Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(111)
Forma i typ
Książki
(67)
Artykuły
(44)
Publikacje fachowe
(21)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(209)
wypożyczone
(45)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(46)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(37)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(40)
Wypożyczalnia Trzcianka
(34)
Wypożyczalnia Złotów
(41)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(28)
Czytelnia Wągrowiec
(17)
Informatorium
(2)
Autor
Brzezińska Anna Izabela
(6)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(4)
Zając Dorota
(4)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(3)
Litwinow Monika
(3)
Olszewska Barbara
(3)
Woźniak Ewelina
(3)
Wydra Magdalena
(3)
Iwanek Małgorzata
(2)
Klus-Stańska Dorota
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Woj Olga
(2)
Adrjan Beata
(1)
Albretson-Wren Robin
(1)
Appel Karolina
(1)
Barankiewicz Joanna
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Białogońska Joanna
(1)
Bielicki Eugeniusz
(1)
Bogdanowicz Marcin
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bonna Beata
(1)
Borkowska Irena
(1)
Borowska Ewa
(1)
Bronk Dorota
(1)
Busz Anna
(1)
Chmiel Sylwia
(1)
Chrzanowska Danuta
(1)
Cieślikowska Joanna
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Deptuła Maria
(1)
Deskur Maria
(1)
Diederichs Gilles
(1)
Domagała Aneta
(1)
Domagała Dorota
(1)
Douru Muriel
(1)
Dudek Sandra
(1)
Elbanowska Karolina
(1)
Elbanowski Tomasz
(1)
Franków Łukasz
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Grzywna Marek
(1)
Gubała Magdalena
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana
(1)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Hamidi Nadia
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Jabłońska Natalia
(1)
Jastrzębska Dominika
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jerzakowska-Kibenko Beata
(1)
Jundziłł Irena
(1)
Karpińska Anna
(1)
Karpińska Iwona
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kisiel Bożena
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Konopnicka Iwona
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Korona Katarzyna
(1)
Koterwas Agnieszka
(1)
Kowalczyk Jacek
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kożuchowska Maria
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Kupiec Monika
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Lendzion Joanna
(1)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(1)
Limont Wiesława
(1)
Lisicki Michał
(1)
Lisowska Elżbieta
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Malek Renata
(1)
Malenda Anna
(1)
Masna Danuta
(1)
Maćkowiak Antoni
(1)
Maćkowiak Janina
(1)
Meslin Anna
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Misiuk Agnieszka
(1)
Neider Andreas
(1)
Niewola Dorota
(1)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Paruszewska Jadwiga
(1)
Piękoś Karolina
(1)
Poussin Charlotte
(1)
Prątnicka Karolina
(1)
Rachwał-Lange Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(111)
Język
polski
(110)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(25)
Pedagodzy szkolni
(18)
Wychowawcy klas
(17)
Nauczyciele nauczania początkowego
(15)
Nauczanie początkowe
(7)
Rodzice
(6)
Terapeuci
(6)
Klasa 1.
(3)
Pedagodzy
(3)
6-8 lat
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Przedszkola
(2)
9-13 lat
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodziece
(1)
Specjaliści terapii uzależnień
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Uczniowie klas początkowych
(107)
Nauczanie początkowe
(47)
Dziecko
(24)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(24)
Dojrzałość szkolna
(11)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(9)
Metody nauczania
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Psychologia rozwojowa
(9)
Matematyka
(8)
Pedagogika wczesnoszkolna
(8)
Wychowanie przedszkolne
(8)
Czytanie
(7)
Dorosłość
(7)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(7)
Niemowlę
(7)
Uczucia
(7)
Bajkoterapia
(6)
Dojrzałość emocjonalna
(6)
Nauczanie
(6)
Niepowodzenia szkolne
(6)
Osoby w wieku starszym
(6)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(6)
Starość
(6)
Uczenie się
(6)
Uczniowie
(6)
Kompetencje społeczne
(5)
Ludzie w wieku średnim
(5)
Motywacja uczenia się
(5)
Nastolatki
(5)
Nauczyciele
(5)
Poczucie własnej wartości
(5)
Twórczość dzieci i młodzieży
(5)
Uczniowie szkół podstawowych
(5)
Wychowanie
(5)
Język dziecka
(4)
Muzyka
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rodzice
(4)
Agresywność
(3)
Biblioterapia
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dzieci
(3)
Dziecko trudne
(3)
Gry i zabawy
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Muzykoterapia
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Nieśmiałość
(3)
Osobowość
(3)
Pedagogika
(3)
Pisanie
(3)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(3)
Przyroda
(3)
Socjalizacja
(3)
Socjoterapia
(3)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zachowanie
(3)
Arteterapia
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja medialna
(2)
Grooming
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Internet
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Języki
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa szkolna (socjologia)
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Mindfulness
(2)
Mowa
(2)
Oświata
(2)
Plan daltoński
(2)
Podmiotowość
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samodzielność
(2)
Terapia logopedyczna
(2)
Trening umiejętności społecznych
(2)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(2)
Wiedza
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Wychowanie patriotyczne
(2)
Świadomość
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(33)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-20002
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Finlandia
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(43)
Artykuł z czasopisma fachowego
(15)
Podręczniki akademickie
(9)
Scenariusz zajęć
(7)
Monografia
(5)
Poradnik
(5)
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(3)
Literatura dziecięca
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Gry i zabawy
(2)
Opowiadanie dziecięce polskie
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Raport z badań
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Broszura
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma dziecięce
(1)
Gry komputerowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Komiksy
(1)
Legendy i podania
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(63)
Psychologia
(23)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Tytuł czasopisma
Życie Szkoły
(25)
Edukacja Wczesnoszkolna
(6)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(3)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(3)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(2)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(2)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
111 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113883 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku ; T. 1)
„Dwutomowa monografia Logopedia przedszkolna i wczesnoszkolna jest bardzo bogatym zbiorem wiedzy logopedycznej (wiedzy rozumianej nowocześnie, czyli w szerokim zakresie, wykraczającym poza wąską działalność logopedyczną). Tytułowa problematyka monografii pokrywa się z centralnym obszarem pracy logopedy, co czyni recenzowaną pozycję wyjątkowo przydatną w środowisku logopedycznym. Autorzy poszczególnych rozdziałów oparli się przede wszystkim na najnowszych osiągnięciach naukowych z zakresu zaburzeń mowy, a także na aktualnych wynikach działań praktycznych w zakresie terapii różnych zaburzeń mowy, które mogą wystąpić w gronie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.” – z recenzji prof. dra hab. Edwarda Łuczyńskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116900 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52968 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42775 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35727 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49361 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67920 P 3,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Płynne i potknięte przygody pszczółki Basi” to 13 opowiadań logopedycznych skierowanych do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym mających problemy z niepłynnością mowy. Ćwiczenia zawarte w tekście mogą wykorzystywać nauczyciele przedszkoli i szkół, logopedzi oraz rodzice. Zajęcia mogą mieć formę indywidualną lub grupową, w zależności od inwencji osoby prowadzącej zabawę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50116 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła – przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109590/T.9 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49854 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39782 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32843 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46073 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64657 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W pracy Autorka stara się znaleźć miejsce dla arteterapii wśród innych dyscyplin naukowych. Próbuje także wprowadzić jej elementy do pracy pedagoga, nie będącego arteterapeutą, a posiadającego jedynie (a może aż?) artystyczną duszę i głębokie przekonanie o potrzebie oddziaływania za pomocą sztuki. W książce zawarła metody i techniki arteterapeutyczne, przedstawiła scenariusze zajęć i omówiła ich strukturę. Wszystko to zostało wzbogacone szczegółowymi opisami przypadków dzieci poddanych przez autorkę oddziaływaniom terapeutycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103328 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37931 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31596 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44329 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63204 P 1,4 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104502 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera teksty specjalistów zajmujących się pedagogiką wczesnoszkolną, badających problematykę edukacji dzieci rozpoczynających naukę w szkole. Praca składa się z sześciu części, podejmujących zagadnienia teoretyczne i odnoszące się do praktyki, nawiązujące do zmieniających się kontekstów społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108793/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49980 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46086 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64670 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka skierowana jest zwłaszcza do rodziców, nauczycieli z przedszkola i szkoły podstawowej. Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat rozwodu w aspekcie dzieci zaangażowanych w niego. Uzyskuje informacje o skutkach rozwodu dla dzieci, wskazówki dotyczące udzielania wsparcia dzieciom i wiedzę prawną dotyczącą rozwodów w Polsce. Następnie może skorzystać z bajek skierowanych do dzieci rozwodzących się rodziców. Bajki dotykają wielu problemów związanych z rozwodem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110413 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40150 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32971 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46549 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65065 P 1,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem zawartych w książce propozycji jest aktywizowanie działalności poznawczej dzieci w taki sposób, aby uczenie się było atrakcyjniejsze, dostarczało wielu wrażeń i zapewniało większe efekty wychowawczo-dydaktyczne. Założeniem Zabaw matematycznych jest więc nie tylko rozwijanie procesów poznawczych dzieci, kształcenie umiejętności matematycznych, orientacji w stosunkach przestrzennych i wielkościowych, ale również integracja wychowania i nauczania. Każde proponowane działanie opatrzone jest celem szczegółowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48254 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem opracowania jest wiedza społeczna uczniów, rodzaj wiedzy jednostki, jaką konstruuje ona w interakcjach i współdziałaniu z innymi tj. dziećmi i dorosłymi, co stwarza warunki do budowania obrazu siebie, innych i otaczającego świata w realnym kontekście społeczno-kulturowym. Zakres tematyczny tak pojmowanej wiedzy społecznej rozszerza się i nie jest kojarzony wyłącznie z treściami dawnego środowiska społeczno-przyrodniczego, lecz wyraźnie poza nie wykracza. Miejsce "starej", programowej tematyki, sprowadzającej aktywność dziecka wyłącznie do sfery rodzinnych obowiązków i klasowych powinności, zastępują aktualne problemy, ujęte z perspektywy dziecka żyjącego w wielowymiarowym i skonfliktowanym świecie. Realne stają się wówczas szanse na podejmowanie tematów dotyczących życia codziennego dzieci, problemów egzystencjalnych, rasowych, demograficznych, kwestii religijnych czy aspektów politycznych. Punktem odniesienia w przyjęciu takiego rozumienia wiedzy społecznej jest osadzenie rozważań w kontekście paradygmatu konstrukcjonizmu poznawczego i społecznego. Oba odsłaniają mechanizm tworzenia się wiedzy społecznej uczniów, wskazują na potrzebę poszerzania tematyki społecznej z racji dokonujących się przemian społeczno-kulturowych i zmieniających się potrzeb rozwojowych dzieci. Próba oglądu praktyki szkolnej wydaje się z tej perspektywy ciekawa i ważna. W opracowaniu została ona dokonana z perspektywy nauczycieli klas I-III, by poznać, jakie znaczenia nadają oni pojęciu "wiedza społeczna" i w jaki sposób mogą one rzutować na charakter znaczeń nadawanych przez uczniów. Z badań nad osobistymi teoriami pedagogicznymi wynika wyraźnie, że rzutują one na charakter edukacji uprawianej przez nauczycieli. Celem opracowania nie jest jednak zrekonstruowanie nauczycielskich ideologii, lecz jedynie odsłonięcie jednego z jej elementów, tj. tworzonych przez pedagogów koncepcji wiedzy, w tym społecznej. Zadaniem publikacji nie jest również ukazanie poprawnego modelu wiedzy społecznej, lecz raczej jego rekonstrukcja, polegająca na wydobywaniu sensów i wymiarów, które mogą być znaczące dla lepszego i głębszego rozumienia wiedzy społecznej przez uczniów wczesnej edukacji, a w przyszłości stanowić podstawę do redefiniowania pojęcia. Z uwagi na takie założenia koncepcja badań osadzona została w paradygmacie interpretatywnym, upatrując w nim możliwości zdobycia nowej wiedzy, nowego poznania, a nie wyłącznie sprawdzania już istniejących teorii. W ramach paradygmatu interpretatywnego zdecydowano się na perspektywę fenomenograficzną, uznając ją za najlepszą formę legitymizacji myślenia jednostkowego i kolektywnego nauczycieli wczesnej edukacji o wiedzy społecznej uczniów. W efekcie podstawą prowadzonej analizy, a następnie interpretacji były wyłonione w toku badań kategorie opisu odzwierciedlające nauczycielskie widzenie świata i rozumienie wiedzy (społecznej) uczniów i jej źródeł. Uzyskane kategorie opisu pozwoliły odsłonić jakościowo różne sposoby doświadczania przez nauczycieli edukacji i związanych z nią procesów. W pierwszej kolejności odzwierciedlany był świat bezpośrednio postrzegany przez badanych, a potem świat widziany przez badacza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105150 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej