Kulig-Kozłowska Agnieszka
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog główny
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2468)
Kozioł Paweł
(2009)
Kotwica Wojciech
(809)
Kowalska Dorota
(650)
Krzyżanowski Julian
(625)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(-)
Kochanowski Jan
(570)
Konopnicka Maria
(493)
Słowacki Juliusz
(431)
Mickiewicz Adam
(394)
Sienkiewicz Henryk
(321)
Prus Bolesław
(317)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Krasicki Ignacy
(306)
Goetz Magdalena
(304)
Kraszewski Józef Ignacy
(285)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(245)
Łoskot Małgorzata
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Goliński Zbigniew
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(187)
Śliwerski Bogusław
(177)
Iwaszkiewicz Jarosław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Wyspiański Stanisław
(168)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(162)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Jachowicz Stanisław
(158)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Norwid Cyprian Kamil
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Baudelaire Charles
(138)
Lech Justyna
(135)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(131)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Elsner Danuta
(128)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(118)
Napierski Stefan
(115)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(111)
Hinz Magdalena
(109)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Usidus Mirosław
(101)
Nowak Małgorzata
(99)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Marchel Paweł
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Czubiński Antoni
(94)
Korczak Janusz
(94)
Słomczyński Maciej
(94)
Asnyk Adam
(92)
Dzierzgowska Irena
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(88)
Miciński Tadeusz
(87)
Sekuła Elżbieta
(86)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Edukacja medialna
(1)
Facebook
(1)
Internet
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Strony WWW
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 113945 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41236 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47708 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej