Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(189)
Forma i typ
Książki
(177)
Publikacje naukowe
(101)
Publikacje fachowe
(63)
Publikacje dydaktyczne
(39)
Poradniki i przewodniki
(30)
Artykuły
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(219)
wypożyczone
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(43)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(35)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(71)
Wypożyczalnia Trzcianka
(31)
Wypożyczalnia Złotów
(18)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(18)
Czytelnia Wągrowiec
(14)
Informatorium
(3)
Autor
Gawroński Krzysztof
(3)
Lipka Anna
(3)
Oleksyn Tadeusz
(3)
Witkowska Magda
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Bloch Michał
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Drucker Peter F
(2)
Dutka-Mucha Małgorzata
(2)
Espinoza Chip
(2)
Gołembski Marcin
(2)
Grela Joanna
(2)
Grobelak Marcin
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Król Małgorzata
(2)
Malcherek Monika
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szewczak Rafał
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Zieliński Krzysztof R
(2)
Abłamowicz Elżbieta
(1)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Michael
(1)
Babik Wiesław
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Barlik Jacek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bennewicz Maciej
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bodnar Adam
(1)
Bojanowska Antonina
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Boszczyk Natalia
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzosko Anna
(1)
Bucholska Katarzyna
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Bukowska Urszula
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Carnegie Dale
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cewińska Joanna
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmielewski Sławomir
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Church Allan H
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Collins Phillip
(1)
Conger Jay Alden
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Degen Robert
(1)
Dera Małgorzata
(1)
Dobroszek Justyna
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dobrowolski Zbysław (1964- )
(1)
Dolot Anna
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dylewski Marek (1965- )
(1)
Dzierzgowska Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dąbrowski Paweł
(1)
Elsner Danuta
(1)
Fabińska Monika
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Finch Brian
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Frame J. Davidson
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Gawrecki Lechosław
(1)
Giszterowicz Agnieszka
(1)
Glinka Beata
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gordon Jon
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzelany-Dziadkowiec Magdalena
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(89)
2010 - 2019
(93)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(174)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(188)
nieznany (pol)
(1)
Język
polski
(188)
Odbiorca
Menedżerowie
(36)
Szkoły wyższe
(28)
Dyrektorzy szkół
(11)
Nauczyciele
(10)
Przedsiębiorcy
(6)
Doradcy personalni
(4)
Dorośli
(4)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. kadr
(3)
Studenci
(3)
Coachowie
(2)
Pracownicy naukowi
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Audytorzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Kierownicy działów sprzedaży
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(45)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(40)
Przedsiębiorstwo
(21)
Menedżerowie
(17)
Kadry
(14)
Marketing
(12)
Kultura organizacyjna
(11)
Organizacja
(11)
Przywództwo
(10)
Motywacja pracy
(9)
Praca
(9)
Zarządzanie oświatą
(9)
Coaching
(8)
Public relations
(8)
Negocjacje
(7)
Organizacje
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Kreatywność
(6)
Media społecznościowe
(6)
Praca zespołowa
(6)
Reklama
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rynek pracy
(6)
Szkolnictwo
(6)
Innowacje
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Pokolenie Y
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rozwój regionalny
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
COVID-19
(3)
Etyka biznesu
(3)
Internet
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Nauczyciele
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja pracy
(3)
Oświata
(3)
Postawy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Wielokulturowość
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
Agencje reklamowe
(2)
Benchmarking
(2)
Biznesplan
(2)
Content marketing
(2)
Controlling
(2)
Design thinking
(2)
Facebook
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Finanse publiczne
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inwestycje
(2)
Jobs, Steve (1955-2011)
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kształcenie
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Metody badawcze
(2)
Metody nauczania
(2)
Temat: czas
2001-
(89)
1901-2000
(16)
1989-2000
(11)
1945-1989
(10)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Ukraina
(2)
Włochy
(2)
Billund (Dania)
(1)
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(50)
Poradnik
(45)
Monografia
(29)
Podręcznik
(24)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Poradniki
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Synteza
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(44142)
Psychologia
(4039)
Socjologia i społeczeństwo
(3068)
Medycyna i zdrowie
(2815)
Językoznawstwo
(2722)
Zarządzanie i marketing
(189)
Literaturoznawstwo
(2249)
Historia
(1936)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1483)
Geografia i nauki o Ziemi
(612)
Kultura i sztuka
(579)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(539)
Matematyka
(510)
Media i komunikacja społeczna
(408)
Chemia
(382)
Kultura fizyczna i sport
(330)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(322)
Rozwój osobisty
(322)
Fizyka i astronomia
(321)
Informatyka i technologie informacyjne
(291)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(288)
Praca, kariera, pieniądze
(257)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(252)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(218)
Filozofia i etyka
(218)
Religia i duchowość
(182)
Ochrona środowiska
(175)
Biologia
(168)
Nauka i badania
(164)
Hobby i czas wolny
(141)
Inżynieria i technika
(125)
Etnologia i antropologia kulturowa
(85)
Podróże i turystyka
(76)
Kulinaria
(55)
Styl życia, moda i uroda
(46)
Architektura i budownictwo
(42)
Rolnictwo i leśnictwo
(21)
Archeologia
(19)
Transport i logistyka
(18)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(8)
Dom i ogród
(6)
Języki i językoznawstwo
(3)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Pedagogika,oświata,edukacja
(2)
Psychologia i zdrowie psychiczne
(2)
Banki
(1)
Biologia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Chemia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Ekonomia i gospodarka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fizyka i astronomia - wydawnictwa popularne dla dzieci
(1)
Gospodarka wodna
(1)
Literaturoznawstwo i krytyka literacka
(1)
Medycyna,opieka zdrowotna,pielęgniarstwo
(1)
Monografia
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Podatki
(1)
Poznanie - fizjologia
(1)
Religia, duchowość
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina,związki,relacje międzyludzkie
(1)
Rolnictwi i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo ?
(1)
Styl życia, moda, uroda
(1)
Systematyka
(1)
Teatr i teatrologia
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(4)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(3)
Głos Pedagogiczny
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Życie Szkoły
(1)
189 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia jest rezultatem badań prowadzonych przez pracowników, doktorantów, studentów i tutorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie we współpracy z Mälardalen University ze Szwecji, Szkołą Główną Handlową w Warszawie oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach. W skład zespołu wchodzą pracownicy naukowo-dydaktyczni, biegli rewidenci, doradcy podatkowi, certyfikowani tutorzy, księgowi z długoletnim doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w zakresie raportowania finansowego i niefinansowego, rewizji finansowej i prawa podatkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kierownictwo organizacji nie oczekuje od liderów, że będą uszczęśliwiali swoje zespoły. Ważniejsze jest osiąganie celów biznesowych i realizowanie planu. Można jednak uznać za udowodnione, że szczęśliwsi ludzie pracują chętniej, szczęśliwsze zespoły są efektywniejsze, a szczęśliwsze organizacje łatwiej odnoszą spektakularne sukcesy. Błędem jest jednak nadmierne skoncentrowanie się na zadowoleniu powierzonych sobie pracowników. Do przywództwa i zarządzania należy podejść systemowo, pamiętając, że dzisiejsze organizacje wymagają zupełnie innego stylu zarządzania niż kilkanaście lat temu. Tylko jak konkretnie miałoby wyglądać takie zarządzanie? Dzięki tej książce dowiesz się, co możesz zrobić, aby zbudować lepszą kulturę organizacyjną, zwiększyć produktywność w swoim zespole i zachęcić kierownictwo organizacji do innowacyjności. W tym bardzo praktycznym, a zarazem interesująco napisanym poradniku znajdziesz mnóstwo przykładów ciekawych gier, innowacyjnych narzędzi i skutecznych, gotowych do wdrożenia dobrych praktyk. Przekonaj się, że można dzięki nim zmotywować dowolny zespół, wpływać na kulturę w organizacji, poprawiać efektywność pracy i pobudzać innowacyjność. Już po pierwszych kilku stronach dojdziesz do wniosku, że możesz dokonać przewrotu. Możesz zainspirować ludzi i zmotywować swój zespół. Przecież każdy zasługuje, by pracować w szczęśliwszej organizacji, prawda? Dowiedz się, jak: * lepiej mierzyć efektywność * skuteczniej nagradzać pracowników * zastąpić oceny okresowe * efektywniej motywować zespoły * tworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą kreatywności i innowacyjności Zespół jest zbyt ważny, by pozostawić go menedżerom!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117817 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Jakie kompetencje powinien posiadać skuteczny menedżer? Jak motywować zespół, by wydobyć tkwiący w nim potencjał? Jak zażegnywać konflikty, rozwiązywać powtarzające się problemy i osiągać wyznaczone cele? Jeśli nurtują cię powyższe pytania, ten poradnik jest dla ciebie! Przystępny opis podstawowych zasad dobrego zarządzania uzupełniają liczne ćwiczenia, które ułatwią ci opanowanie nowych umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35679 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich Science, Didactics, Practice ; 193)
Monografia jest adresowana do wszystkich osób zainteresowanych problematyką szeroko pojętego zarządzania informacją i działalnością informacyjną, bibliotekarzy oraz studentów kierunków związanych z komunikowaniem społecznym i mediami, wykorzystujących osiągnięcia nauki o informacji, w tym także do studentów bibliologii i informatologii i praktyków w tym zakresie. W zamierzeniu ma to więc być kompendium uaktualnionej wiedzy o zarządzaniu informacją, motywujące do dalszych poszukiwań odpowiedzi na pytania o jej obecny stan głównie w kontekście nauki o informacji oraz działalności informacyjnej w Polsce i za granicą, a także o dalsze kierunki ich rozwoju. Elementem scalającym publikowane teksty jest kreowanie odpowiedzialności za właściwe zarządzanie informacją, to jest za tworzenie, rozpowszechnianie i korzystanie z informacji w całej przestrzeni informacyjnej, realnej i wirtualnej, a także kreowanie nowoczesnej, płodnej badawczo płaszczyzny do rozważań nad informacją i wiedzą oraz kondycją współczesnych instytucji informacyjnych zarządzających informacją, w tym także jako ważnego elementu nowoczesnej edukacji na poziomie akademickim odpowiadającej potrzebom pokolenia sieci i społeczeństwa wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116524 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 292)
Książka stanowi empiryczne studium menedżerów z wykorzystaniem strategii badań jakościowych. Teoretyczną osią pracy jest socjologia edukacji i socjologia zróżnicowania społecznego. Autor przystosował do badania nowoczesnych zjawisk i procesów społecznych ekonomiczno-socjologiczną teorię własności. Jej zasadniczym składnikiem i zarazem obiektem własności jest wykształcenie oraz wychowanie. Wydobycie oraz uczynienie tych elementów empirycznym narzędziem badania najwyższych rangą menedżerów stanowi wkład autora w rozwój teorii własności, jak również postępowania badawczego. Dodatkowo, przyjęta w analizach teoretycznych oraz planie badawczym perspektywa makro- oraz mikrospołeczna pozwala na uchwycenie zjawisk i procesów edukacyjnych przebiegających zarówno w obrębie systemów, jak i poszczególnych organizacji. Połączenie tych perspektyw jest również pewną nowością w badaniach edukacyjnych i - szerzej - społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115714 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: o eksploracyjne - służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations, o eksplikacyjne - a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations, o prognostyczne - czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53157 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117930 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem monografii jest ustalenie, opis i wyjaśnienie ryzyka związanego z zarządzaniem strategicznym w różnych podmiotach funkcjonujących w rzeczywistości gospodarczej. Spełniane przez te podmioty role w gospodarce i społeczeństwie powodują ich narażanie na wpływ różnego rodaju zdarzeń, które ograniczają możliwość osiągania celów bądź czynią ich osiąganie niemożliwym. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Podstawowe wyposażenie coacha Coaching, mimo swojej znacznej i wciąż rosnącej popularności, nadal jest dziedziną nową, a przez to nieuporządkowaną. Równolegle funkcjonują różne, często rozbieżne jego definicje, mianem "coachów" określają się bardzo odmienni specjaliści, a czasem niestety także antyspecjaliści, którzy sięgają po etycznie niedopuszczalne metody z pogranicza nauki i ezoteryki. Jak w tym wszystkim ma się odnaleźć początkujący praktykant coachingu? Jaką wiedzą powinien się kierować, które techniki wybierać, by działać z myślą o jak największych korzyściach dla swojego klienta? Techniki proponowane przez autorów tej książki łączą w sobie wszystkie funkcje ważne w przebiegu zmiany, jakiej w procesie coachingowym powinien doświadczyć klient. Ćwiczenia zostały ułożone w przemyślanej kolejności. W istocie każde z nich może być zastosowane w następujących po sobie sesjach, począwszy od pierwszego spotkania aż do sesji podsumowującej lub zamykającej relację coachingową. Podążając przez karty tej książki, coach będzie mógł się zapoznać z modelem pracy stosowanym na co dzień przez jej autorów, lecz również prowadzić model coachingowego działania krok po kroku, od A do Z, z uwzględnieniem najważniejszych elementów typowych dla większości procesów rozwoju osobistego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 118172 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konflikt, szacunek, zgoda : porozumienie bez przemocy : w praktyce biznesowej / Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 141, [1] strona : fotografie, ilustracje, portety ; 21 cm.
By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, i konflikt, który jest tu po prostu spotkaniem odmiennych strategii radzenia sobie z życiem. Praktycy Porozumienia bez Przemocy nie traktują konfliktu jako zagrożenia, raczej widzą go jako moment ważny dla budowania dobrego, jakościowego kontaktu. Z uwzględnieniem tego, co ważne dla każdej ze stron. Przyznaj - to brzmi dobrze. Zarówno w odniesieniu do relacji prywatnych, jak i zawodowych. Autorki książki napisały ją po to, by podzielić się z czytelnikami wiedzą, jak w duchu Porozumienia bez Przemocy pracuje się z konfliktami. Bazując na swoich doświadczeniach coachingowych i mediacyjnych, starają się odczarować stereotypowe przekonania na temat konfliktów i zaprosić do współtworzenia świata dialogu we wszelkich obszarach życia osobistego i zawodowego. Za pośrednictwem tego poradnika dostarczają narzędzi niezbędnych do przejścia z fazy problemów do fazy rozwiązań. I oczywiście - porozumień wolnych od przemocy. Zapraszamy do wzięcia udziału w niezwykłej podróży: do siebie samego i do zwierciadła, w którym będzie można przyjrzeć się sobie w różnych aspektach konfliktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52606 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modelowanie organizacji dynamicznej / Marek Brzeziński. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 104 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest podsumowaniem badań autora, których celem było przygotowanie koncepcji modelu organizacji dynamicznej (OD). Zawiera następujące składowe: segment zdolności organizacyjnych OD, segment strukturalny OD, segment psychospołeczny OD, segment zarządczy OD. Połączenie owych segmentów w metodologiczną całość zapewnia OD „poruszanie się” w bezpiecznym polu dynamicznej równowagi, jako kluczowym paradygmacie proponowanego modelu. Zbalansowanie poziomu czynników opisujących poszczególne segmenty stwarza elastyczne i adaptabilne warunki do funkcjonowania OD w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu. Książka przeznaczona jest dla kadry naukowo-dydaktycznej i studentów uczelni ekonomicznych, technicznych i menedżerskich, politechnik oraz uniwersytetów przyrodniczych, w których występują takie kierunku jak: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Ekonomia, Logistyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce żyje niemal 4,7 mln osób z niepełnosprawnością, ale tylko nieliczni są aktywni zawodowo. Osoby te podejmują wysiłki, szukają pracy, jednak, gdy zostają zatrudnione, miewają trudności w jej utrzymaniu. W niniejszej książce postawiono następujące pytania: od czego zależy zatrudnienie osób z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach? Co zrobić, by osoby z niepełnosprawnością pozostały w zatrudnieniu przez dłuższy czas? Rozważania prowadzone są dwuetapowo. W pierwszym etapie, teoretycznym, została przeanalizowana literatura z zakresu zarządzania, różnorodności i kultury organizacyjnej. Okazuje się, iż istotny wpływ na adaptację pracowników z niepełnosprawnością w przedsiębiorstwach ma kultura organizacyjna. W drugim etapie, empirycznym, zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w przedsiębiorstwach zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Pracownicy z niepełnosprawnością i ich bezpośredni przełożeni w odmienny sposób postrzegają kulturę organizacyjną włączającą niepełnosprawność. Przeanalizowano oba podejścia, zebrano podobieństwa i różnice, a na zakończenie zebrano wnioski, które mogą być pomocne pracodawcom w budowaniu włączającej kultury organizacyjnej i efektywnym zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. Myśl przewodnia dotyczy rozwiązań prośrodowiskowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Głównymi celami pracy są: identyfikacja czynników sprzyjających zachowaniom prośrodowiskowym, ukazanie możliwości kształtowania zachowań prośrodowiskowych i świadomości środowiskowej, określenie czynników sprzyjających zachowaniem nieetycznym, ustalenie działań specjalistów HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja działań organizacji dotycząca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla menedżerów i pracowników. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość eksploracji naukowej niedostatecznie zbadanych dotąd wątków. E-kultura stanowi istotne zagadnienie powiązane ze zmianą paradygmatów zarządzania w XXI wieku. Innowacyjność problematyki dotyczy przede wszystkim poruszanych w badaniach nowych zagadnień, takich jak analiza koncepcji e-kultury i budowy empirycznego modelu e-kultury, weryfikacja związków wirtualności z e-kulturą oraz diagnoza skutecznych praktyk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115100 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Ta książka jest kultowym podręcznikiem dla każdego, kto chce doskonalić swój styl przywództwa. Odniesiono się w niej do wszystkich kluczowych problemów, z jakimi muszą się zmierzyć liderzy, aby pomyślnie zrealizować swoją misję przywódcy. Opisano tu różne style kierowania i w przejrzysty sposób wskazano ich wady i zalety. Przedstawiono skuteczne strategie rozwiązywania najczęstszych problemów oraz wskazówki, jak zwiększyć produktywność, poprawić nastawienie zespołu i stworzyć warunki sprzyjające rozwojowi zawodowemu. Mimo upływu lat przesłanie zawarte w tej publikacji pozostaje aktualne i inspiruje kolejne pokolenia liderów, kierowników i przywódców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35100 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2007. - 265 stron : tablice, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Problematyka stylu życia w naukach o zarządzaniu staje się coraz bardziej istotna. Większy nacisk kładzie się na kwestie różnorodności pracowników w organizacjach i zespołach, a także na ich styl życia. Podkreśla się, że to zróżnicowanie wpływa pozytywnie lub negatywnie na wiele parametrów zespołowych, na przykład klimat, poziom zaufania czy efektywność zespołu. Sytuacja ta stanowi nowe wyzwanie dla praktyków, których zadaniem staje się tworzenie środowiska pracy sprzyjającego osiąganiu indywidualnych i organizacyjnych korzyści w oparciu o zarządzanie zespołem zróżnicowanym ze względu na styl życia i kształtowanie zaangażowania jego członków. Autorki sprowadzają wywody terminologiczno-teoretyczne do minimum, rozwijając wątek empiryczno-praktyczny. Książka stanowi ciekawy raport z przeprowadzonych badań. Licznie zgromadzona bibliografia pozwala uwzględnić najnowsze trendy w tym obszarze i wytyczyć kierunki dalszego rozwoju. Tematyka jest nowa i oryginalna zarówno na gruncie polskim, jak i literatury światowej. Autorki wskazują że celem monografii „jest wskazanie zasadności badania stylów życia i elementów je kształtujących w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi”. Jak dotąd niewiele opracowań w obszarze nauk o zarządzaniu zostało poświęconych tej problematyce. Publikacja, dzięki przeprowadzonym badaniom empirycznym i próbie systematyzacji dotychczasowego stanu badań, przyczynia się również do poszerzenia wiedzy po¬święconej znaczeniu stylu życia w naukach o zarządzaniu. Z recenzji dr hab. Dagmary Lewickiej, prof. AGH
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42616 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej