Weissbrot-Koziarska Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Czytelnia Piła
(4)
Czytelnia Chodzież
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Weissbrot-Koziarska Anna
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(8)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Opieka społeczna
(4)
Praca socjalna
(2)
Rodzina
(2)
Badania naukowe
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka prorodzinna
(1)
Poradnictwo rodzinne
(1)
Psychoterapia
(1)
Rodzina 500 plus (program rządowy)
(1)
Warunki bytowe
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Słowniki polskie
(4)
Słowniki terminologiczne
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Tytuł czasopisma
Praca Socjalna
(2)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik przedstawia podstawowe zagadnienia teoretyczne z zakresu poradnictwa, w tym poradnictwa socjalnego. Ponadto zawiera opis praktycznych działań i niezbędnych w tym celu kompetencji i umiejętności, które musi posiadać pracownik socjalny w procesie poradniczym. Autorka skupia uwagę na dyskursie wokół pojęcia poradnictwa socjalnego, zwłaszcza zaś poradnictwa socjalnego dla rodzin - jednego z najważniejszych obszarów działań współczesnego pracownika socjalnego. W opracowaniu znajduje się opis procesu komunikacji i rozwiązywania trudnych spraw, w jakie uwikłane są jednostki i ich rodziny poprzez zastosowanie odpowiednich metod, technik i narzędzi stosowanych w poradnictwie socjalnym dla rodzin. Podręcznik adresowany jest głównie do studentów pracy socjalnej, pedagogiki, psychologii, socjologii, teologii, nauk o rodzinie. Przydatny może być także dla praktyków zajmujących się radzeniem jednostkom i rodzinom, które znajdują się w trudnej sytuacji życiowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji było stworzenie wspólnej płaszczyzny do dyskusji nad aparatem pojęciowym trzech obszarów nauki, które w praktyce współistnieją, wzajemnie się przenikają i uzupełniają, tj. praca socjalna, opiekuńcza i terapeutyczna. Dzięki objaśnieniu podstawowych pojęć, opisowi najczęściej stosowanych metod, form i technik pracy dążono do uporządkowania i zaprowadzenia pewnego ładu w tych relacjach. Do rąk Czytelnika oddajemy pierwszy tom Słownika, ale w przygotowaniu są już dwa kolejne tomy. Wszystkie są tworzone w tzw. systemie holenderskim, czyli każdy kolejny tom będzie zawierać hasła w zakresie całego alfabetu. Publikacja adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, do nauczycieli akademickich, pedagogów i terapeutów, pracowników socjalnych oraz studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106846/T.1 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48637 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji było stworzenie wspólnej płaszczyzny do dyskusji nad aparatem pojęciowym trzech obszarów nauki, które w praktyce współistnieją, wzajemnie się przenikają i uzupełniają, tj. praca socjalna, opiekuńcza i terapeutyczna. Dzięki objaśnieniu podstawowych pojęć, opisowi najczęściej stosowanych metod, form i technik pracy dążono do uporządkowania i zaprowadzenia pewnego ładu w tych relacjach. Wszystkie tomy są tworzone w tzw. systemie holenderskim, czyli każdy kolejny tom będzie zawierać hasła w zakresie całego alfabetu. Publikacja adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, do nauczycieli akademickich, pedagogów i terapeutów, pracowników socjalnych oraz studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106985/T.2 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49019 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67756 P 4,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108343/T.3 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: do nauczycieli akademickich, pedagogów i terapeutów, pracowników socjalnych oraz studentów. Jej celem jest zaprezentowanie rozwiązań sprzyjających włączaniu jednostek, rodzin i grup społecznych, zagrożonych marginalizacją lub wykluczonych, w nurt życia społecznego. Hasła zawierają nie tylko definicje, ale także mają charakter kontekstowy, pokazują bowiem zjawiska, procesy, cechy specyficzne w szerszym procesie czy planie pomocowym. Autorami haseł są znawcy przedmiotu z różnych ośrodków akademickich w Polsce oraz praktycy zajmujący się wyjaśnianiem opisywanych zjawisk i pojęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116165 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50583 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
The research presented in the book was conducted as part of the project "School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic, and Slovakia" (no. 22210036), funded by the International Visegrad Fund. The project was implemented by the University of Opole (Poland), with partners including the University of Ostrava (Czech Republic), the University of Presov (Slovakia), Public Primary School No. 2 themed Polish Olympians in Opole (Poland), Secondary school, Elementary school, and Kindergarten in Karviná (Czech Republic), and United Boarding School in Snina (Slovakia). The project was carried out in three partner countries from 2022 to 2023. The aim of the quantitative research was to assess teachers' perspectives on the functioning of the school community during the pandemic, with a particular focus on the benefits and threats arising from the implementation of distance learning methods in crisis situations. The study was conducted simultaneously in three countries: Poland, the Czech Republic, and Slovakia, in the first quarter of 2023. The analyses of the research results indicate that distance learning is a viable alternative in situations where regular teaching in schools or educational institutions is not possible. The Covid-19 pandemic forced all countries to make a transition from traditional forms of education to online methods, and the experience gained during this time by teachers, students, and parents should not be wasted. In conclusion, we postulate that the acquired competences should be utilized in everyday educational processes. We also suggest that some school activities, especially extracurricular ones, be conducted using remote work methods Zaprezentowane w książce badania przeprowadzone zostały w ramach projektu „School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic and Slovakia” (no.22210036) i sfinansowane ze środków the International Visegrad Fund’s. Realizatorem projektu był University of Opole (Poland) a partnerami University of Ostrava (Czech Republic); University of Presov (Slovakia); Public Primary School No. 2 them. Polish Olympians in Opole (Poland); Secondary school, Elementary school and Kindergarten with Karviná (Czech Republic) and United Boarding School with Snina (Slovakia). Projekt został zrealizowany na terenie trzech krajów partnerskich w latach 2022-2023. Celem przeprowadzonych badań ilościowych była ocena nauczycieli na temat funkcjonowania społeczności szkolnej w sytuacji pandemii, ze szczególnym uwzględnieniem korzyści i zagrożeń wynikających z zastosowania w sytuacji kryzysu metod kształcenia na odległość. Badanie prowadzono równolegle w trzech krajach: Polsce, Czechach i Słowacji w pierwszym kwartale 2023 roku. Przeprowadzone analizy wyników badań wykazały, że kształcenie na odległość jest dobrą alternatywą w sytuacji, gdy nie ma możliwości zorganizowania regularnego nauczania w szkołach lub placówkach oświatowych. Pandemia Covid-19 zmusiła wszystkie kraje do przejścia ze stacjonarnych form edukacji na internetowe, a doświadczenie zdobyte w tym czasie przez nauczycieli, uczniów i rodziców nie może zostać zmarnowane. W konkluzji postulujemy, aby nabyte kompetencje wykorzystać na co dzień w procesie kształcenia. Sugerujemy, aby niektóre zajęcia szkolne, zwłaszcza pozaszkolne, były realizowane z wykorzystaniem form pracy zdalnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej