Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(89)
Artykuły
(54)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Audiobooki
(2)
E-booki
(2)
Druki ulotne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(206)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(40)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(31)
Wypożyczalnia Czarnków
(23)
Wypożyczalnia Trzcianka
(22)
Wypożyczalnia Złotów
(34)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(23)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(41)
Autor
Koźmiński Łukasz
(5)
Matecki Maciej
(5)
Misiewicz Tomasz
(5)
Pawłowska Sylwia
(5)
Tońska-Szyfelbein Anna
(5)
Krzywda-Pogorzelski Maciej
(4)
Jędrzejko Mariusz
(3)
Rzekanowski Arkadiusz
(3)
Alenowicz Magdalena
(2)
Andrzejewska Anna
(2)
Bednarek Józef
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Chojnacka Kaja
(2)
Cioch Agnieszka
(2)
Jarczyk Jacek
(2)
Kochanowicz Rafał
(2)
Korecka-Zapadka Anna Marta
(2)
Łoskot Małgorzata
(2)
Barancewicz Piotr
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bomba Radosław
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Brazelton T. Berry
(1)
Brazelton Thomas B
(1)
Brzozowska-Wicherek Ewa
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Cash Hilarie
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cisło Karolina
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Feibel Thomas
(1)
Fidyk Andrzej
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Gawełek Aneta
(1)
Glac Wojciech
(1)
Griffiths Mark
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górny Grzegorz
(1)
Hikiert Anna
(1)
Holtkamp Jürgen
(1)
Horneman Jurie
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Jachym Wioletta
(1)
Janicka Ewa
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jesionowski Maciej
(1)
Jeska Michał
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Kaca Przemysław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kochaniec Sebastian
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kordecka - Zapadka Anna Marta
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kotuła Krzysztof
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kowalski Mirosław
(1)
Kowlaczuk Karol
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krowiak Bartłomiej
(1)
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Krzywdziński Piotr
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Laniado Nessia
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Luberda Michał
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Majchrowski Zbigniew
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Malinow Anna
(1)
Mann William P
(1)
Marak Katarzyna
(1)
Marcol Anna
(1)
Markocki Miłosz
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Małysz Zbigniew
(1)
Mańkowski Piotr
(1)
McDaniel Kim
(1)
Mikołajczyk Monika
(1)
Milata-Troinska Agata
(1)
Miller Piotr
(1)
Mohort-Kopaczyńska Laura
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(28)
2010 - 2019
(85)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(163)
Język
polski
(155)
nieznany (po)
(5)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(19)
Pedagodzy
(10)
9-13 lat
(7)
Dzieci
(7)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
Nauczyciele informatyki
(6)
Rodzice
(6)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
6-8 lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
0-5 lat
(1)
Dorośli
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Sportowcy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Gry komputerowe
(63)
Gry edukacyjne
(35)
Internet
(24)
Gry i zabawy umysłowe
(22)
Programy komputerowe
(16)
Uzależnienie od komputera
(15)
Dziecko
(14)
Wychowanie w rodzinie
(14)
Programy edukacyjne (informat.)
(13)
Cyberprzemoc
(11)
Język polski
(11)
Środki masowego przekazu
(9)
Logopedia
(8)
Mowa
(8)
Telewizja
(8)
Agresywność
(7)
Dzieci
(7)
Młodzież
(7)
Programowanie (informatyka)
(7)
Erotomania internetowa
(6)
Komputery
(6)
Mnemotechnika
(6)
Nauczanie
(6)
Pamięć
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Uzależnienie od gier komputerowych
(6)
Film
(5)
Grywalizacja
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Uczenie się
(5)
Uczniowie
(5)
Fonoholizm
(4)
Gry hazardowe
(4)
Kultura masowa
(4)
Logika
(4)
Matematyka
(4)
Media społecznościowe
(4)
Nałóg
(4)
Przemoc
(4)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Czytanie
(3)
Czytanie szybkie
(3)
Doom (gry komputerowe)
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Edukacja medialna
(3)
Godzina wychowawcza
(3)
Gry komputerowe dla dzieci
(3)
Gry komputerowe edukacyjne
(3)
Inteligencja (psychol.)
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Minecraft
(3)
Multimedia
(3)
Nastolatki
(3)
Nauczyciele
(3)
Pisanie
(3)
Programy komputerowe edukacyjne
(3)
Rodzina
(3)
Scratch
(3)
Scratch (język programowania)
(3)
Stalking
(3)
Telefonia komórkowa
(3)
Uwaga (psychol.)
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Anoreksja
(2)
Baltie
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezsenność
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Bulimia
(2)
Cyberseks
(2)
Edukacja regionalna
(2)
Gniew
(2)
Gry fabularne
(2)
Gry i zabawy
(2)
Hazardziści
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Interwencja kryzysowa (psychol.)
(2)
Język angielski
(2)
Języki programowania
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Metody nauczania
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Narkotyki
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nałogi - dataholizm
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedofilia
(2)
Pornografia
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Reklama
(2)
Rodzice
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Gry komputerowe
(52)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(42)
Dokumenty elektroniczne
(38)
Gry komputerowe dla dzieci
(28)
Ćwiczenia i zadania
(27)
Artykuł z czasopisma fachowego
(20)
Gry komputerowe edukacyjne
(16)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(11)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(7)
Poradnik
(6)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Film
(3)
Poradniki dla rodziców
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Blogi
(2)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Film edukacyjny
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki dla dzieci
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Ankieta
(1)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
E-booki
(1)
Film animowany
(1)
Film polski
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiksy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(1)
Monografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(50)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Medycyna i zdrowie
(10)
Psychologia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Tytuł czasopisma
Remedium
(9)
Głos Pedagogiczny
(6)
Sygnał
(5)
TIK w Edukacji
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(4)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(4)
Meritum
(3)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(2)
Świat Problemów
(2)
Biblioteka Publiczna
(1)
Biblioteka w Szkole
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Polonistyka
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
Wiadomości Historyczne
(1)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
Życie Szkoły
(1)
163 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Program przeznaczony do nauki ortografii dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych oraz wszystkich tych, którzy chcą pisać bezbłędnie. Polecany również do terapii dysortografii. Program do nauki poprawnego pisania zawierający 660 zdań i 1500 wyrazów z ortograficznymi trudnościami, podzielonych na 3 niezależne działy: "rz i ż", "ó i u" oraz "ch i h", a także 20 udźwiękowionych dyktand, pisanych z pamięci lub ze słuchu, z uwzględnieniem interpunkcji. Trening ortograficzny zawiera 70 godzin ćwiczeń przygotowanych przez specjalistów, dzięki którym pomoże uniknąć popełniania błędów. Jednorazowe ćwiczenia powinny odbywać się 3-4 razy w tygodniu i trwać około 30 minut. Efektywność pracy z programem zwiększa częste powtarzanie wyrazów, które program umieszcza w KATALOGU BŁĘDÓW użytkownika. Program przygotowany merytorycznie we współpracy z gronem terapeutów. Dzięki temu nie tylko pomaga pozbyć się nawyku popełniania błędów, ale także pozwala dobrze się bawić. Trening czytania to lubiane przez dzieci motywy komiksu i bajki, które wciągają je w zabawy i gry będące równocześnie doskonałym ćwiczeniem umiejętności czytania. Na płycie znajduje się 180 dwudziestominutowych sesji w formie rozsypanek, ukrytych wyrazów oraz uzupełniania luk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2565 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Helion Edukacja)
Świat gry Minecraft to kraina, w której ogromna liczba dzieci spędza mnóstwo czasu. I nie jest to czas stracony. Ta gra wyróżnia się spośród innych, niezbyt wymagających intelektualnie — otóż w Minecrafcie to użytkownik decyduje o kierunku rozwoju akcji, a jego wybory determinują przebieg gry. Gracz musi się tu wykazać najróżniejszymi umiejętnościami i kompetencjami: od przewidywania konsekwencji swoich posunięć i szacowania ryzyka, przez zdobywanie potrzebnych zasobów, aż po przeliczanie parametrów do konstruowania narzędzi czy całych budynków. Te właściwości gry oraz jej popularność już jakiś czas temu zainteresowały pedagogów, którzy zaczęli używać Minecrafta w ramach nauczania wielu przedmiotów szkolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112250, 111672 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51011 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40799 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33509 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65677 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak ; CoderDojo. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 91, [4] strony : ilustracje ; 23 cm.
(Baw się Kodem ; 2)
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz! W tej książce: podstawowe zasady pracy podczas programowania funkcje, obiekty, pętle i inne elementy kodu oraz ich wykorzystanie gruntowne podstawy JavaScriptu przeciążanie funkcji, generowanie liczb losowych, wykonywanie obliczeń debugowanie kodu pomysły na ulepszanie gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Już, już! / Katarzyna Wasilkowska. - Wydanie II. - Łódź : Literatura, 2022. - 228, [4] strony ; 22 cm.
(To Lubię)
Lula to prawdziwa prymuska, świetnie się uczy, nie zaniedbuje obowiązków, a przy tym jest miła, życzliwa i ma tak sprytne palce, że chyba zostanie rzeźbiarką. Miejmy nadzieję, że tak właśnie będzie, bo na razie coś stanęło jej na drodze. Coś, co obudziło w niej bestię… Znakomity, zaangażowany tekst o problemach ludzi bardzo młodych i wrażliwych ,którzy zanurzeni w świecie cyberprzestrzeni, najnowszych technologii, powszechnej komputeryzacji- rujnują swoje życie psychiczne i osobowość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117281 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Zróbmy film [Dokument elektroniczny] : multimedialne studio filmów rysunkowych. - Wersja polska. - Rzeszów : "LK Avalon", [2009]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor; 12 cm +Karta rejestr.
CARTOON MAKER 1+2 multimedialne studio filmów rysunkowych. Doskonały program umożliwiający samodzielne tworzenie filmów animowanych. Zawiera bogate biblioteki elementów gotowych do wykorzystania: 79 teł 300 inspirujących i gotowych do użycia animacji 30 postaci 300 obiektów i elementów dodatkowych gotowych do umieszczenia w filmie 300 efektów dźwiękowych 46 podkładów muzycznych Program umożliwia podkładanie postaciom głosów nagranych samodzielnie przez dziecko. Rozbudowane, ale proste w obsłudze, funkcje poruszania postaci i obiektów oraz miksera dźwięków pozwalają zrealizować zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane i dłuższe filmy. Całość można okrasić efektownymi animacjami, efektami dźwiękowymi oraz ścieżką muzyczną. Gotowe filmy można zgrać w postaci plików AVI, które można następnie odtwarzać na dowolnym komputerze. Dzięki Cartoon Makerowi każde dziecko może poznać radość tworzenia i stać się reżyserem realizującym swoje pierwsze własne filmy. Prosta intuicyjna obsługa, atrakcyjna szata graficzna i łatwość realizacji własnych pomysłów sprawiają, że stanowi on świetną rozrywkę rozbudzającą kreatywność i pomysłowość. Program zawiera też multimedialny samouczek przedstawiający zasady obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3047 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42001 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Gry wideo a agresja - nie tak oczywista sprawa / Dawid Radomski. // WychowujMy! : dorosłym o dzieciach. - 2023, nr 4, s. 46 - 48.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra o przyszłość /Ewa Wojtowicz. // Sygnał. - 2015, nr 6, s. 41 - 44.
Dokument nadrzędny: Sygnał.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67177 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Alfabet [Dokument elektroniczny] : nauka czytania i pisania / scen. i kier. prod. Marcin Olejarz, Karolina Olejarz . - Multimedia interakcyjne. - Gdańsk : Aidem Media, cop. 2003. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor. ; 12 cm.
(Edukacja dla Dzieci / Aidem Media)
W programie znajdują się ćwiczenia, które uczą alfabetu oraz czytania i pisania. Zwierzęta prezentują w nich literki, słowa i trenują znajomość pisowni. Gry przeznaczone są dla kilku graczy. Dzięki temu dzieci mają możliwość zabawy z rodzeństwem, koleżanką lub kolegą Jest to kompendium wiedzy o alfabecie przygotowane tak, aby nauka była przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2590 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Dźwięczność - trening poprawnej wymowy to nowoczesny program do ćwiczenia wyraźnej wymowy oraz korygowania mowy bezdźwięcznej (czyli braku rozróżnienia w obrębie takich par głosek jak na przykład "p" i "b"). Program składa się z multimedialnych ćwiczeń, w ramach których w formie zabaw i gier dziecko ćwiczy wymowę głosek "b", "d", "g" oraz "z" w izolacji, w sylabach, w wyrazach oraz w zdaniach. Ćwiczenia stanowią rozwinięcie tradycyjnych narzędzi logopedycznych, zachęcając dzieci do pracy poprzez multimedialną i zabawową formę. Zrozumiałe polecenia dźwiękowe; Zapamiętywanie postępów w nauce; Ćwiczenia do samodzielnego wykonywania; Interaktywne, animowane ćwiczenia; Możliwość wielokrotnego powtarzania wybranego ćwiczenia; Łatwa nawigacja po programie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2572 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra warta... kariery / Jan Wasak // Meritum. - 2019, nr 3, s. 56 - 62.
Dokument nadrzędny: Meritum.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kahoot! /Ewa Wojciechowska. // Sygnał. - 2017, nr 5, s. 45 - 48.
Dokument nadrzędny: Sygnał.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej