Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(13)
E-booki
(5)
Artykuły
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(30)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Alasuutari Pertti
(2)
Denzin Norman K
(2)
Lincoln Yvonna S
(2)
Podemski Krzysztof
(2)
Turowski Andrzej
(2)
Alviani Getulio
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Jerzy
(1)
Chunyan Zhang
(1)
Dudel Barbara
(1)
Garbacz Weronika
(1)
Grosse Tomasz Grzegorz
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Haliżak Edward
(1)
Hryciuk Renata Ewa
(1)
Jasińska-Kania Aleksandra
(1)
Jurczyk Marta
(1)
Kolber Magdalena
(1)
Kościańska Agnieszka
(1)
Kędziora Krzysztof
(1)
Lewicka Maria
(1)
Michałowska Grażyna
(1)
Niesporek Andrzej
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Petlák Erich
(1)
Pfeiffer Agnieszka
(1)
Piotrowska Ewa
(1)
Pochylska Anna
(1)
Sierańska Jolanta
(1)
Sobótka Artur
(1)
Stopczyk Stanisław Krzysztof
(1)
Symonides Janusz
(1)
Szeptycki Andrzej
(1)
Ulatowski Rafał
(1)
Urbański Filip
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Walkowiak Anna
(1)
Wojciuk Anna
(1)
Xiangyu Zeng
(1)
Śledź Piotr
(1)
Żuchelkowska Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(5)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele plastyki
(1)
Temat
Konstruktywizm
(8)
Konstruktywizm społeczny
(7)
Feminizm
(4)
Hermeneutyka
(3)
Nauki społeczne
(3)
Uczenie się
(3)
Badania kliniczne
(2)
Ciało ludzkie
(2)
Etnografia
(2)
Intelektualiści
(2)
Komunitaryzm
(2)
Kontrola społeczna (socjol.)
(2)
Maorysi
(2)
Matematyka
(2)
Mill, John Stuart
(2)
Nauczyciele
(2)
Oazy podatkowe
(2)
Opór (postawa)
(2)
Polityka społeczna
(2)
Rasy ludzkie
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Utylitaryzm (filoz.)
(2)
Weber, Max
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja dwujęzyczna
(1)
Fenomenologia
(1)
Gender
(1)
Homoseksualizm
(1)
Indywidualny tok nauki
(1)
Innowacje
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konstruktywizm (filoz.)
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie otwarte
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepełnosprawni intelektualnie
(1)
Oceny szkolne
(1)
Orientacje seksualne
(1)
Oświata
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedszkola
(1)
Psychologia
(1)
Płeć kulturowa
(1)
Seksualność
(1)
Socjologia
(1)
Socjometria
(1)
Sprawność fizyczna
(1)
Strukturalizm
(1)
Style i kierunki artystyczne
(1)
Taksonomia Blooma
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Plastyka i Wychowanie
(1)
21 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
W numerze [Contents] S T U D I A [ S T U D I E S ] Edward Haliżak: Międzynarodowe studia bezpieczeństwa – subdyscyplina nauki o stosunkach międzynarodowych [International Security Studies as a Sub-discipline of International Relations], doi 10.7366/020909613201701, s. 9–34; Janusz Symonides: Traktat o zakazie broni nuklearnej [Treaty on the Prohibition of Nuclear Weapons], doi 10.7366/020909613201702, s. 35–50; Anna Wojciuk: Od zagrożenia normatywnego do soft power: teoretyczne aspekty analizy dyfuzji modeli instytucjonalnych [From Normative Threat to Soft Power: Theoretical Aspects of Diffusion Analysis of Institutional Models], doi 10.7366/020909613201703, s. 51–64; Tomasz Grzegorz Grosse: Woods jako reżim geoekonomiczny [Bretton Woods as a Geoeconomic Regime], doi 10.7366/020909613201704, s. 65– 82; Grażyna Michałowska: Dzieci uchodźcy [Juvenile Refugees], doi 10.7366/020909613201705, s. 83–104; Rafał Ulatowski: Zagraniczna polityka kulturalna i edukacyjna Niemiec [Germany’s Foreign Cultural and Educational Policy], doi 10.7366/020909613201706, s. 105–122; Weronika Garbacz: Dyplomacja ekonomiczna w paradygmacie realistycznym – próba konceptualizacji pojęcia [Conceptualising Economic Diplomacy within the Realist Paradigm], doi 10.7366/020909613201707, s. 123–142; Zhang Chunyan, Zeng Xiangyu: Water Crises, Water Disputes and Water Cooperation: New Perspectives for Sino-Indian Relations, doi 10.7366/020909613201708, s. 143–162; Jolanta Sierańska: Wyzwania polityki handlowej Nowej Zelandii [The Challenges of New Zealand’s Trade Policy], doi 10.7366/020909613201709, s. 163–188. S P R A W O Z D A N I E [ R E P O R T S ] Anna Pochylska, Piotr Śledź, Anna Walkowiak: Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Zbigniew Brzeziński: myśl – działanie – dziedzictwo”, Warszawa, 20–21 października 2017 r., s. 189–202 [Report on the international academic conference 'Zbigniew Brzeziński: Thought – Politics – Legacy', Warsaw, 20–21 October 2017], s. 189–202. R E C E N Z J E [ R E V I E W S ] Grażyna Michałowska: Agnieszka Bieńczyk-Missala, Zapobieganie masowym naruszeniom praw człowieka [Preventing Mass Violations of Human Rights], s. 203–205; Andrzej Szeptycki: Olga Wasiuta, Sergiusz Wasiuta, Wojna hybrydowa Rosji przeciwko Ukrainie [Russia’s Hybrid War Against Ukraine], s. 206–211; Filip Urbański: Philip Muehlenbeck, Czechoslovakia in Africa, 1945–1968, s. 212–217.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej