Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Jaworska Katarzyna
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do tych osób, które zainteresowane są wiedzą na temat zmian organizacyjnych, szczególnie w kierunku orientacji na klienta. Oprócz wyjaśnienia podstawowych pojęć, takich jak CRM, Contact Center, telemarketing, zarządzanie wiedzą prezentowane są praktyczne rozwiązania z poszczególnych dziedzin, szczególnie te, które są najczęściej implementowane w aplikacjach typu CRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106641 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej