Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Autor
Stopczyńska Kinga
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Barefoot Darren
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Fidelman Mark
(1)
Figiel Adam
(1)
Gasper Dorota
(1)
Griszel Weronika
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Korzeniowska Anna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Krawiec Beata
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Manczak Iryna
(1)
Miotk Anna
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Oszajca Anna
(1)
Reich Tomasz
(1)
Sala Paweł
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Strumińska-Doktór Anna
(1)
Szabo Julie
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Vaynerchuk Gary
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Zadęcka Ewa
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Media społecznościowe
(17)
Marketing społecznościowy
(9)
Marketing elektroniczny
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Facebook
(6)
Strony WWW
(6)
Internet
(5)
Cyberkultura
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing
(3)
Reklama
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Content marketing
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Portale internetowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biznes
(1)
Blog
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Crowdsourcing
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Ekonomia
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Hotelarstwo
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Instytucje kultury
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Książka
(1)
LinkedIn
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing humanocentryczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing wielokanałowy
(1)
Miasta
(1)
Mikroblog
(1)
Newsletter
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Organizacja
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Pressroom
(1)
Product placement
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Promotorzy marki
(1)
Public relations
(1)
Region (adm.)
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Samorząd
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Start-up
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szkolnictwo
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wideo
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Bukowina Tatrzańska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Gry komputerowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112670, 112669 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40903, 40902 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33825, 33826 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47197 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka tekstów zawartych w tomie jest różnorodna, a wszystkie łączy tytułowy problem badawczy – przestrzeni komunikacyjnej współczesnych bibliotek. Przedstawione artykuły omawiają zarówno aspekty teoretyczne komunikacji, jak i praktyczne przykłady – studia przypadku – działalności komunikacyjnej placówek bibliotecznych. Książka będzie interesująca dla badaczy-bibliotekoznawców zajmujących się współczesnym bibliotekarstwem oraz bibliotekarzy, dla których może być inspiracją do nowych działań w zakresie nawiązywania i rozwijania pozytywnych, opartych na porozumieniu i partnerstwie, relacji z użytkownikami. (Z recenzji dra Bartłomieja Włodarczyka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117535 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury.)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Dlatego tak ważna jest edukacja w tym zakresie zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110793 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46470 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65010 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania. '
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej