Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(35)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(27)
E-booki
(16)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Informatorium
(3)
Autor
Kozioł Leszek
(4)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(4)
Malach Josef
(3)
Morze Nataliia
(3)
Noskova Tatiana
(3)
Boryczka Bożena
(2)
Dąbrowski Marcin
(2)
Hyla Marek
(2)
Pawelczak Marcin
(2)
Reis Antonio Dos
(2)
Zając Maria
(2)
Bartoszewski Jakub
(1)
Clarke Alan
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Frania Monika
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gładysz Bartłomiej
(1)
Howil Waldemar
(1)
Jatkowska Joanna
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Klebanowski Michał
(1)
Kommers Piet A.M
(1)
Kuruliszwili Sergo
(1)
Kuźmicz Krzysztof
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Machalska Marta
(1)
Majewska Kamila
(1)
Maleńczyk Izabela
(1)
Malinowski Mariusz
(1)
Marciniak Renata
(1)
Matusek Beata
(1)
Morawska Iwona
(1)
Ordyńska Olga
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pijanowski Sławomir
(1)
Plaskura Paweł
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Potent-Ambroziewicz Małgorzata
(1)
Przybyła Mariusz
(1)
Rux Ewa
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sochacka Monika
(1)
Stecyk Adam
(1)
Susfał Michał
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(1)
Turula Anna
(1)
Wdowiński Piotr
(1)
Wojewodzic Krzysztof
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zasada Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(44)
angielski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Dorośli
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Temat
E-learning
(34)
Internet
(11)
Nauczanie na odległość
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Blended learning
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Metody nauczania
(2)
Moodle
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
COVID-19
(1)
Cele kształcenia
(1)
E-podręczniki
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Ekonomia
(1)
Film
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informatyka
(1)
Intertekstualność
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura informacyjna
(1)
LAMS
(1)
Lekcje muzealne
(1)
Logopedia
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Platforma internetowa
(1)
Praca zdalna
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Program nauczania
(1)
Projektowanie
(1)
Siemieniecki, Bronisław (1950- )
(1)
Symulatory
(1)
Sysło, Maciej Marek (1945- )
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczelnie techniczne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Usługi szkoleniowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Podręczniki
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Raport z badań
(3)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Biblioteka w Szkole
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
51 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Oddajemy do rąk Czytelników książkę, w której przedstawiono nowoczesne spojrzenie na proces dydaktyczny. Bardzo ważnym jego elementem jest prowadzenie badań naukowych – podstawowych i w zakresie aplikacji. Równie istotne staje się umiejętne reagowanie uczelni wyższych na potrzeby gospodarki w zakresie dopasowania wykształcenia do wymagań rynku pracy i budowania kapitału ludzkiego. Cel ten pozwoli osiągnąć nawiązanie ścisłej współpracy z biznesem dotyczącej wspólnego opracowania programów studiów na kierunkach ekonomicznych. Uczelnie mają przygotowywać do rozwiązywania rzeczywistych problemów, ale nie może się to odbywać kosztem walorów i standardów edukacji akademickiej. Realizacja wymienionych celów powinna doprowadzić do rozwoju nowoczesnych relacji z otoczeniem uczelni wyższych oraz ich wzajemnej współpracy. Książka z pewnością zainteresuje nauczycieli akademickich i menadżerów wyższego szczebla w przedsiębiorstwach, może też stanowić pomoc dydaktyczną dla doktorantów na studiach ekonomicznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównymi obszarami związanymi z podejmowaną problematyką badawczą i dydaktyczną Autora są nowe media oraz ich wpływ na jednostkę i zbiorowości, w tym: współczesne ujęcia i perspektywy rozwojowe kształcenia na odległość (m-learning, b-learning); platformy edukacji zdalnej; kreatywność, innowacyjność (online); zjawisko luki cyfrowej; konwergencja mediów; dydaktyka szkoły wyższej; zarządzanie szkołą wyższą; metodyki w organizacjach harcerskich; cyborgizacja edukacji; gamifikacja edukacji; bezpieczeństwo w systemach edukacyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
The subject of the development and implementation of ICT is a source of many scientific considerations, whereas investing in modern ICT solutions is one of the main directions of organizational improvement. Therefore, the subject of management systems is still current and an important topic of publication. The editors would like to thank the authors for the following articles, thanks to which the magazine is thriving and developing. An extremely valuable feature of the Business Informatics series is the fact that the studies included in it present various opinions and points of view on the application of modern ICT solutions. The perspectives and views presented by the authors allow the readers to broaden their own reflections related to the created view on the possibilities and directions of the application of information and communication technologies in economic practice. It is also important that not all the articles sent for publication meet the formal and substantive requirements. This further increases the significance and value of the texts which have received double positive reviews and were then selected for publication in this issue of Business Informatics. Currently, as a result of a multistage and strict formal and substantive verification of our journal, approximately 25% of the texts submitted are accepted for publication. The editor of this issue would like to express his gratitude to all the authors who wanted to share their experiences and opinions. He would also like to thank the reviewers for their insightful and factual assessments of the submitted works.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (6), ISSN 2719-8065 Książka jest zbiorem artykułów poświęconych sytuacji współczesnej glottodydaktyki, ze szczególnym uwzględnieniem warunków pandemicznych. Zawarte w tomie analizy dotyczą: presji, jakim podlega nauczyciel, oraz wypracowanych strategii radzenia sobie z nimi; postaw studentów i wykładowców wobec wyzwań, jakie stworzyło nauczanie zdalne; zagadnień odnoszących się do sfery afektywnej, związanych z brakiem autentycznych kontaktów społecznych; kształtowania relacji i dystansu, czyli tzw. bliskości interakcyjnej i interpersonalnej oraz barier afektywnych w komunikacji obcojęzycznej spowodowanych lękiem przed błędem językowym. Podejmowana jest również problematyka ograniczeń w zakresie rozwijania komunikacyjnych kompetencji językowych, kompetencji ogólnych, weryfikacji efektów uczenia się, kształcenia zawodowego tłumaczy oraz nowych możliwości, jakie stwarza wykorzystywanie komunikatorów, platform edukacyjnych, kursów MOOC, dostępnych narzędzi cyfrowych czy tradycyjnych podręczników, jak również możliwości tkwiących w zastosowaniu w praktyce edukacyjnej założeń neurodydaktyki czy prezentowaniu postawy otwartości w wymagającym nauczaniu CLIL.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
We present to the readers the next, fourth issue of “Business Informatics”. The articles contained in the journal describe the results of the scientific activities of Professors with significant academic achievements, as well as doctoral students from the Wrocław University of Economics, and many other science and research institutions. This testifies to the authors’ cooperation and constitutes an extension of scientific activity conducted outside the required classes. The subject of the development and implementation of ICT is a source of many scientific considerations, and investing in modern ICT solutions is one of the main organizational improvement directions. Therefore, the subject of management systems is always current and an important topic of this publication. The editors would like to thank the authors for their articles, thanks to which the magazine is alive and continuously developing.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The efficiency of IT systems and the development of post-industrial economy bring significant changes to almost every dimension of management and organization of work. The use of modern information technologies, expert applications and automation in enterprises and institutions is becoming widespread. This requires application of new management principles and methods, as well as application of technical analysis, management through innovation, project management, co-creation of values with external organizations in the field of logistics, knowledge, and common services. Knowledge of these topics is contained in almost each of the presented articles, making up the fortieth issue of „The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Papers Collection”. This time we are focused on the modern topic of IT technology application in the enterprise, as well as the analysis and reconstruction of organization systems in business entities and institutions. Papers that are the result of scientific work carried out as part of basic and implementation research, present a lot of cognitively and practically interesting information. To a large extent, they are devoted to the issue of using e-learning and other IT tools in the process of employee training and organizational improvement, financial management of the company, organization, provision of public services in offices and local government units, estimating energy expenditure of employees in improving work organization, and also automation and digitization of production in the aspect of the Industry 4.0 concept. The second thematic group is the research on the organization and humanization of work, i.e. evaluation of the programme to support students with disabilities in entering labour market, shaping working conditions in the enterprise, as well as evaluating historical hotel management.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy do rąk Czytelników poszerzone i zaktualizowane wydanie podręcznika Pedagogika medialna, uwzględniające postęp, jaki w ostatnim czasie dokonał się w teorii i praktyce tej dyscypliny. W podręczniku zrelacjonowano dokonania pedagogiki kognitywistycznej w sferze rozwiązywania problemów wychowawczych oraz w samym procesie kształcenia. Treść podręcznika została uporządkowana według pięciu filarów pedagogiki medialnej: • procesy zmian społecznych wynikające z oddziaływania mediów na człowieka i społeczeństwo; • podstawy teoretyczne i praktyka edukacyjna tworzące współczesny kształt pedagogiki medialnej; • zagrożenia wynikające z kształtowania opinii publicznej i jednostki przez nowe media i opis wynikających z tego skutków zmian kulturowych i społecznych; • kształcenie z wykorzystaniem mediów – ze szczególnym naciskiem na edukację na odległość oraz działania twórcze i współpracę; • metodyka kształcenia, w ramach której kładzie się nacisk na umiejętności wykorzystania nowych mediów przez nauczycieli. Pedagogika medialna zasługuje na miejsce w kanonie literatury pedagogicznej. Z pewnością znajdzie czytelników wśród szerokiej grupy nauczycieli akademickich, studentów kierunków nauczycielskich oraz nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych zainteresowanych nowoczesnymi mediami i metodyką ich wykorzystywania w codziennej praktyce edukacyjnej. Myślę, że sięgną po nią również rodzice w celu poznania wyzwań jakie stają przed współczesną szkołą i ich dziećmi. Z recenzji prof. dr hab. Stefana M. Kwiatkowskiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
„Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” ukazują się już od 20 lat. W okresie tym opublikowano w nich ponad 600 artykułów naukowych i publikacji dydaktycznych. (...) Również ten Zeszyt stanowią prace pracowników naukowych i dydaktycznych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju i zagranicą. Mamy więc badania pracowników Sopockiej Szkoły Wyższej, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Banking University we Lwowie, The State University of New York at Oswego, University of Neapolis Pafos. W treści publikacji można wyróżnić kilka nurtów i wątków badawczych, a mianowicie: pomiar i raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu, poboru podatków w Polsce i krajach Unii Europejskiej, migracji ekonomicznych do Polski; badanie wpływu regulacji prawnych i audytu na efektywność wydatkowania środków publicznych, analizę czynników kształtujących oczekiwania finansowe studentów, badanie wpływu e-learningu na funkcjonowanie bibliotek publicznych; teoretyczne ujęcie modelu kompetencyjnego pracowników turystyki, hotelarstwa i branży eventowej, znaczenia analizy zbiorów danych typu Big Data, czy wykorzystanie metody analizy ergonomicznej w zarządzaniu projektami, wynikającej z normy EN 16710-2. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym obszarem analizy, któremu poświęcono największą liczbę publikacji, były determinanty potencjału innowacyjnego przedsiębiorstw, ze zwróceniem uwagi na uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw, profesjonalizm i kompetencje pracownicze, nowoczesność struktury TI w zakresie e-learningu i nauczaniu zdalnym oraz wysokość nakładów na badania i rozwój i ich efektywność. Prezentowane w artykułach dane z badań wykazały, że wspomniane uwarunkowania i czynniki mają istotny wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstw, a tym samym na ich działalność innowacyjną, mierzoną liczbą wprowadzonych innowacji. Kolejny nurt badań opisanych w trzech artykułach dotyczy ekonomicznych i ergonomicznych aspektów kształtowania stosunków i warunków pracy w przedsiębiorstwie i gospodarce. Przegląd wyników badań na te tematy oraz badania własne, empiryczne autorów artykułów umożliwiły sformułowanie propozycji doskonalenia warunków pracy oraz szczegółowe zalecenia i metody zwiększania dobrostanu pracowników. Przedstawiono m.in.: niedogodności pracy stanowiska montażowego i sposoby ich niwelacji; przyczyny i skutki mobbingu, opisano przy tym profil mobbera oraz wskazano sposoby ograniczenia tego zjawiska, zaprezentowano również koncepcję ergonomicznej analizy i rekonstrukcji systemu czasu pracy w przedsiębiorstwie. Kolejny nurt analizy oscyluje wokół badania procesu jakości obsługi klienta oraz procesu obsługi reklamacji. Dla celów budowy wzorca obu tych procesów wykorzystano m.in. metodę servqual oraz wskazania normy PN-ISO 10002: 2006. Odrębną grupę stanowią publikacje z zakresu finansów i turystyki. Pozytywnie zweryfikowano tezę, że hotele butikowe stanowią atrakcyjną ofertę noclegową dla wymagających turystów. W kwestii inwestycji finansowych dokonano oceny zyskowności różnych strategii inwestowania na giełdach Europy Środkowo-Wschodniej.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
OD REDAKCJI JAK KSZTAŁCIĆ SOCJOLOGÓW? Niniejszy zeszyt Przeglądu Socjologicznego jest poświęcony problemom dydaktycznym. Jakkolwiek dydaktyka dominuje w codziennej działalności nauczycieli akademickich, rzadko jest przedmiotem debaty ponadlokalnej (czyli dotyczącej bieżących spraw organizacyjnych), analizującej sens i charakter studiów socjologicznych. Jesteśmy w trakcie przemian szkolnictwa wyższego ze względu na nowe Ustawy oraz wdrażanie doświadczeń i ustaleń Unii Europejskiej (proces boloński, krajowe ramy kwalifikacyjne). Przemiany te są odpowiedzią na wyzwania współczesności. Są też przedmiotem dyskusji w środowisku socjologów, w ramach Konferencji Instytutów Socjologii, na konferencjach (m.in. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – listopad 2010) i na Zjeździe w Krakowie (wrzesień-2010). Takie właśnie są źródła prezentowanych tekstów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej