Małkiewicz Elżbieta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Małkiewicz Elżbieta
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczanie
(3)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Pedagogika
(2)
Samokształcenie
(2)
Centrum Edukacji Nauczycielskiej (Uniwersytet Wrocławski)
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci upośledzone umysłowo
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczyciele
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wiedza o kulturze
(1)
Wiedza o społeczeństwie (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Czasopisma psychologiczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Psychologia Wychowawcza
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 72082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakie są potrzeby edukacyjne reformującej się szkoły? Jak połączyć teorię z praktyką edukacyjną? Jaka powinna być sylwetka absolwenta kierunków nauczycielskich? Z poszukiwania odpowiedzi na powyższe pytania zrodziła się idea, zaakceptowana przez JM Rektora prof. Romualda Gellesa oraz Prorektora ds. Nauczania prof. Andrzeja Witkowskiego, powołania ogólnouniwersyteckiej, pozawydziałowej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu, która z jednej strony zgodnie z wymogami MEN modernizowałaby prowadzenie zajęć z psychologii i pedagogiki, pozwalając Wydziałom na nadawanie uprawnień pedagogicznych w systemie studiów nauczycielskich (stacjonarnych i zaocznych), z drugiej stworzyłaby system nadawania kwalifikacji i doskonalenia czynnych nauczycieli oraz tworzenia sieci wsparcia dla absolwentów studiów podyplomowych. Niniejsza publikacja opisuje wszystkie działania, podjęte w celu realizacji tych planów. [cen.uni.wroc.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Budować wspólnotę w różnorodności" jest efektem prac realizowanych przez zespół szkoleniowo-badawczy Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego w latach 2001-2009. (...) W przygotowaniu i realizacji projektów uczestniczyło 10 uczelni z 8 krajów Unii Europejskiej. (...) Instytucje uczestniczące w projekcie miały wieloletnie doświadczenie w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli przedmiotów przyrodniczych szkół podstawowych i gimnazjów, udokumentowane publikacjami i realizacją znaczących projektów edukacyjnych w swoich krajach. Każdy z realizatorów miał rónież osiągnięcia w stosowaniu ICT w edukacji. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116608 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka wskazuje na możliwości diagnozowania przez nauczycieli indywidualnych cech uczniów oraz ich obrazu świata, a także wykorzystania informacji o tych obszarach w projektowaniu procesu dydaktycznego. W rozdziale pierwszym zamieszczono teksty, w których nauczyciele dokonali analiz rozumienia przez uczniów kilkudziesięciu pojęć, które uznali za istotne dla nauczania wiedzy o społeczeństwie lub wiedzy o kulturze. W ten sposób powstał "Katalog wyobrażeń uczniów o świecie społeczno - kulturowym". W rozdziale drugim zamieszczono opisy przebiegu lekcji w zykorzystaniem zasad diagnozy rozumiejącej, tzn. takiej, która zamiast etykietować ucznia stara się odkryć ważne dla niego motywy działania, realizowane w sytuacjach szkolnych. Uwzględnianie tych motywów pozwala nauczycielowi lepiej dostosować przebieg lekcji do indywidualnych cech ucznia, zapewnić na lekcji atmosferę pracy, zainteresowania i zaangażowania ze strony maksymalnie dużej liczby uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116616 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej