Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(36)
Forma i typ
Gry i zabawki
(24)
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(25)
Autor
Roubira Jean-Louis
(9)
Cardouat Marie
(3)
Raman Ely
(3)
Sorrentino Silvano
(3)
Chiacchiera Martino
(2)
Hamerliński-Dzierożyński Andrzej
(2)
Szewczyk Małgorzata
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Aznarez Nitdia
(1)
Bonnessee Regis
(1)
Carroll Lewis
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Collette Xavier
(1)
Coudray Marina
(1)
Dion Franck
(1)
Domań Robert
(1)
Dworak Krzysztof
(1)
Dąbek Krystyna
(1)
Echegoyen Paul
(1)
Fijałkowski Tomasz
(1)
Hathway Nina
(1)
Helwing Daniela
(1)
Hinder Carine
(1)
Madaj Karol
(1)
Malinowska Dominika
(1)
Munoz Beatriz M
(1)
Nowik Paweł
(1)
Pach-Żbikowska Joanna
(1)
Pawluczuk-Solorz Monika
(1)
Pierô
(1)
Pietrzkiewicz Dorota
(1)
Pélissier Jérôme
(1)
Wecsile Jan
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(35)
nieznany (po)
(1)
rumuński
(1)
nieznany (scc)
(1)
nieznany (scr)
(1)
Odbiorca
Młodzież
(13)
9-13 lat
(12)
Dzieci
(12)
6-8 lat
(8)
14-17 lat
(6)
Dorośli
(6)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Terapeuci
(3)
12+
(2)
18+
(2)
Bibliotekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Przedszkola
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Grywalizacja
(16)
Gry w karty
(12)
Myślenie
(10)
Trening koncentracji
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(6)
Karty dydaktyczne
(6)
Myślenie twórcze
(4)
Escape rooms
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Gry i zabawy
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(3)
Pedagogika zabawy
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Praca zespołowa
(3)
Relacje interpersonalne
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Wyobraźnia
(3)
Godzina wychowawcza
(2)
Gra słów
(2)
Gry hazardowe
(2)
Gry i zabawy ruchowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Historia
(2)
Integracja społeczna
(2)
Karty do gry
(2)
Psychoedukacja
(2)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Asertywność
(1)
Coaching
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Emocje i uczucia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry planszowe
(1)
Gry w kości
(1)
Gry wojenne
(1)
Halucynacje
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kariera
(1)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(1)
Lewis, C. S. (1898-1963)
(1)
Lustra
(1)
Matematyka
(1)
Mentoring
(1)
Metoda Montessori
(1)
Niemowlę
(1)
Osobowość
(1)
Pasjanse
(1)
Pewność siebie
(1)
Przyroda
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Szachy
(1)
Szacowanie czasu (psychologia)
(1)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(1)
Trening pamięci
(1)
Trening umysłu
(1)
Uczucia
(1)
Wartości
(1)
Wartość
(1)
Zarządzanie
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
1401-
(1)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
2001-
(1)
99-0 p.n.e.
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry w karty
(23)
Gry i zabawy umysłowe
(18)
Gry planszowe
(13)
Gry edukacyjne
(12)
Gry i zabawy
(6)
Plansze do gry
(6)
Materiały pomocnicze
(5)
Karty do gry
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry strategiczne
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Audiobooki
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Fantasy
(1)
Kalambury
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
PYTANIE
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść dziecięca angielska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(21)
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(1)
Tytuł czasopisma
Remedium
(2)
Polonistyka
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Gra ZnajZnak to nie tylko wciągająca gra, ale także bogaty materiał dydaktyczny ľ historia XX wieku w obrazach. Na kartach pojawiają się 133 symbole dotyczące najnowszej historii Polski. Do gry dołączone są karty pomocnicze, na których każdy z symboli został szczegółowo opisany. Opisy symboli, sporządzone przez kilkunastu specjalistów z Biura Edukacji Publicznej IPN, będą nauczycielowi pomocne przy omawianiu tematów dotyczących historii Polski w latach 1918 ľ 1989. Na kartach pomocniczych znajdują się także symbole w dużym formacie, dzięki którym nauczyciel może łatwo przeprowadzić drużynowy quiz sprawdzający świeżo zdobytą wiedzę. Gra jest niejako dydaktycznym rozwinięciem książki Od Niepodległości do Niepodległości. Kolory oznaczeń chronologicznych na kartach odpowiadają tym użytym w książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45407 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Time's up! : party. - Bruksela : Repos Production ; Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (klepsydra, 220 kart, woreczek, notes, książeczka z informacjami na temat haseł, instrukcja) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 16x11x11 cm.
Nietypowe kalambury, w których musimy nie tylko kreatywnie przedstawić wylosowane hasła, ale też zapamiętać, jak robią to inni? To właśnie Time's Up! Podczas 3 rund naszym zadaniem jest przedstawić wylosowane hasła drużynie: najpierw opisując, co mamy na myśli, później używając tylko jednego słowa, a na koniec pokazując treść bez mówienia. Na czym to polega? Rozgrywka w Time's Up! składa się z 3 rund, podczas których korzystamy z tego samego zestawu kart z hasłami: Opis swobodny. Drużyny mają za zadanie odgadnięcie jak największej liczby haseł prezentowanych przez członka swojej drużyny. Może on opowiadać o haśle w dowolny sposób (oczywiście poza mówieniem wprost, o co chodzi), a pozostali gracze mają nieograniczoną liczbę prób odgadnięcia hasła. Jedno słowo. Tym razem członek drużyny może podać tylko jedno słowo-skojarzenie, które naprowadzi drużynę na odpowiednie hasło. Grupa ma jedną próbę odgadnięcia! Pantomima. Aby zaprezentować wylosowane hasło, członek drużyny nie może używać słów. Zostaje gestykulacja i wydawanie dźwięków. Dzięki temu, że we wszystkich 3 rundach korzystamy z tej samej puli kart, musimy nie tylko odgadywać hasła, ale też zapamiętywać kluczowe skojarzenia, jakie mieliśmy z nimi my i pozostali gracze. Dlaczego pokochasz tę grę? 220 kart, a na każdej z nich po 2 nazwiska znanych postaci. Taka pula wystarczy na naprawdę wiele rozgrywek (zwłaszcza że podczas pojedynczej rozgrywki używamy około 40 haseł). Podczas zabawy z Time's Up! nie ma czasu na nudę czy przestoje. Każdy z nas musi obserwować poczynania przeciwników, bo w następnej rundzie możemy trafić na te same karty. Dzięki temu, że gra oparta jest na skojarzeniach, zapewnia doskonałą zabawę i wiele wybuchów niekontrolowanego śmiechu. Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach. Dzięki praktycznemu woreczkowi możemy zabrać nasz egzemplarz gry absolutnie wszędzie i bawić się w każdych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 706 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111048 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26176, 26175 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35766 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49163 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej