Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(120)
Forma i typ
Gry i zabawki
(65)
Artykuły
(44)
Publikacje fachowe
(21)
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Plansze do gry
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(75)
wypożyczone
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(8)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(62)
Autor
Januszewski Andrzej
(8)
Roubira Jean-Louis
(8)
Sorrentino Silvano
(4)
Chiacchiera Martino
(3)
Szłapa Katarzyna
(3)
Tomasik Iwona
(3)
Wrzesiński Sławomir
(3)
Bruch Joanna
(2)
Bździuch Justyna
(2)
Cardouat Marie
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Ewers Sandra
(2)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(2)
Lipska Ilona
(2)
Madejski Jan
(2)
Wiechowski Sławek
(2)
Wójcik Magdalena
(2)
Arcimowicz Alicja
(1)
Artero Roberto
(1)
Baghramian Arvick
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Baturo Iwona
(1)
Bauza Antoine
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Bukowski Adam
(1)
Cecko Paulina
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Cieślak Małgorzata
(1)
Ciszek Renata
(1)
Clariana Anna
(1)
Collette Xavier
(1)
Coudray Marina
(1)
Czarkowska Iwona
(1)
Dennen Paul
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Derkacz Zbyszek
(1)
Dion Franck
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Frassek Dorota
(1)
Gajos Katarzyna
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gispert Carlos
(1)
Góra Magdalena
(1)
Górecka Małgorzata
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hathway Nina
(1)
Hinder Carine
(1)
Hova Gil
(1)
Itzhak Nofit
(1)
Janusz Jolanta
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Kania Beata
(1)
Kaźmierczak Sandra
(1)
Kidaj Andrzej
(1)
Kiełczykowska Aleksandra
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kopp Adrian
(1)
Korolczuk Renata
(1)
Kortas Paulina
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Kołeczko Magdalena
(1)
Kośkiewicz Agnieszka
(1)
Krygier Anna
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Kucharski Roman
(1)
Kwiatek Kacper
(1)
Kwiatkowska Katarzyna
(1)
Lang Anna
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Liszka Anna
(1)
Madaj Karol
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Makowiec Paweł (1970- )
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazan Maciejka
(1)
Małkowska Alicja
(1)
Millán Julia
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Mroczek Olga
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Nieto Montserrat
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak Zdzisław
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Palak Zofia
(1)
Pierô
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Pyrgies Dorota
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Płońska Anna
(1)
Rivière Théo
(1)
Rugała Hanna
(1)
Sarna Karol
(1)
Sarrett Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(42)
2010 - 2019
(71)
2000 - 2009
(6)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
Kraj wydania
Polska
(120)
Język
polski
(119)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(42)
Młodzież
(34)
9-13 lat
(28)
Bibliotekarze
(21)
Nauczyciele bibliotekarze
(21)
Dorośli
(20)
6-8 lat
(19)
14-17 lat
(13)
Nauczyciele
(10)
Rodzice
(8)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
0-5 lat
(6)
Szkoły podstawowe
(5)
18+
(4)
Klasa 3.
(4)
Przedszkola
(4)
Terapeuci
(4)
Wychowawcy świetlic
(4)
12+
(3)
Bibliolodzy
(3)
Biolodzy
(3)
Klasa 4.
(3)
Nauczyciele biologii
(3)
Nauczyciele matematyki
(3)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Logopedzi
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Psycholodzy
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Tyflopedagodzy
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Historycy
(1)
Klasa 0.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szachiści
(1)
Temat
Gry planszowe
(56)
Grywalizacja
(34)
Gry edukacyjne
(14)
Gry i zabawy umysłowe
(11)
Hobby i czas wolny
(9)
Trening koncentracji
(8)
Gry i zabawy
(7)
Biblioteki szkolne
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Dziecko
(5)
Escape rooms
(5)
Matematyka
(5)
Terapia logopedyczna
(5)
Znaki i sygnały drogowe
(5)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Historia (przedmiot szkolny)
(4)
Logopedia
(4)
Uczucia
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Wychowanie komunikacyjne
(4)
Świetlice szkolne
(4)
Gra planszowa
(3)
Historia
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Logika
(3)
Logoterapia
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Mowa
(3)
Nauczanie
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Przyroda
(3)
Spostrzeganie
(3)
Egzamin na kartę rowerową
(2)
Ekologia
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry sportowe
(2)
Gry w karty
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja drogowa
(2)
Koła zainteresowań
(2)
Mnożenie (matematyka)
(2)
Myślenie
(2)
Obserwacja pedagogiczna
(2)
Pedagogika zabawy
(2)
Percepcja wzrokowa
(2)
Piłka nożna
(2)
Rower
(2)
Ruch pieszy
(2)
Samopoznanie
(2)
Segregacja odpadów
(2)
Spółgłoski
(2)
Uczniowie
(2)
Adopcja
(1)
Akceptacja (postawa)
(1)
Arteterapia
(1)
Bajka i baśń
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biologia
(1)
Dinozaury
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Empatia
(1)
Gra słów
(1)
Gry i zabawy dydaktyczne
(1)
Gry językowe (pedagog.)
(1)
Gry logopedyczne
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry strategiczne
(1)
Gry w kości
(1)
Gry w pudełkach
(1)
Gry wojenne
(1)
Hokej na lodzie
(1)
Hortiterapia
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język dziecka
(1)
Kalambury
(1)
Katalogowanie zbiorów
(1)
Kontrola emocjonalna
(1)
Koszykówka
(1)
Kreatywność
(1)
Lekcja biblioteczna
(1)
Lekcje zastępcze
(1)
MARC (format danych)
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Międzykulturowość
(1)
Muzyka
(1)
Narodowość
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(61)
Gry i zabawy umysłowe
(37)
Gry edukacyjne
(35)
Artykuł z czasopisma fachowego
(26)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(24)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(22)
Plansze do gry
(15)
Gry w karty
(12)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Materiały pomocnicze
(9)
Gry i zabawy
(6)
Karty do gry
(5)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(4)
Gry strategiczne
(4)
Publikacje dla dzieci
(4)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(3)
Artykuł z czasopisma historycznego
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Legendy i podania
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Artykuł z czasopisma technicznego
(1)
Gry logiczne
(1)
Instrukcja do gry
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania dla gimnazjów
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(46)
Edukacja i pedagogika
(32)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(15)
Psychologia
(5)
Historia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(15)
Biblioteka w Szkole
(5)
Remedium
(4)
Świetlica w Szkole
(4)
Biologia w Szkole
(3)
Wiadomości Historyczne z Wiedzą o Społeczeństwie
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Młody Technik : ciekawi świata są zawsze młodzi
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Polonistyka
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Sygnał
(1)
TIK w Edukacji
(1)
120 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07031 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 3, Podróże / autor Jean-Louis Roubir ; ilustrator Xavier Collette. - France : Libellud ; Gdańsk : Rebel, dystr., 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm)
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 756 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68431 P 1,4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68432 P 1,4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : memory : edukacyjna gra towarzyska. - Częstochowa : Adamigo, 2015. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.`
ADAMIGO - Edukacyjna Gra Towarzyska - MEMORY - Znaki Drogowe - 3297 Znaki drogowe czekają na wiernych fanów motoryzacji... w jednym pudełku! Zapraszamy do Memory od Adamigo! Aż 80 twardych, lakierowanych tafelków, a na nich 40 par kolorowych znaków drogowych czeka na odnalezienie przez małe rączki i bystre główki ciekawskich uczniaków! Wyraziste obrazki w głębokich kolorach zachwycają i dostarczają mnóstwo walorów poznawczych. Smyki mają okazję poznać zarówno znaki zakazu, jak i ostrzegawcze. Przedstaw swojemu maluszkowi drogowy świat podczas radosnej zabawy i odrobinie zdrowej rywalizacji. Zabawa w MEMORY rozwija pamięć, uczy koncentracji, uprzyjemnia wolne chwile, wyzwala pozytywne emocje oraz zbliża rodzinę... Polecamy! Zestaw zawiera: - tafelki do gry - 80 szt. - instrukcję - 1 szt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 702, GF. 703 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Harmonia / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Paul Echegoyen ; [tłumaczenie z języka francuskiego]. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 755 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Marzenia / Jean-Louis Roubira, Franck Dion. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2017. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Jest to gra w skojarzenia, w każdej z tur jeden z graczy staje się bajarzem. Wybiera jedną ze swoich kart i mówi zdanie, które do niej nawiązuje. Pozostali gracze wybierają jedną z własnych kart, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Następnie wszystkie wybrane karty są mieszane i zadaniem pozostałych graczy jest odgadnięcie, która z nich należała do bajarza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 754 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; il. Marie Cardouat ; projekt Regis Bonnessee ; [tłumaczenie. Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund ; 2015. - 1 gra (84 wielkoformatowych kart, 1 karta prezent, 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 6 drewnianych pionków królików, 36 znaczków głosowania) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 659 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Odyseja : obraz jest wart tysiąca słów / Jean-Louis Roubira ; ilustrator Marie Cardouat & Pierô ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (1 plansza punktacji, 84 karty z ilustracjami, 12 tabliczek do głosowania, 12 drewnianych króliczków) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 660 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wizje / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marina Coudray. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie wizji. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit wizje to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie wielokulturowych wizji. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 751 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : Wspomnienia / Jean-Louis Roubira, Carine Hinder i Jérôme Pélissier. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2018. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Udaj się w podróż do przeszłości i odkryj świat cudownych wspomnień. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.Dixit 6: Wspomnienia to 84 nowe karty, których autorami są Carine Hinder i Jérôme Pélissier.Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.Na czym to polega?Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 752 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit. 4, Początki / Jean-Louis Roubira, Clement Lefèvre. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (84 karty) karton, kolor ; w pudełku 5x28x12 cm + instrukcja ([6] s. ; 12 cm).
Dixit 4 wprowadza 84 nowe, przepiękne karty pełne zabawnych oraz enigmatycznych obrazów utrzymanych w klimacie serii. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 661 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć : gra znaki drogowe. - Częstochowa : Adamigo, 2015. - 1 pudełko (70 obrazków: 35 par kartonowych prostokątów : karton, tektura, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
"Pamięć - znaki drogowe" to wyjątkowa gra edukacyjna. Adresowana jest nie tylko dla dzieci. Każdy, bez względu na wiek, doceni jej wyjątkowe wartości. Zasady gry są proste i jasne - gra polega na zapamiętaniu odkrywanych kolejno par obrazków i ich położenia. Ten, kto odkryje dwa takie same obrazki, odkłada je na swoje konto. Ta prosta zasada powoduje, że uczestnicy gry szybko poddają się emocjom rywalizacji i nie zauważają nawet, że zmuszają swą pamięć do nieustannego wysiłku. Gra jest więc znakomitą, pełną emocji zabawą i przy okazji świetnym treningiem pamięci. Dla tych, którzy nie poznali jeszcze znaków drogowych będzie doskonałą okazją do nauczenia się ich bez wysiłku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 701, GF. 700 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : edukacyjna gra towarzyska: memory. - Częstochowa : Adamigo, cop. 2018. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo "memory" w języku angielskim znaczy "pamięć". Zawartość: 80 kartoników pogrupowanych w pary (40 par) instrukcja Cechy gry: wiek gracza: 7+ liczba graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 704, GF. 705 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Możliwość gry solo Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 740 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polsko-niemiecka MapoGgra : zbiór metod : / redakcja Sandra Ewers, Dorota Frassek, Małgorzata Schmidt. - Warszawa : Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży 2022. - 1 gra (mapa, 34 kart - po 18 i 16 sztuk) ; w torbie 52 x 57 cm. + broszura (109 stron , ilustracje ; 23 cm).
Polsko-niemiecka MapoGra to praktyczne narzędzie, które w kreatywny sposób przekazuje wiedzę o Polsce i Niemczech. Za pomocą uszytej z trwałego materiału, różnokolorowej mapy obu krajów w dużym formacie (3,6 x 2,5 m) młodzi ludzie poznają w trakcie zabawy topografię i szczegóły krajoznawcze dotyczące obu krajów. Załączona dwujęzyczna broszura zawiera opisy dwunastu przykładowych metod pracy z wykorzystaniem MapoGry – takich jak np.: „podróż”, która pomoże przyswoić wiedzę geograficzną, czy „labirynt” wspierający naukę języka sąsiada. Grający mogą również sprawdzić swoją wiedzę w quizie wymagającym iście sportowego tempa lub zagrać w „regionalnego twistera”, starając się umieścić stopę lub rękę na wylosowanym landzie lub województwie. Wszystkie aktywności stwarzają wiele okazji do rozmów, refleksji i współpracy w grupie. Łączą w sobie elementy ruchowe, językowe i rywalizację sportową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68428 P półka na duży format (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble Original. - Warszawa : Mattel Poland, copyright 2012. - 1 pudełko (1 plansza do gry, 100 płytek z literami, 4 stojaki na płytki, 1 woreczek na płytki) : karton, plastik, tektura, kolor ; 27x37x5 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 30 cm).
Najpopularniejsza na świecie gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie! Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pola premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów - wygrywa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 709 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry planszowe / [tekst Iwona Czarkowska]. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon, copyright 2018. - 31, [1] strona : fotografie ; 29 cm.
(Dragon Edukacja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41802 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66770 P 1,5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Miasteczko Malki : pakiet edukacyjny dla klas 4-6 szkół podstawowych. - 1 pudełko : 1 gra (1 materiał pomocniczy dla nauczycieli i nauczycielek, 5 broszur z kartami gry, 5 odpowiedzi do zadań, 5 map, 5 pionków, 20 zdjęć archiwalnych, 4 repliki obiektów z Muzeum POLIN w druku 3D (kielich kiduszowy, 2 świeczniki szabatowe, jad), 5 drejdli (drewniane bączki chanukowe), 2 kipy (nakrycia głowy) : karton, papier, drewno, kolor ; w pudełku 15x23,5x33 cm
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Miasteczko Malki to gra narracyjna, w której gracze wcielają się w oostać Antka -współczesnego 12-latka, który niespodziewanie przenosi się o 100 lat w przeszłość. Trafia do miasteczka, jakich było wiele w dawnej Polsce, gdzie obok siebie żyli Polacy i Żydzi. Przewodniczka chłopca jest 11-letnia Żydówka - Malka. Dzieci wspólnie zwiedzają miasteczko, poznając zydowskie tradycje, święta, kuchnę i realia dnia codziennego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68346 P półka na większy format (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk ; warcaby : gry planszowe w 16 wariantach. - Chwaszczyno : Alexander, [2021]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, pionki wysokie - 4 szt. x 4 kolory, pionki niskie - 20 szt. x 2 kolory, kostka do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 29x219x4 cm+ instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm).
Dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych. Chińczyk w 3 wariantach, warcaby aż w 13!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 958 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej