Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(90)
Forma i typ
Artykuły
(46)
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(32)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(21)
Wypożyczalnia Złotów
(14)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(7)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(10)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Świć Anna
(6)
Borowiecka Agnieszka
(4)
Fabicka Patrycja
(4)
Sarna Katarzyna
(4)
Wiejak Urszula
(4)
Cieślak Piotr
(3)
Wojciechowski Adrian
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Horneman Jurie
(2)
Indrychowska Agata
(2)
Janczak Dorota
(2)
Leszczyńska Barbara
(2)
Payne Bryson
(2)
Puścińska Anna
(2)
Sikorski Witold
(2)
Antosiewicz Agnieszka
(1)
Basaj Hanna
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bogacz Rozanna
(1)
Borowicz-Czuchryta Edyta
(1)
Borowiecki Marek
(1)
Borys Szymon
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Breguła Izabela
(1)
Chechłacz Krzysztof
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Czechowska Zyta
(1)
Druczak Katarzyna
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Figus Valentina
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Garliński Wiktor
(1)
Greene Jennifer
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Grzywna Marek
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Hatter Clyde
(1)
Henson Mike
(1)
Hlebowicz Marlena
(1)
Holland Eva
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jurkiewicz Adam
(1)
Kaczmarek Wojciech
(1)
Kids Coder
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Majkowska Jolanta
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Wioletta
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Michalec Katarzyna
(1)
Michalec Katarzyna. Zabawy w kodowanie
(1)
Minnick Chris
(1)
Mizerska Anna
(1)
Najman Marta
(1)
Niemira Karolina
(1)
Nowik Tadeusz
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Oterman Marzena
(1)
Panasiuk Jarosław
(1)
Pasterska Maria
(1)
Perry Greg M
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pontus Sebastian
(1)
Prądziński Jacek
(1)
Rogalski Mateusz R. M
(1)
Rosiak Mariusz
(1)
Rosmanowska Monika
(1)
Sande Carter
(1)
Sande Warren
(1)
Scott Marc
(1)
Sikorski Witold (informatyk)
(1)
Stellman Andrew
(1)
Stolarczyk Ewa
(1)
Subbotin Vladimir
(1)
Sweigart Al
(1)
Szecówka Adam
(1)
Szostek - Radomska Marta
(1)
Taniewicz Barbara
(1)
Tluczykont Katarzyna
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Wainewright Max
(1)
Walsh Toby
(1)
Wileńska Agnieszka
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Zając Dorota
(1)
Zając Paulina
(1)
Ziębakowska-Cecot Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(38)
2010 - 2019
(49)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(72)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(89)
Odbiorca
Dzieci
(29)
Nauczyciele
(21)
9-13 lat
(19)
6-8 lat
(15)
Nauczyciele bibliotekarze
(13)
Nauczyciele informatyki
(11)
Pedagodzy
(10)
Bibliotekarze
(7)
0-5 lat
(6)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Rodzice
(5)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(4)
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Programiści
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4-8
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Programowanie (informatyka)
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
Temat: dzieło
Programowanie dla dzieci
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(45)
Artykuł z czasopisma fachowego
(27)
Podręcznik
(13)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(12)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(10)
Książka do wypełniania
(8)
Opracowanie
(6)
Poradniki
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Artykuł fachowy
(3)
Broszura
(3)
Gry i zabawy
(3)
Karty pracy ucznia
(3)
Podręczniki
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Scenariusz
(2)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiks
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(62)
Informatyka i technologie informacyjne
(35)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
TIK w Edukacji
(10)
Meritum
(8)
Życie Szkoły
(6)
Biblioteka Centrum Informacji
(5)
Biblioteka w Szkole
(4)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(2)
Bliżej Przedszkola
(2)
Dyrektor Szkoły
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Matematyka
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kodowanie ważne jak pisanie i czytanie! W dzisiejszych czasach język informatyczny, obok języka ojczystego i języka obcego, stał się podstawą, którą dzieci powinny opanować, by swobodnie poruszać się we współczesnym świecie. Przedstawiamy rewelacyjny zbiór zabaw, które wprowadzają dzieci w świat kodowania i programowania na wczesnym etapie ich rozwoju - już w przedszkolu - czyli od 4. roku życia! Zgromadziliśmy w książce wiele różnorodnych ciekawych zadań, ze zróżnicowaną skalą trudności, które zawierają elementy kodowania oraz które ćwiczą orientację przestrzenną, logiczne myślenie, rozwijają kreatywność, wprowadzają do układu współrzędnych. W środku znajdują się nie tylko lubiane przez dzieci dyktanda graficzne, ale też mapy, rytmy, kody i ciekawe zagadki! Naukę kodowania warto zacząć wcześnie, bez tabletu czy smartfona. Polecamy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116525 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U mnie działa : język branży IT / Paweł Baszuro. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 184 strony : ilustracje ; 21 cm.
Jeśli nie mieszkasz w jaskini na końcu świata, komputery prawdopodobnie opanowały już niemal każdy obszar Twojego życia. Otaczają Cię dosłownie ze wszystkich stron i pomagają w wielu codziennych czynnościach. Z pewnością używasz ich do komunikacji, rozrywki, pracy i nauki, robisz za ich pomocą zakupy i planujesz wakacje. Dzięki komputerom Twoja codzienność jest prostsza i przyjemniejsza... do czasu, gdy musisz coś załatwić z kimś, kto odpowiada za ich programowanie. W tym momencie wszystko się komplikuje, a Ty przestajesz cokolwiek rozumieć. Jeśli w takich chwilach zadajesz sobie pytanie, o co temu człowiekowi chodzi, a takie terminy jak release, agile, repozytorium, ticket, legacy, implementacja, merge, request, storyboard, bug, backend, branch, log czy mock wywołują u Ciebie dreszcz przerażenia - spieszymy z pomocą! Dzięki tej książce nie tylko poznasz terminologię informatyczną, lecz również zdobędziesz wiedzę o procesie projektowania, tworzenia i utrzymywania oprogramowania komputerowego, a także dowiesz się, jak się skutecznie komunikować z zaangażowanymi w to osobami. Przy użyciu prostego języka i na praktycznych przykładach autor wprowadzi Cię w świat IT i sprawi, że przestaniesz się pocić na widok informatyka. Nauka każdego języka wymaga słownika - oto Twój słownik! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51751 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35044 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48076 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania. Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51821 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41724 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej