Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(106)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(79)
Artykuły
(27)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(131)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(42)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(14)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(15)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(22)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(14)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Informatorium
(4)
Autor
Jankowska Anna
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Murdoch Anna
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Gregory Anne
(2)
Ociepka Beata
(2)
Olędzki Jerzy
(2)
Scott David Meerman
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Ćwiklińska Jolanta
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Arcimowicz Jolanta
(1)
Arfin Ferne
(1)
Austen Agata
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Barłowska Maria
(1)
Binder Bartłomiej
(1)
Binder Elżbieta
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyńska-Daca Agnieszka
(1)
Burzyńska Iwona
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Czaputowicz Jacek
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Filipiak Marian
(1)
Flis Jarosław
(1)
Freitag-Mika Eliza
(1)
Gajcy Małgorzata
(1)
Glugla Natalia
(1)
Goliasz Agnieszka
(1)
Grzenia Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Haliżak Edward
(1)
Hartley Kate
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Hoczyk Urszula
(1)
Hope Ewa
(1)
Jabłoński Andrzej
(1)
Jarczyński Adam
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kita Małgorzata
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Laermer Richard
(1)
Levine Michael
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Malentowicz Beata
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marcjanik Małgorzata
(1)
Mazur Jadwiga
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewska Paulina
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mąkosza-Bogdan Janina
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Ostrowski Jacek
(1)
Ożarowska Aleksandra
(1)
Payne Adrian
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pijanowska Jadwiga
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Poleszak Katarzyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Prędkopowicz Daniel
(1)
Ries Al
(1)
Ries Laura
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Sochacka Monika
(1)
Staniów Bogumiła
(1)
Supronowicz Iwona
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(100)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Bibliotekarze
(16)
Nauczyciele bibliotekarze
(16)
Nauczyciele przedszkoli
(5)
Nauczyciele
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Redaktorzy
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Public relations
(99)
Marketing
(14)
Reklama
(13)
Internet
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Media społecznościowe
(7)
Wizerunek biblioteki
(7)
Biblioteki publiczne
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Wizerunek medialny
(6)
Biblioteki
(5)
Facebook (portal społecznościowy)
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Przedszkola
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Globalizacja
(4)
Grupy nacisku
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Promocja handlowa
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Autoprezentacja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki - public relations
(3)
Etyka biznesu
(3)
Język angielski
(3)
Negocjacje
(3)
Polityka
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sponsoring
(3)
Spożycie
(3)
Technologia informacyjna (IT)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Administracja
(2)
Agencje reklamowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bibliotekarze
(2)
Ceny
(2)
Handel
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Menedżerowie
(2)
Partie polityczne
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama radiowa
(2)
Retoryka
(2)
Szkolnictwo
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki - użytkownik
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Blog
(1)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Controlling
(1)
Copywriterzy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo szkolne
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Event marketing
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Fundamentalizm
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazetka szkolna
(1)
Grunig, James E.
(1)
Gry miejskie
(1)
Homiletyka
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(21)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(4)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Blogi
(1)
Encyklopedie
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki [Typ publikacji]
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(13)
Zarządzanie i marketing
(8)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(7)
Biblioteka w Szkole
(5)
Bliżej Przedszkola
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(3)
Bibliotekarz
(3)
Poradnik Bibliotekarza
(3)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki, ale dzisiaj sztuczny znaczy także fałszywy. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44977 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
By wszyscy się dowiedzieli / Aleksandra Toczydłowska. // Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych. - 2023, nr 3, strony 72 - 73.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106748 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64110 P 16,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101263 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik powinien być pomocny w poznaniu istoty współczesnego marketingu i sposobu praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorstw i organizacji. Koncepcja i struktura podręcznika dostosowana jest do programu studiów ekonomicznych, w którym "Podstawy marketingu" należą do minimum programowego, a wiedza i umiejętność wykorzystania marketingu rozwijana jest w wykładach i ćwiczeniach kilku innych przedmiotów. Podręcznik składa się z 15 rozdziałów, które tworzą trzy części. Część pierwsza, składająca się z 4 rozdziałów poświęcona jest wyjaśnieniu istoty współczesnego marketingu i warunków działalności marketingowej. Część druga, składająca się z 6 rozdziałów poświęcona jest instrumentom marketingowym i sposobom ich praktycznego wykorzystania. Część trzecia (5 rozdziałów) koncentruje się na zarządzaniu marketingiem w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 128.)
Książka autorstwa dr hab. Bogumiły Staniów prof. Uniwersytetu Wrocławskiego, jest swoistą encyklopedią bibliotekarstwa szkolnego. Zawiera najważniejsze kwestie związane z podstawami prawnymi i standaryzacją, profesją nauczyciela bibliotekarza, a także miejscem i znaczeniem współpracy biblioteki szkolnej ze środowiskiem. Biorąc pod uwagę duże zróżnicowanie stanu skomputeryzowania bibliotek szkolnych, Autorka omawia procesy biblioteczne oraz wskazuje na najważniejsze zagadnienia związane z tymi procesami w zautomatyzowanej bibliotece. Biblioteka szkolna poszukuje dzisiaj dla siebie odpowiedniego miejsca w strukturze szkoły, otoczenia innych instytucji edukacyjnych i bibliotek. Postęp technologii informacyjnej, atrakcyjność mediów i coraz łatwiejszy do nich dostęp powodują, że musi ona stać się dla uczniów i nauczycieli miejscem atrakcyjnym, konkurencyjnym, przyciągającym. Na naszych oczach zmieniają się wszystkie biblioteki. Naturalne jest, że i biblioteki szkolne szukają w zmieniającym się świecie nowej formuły istnienia, nowej tożsamości, nowych organizacyjnych kształtów. Jest to wskazane również ze względu na konieczność promowania książki, czytania i korzystania z bibliotek wobec upowszechniania się mediów elektronicznych i zmniejszonej aktywności czytelniczej. W pracy zaprezentowano również wyniki badania czytelnictwa w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44667 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63828 P 17,6 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104562 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.)
Wizerunek firmy to całokształt odczuć, wrażeń i przekonań posiadanych o niej - o jej pozycji i ofercie przez otoczenie. Jednoczy on pracowników w dążeniu do osiągania celów i realizacji zadań firmy. Uzasadnia to potrzebę przekazywania wiedzy i doskonalenia się w umiejętności jego kształtowania przez media masowe - czytane, słuchane i oglądane przez miliony osób. Podręcznik ten systematyzuje wiedzę o wizerunku firmy w mediach. Może służyć jako pomoc dydaktyczna nie tylko studentom kierunków zarządzania i marketingu, ale także pracownikom public relations. Dodatkową zaletą publikacji jest zaprezentowanie wiedzy o mediach jako instytucjach i jako sztuce, o ich walorach przydatnych do kształtowania wizerunku firmy, o reklamie upowszechnianej za ich pośrednictwem. Może być przez to pomocna w studiach dziennikarskich i pracy agencji reklamowych, szczególnie media plannerów i media buyerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44591 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek publiczny w internecie : kim jesteś w sieci? / Sergiusz Trzeciak. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 212 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów. Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.Zapraszamy do wypożyczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 116202 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej