Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(123)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Artykuły
(81)
Publikacje dydaktyczne
(50)
Książki
(42)
Publikacje fachowe
(20)
Poradniki i przewodniki
(14)
E-booki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(92)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Wypożyczalnia Chodzież
(18)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(14)
Wypożyczalnia Złotów
(15)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(9)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Informatorium
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Autor
Palka Ewa
(10)
Wiejak Urszula
(3)
Ścibor Eugeniusz
(3)
Baranowski Maciej
(2)
Bielicka Lucyna Anna
(2)
Bojar Bożenna
(2)
Gajek Elżbieta
(2)
Kloskowska Adriana
(2)
Payne Bryson
(2)
Sikorski Witold
(2)
Sosińska-Kalata Barbara
(2)
Wojciechowski Adrian
(2)
Woźniak Jadwiga
(2)
Woźniak-Kasperek Jadwiga
(2)
Babyszka M
(1)
Baszuro Paweł
(1)
Bednarska Aleksandra
(1)
Bembnista Hanna
(1)
Białobrzeska Anna
(1)
Bolc Leonard
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Buk Agnieszka
(1)
Cichy Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Czajka B
(1)
Czapla Agieszka
(1)
Czapla Mariusz
(1)
Czech-Rogoyska Agnieszka
(1)
Denisoff Irena
(1)
Domagała Irena
(1)
Donat Wolfram
(1)
Drabarek Katarzyna
(1)
Dryjska Monika
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Dziak Aleksandra
(1)
Dziura Anna
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Fatyga Anna
(1)
Figus Valentina
(1)
Francuz Piotr
(1)
Gadzinowska Lidia
(1)
Gierzyńska Marta Anna
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Gralec Iwona
(1)
Granat Anna
(1)
Greene Jennifer
(1)
Grelowska S
(1)
Grząda Iwona
(1)
Holajda Dorota Katarzyna
(1)
Horneman Jurie
(1)
Jachna Szymon
(1)
Jagodzińska B
(1)
Jagodzińska Bogusława
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeznach Klaudia
(1)
Kaczmarek M
(1)
Kaczmarek Małgorzata
(1)
Kaczyńska Agata
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaniewska Iwona
(1)
Kapuśniak Monika
(1)
Kids Coder
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kloza Marian
(1)
Konopka Anna
(1)
Kordus Malwina
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kozłowska Izabela
(1)
Kraj Bożena
(1)
Krawiec Paweł
(1)
Krejtz Krzysztof
(1)
Kruszyńska Agnieszka
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Madej Paweł
(1)
Marston Mick
(1)
Matusiak Barbara
(1)
Matusiewicz Zofia
(1)
Mizerska Anna
(1)
Moczydłowska Iwona
(1)
Morawska Iwona
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Mężyk Sabina
(1)
Najman Marta
(1)
Nowak Arleta
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Ostrowska Katarzyna
(1)
Paszenda Iwona
(1)
Pawlak Zdzisław
(1)
Pełka Piotr
(1)
Pietras D
(1)
Pietraszkiewicz Janina
(1)
Podemska - Kałuża Anna
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogorzelski Witold Adam
(1)
Potent-Ambroziewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1989-2000
(11)
Kraj wydania
Polska
(128)
Język
polski
(127)
angielski
(1)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(31)
Nauczyciele
(26)
Nauczyciele języków
(14)
Dzieci
(12)
9-13 lat
(11)
Nauczyciele informatyki
(9)
Szkoły podstawowe
(7)
6-8 lat
(6)
Pedagodzy
(5)
Gimnazja
(4)
14-17 lat
(3)
Szkoły średnie
(3)
Młodzież
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele języka rosyjskiego
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Programiści
(1)
Studenci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Technologia informacyjna w nauczaniu
(34)
Język polski (przedmiot szkolny)
(28)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(21)
Programowanie (informatyka)
(17)
Języki informacyjne
(16)
Python (język programowania)
(9)
Zastosowania internetu w edukacji
(8)
Scratch (język programowania)
(7)
Języki obce - nauczanie
(5)
Języki obce - nauczanie - pomoce dydaktyczne
(5)
Nauczanie na odległość
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Technologia informacyjna (IT)
(5)
Etykieta językowa
(4)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(4)
Kultura języka
(4)
Metody nauczania
(4)
Język polski - nauczanie
(3)
Język polski - nauczanie - pomoce dydaktyczne
(3)
Język polski - nauczanie - szkoła średnia
(3)
Języki programowania
(3)
Korespondencja sztuk
(3)
Nauczanie języków obcych
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Agresywność
(2)
Doom (gry komputerowe)
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Internet
(2)
Język angielski - nauczanie - gimnazjum
(2)
Język polski - kształcenie językowe
(2)
Język polski - nauczanie - gimnazjum
(2)
Język polski - nauczanie - konspekty -szk.śred
(2)
Język polski - nauczanie - szkoła podstawowa
(2)
Język środowiskowy
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Korelacja międzyprzedmiotowa
(2)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Nauczanie
(2)
Netykieta
(2)
Technologia Informacyjno - Komunikacyjna
(2)
Uczenie się
(2)
Uczenie się języków obcych
(2)
Użytkownicy informacji
(2)
Wyszukiwanie informacji
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
.NET
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Automatyka
(1)
Baltie
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblia
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki
(1)
Bit by Bit (gra komputerowa)
(1)
Blended learning
(1)
Box Island (gra komputerowa)
(1)
Branża informatyczna
(1)
Bunt
(1)
C (język programowania)
(1)
C# (język programowania)
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Demokracja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dowód
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
E-learning
(1)
E-podręczniki
(1)
Edukacja filozoficzna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Edukacja zdalna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egzaminy akademickie
(1)
Erasmus (program)
(1)
Escape rooms
(1)
Film
(1)
Frazeologia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry online
(1)
Grywalizacja
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka
(1)
Instagram
(1)
Intertekstualność
(1)
Język angielski
(1)
Język angielski - nauczanie
(1)
Język angielski - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Język angielski - pomoce dydaktyczne
(1)
Język dziecka
(1)
Język francuski
(1)
Język hiszpański
(1)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1)
Język niemiecki - nauczanie
(1)
Temat: dzieło
Bajki
(1)
Dziwny ogród
(1)
Mały książę
(1)
Melancholika
(1)
Rozmowa
(1)
Stefek Burczymucha
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(72)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(24)
Artykuł z czasopisma fachowego
(21)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(16)
Podręcznik
(8)
Scenariusz zajęć
(7)
Poradniki
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Sprawdziany i testy
(4)
Opracowanie
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Podręczniki
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Alegoria
(1)
Architektura
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komiks
(1)
Literatura polska
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki polskie
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(86)
Informatyka i technologie informacyjne
(24)
Językoznawstwo
(15)
Literaturoznawstwo
(5)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Tytuł czasopisma
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(15)
Polonistyka
(12)
Języki Obce w Szkole
(10)
IT w Edukacji
(8)
Meritum
(5)
Język Polski w Szkole Podstawowej : Zeszyty Kieleckie
(4)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(4)
Język Polski w Gimnazjum
(3)
Język Polski w Szkole Podstawowej
(3)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(2)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej : Zeszyty Kieleckie
(2)
Biblioteka Centrum Informacji
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Europa dla Aktywnych : kwartalnik beneficjentów programów edukacyjnych
(1)
Głos Nauczycielski
(1)
Język Polski w Liceum
(1)
Matematyka
(1)
Nowa Szkoła
(1)
TIK w Edukacji
(1)
Zeszyty Szkolne
(1)
Życie Szkoły
(1)
128 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Baw się kodem : twoja własna gra / Jurie Horneman ; tłumaczenie Piotr Cieślak. - Gliwice : Helion, 2017. - 64 strony : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
W klubie CoderDojo młodzi ludzie rozwijają pasję programowania, spotykają się z podobnymi sobie zapaleńcami, aby uczyć się nowych rzeczy i wspólnie, pod opieką mentora, realizować niesamowite projekty. Kluby CoderDojo powstają w wielu miejscach na świecie, również w Polsce. Jeśli masz możliwość, koniecznie weź udział w zajęciach. Możesz też po prostu założyć i poprowadzić własne Dojo. Jako że będzie mniejsze niż CoderDojo, nazwij je Dojo Nano. W Dojo Nano można razem z przyjaciółmi robić wiele ciekawych rzeczy związanych z programowaniem i komputerami, na przykład napisać własną, najprawdziwszą grę! W poprzednim tomie Nanonauci, którzy założyli własne Dojo Nano, wymyślili i napisali stronę internetową. Teraz przyszedł czas na grę. Będzie to prosta gra działająca w przeglądarce internetowej. Do kodowania posłuży Ci świetny język JavaScript, którym posługują się najlepsi programiści! W książce znajdziesz dokładne wyjaśnienie, jak przygotować komputer do pracy, do czego służą poszczególne części kodu i w jaki sposób rozwiązywać problemy. Stworzysz specjalny świat i takie zjawiska jak grawitacja. Dowiesz się, jak rysować i animować postaci w grze: będą biegać, skakać i zderzać się z robotami. Oczywiście, zaprogramujesz również punktację i "utratę części zdrowia" po kolizji gracza z robotem. Szybko zauważysz, że grę można rozwijać i uzupełniać o nowe elementy - jeśli tylko tego zapragniesz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
C# jest uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały, rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Nic nie stoi na przeszkodzie, by C# był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117526 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67177 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Towarzystwo Naukowe KUL. Prace Wydziału Nauk Społecznych ; 80)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp do programowania dla najmłodszych! Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci!
Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!Dzięki tej książce: poznasz środowisko Scratcha oraz zasady tworzenia programów dowiesz się, co to są zmienne, podprogramy, pętle i instrukcje warunkowe nauczysz się tworzyć algorytmy stworzysz niejedną grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116628 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114418 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczymy dzieci programowania to przewodnik dla rodziców i nauczycieli, przeznaczony do uczenia dzieci podstaw programowania i rozwiązywania problemów za pomocą Pythona, potężnego języka wykorzystywanego na zajęciach uniwersyteckich i przez firmy technologiczne, takie jak Google i IBM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Komputrilo Edu)
Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52233 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67167 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115642 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czarowanie na ekranie! W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania - wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu - a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51751 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41526 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35044 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115644 A (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć! Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35863 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49449 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej