Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(12)
Książki
(10)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Nowacki Marcin
(2)
Baranowski Maciej
(1)
Battelle John
(1)
Borowski Mateusz
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Fisher Max
(1)
Galloway Scott
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzybowska Anna
(1)
Jochemczyk Wanda
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Luberda Michał
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Olędzka Katarzyna
(1)
Pabich Bronisław
(1)
Paradowski Mateusz
(1)
Pietrasik-Kulińska Kinga
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Sopyło Tomasz
(1)
Spitzer Manfred
(1)
Szeląg Anna
(1)
Szuba Dorota
(1)
Usidus Mirosław
(1)
Wimmer Paweł
(1)
Zaród Marcin
(1)
Zieliński Michał A
(1)
Zieliński Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(23)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(7)
Nauczyciele bibliotekarze
(4)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele geografii
(2)
Pedagodzy
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 7.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Google
(7)
Internet
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Facebook
(3)
Google Maps
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Zastosowania internetu w edukacji
(3)
Aplikacja internetowa
(2)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(2)
Google Earth (portal internetowy)
(2)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Powódź
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Adresy domenowe
(1)
Amazon.com
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Apple Inc
(1)
Bezsenność
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Chartle
(1)
Czytanie szybkie
(1)
DVD
(1)
Dane osobowe
(1)
Demokracja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dezinformacja
(1)
Dysk Google
(1)
Dziecko
(1)
Escape rooms
(1)
Forum (informat.)
(1)
Google AdWords
(1)
Google Charts
(1)
Google Drive
(1)
Google Forms
(1)
Google Inc
(1)
Google SketchUp
(1)
Google Street View
(1)
Google Translate (aplikacja internetowa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hosting
(1)
Hydrologia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Innowacje
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mnemotechnika
(1)
Moodle
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Nałóg
(1)
Networking
(1)
Neuropsychologia
(1)
Notebooki
(1)
Ochrona przeciwpowodziowa
(1)
Ochrona przeciwpożarowa
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otępienie
(1)
Pictovia
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Sen
(1)
Spacer wirtualny
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Stres
(1)
Strony WWW
(1)
Susza
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Telewizja
(1)
Twitter
(1)
Tłumaczenie wspomagane komputerowo (CAT)
(1)
Urządzenia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wycieczka szkolna
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
You Tube
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(9)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(9)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Poradniki
(3)
Poradnik
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma technicznego
(1)
Blogi
(1)
E-booki
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Geografia w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(2)
Meritum
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Bibliotekarz
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Matematyka
(1)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Znajdź się w sieci : internetowa rewolucja w twojej firmie / Tomasz Grynkiewicz. - Warszawa : Agora, 2012. - 93, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: jak stawiać pierwsze kroki w Internecie, jak założyć własną stronę www, jak wybrać domenę, gdzie ją rejestrować oraz jakie koszty są z tym związane. Autor poruszył też temat pozycjonowania oraz skutecznego promowania firm w serwisach społecznościowych. Na końcu książki znajduje się przydatny słownik pojęć internetowych (m.in. seo, ctr, domena, hosting).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje)
Bestseller na liście czasopisma Spiegel w kategorii książek popularnonaukowych. Życie bez komputera, smartfona czy internetu obecnie jest już niemożliwe. Dzieci i młodzież spędzają dziś w świecie cyfrowych mediów ponad dwa razy więcej czasu niż w szkole. Skutkami są zakłócenia rozwoju mowy, problemy z nauką i koncentracją, stres, depresja i narastająca gotowość do stosowania przemocy fizycznej. Cyfrowa demencja to określenie, którego przed kilku laty użyli południowokoreańscy lekarze do opisania symptomów chorobowych - zarówno psychicznych, jak i fizycznych - będących skutkiem niekontrolowanego korzystania z mediów cyfrowych. Renomowany niemiecki psychiatra i neurobiolog, Manfred Spitzer, daje w swojej książce szczegółowy wgląd w istotę i przyczyny tego zjawiska. Naukowiec z całą stanowczością wzywa rodziców do ograniczenia czasu poświęcanego przez dzieci na cyfrową rozrywkę, aby uchronić je przed popadnięciem w cyfrową demencję.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107761 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49263 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39631 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45550 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Artykuł omawia crowdfunding jako innowacyjne zjawisko społecznego finansowania przedsięwzięć biznesowych, zwłaszcza tych innowacyjnych oraz o podwyższonym ryzyku. Celem artykułu jest charakterystyka crowdfundingu na tle istniejących uwarunkowań prawnych dla rozwoju finansowania społecznościowego, zarówno w kraju, jak i za granicą (USA, UE). Przyjmuje się, że: 1) crowdfunding jest to forma odpowiednia do finansowania projektów innowacyjnych, zwłaszcza start-upów o podwyższonym poziomie ryzyka; 2) crowdfunding w zestawieniu z tradycyjnymi modelami biznesowymi jest innowacyjną formą pozyskiwania kapitału na rozwój. W artykule omawia się rozwój idei crowdfundingu oraz podejmowane w różnych krajach, w tym w Polsce, próby jego prawnego uregulowania. Polska należy do grupy państw europejskich, w których brak jest kompleksowej regulacji prawnej odnoszącej się wprost do istoty crowdfundingu. Zwraca się uwagę na rolę Komisji Europejskiej w badaniu finansowania społecznościowego i ocenie jego skuteczności w odniesieniu do przedsięwzięć biznesowych o podwyższonym ryzyku. Efektem przeglądu najbardziej powszechnych modeli crowdfundingowych jest wskazanie ich istotnych cech, podobieństw i różnic, także pod kątem zabezpieczenia interesów dawcy i odbiorcy finansowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem monografii jest przedstawienie, jakie zmiany zachodzą w badaniach marketingowych pod wpływem rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Wskazano w niej nowe podejścia, metody i techniki badawcze, takie jak Google Analytics, strategie analityczne odnoszące się do big data, sztuczne sieci neuronowe czy badania neuromarketingowe. Zwiększająca zasięg penetracja Internetu, rozwój społeczeństwa sieci i gospodarki sieciowej stwarzają wiele implikacji dla zarządzania wiedzą i sprawiają, że bardzo wiele projektów badawczych immanentnie związanych jest z nowymi mediami. Autorzy w swoich tekstach dowodzą, iż dokonująca się dzięki technologiom cyfrowym transformacja danych pozyskanych z rynku w informacje pozwala na coraz trafniejsze antycypowanie zachowań podmiotów rynkowych, szczególnie konsumentów, co w konsekwencji służy zwiększaniu skuteczności i efektywności działań marketingowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej