, 2 plecaki, 3 korony, 3 figurki małego bożka, 4 odznaki złodziejskiego mistrzostwa, złoto : drewno, karton, tektura, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 26 cm).
Korytarze pod Smoczą Twierdzą stanowią najbardziej niebezpieczne terytorium w całym królestwie. Zagrożenie czyha na każdym kroku, za każdym zakrętem może czaić się zguba, a każdy nierozważny dźwięk może zbudzić śpiącego w katakumbach smoka. Jedynie najwięksi rabusie mogą się tam zakraść, zdobyć ukryte skarby i uciec smokowi zanim staną się jego obiadem. Grupa biegłych w złodziejskim fachu śmiałków, których natchnęły historie starszych kolegów, a wyobraźnię rozpaliły myśli o sławie, bogactwie i chwale, właśnie szykuje się do ryzykownej wyprawy w głąb ponurych korytarzy W grze planszowej Brzdęk gracze mają za zadanie zebrać jak najwięcej skarbów i artefaktów oraz opuścić podziemia przed towarzyszami. Po drodze będziecie rekrutować sojuszników i zbierać drogocenne łupy. Ale uwaga jeden fałszywy krok i brzdęk! każdy nieostrożny hałas drażni i rozbudza strasznego smoka, a każdy skradziony artefakt wzmaga jego ognistą furię! Pozostaje mieć nadzieję, że inni będą zachowywać się głośniej, a Ty uciekniesz szybciej od nich. Kto okaże się najsprytniejszym złodziejem? Komu uda się ujść z życiem i łupami, a kto na zawsze zostanie w smoczych podziemiach? Gra planszowa Brzdęk jest oparta na mechanice deck buildingu, bardzo ważne jest dobre rozplanowanie kolejnego ruchu i Odrobina szczęścia! Czy warto zejść niżej i zdobyć kolejny artefakt? Czy nadeszła już chwila, że trzeba wziąć nogi za pas? Sam zdecyduj, byle szybko i po cichu! źródło opisu: https://bonito.pl/
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 911 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczmania : matematyka bez problemów : 2 gry planszowe : dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie / projekt graficzny Zbyszek Derkacz. - Nowa Iwiczna : Jawa, 2020. - Pudełko (dwustronna plansza ; 4 pionki kostka do gry ; 45 liczmanów ; 55 kart z działaniami ; ściągawka z wynikami ; instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x26x26 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 24 cm).
(Nauka i zabawa EduFan.)
Dwie gry planszowe dla dzieci w wieku 6-10 lat. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Maja na celu ukształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne. Każdy prawidłowy wynik to przesunięcie pionka na planszy bliżej Mety.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 772 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
akiet Ortografia z muchą i pietruchą to unikalny zestaw zawierający poradnik dla opiekunów, 110 dwustronnych, ilustrowanych kart wzbogacających słownictwo i uczących prawidłowej pisowni języka polskiego, plakat ortograficzny utrwalający pisownię wyrazów z 'rz' i 'ż' oraz kolorowankę ortograficzną XXL (55 x 41 cm). Całość stanowi doskonałe uzupełnienie nauki w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Kolorowe, zabawne ilustracje stanowią dodatkową zachętę do samodzielnego zdobywania wiedzy. Pakiet zawiera 100 specjalnie opracowanych kart, dzięki którym dzieci z łatwością przyswajają poprawny sposób pisania aż 100 problematycznych słówek oraz 10 kart specjalnych z zasadami ortografii. Na awersie karty znajduje się słowo z wykropkowanym miejscem do wstawienia brakującej litery wraz z zabawną ilustracją, a na rewersie – odpowiedź w postaci poprawnie zapisanego wyrazu. Umożliwia to natychmiastowe sprawdzenie prawidłowego rozwiązania samodzielnie przez dziecko. Dzięki temu karty uczą ortografii globalnie, poprzez zapamiętywanie całych, poprawnie zapisanych wyrazów, a oryginalne ilustracje ułatwiają kojarzenie i utrwalanie prawidłowej pisowni. Karty świetnie sprawdzą się w domu, w szkole czy w poczekalni. Można zabrać je na spacer lub w podróż – są doskonałym sposobem na naukę i ćwiczenie w każdej wolnej chwili! Poradnik dla opiekunów (28 str.) prezentuje listę słów przyporządkowanych do właściwych zasad pisowni, 21 propozycji gier z kartami i atrakcyjne ćwiczenia ortograficzne oraz dyktanda. Plakat ortograficzny z zabawnymi, kolorowymi ilustracjami pomaga utrwalić najważniejsze zasady pisowni wyrazów z 'rz' i 'ż', a kolorowanka ortograficzna jest atrakcyjnym uzupełnieniem nauki przez zabawę, nie tylko ułatwia zapamiętywanie reguł ortograficznych, lecz także doskonali koordynację wzrokowo-ruchową i grafomotorykę oraz rozwija wyobraźnię. 10 ważnych reguł, których dzieci uczą się z tym zestawem: - ch wymienia się na sz - ch na końcu wyrazów - ó wymienia się na o - ż w zakończeniach -aż, -eż - ż wymienia się na g - rz w nazwach zawodów - rz po spółgłoskach p, b, t, g - u na początku wyrazu - si, zi, ci, dzi, ni przed samogłoskami - ś, ź, ć, dź, ń przed spółgłoskami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 505 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ortografia z muchą i pietruchą [Pomoce dydaktyczne] : karty obrazkowe / Bożena Dybowska ; il. i skład kart Magdalena Popvics. - Warszawa : "Wydawnictwo Edgard", 2015. - 1 pudłełko (110 kart dwustronnych kolor.) ; 21 cm +Poradnik dla opiekunów : 25, [1] s.
(Kapitan Nauka)
(Wiedza na Horyzoncie)
Karty obrazkowe do nauki ortografii dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej wraz poradnikiem dla rodziców. Zestaw zawiera: - 110 dwustronnych kart obrazkowych uczących ortografii - poradnik dla rodziców Reguły, których dzieci uczą się z tym zestawem: - ch wymienia się na sz - ch na końcu wyrazów - ó wymienia się na o - ż w zakończeniach -aż, -eż - ż wymienia się na g - rz w nazwach zawodów - rz po spółgłoskach p, b, t, g - u na początku wyrazu - si, zi, ci, dzi, ni przed samogłoskami - ś, ź, ć, dź, ń przed spółgłoskami Wśród kart znajduje się 10 z zasadami ortografii i 100 ze skomplikowanymi słowami. Na awersie karty znajduje się podpisana ilustracja z miejscem do wstawienia brakującej, trudnej litery. Na rewersie - poprawnie zapisany wyraz. W poradniku dla opiekunów umieszczone są lista słów oraz zasady pisowni, propozycje gier z wykorzystaniem kart oraz różnego typu ćwiczenia ortograficzne i teksty dyktand. Produkt przeznaczony dla dzieci od 6 do 9 r. ż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 499 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Biologia : klasy 4-8. / Dziaczyszyn Aleksandra, Bruch Joanna. - Poznań : Wydawnictwo Eisystem [2020] - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
ESCAPE ROOM Biologia to niebanalny pomysł na przeprowadzenie lekcji. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy – tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. To ciekawe powtórzenie przez uczniów wiadomości w formie zabawy. Escape Room Biologia uczy przy okazji bawiąc i bawi przy okazji ucząc – a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia. Atrakcyjne zadania sprawdzają wiedzę na poziomie klas 4-8, z takich tematów jak np. Człowiek i środowisko, Mchy, Owady, Ucho – narząd słuchu i równowagi czy Różnorodność biologiczna opracowano w dwóch wariantach: łatwiejszym i trudniejszym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 917 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape Room : Historia : klasy 4-8. / Krygier Anna, Dziaczyszyn Aleksandra, Bruch Joanna. - Poznań : Wydawnictwo Eisystem [2021] - 1 gra (60 kart z zagadkami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x4 cm.
Escape Room Historia to idealne rozwiązanie dla nauczycieli historii poszukujących niebanalnych pomysłów na przeprowadzenie lekcji powtórzeniowej w klasach 4-8. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy, tylko w ten sposób uda się otworzyć zamkniętą dotychczas na kłódkę kopertę z nagrodą. Z grą Escape Room Historia przeprowadzisz nieszablonowe zajęcia, które zaciekawią, a także zachęcą dzieci do poznawania historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 833 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(Edukacyjny Egmont)
W zestawie Ciało człowieka znajdują się: filcowe modele narządów, 13 kolorowych kart edukacyjnych, książeczka, plakat oraz 4 folie z układami (kostnym, nerwowym, krwionośnym, mięśniowym). Dzięki kartom edukacyjnym dzieci poznają narządy wewnętrzne i ich funkcje. To doskonałe źródło wiedzy o ludzkim ciele, ciekawe i dostosowane do wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 766 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polsko-niemiecka MapoGgra : zbiór metod : / redakcja Sandra Ewers, Dorota Frassek, Małgorzata Schmidt. - Warszawa : Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży 2022. - 1 gra (mapa, 34 kart - po 18 i 16 sztuk) ; w torbie 52 x 57 cm. + broszura (109 stron , ilustracje ; 23 cm).
Polsko-niemiecka MapoGra to praktyczne narzędzie, które w kreatywny sposób przekazuje wiedzę o Polsce i Niemczech. Za pomocą uszytej z trwałego materiału, różnokolorowej mapy obu krajów w dużym formacie (3,6 x 2,5 m) młodzi ludzie poznają w trakcie zabawy topografię i szczegóły krajoznawcze dotyczące obu krajów. Załączona dwujęzyczna broszura zawiera opisy dwunastu przykładowych metod pracy z wykorzystaniem MapoGry – takich jak np.: „podróż”, która pomoże przyswoić wiedzę geograficzną, czy „labirynt” wspierający naukę języka sąsiada. Grający mogą również sprawdzić swoją wiedzę w quizie wymagającym iście sportowego tempa lub zagrać w „regionalnego twistera”, starając się umieścić stopę lub rękę na wylosowanym landzie lub województwie. Wszystkie aktywności stwarzają wiele okazji do rozmów, refleksji i współpracy w grupie. Łączą w sobie elementy ruchowe, językowe i rywalizację sportową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68428 P półka na duży format (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej