Ślęzak-Stachulak Alicja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Ślęzak-Stachulak Alicja
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Temat
Czytanie ze zrozumieniem
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Język polski
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W zebranym materiale dominują zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Tak dobrany materiał sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań – nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. Ponieważ nauka czytania nie może ograniczyć się do umiejętności dekodowania, w książce znajdują się również ćwiczenia sprawdzające rozumienie, na przykład krzyżówki, pytania czy zadania matematyczne. Bardzo ważną część stanowią te ćwiczenia, które stymulują zaburzone funkcje u dzieci z dysleksją, na przykład analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową. Zdania te pomagają dzieciom w różnicowaniu podobnych liter (na przykład l – ł, o – ó, z – ż, n – m) oraz umożliwiają zapamiętanie odpowiedniej kolejności sylab, gwarantując rozumienie przeczytanego wyrazu i zdania. Istotne znaczenie mają także ćwiczenia, które uczą dziecko ze specyficznymi trudnościami właściwego postrzegania kierunku czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63832 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W zebranym materiale dominują zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Tak dobrany materiał sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań – nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. Ponieważ nauka czytania nie może ograniczyć się do umiejętności dekodowania, w książce znajdują się również ćwiczenia sprawdzające rozumienie, na przykład krzyżówki, pytania czy zadania matematyczne. Bardzo ważną część stanowią te ćwiczenia, które stymulują zaburzone funkcje u dzieci z dysleksją, na przykład analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową. Zdania te pomagają dzieciom w różnicowaniu podobnych liter (na przykład l – ł, o – ó, z – ż, n – m) oraz umożliwiają zapamiętanie odpowiedniej kolejności sylab, gwarantując rozumienie przeczytanego wyrazu i zdania. Istotne znaczenie mają także ćwiczenia, które uczą dziecko ze specyficznymi trudnościami właściwego postrzegania kierunku czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40660 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W zebranym materiale dominują zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Tak dobrany materiał sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań - nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. Ponieważ nauka czytania nie może ograniczyć się do umiejętności dekodowania, w książce znajdują się również ćwiczenia sprawdzające rozumienie, na przykład krzyżówki, pytania czy zadania matematyczne. Bardzo ważną część stanowią te ćwiczenia, które stymulują zaburzone funkcje u dzieci z dysleksją, na przykład analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową. Zadania te pomagają dzieciom w różnicowaniu podobnych liter (na przykład l - ł, o - ó, z - ż, n - m) oraz umożliwiają zapamiętanie odpowiedniej kolejności sylab, gwarantując rozumienie przeczytanego wyrazu i zdania. Istotne znaczenie mają także ćwiczenia, które uczą dziecko ze specyficznymi trudnościami właściwego postrzegania kierunku czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115772 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51494 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63815 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej