Gunia Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(14)
Forma i typ
Artykuły
(8)
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Gunia Grażyna
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Nauczyciele
(7)
Pedagodzy szkolni
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Szkolnictwo specjalne - surdopedagogika
(6)
Logopedia
(4)
Mowa
(4)
Dziecko głuche
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Dziecko
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Psychoterapia
(2)
Słuch
(2)
Afazja dziecięca
(1)
Czytanie
(1)
Dyslalia
(1)
Dzieci - wady
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Głusi
(1)
Jąkanie
(1)
Język migowy
(1)
Mowa niewyraźna
(1)
Mutyzm
(1)
Młodzież niedosłysząca
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Pisanie
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Seplenienie
(1)
Surdologopedia
(1)
Szkolnictwo specjalne - tyflopedagogika
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Tytuł czasopisma
Wychowanie na co dzień
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zaprezentowany punkt widzenia jest wyrazem nadziei na sprowokowanie debaty wokół koncepcji oraz praktyki wspierania i wspomagania w pedagogice specjalnej, ich wspólnych i rozłącznych znaczeń. Autorzy, których opracowania zamieszczono w I części tomu, określili założenia i uwarunkowania interdyscyplinarności oraz wielokontekstowości wczesnego wspomagania i wspierania rozwoju oraz rehabilitacji. W II części, ukazującej formy i metody pomocy rodzinom osób z niepełnosprawnością, zwrócono uwagę nie tylko na problem stosunku rodziców do niepełnosprawnego dziecka i pomoc w zakresie wspierania jego rozwoju w procesie rehabilitacji, ale także podkreślono szczególną rolę ojców i innych członków rodziny (rodzeństwa, dziadków) w procesie terapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106830 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49150 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32393 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45271 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64375 P 3,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór tekstów na tematy związane z problematyką profilaktyki i wspierania osób z niepełnosprawnością różnego typu, ujmowaną zarówno w kontekście idei integracyjnych, jak i codziennego życia. Ich adresatami są przede wszystkim osoby profesjonalnie zajmujące się osobami z niepełnosprawnością - pedagodzy specjalni, nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami oraz osobami dorosłymi, jak też studenci, rodzice i inne osoby pragnące poszerzać wiedzę na temat wspierania rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109830 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komputer w edukacji uczniów głuchych / Grażyna Gunia. // W: Dziecko z trudnościami w rozwoju / pod red. Stanisławy Mihilewicz. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2001. - S. 95 - 102.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pomoc i poradnictwo rodzinie dziecka z wadą słuchu / Grażyna Gunia. // W: Dziecko z trudnościami w rozwoju / pod red. Stanisławy Mihilewicz. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2001. - S. 103 - 120.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ruch i muzyka w terapii logopedycznej dzieci z wadą słuchu / Grażyna Gunia. // W: Komunikacja- mowa-język w diagnozie i terapii zaburzeń rozwoju u dzieci i młodzieży niepełnosprawnej / Pod red. Elżbiety M.Minczakiewicz. - Kraków: Wydaw. Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2001. - S. 110 - 124.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szanse i zagrożenia w funkcjonowaniu emocjonalno-społecznym uczniów głuchych / Grażyna Gunia. // W: Od tradycjonalizmu do ponowoczesności: dyskursy pedagogiki specjalnej / pod red. E.Górniewicz i A.Krause. - Olsztyn: Wydaw. Uniw.Warmińsko-Mazurskiego, 2002. - S. 65 - 73.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Teoria a praktyka wczesnej rehabilitacji dzieci z wadą słuchu / Grażyna Gunia. // W: Tożsamość polskiej pedagogiki specjalnej u progu XXI wieku / Pod red. Jana Pańczyka. - Warszawa: Wydawnictwo WSPS, 1998. - S. 250 - 258.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do osób, które są zainteresowane problematyką kształtowania i terapii mowy dzieci niesłyszących. Kolejne rozdziały zawierają omówienie elementarnych zagadnień dla tych osób, które nie mają interdyscyplinarnego przygotowania logopedycznego. Publikację można podzielić na dwie zasadnicze części. W pierwszej omówiono założenia teoretyczne surdologopedii, natomiast w drugiej przedstawiono praktyczne wskazówki dotyczące metodyki pracy logopedycznej z dziećmi z zaburzeniami słuchu i mowy. Zagadnienia zawarte w opracowaniu mają charakter syntetyczny, z podaniem konkretnej literatury. Autorka ma nadzieję, że opracowanie będzie motywacją do studiowania surdologopedii oraz inspiracją do teoretycznego i praktycznego doskonalenia warsztatu pracy osób zajmujących się wychowaniem i terapią dzieci oraz dorosłych z wadą słuchu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do osób, które są zainteresowane problematyką kształtowania i terapii mowy dzieci niesłyszących. Kolejne rozdziały zawierają omówienie elementarnych zagadnień dla tych osób, które nie mają interdyscyplinarnego przygotowania logopedycznego. Publikację można podzielić na dwie zasadnicze części. W pierwszej omówiono założenia teoretyczne surdologopedii, natomiast w drugiej przedstawiono praktyczne wskazówki dotyczące metodyki pracy logopedycznej z dziećmi z zaburzeniami słuchu i mowy. Zagadnienia zawarte w opracowaniu mają charakter syntetyczny, z podaniem konkretnej literatury. Autorka ma nadzieję, że opracowanie będzie motywacją do studiowania surdologopedii oraz inspiracją do teoretycznego i praktycznego doskonalenia warsztatu pracy osób zajmujących się wychowaniem i terapią dzieci oraz dorosłych z wadą słuchu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107090 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49394 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39482 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45397 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ustawa o języku migowym - implikacje dla surdopedagogiki / Grażyna Gunia. // W: Kierunki rozwoju pedagogiki specjalnej / Red. nauk.Katarzyna Ćwirynkało, Czesław Kosakowski, Agnieszka Żywanowska. - Kraków: Wydaw. Impuls, 2013. - S. 41 - 51.
Książka
W koszyku
Opracowanie monografii stanowi systemową analizę wybranych zagadnień logopedycznych. Praca ta jest źródłem wiedzy o aktualnej problematyce logopedii dla studentów, pedagogów, a także dla osób interesujących się tym zagadnieniem. Adresatami książki są studenci studiów pedagogicznych, szczególnie pedagogiki specjalnej, przedszkolnej, wczesnoszkolnej, opiekuńczo-wychowawczej, asystenci osób niepełnosprawnych, studenci logopedii, a także pedagodzy - nauczyciele oraz terapeuci, którzy często w swojej praktyce spotykają się z osobami z zaburzeniami mowy. Całość opracowania podzielono na dwie części : ogólną i specjalistyczną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104172 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104173 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47720 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31713 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca ta jest źródłem wiedzy o aktualnej problematyce logopedii dla studentów, pedagogów, a także dla osób interesujących się tym zagadnieniem. Adresatami książki są studenci studiów pedagogicznych, szczególnie pedagogiki specjalnej, przedszkolnej, wczesnoszkolnej, opiekuńczo-wychowawczej, asystenci osób niepełnosprawnych, studenci logopedii, a także pedagodzy - nauczyciele oraz terapeuci, którzy często w swojej praktyce spotykają się z osobami z zaburzeniami mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38806 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44981 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64595 P 3,5 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasady pracy logopedycznej z dziećmi niesłyszącymi / Grażyna Gunia. // W: Psychologiczno-pedagogiczne problemy wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych / Red. Stanisława Mihilewicz. - Kraków: Wydaw. Impuls, 2010. - S.79 - 88.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej