Rudenko Włodzimierz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(656)
Krzyżanowski Julian
(625)
Rudenko Włodzimierz
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(288)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(246)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(241)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Reymont Władysław Stanisław
(132)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(126)
Denek Kazimierz
(123)
Elsner Danuta
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Nowak Małgorzata
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(94)
Marchel Paweł
(91)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Matematyzacja badań naukowych jest charakterystyczną cechą współczesnej nauki. Obecnie można obserwować przyśpieszony rozwój wiedzy fundamentalnej, metod analityczno-jakościowych i porównawczo-ilościowych, analizy danych empirycznych i systematycznego użycia potencjału komputerowego. W znacznej mierze rozszerza to możliwości poznania naukowego. Całkiem oczywiste jest, że współczesny pedagog musi znać istniejący arsenał nauki. Celowość użycia metod matematycznych w pedagogice dziś nie ulega wątpliwości. Badania pedagogiczne z dołączeniem matematyki są skierowane na ujawnienie prawidłowości naukowej działalności oświatowej, wyznaczenie środków kształcenia, wychowania i rozwoju osobistego. W ciągu ostatnich lat pedagogika w znacznej mierze przeszła od etapu gromadzenia materiału empirycznego do jego systematyzacji, uogólniania, uświadomienia, interpretacji strukturalnej, konceptualizacji i paradygmatyzacji. Użycie metod matematycznych w pedagogice pomaga opracowywać, analizować i interpretować dane w celu otrzymania odpowiedzi na stawiane pytania, założone przypuszczenia naukowe, sformułowane hipotezy. Matematyka jest więc efektywnym środkiem poprawy rozumienia i projektowania procesów kształcenia i wychowania. Zastosowanie matematyki w pedagogice proponuje się rozpatrywać systemowo: jako naukowo uzasadnioną ocenę działalności pedagogicznej oraz środek wzmacniania możliwości; jako symboliczną formę budowy modeli realności pedagogicznej dla jej analizy i udoskonalenia; jako perspektywiczne podejście do prognozowania rozwoju systemów oświatowych w celu ich optymalizacji. Dla pedagoga, który planuje użycie matematyki we własnej działalności fachowej, ważne jest nie tylko posiadanie aparatu matematycznego, ale także wiedzy w zakresie technologii, strategii i taktyki zastosowania konkretnych metod statystycznych w celu naukowym lub praktycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W podręczniku autor omawia problematykę metodologii użycia wnioskowania statystycznego w pedagogice (estymacja parametrów, testowanie hipotez, metody analizy wariancji). W sposób dostępny, choć bez uproszczeń przepisów matematycznych, przybliża materiał z teorii prawdopodobieństwa, którego znajomość jest konieczna dla przyszłych specjalistów kierunków pedagogicznych. Książka ta jest przeznaczona dla studentów i wykładowców, naukowców i praktyków pracujących w placówkach oświatowych oraz wszystkich tych, którzy pragną profesjonalnie zajmować się działalnością naukowo-pedagogiczną.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej