Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(45)
Forma i typ
Książki
(42)
Artykuły
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(115)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(20)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(18)
Wypożyczalnia Czarnków
(26)
Wypożyczalnia Trzcianka
(19)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(18)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Autor
Derewlana Hanna
(3)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(3)
Kopik Aldona
(3)
Wosińska Beata
(3)
Zielińska Ewa
(3)
Blythe Sally Goddard
(2)
Cieśla Elżbieta
(2)
Czech Ewa
(2)
Hinz Magdalena
(2)
Lisicki Michał
(2)
Macińska Magdalena
(2)
Marek Elżbieta
(2)
Papp Luca
(2)
Półtorak Agata
(2)
Rokicińska Iwona
(2)
Skałbania Barbara
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Sumińska Dorota
(2)
Słyszowa Stefania
(2)
Wilgocka-Okoń Barbara
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Dziejowska Joanna
(1)
Frydrychowicz Anna
(1)
Gebreselassie Jolanta
(1)
Janiszewska Bożena
(1)
Kałużny Anna
(1)
Klimkowska Lucyna
(1)
Koźniewska Elżbieta
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Loy Susanne
(1)
Matuszewski Andrzej
(1)
Meinders-Lücking Frauke
(1)
Nadrowska Katarzyna
(1)
Okraska-Ćwiek Beata
(1)
Piękoś Karolina
(1)
Pomianowska Zofia
(1)
Smoleń Dorota
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Umiastowska Danuta
(1)
Volokitina Mariâ Nikolaevna
(1)
Walczak-Sarao' Małgorzata
(1)
Wąsik Iwona
(1)
Załęska Sławomira
(1)
Zwierzyńska Elżbieta
(1)
Zyzik Elżbieta
(1)
Łuczak Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(3)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(44)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Dojrzałość szkolna
(45)
Dziecko
(22)
Diagnoza pedagogiczna
(17)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(16)
Wychowanie przedszkolne
(10)
Nauczanie początkowe
(7)
Testy psychologiczne
(4)
Uczenie się
(4)
Adaptacja społeczna
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Gry i zabawy
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Agresywność
(2)
Ankieta
(2)
Badania oświatowe i pedagogiczne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Matematyka
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Rodzice
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zachowanie
(2)
Zdolności
(2)
Zespół ADHD
(2)
Arkusz Diagnozy Dojrzałości Szkolnej (ADDS)
(1)
Arteterapia
(1)
Badania przesiewowe
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza
(1)
Dogoterapia
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Informatyka
(1)
Leworęczność
(1)
Masaż Shantali
(1)
Metoda Bobathów
(1)
Metoda Knillów
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Motoryka u dzieci
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nauczanie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Ocena opisowa
(1)
Odruchy
(1)
Oświata
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Postawy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkole - przygotowanie do szkoły
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Start szkolny
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Testy
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wychowanie
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Temat: dzieło
Skala Gotowości Szkolnej
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Dokumenty elektroniczne
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Sprawdziany i testy dla przedszkoli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Szkoła Specjalna
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tylko trafna diagnoza pozwala ruszyć do przodu. Efektywne badanie gotowości szkolnej przekłada się na późniejszy sukces edukacyjny dziecka. Aby pomóc nauczycielom wychowania przedszkolnego w sprawnym przeprowadzeniu takiego badania, opracowaliśmy całościową strategię diagnozowania i wspomagania rozwoju dziecka przedszkolnego. Umożliwia ona rozpoznanie możliwości dziecka we wszystkich sferach rozwojowych i zapewnienie mu odpowiedniego wsparcia z uwzględnieniem jego możliwości, potrzeb i zainteresowań. Warto pamiętać, że podstawa programowa określa dokonanie analizy gotowości do podjęcia nauki w szkole jako czynność obowiązkową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Polska)
Spis treści: 1. Charakterystyka gotowości do uczenia się dziecka rozpoczynającego naukę w klasie 1. 2. Cechy i umiejętności dziecka kończącego przedszkole, umożliwiające rozpoczęcie nauki w szkole, opisane w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. 3. Proces diagnozowania i ogólne zasady przeprowadzania diagnozy. 4. Opis metody. 5. Wyniki diagnozy wstępnej. 6. Przykładowa interpretacja indywidualnych wyników. 7. Zestawienie wyników wstępnej diagnozy klasy. 8. Arkusz szczegółowej obserwacji dziecka z trudnościami w uczeniu się. 9. Lista kontrolna ľ rozpoznawanie ucznia zdolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37908 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30828 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Polska)
Diagnoza pomoże nauczycielowi sprawdzić stopień gotowości dziecka do podjęcia nauki w klasie 1 szkoły podstawowej. Uzyskane wyniki będą przydatne do zaplanowania indywidualnej pracy z każdym uczniem w klasie. W skład materiałów dla ucznia wchodzą zadania sprawdzające: ? Zasób słownictwa i umiejętność porozumiewania się, poziom artykulacji, ? Sprawność analizator wzrokowego, ? Sprawność analizatora słuchowego, ? Poziom sprawności grafomotorycznej, ? Umiejętności matematyczne, ? Rozwój społeczno-emocjonalny ? Zachowanie dziecka podczas badania. W broszurze dla ucznia znajdują się także gotowe do wypełnienia arkusze: - Zestawienie wyników indywidualnych dziecka i wskazania do pracy - Arkusz obserwacji dziecka w klasie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46768 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37755 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31235 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44032 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63052 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowane zadania i kryteria oceny stanowią narzędzie badawcze umożliwiające zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania można ją pominąć w badaniu), pamięć i myślenie, percepcja wzrokowa i sprawność manualna, komunikowanie się, zachowanie dziecka podczas badania, rozwój fizyczny i stan zdrowia, rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może: określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej, określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym, opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z: charakterystyki narzędzia diagnozy, instrukcji dla badającego, kryteriów oceny, arkusza badania, kart pracy dla dziecka, pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06660, 06659 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06179 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05188 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10865 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej