Keller Kevin Lane
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2468)
Kozioł Paweł
(2009)
Kotwica Wojciech
(809)
Kowalska Dorota
(650)
Krzyżanowski Julian
(625)
Keller Kevin Lane
(-)
Kochanowski Jan
(570)
Konopnicka Maria
(493)
Słowacki Juliusz
(431)
Mickiewicz Adam
(394)
Sienkiewicz Henryk
(321)
Prus Bolesław
(317)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Krasicki Ignacy
(306)
Goetz Magdalena
(304)
Kraszewski Józef Ignacy
(285)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(245)
Łoskot Małgorzata
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Goliński Zbigniew
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(187)
Śliwerski Bogusław
(177)
Iwaszkiewicz Jarosław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Wyspiański Stanisław
(168)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(162)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Jachowicz Stanisław
(158)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Norwid Cyprian Kamil
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Baudelaire Charles
(138)
Lech Justyna
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(131)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Elsner Danuta
(128)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(118)
Napierski Stefan
(115)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(111)
Hinz Magdalena
(109)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Usidus Mirosław
(101)
Nowak Małgorzata
(99)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Marchel Paweł
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Czubiński Antoni
(94)
Korczak Janusz
(94)
Słomczyński Maciej
(94)
Asnyk Adam
(92)
Dzierzgowska Irena
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sekuła Elżbieta
(86)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa. - Wyd. na podstawie najnowszego 14 wydania oryginału. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2012, 2013. - XXV, [I], 708 s., D15, P56, S12, F4, I26 : il. ; 28 cm
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. To fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105445, 108698 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej