Wachowiak Piotr
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Wachowiak Piotr
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Edukacja ekonomiczna
(2)
Zarządzanie
(2)
Autoprezentacja
(1)
Menedżerowie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95401 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115064 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34523 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zapraszamy do zapoznania się z publikacją, która jest wynikiem ogólnopolskiej konferencji "Kształtowanie postaw przedsiębiorczych a edukacja ekonomiczna" zorganizowanej 19 czerwca 2007 roku w Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Celem spotkania było przeprowadzenie środowiskowej dyskusji na temat rozwoju edukacji ekonomicznej oraz działań związanych z kształtowaniem postaw przedsiębiorczych społeczeństwa, zwłaszcza wśród licealistów i studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105646, 105647 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48441 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia składa się z trzech rozdziałów. W rozdziale pierwszym, prowadzącym do zweryfikowania hipotezy pierwszej, scharakteryzowano proces tworzenia się świadomości roli społecznej przedsiębiorstwa w ujęciu historycznym. Omówiono tworzenie się poszczególnych koncepcji naukowych, które wpłynęły na zmianę tej świadomości. Najpierw odniesiono się do poglądów na rolę czynnika ludzkiego w zarządzaniu przedsiębiorstwem - od podejścia przedmiotowego do podejścia podmiotowego. Następnie scharakteryzowano zmianę sposobu zarządzania przedsiębiorstwem - od zarządzania nakierowanego na maksymalne zaspokojenie interesów akcjonariuszy do zarządzania mającego spełniać oczekiwania interesariuszy. Opisano przy tym koncepcję interesariuszy, rozwijaną od lat osiemdziesiątych XX wieku, która eksponuje społeczny charakter funkcjonowania przedsiębiorstwa i zwraca uwagę, że pracuje ono na rzecz podmiotów działających w obrębie organizacji oraz w otoczeniu. Prowadzenie dialogu z interesariuszami gwarantuje, że przedsiębiorstwo będzie postrzegane jako realizujące cele nie tylko ekonomiczne, lecz także środowiskowe i społeczne. Aby zostać uznane za wrażliwe społecznie, przedsiębiorstwo musi umieć gospodarować swoimi zasobami w sposób prowadzący do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej w działalności bieżącej i przyszłej. Z punktu widzenia wrażliwości społecznej istotna jest również ochrona środowiska. Koncepcją, której rozwój datuje się na lata dziewięćdziesiąte XX wieku i która uwzględnia ten aspekt w działalności przedsiębiorstwa, jest idea zrównoważonego rozwoju, scharakteryzowana w kolejnej części rozdziału. Wymiar społeczny działalności przedsiębiorstwa w najpełniejszy sposób podkreśla koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu. Termin ten zaczął być używany na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, ale w pełni się upowszechnił dopiero dwie dekady później. Zgodnie z tą ideą biznes społecznie odpowiedzialny nie tylko przynosi zyski, lecz także przestrzega prawa, postępuje etycznie i wspiera społeczeństwo oraz chroni środowisko naturalne. Koncepcja ta została szczegółowo scharakteryzowana w ostatnim podrozdziale. Omówiono jej genezę ze zwróceniem uwagi na jej ewolucyjny charakter, wyliczono korzyści z niej wynikające, a także opisano jej główne obszary. Skonfrontowano argumenty zwolenników i przeciwników tej koncepcji, co pozwoliło spojrzeć na możliwość wdrożenia tej idei w praktyce zarządzania. Rozdział drugi ma charakter metodyczny. Przedstawiono tu kontekst wyłaniania się idei społecznej wrażliwości przedsiębiorstwa oraz scharakteryzowano jej istotę. Zaproponowano też autorską definicję omawianego pojęcia. Omówiono zasadnicze różnice między wrażliwością społeczną a społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa. Przedstawiono własny sposób pomiaru wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa. W tym celu wyróżniono stadia rozwoju wrażliwości społecznej oraz kryteria przyporządkowania przedsiębiorstw do poszczególnych stadiów. Dalsza część rozdziału dotyczy charakterystyki narzędzia komunikowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa, jakim jest raportowanie społeczne. Przedstawiono genezę raportowania społecznego oraz przeanalizowano definicje raportów społecznych. Na tej podstawie zaproponowano własny sposób rozumienia tego pojęcia. Omówiono ponadto zasady i standardy tworzenia raportów, pozwalające przedsiębiorstwu w odpowiedni sposób komunikować swoją wrażliwość społeczną. W ostatnim podrozdziale scharakteryzowano autorską metodę oceny raportów społecznych z punktu widzenia sposobu komunikowania wrażliwości społecznej przedsiębiorstwa. Metoda uwzględnia trzy kryteria podstawowe: kompleksowości, zaufania oraz komunikacji, na które składa się szereg kryteriów szczegółowych. W pracy dokonano ich operacjonalizacji oraz szczegółowo opisano procedurę oceny raportów społecznych. Na podstawie stopnia spełnienia przez raporty społeczne poszczególnych kryteriów zaproponowano ich kategoryzację. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki badań własnych dotyczących poziomu wrażliwości społecznej polskich grup kapitałowych oraz oceny raportów społecznych sporządzanych przez te grupy. Na tej podstawie sformułowano wnioski co do poziomu wrażliwości społecznej grup kapitałowych w Polsce oraz jakości sporządzanych raportów społecznych z punktu widzenia ich komunikatywności. Określono mocne i słabe strony raportów społecznych oraz wskazano sposoby ich udoskonalania. Wyniki badań zostały wykorzystane do udowodnienia pozostałych hipotez.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109632 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej