Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
Forma i typ
Artykuły
(21)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Kłosowski Jan
(2)
Półturzycki Józef
(2)
Schulz Roman
(2)
Bogaj Małgorzata
(1)
Bogusz Jan
(1)
Brzezińska Anna I
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Jaworska Bolesława
(1)
Kantanista Adam
(1)
Krzelowska Magdalena
(1)
Kujawska Maria
(1)
Kuźniak Ignacy
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Licińska Danuta
(1)
Marciniak Renata
(1)
Mazur Janina
(1)
Morszczyński Wojciech
(1)
Okoń Wincenty
(1)
Piotrowski Konrad
(1)
Pogorzelska-Bartczak Elżbieta
(1)
Porożyński Henryk
(1)
Rękosiewicz Małgorzata
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Strykowski Wacław
(1)
Szałachowska Renata
(1)
Śleboda Renata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Nauczyciele
(9)
Nauczyciele historii
(3)
Lekarze
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Sportowcy
(2)
Nauczyciele geografii
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Temat
Kształcenie - cele
(12)
Cele kształcenia
(7)
Cele życiowe
(3)
Historia (przedmiot szkolny)
(3)
Nauczanie
(3)
Młodzież
(2)
Wybór kierunku kształcenia
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Autonomia (pedagogika)
(1)
E-learning
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie zawodowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oświata
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Program nauczania
(1)
Projektowanie
(1)
Reforma oświaty
(1)
Sośnicki Kazimierz
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Tożsamość (psychologia)
(1)
Treści kształcenia
(1)
Wartość
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
1989-2000
(5)
2001-
(3)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(20)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Artykuł z czasopisma historycznego
(3)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(21)
Historia
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Tytuł czasopisma
Ruch Pedagogiczny
(6)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(3)
Wiadomości Historyczne
(3)
Kultura i Edukacja
(2)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(2)
Edukacja : kwartalnik naukowy
(1)
Edukacja Medialna
(1)
Geografia w Szkole
(1)
Szkoła Zawodowa
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Cele kształcenia wobec potrzeb edukacyjnych / Bolesława Jaworska. // Ruch Pedagogiczny. - 1993, nr 3/4, s. 162 - 165.
Dokument nadrzędny: Ruch Pedagogiczny.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przemiany teleologii edukacyjnej / Tadeusz Lewowicki. // Ruch Pedagogiczny. - 1990, nr 3/4, s. 3 - 10.
Dokument nadrzędny: Ruch Pedagogiczny.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wartości w kształceniu / Wojciech Morszczyński. // Ruch Pedagogiczny. - 1994, nr 3/4, s. 87 - 97.
Dokument nadrzędny: Ruch Pedagogiczny.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Cele kształcenia / Elżbieta Pogorzelska-Bartczak. // Szkoła Zawodowa. - 1990, nr 4, s. 10 - 15.
Dokument nadrzędny: Szkoła Zawodowa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja. Wskazano działania, jakie powinny być podjęte na każdym z nich, aby e-learning był skuteczny i pozwolił na osiągnięcie celów edukacyjnych. Autorka wyjaśnia zagadnienia dotyczące metodologii opracowania projektu kursu e-learningowego, skutecznych strategii realizacji procesu nauczania on-line, metod i zasad efektywnej oceny osiągnięć uczestników kursów on-line, opracowania atrakcyjnych materiałów dydaktycznych. W książce znajdują się wskazówki: jak zaprojektować, zorganizować i zrealizować dobry jakościowo kurs on-line, który pozwoli na osiągnięcie celów kształcenia, dotyczące komunikacji i interakcji, organizowania pracy grupowej, orientowania i motywowania uczestników do nauki, jakie strategie i kryteria oceny postępów uczestników należy stosować, aby wesprzeć ich w procesie uczenia się i zachęcić do nauki, w jaki sposób aktywizować uczestników kursów e-learningowych, aby chcieli się uczyć i nabywać nowe kompetencje. Publikacja wskazuje, jak zaprojektować i zrealizować kurs, szkolenie e-learningowe, a także lekcje on-line oraz ocenić ich jakość. Jest atrakcyjna zarówno dla trenerów biznesu, firm szkoleniowych, nauczycieli wszystkich poziomów nauczania, wykładowców akademickich, jak i pracowników odpowiedzialnych za e-learning w firmach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117448 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42770 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej