Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(58)
Forma i typ
Książki
(41)
Artykuły
(17)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(26)
Wypożyczalnia Czarnków
(16)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Wypożyczalnia Złotów
(16)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Łomża Justyna
(5)
Zakrzewska Barbara
(4)
Hinz Magdalena
(3)
Knapik Irmina
(3)
Jakubowicz Anna
(2)
Klim-Klimaszewska Anna
(2)
Klimkiewicz Danuta
(2)
Król Anna
(2)
Kurdziel Marta
(2)
Melnik Aleks
(2)
Połeć Monika
(2)
Płaszewska Bożena
(2)
Zagnińska Maria
(2)
Bastek Małgorzata
(1)
Białogońska Joanna
(1)
Bierońska Elżbieta
(1)
Boczek Marzena
(1)
Brelska Aleksandra
(1)
Center-Guz Małgorzata
(1)
Chrzanowski Stanisław
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Czochra Anna
(1)
Deskur Maria
(1)
Dobrowolska Danuta
(1)
Dobrowolska-Bogusławska Hanna
(1)
Dąbek Krystyna
(1)
Gajos Monika
(1)
Garbacka Bożena
(1)
Hamanowicz Anna
(1)
Jakubowicz Halina
(1)
Jarzyna Grażyna
(1)
Jurek Anna
(1)
Kielich Monika
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Konewka Marlena
(1)
Konieczna Klaudia
(1)
Kozioł Izabela
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kula Anna
(1)
Kwiecień Justyna
(1)
Kłosiński Władysław
(1)
Lenartowska Krystyna
(1)
Lillard Paula Polk
(1)
Lorek Maria
(1)
Majcherczyk Dominika
(1)
Majchrzak Irena
(1)
Majer-Gemińska Barbara
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Maurer Alicja
(1)
Miernikiewicz Julia
(1)
Mudryk-Gołdon Barbara
(1)
Nadratowska-Rogowska Joanna
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nowicka Marzenna
(1)
Obłąk Patrycja
(1)
Ogonowska Magda
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Pawlik Agnieszka
(1)
Plenkiewicz Maria
(1)
Podsiadło Agnieszka
(1)
Pytka Izabela
(1)
Płaszewska Agata
(1)
Rachoń Aleksandra
(1)
Rokita Andrzej
(1)
Rostańska Eugenia
(1)
Rózga Krystyna
(1)
Sańpruch Eryk
(1)
Skibińska Helena
(1)
Sobczyńska Katarzyna
(1)
Spychał Krzysztof
(1)
Stefańska Daria
(1)
Suchocka Mirosława
(1)
Swędrowska Małgorzata
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Tarkowska Irena
(1)
Utkowska Anna
(1)
Vardanian Suren
(1)
Wiatrowska Leokadia
(1)
Winkler Aleksandra
(1)
Wypych Agnieszka
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Zapała Olga
(1)
Łabuda Liliana
(1)
Świąder Helena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(11)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(54)
nieznany (po)
(4)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(17)
Rodzice
(4)
6-8 lat
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dzieci
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Biblioterapeuci
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Czytanie
(51)
Nauczanie początkowe
(40)
Pisanie
(25)
Metody nauczania
(16)
Dziecko
(13)
Język polski
(13)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(12)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(11)
Uczniowie
(8)
Słuch
(6)
Wychowanie przedszkolne
(6)
Czytanie ze zrozumieniem
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(5)
Dziecko głuche
(5)
Odbiór dzieła literackiego
(5)
Dojrzałość szkolna
(4)
Mowa
(4)
Uczniowie klas początkowych
(4)
Uczucia
(4)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(4)
Mapa myśli
(3)
Matematyka
(3)
Nauka czytania
(3)
Rewalidacja
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Gry edukacyjne
(2)
Inscenizacja
(2)
Literatura
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Muzyka
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Programy wychowania przedszkolnego
(2)
Przyroda
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Sportowcy
(2)
Sprawność motoryczna
(2)
Synektyka
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Asertywność
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bajkoterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Części mowy
(1)
Debata oksfordzka
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Eksperyment
(1)
Fair play
(1)
Grafika książkowa
(1)
Gramatyka
(1)
Hryszkiewicz, Ewa
(1)
Ilustracje
(1)
Ilustracje dla dzieci
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Języki
(1)
Kiełbowicz, Magdalena
(1)
Klasa 3.
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Książka artystyczna
(1)
Lapbook
(1)
Lavater, Warja
(1)
Logopedia
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Motywacja
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauka pisania
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny opisowe
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Postać literacka
(1)
Programy edukacyjne (informatyka)
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Regionalizm
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rym
(1)
Składnia
(1)
Sylaba
(1)
Sylaba polska
(1)
Sztuka
(1)
Taniec
(1)
Technika
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Twórczość literacka dzieci i młodzieży
(1)
Uczenie się
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wzrok
(1)
Temat: dzieło
Nie(!)zwykła okolica
(1)
Przegrana czy wygrana
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(17)
Artykuł z czasopisma fachowego
(14)
Scenariusz zajęć
(6)
Sprawdziany i testy do nauczania początkowego
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Programy nauczania początkowego
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(19)
Tytuł czasopisma
Edukacja Wczesnoszkolna
(12)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Klasyczna książka na temat pedagogiki Montessori - nareszcie po polsku! Paula Polk Lillard zdołała przywołać poglądy wybitnej włoskiej lekarki wyraźnie i jasno, zwracając się do wszystkich, którzy chcą jej słuchać. W przeciwieństwie do wielu autorów piszących o pedagogice Montessori nie uległa pokusie, by przedstawić własną interpretację tej metody lub jej podstawowe cechy wraz z gotową krytyką. Zamiast tego w pewnym sensie pozwoliła Montessori mówić samej za siebie, dzięki czemu czytelnicy mogą wyciągnąć własne wnioski. Niniejszą książkę, będącą wprowadzeniem do myśli Montessori, można polecić nie tylko profesjonalistom zajmującym się jednostką ludzką. Powinni ją również przeczytać sami rodzice i wychowawcy, jest bowiem jedną z najlepszych publikacji poświęconych wspomnianej problematyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115583 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52055 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34869 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48450 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67892 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Program edukacji wczesnoszkolnej ABC mówienia, czytania i pisania został opracowany na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi z wadą słuchu, obserwacji sposobów i metod pracy stosowanych przez logopedów i surdopedagogów oraz analizy literatury poświęconej problematyce osób z wadami słuchu. Bazą wyjściową programu stała się nowa podstawa programowa dla I cyklu edukacyjnego z 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803). Myślą przewodnią, jaka przyświecała napisaniu programu, było dobro dziecka niesłyszącego i wiara w to, że mimo swojej niepełnosprawności oraz dzięki systematycznej i wytrwałej pracy jest ono w stanie odnieść sukces zarówno w szkole, jak i w życiu osobistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109026 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50362 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Umiem czytać [Dokument elektroniczny]. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm + Poradnik : 8 s. ; il. cz-b. ; 30 cm.
(Umiem.)
Płyta zawiera 40 gier, zabaw i ćwiczeń interaktywnych oraz zapasowe wzory kart pracy do wydukowania wspomagające rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej: do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 do zajęć ogólnych w klasach 1. Ćwiczenia wspierają następujące funkcje poznawcze niezbędne dla rozwoju umiejętności czytelnego i poprawnego czytania: koncentracja uwagi, rozwijanie funkcji językowych,pamięć wzrokowa i słuchowa,rozwijanie funkcji wzrokowych: analizy i syntezy, sylabizowanie i budowanie zdań. interaktywnych. W zestawie są czarno-białe karty - wzorce do kopiowania. Można je również samodzielnie wydrukować w kolorze lub czarno-białe, 30 wydrukowanych dyplomów, dostępnych również w programie. Ćwiczenia, gry i zabawy, które zainteresują wszystkich uczniów! Zestawy kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń: świetnie sprawdzają się przy pracy z uczniami o podwyższonym ryzyku dysleksji, dysortografii i dyskalkulii; doskonale wspomagają pracę korekcyjną z dziećmi, które natrafiły na problemy o podłożu wychowawczym lub emocjonalnym; są przeznaczone do pracy z wszystkimi dziećmi, aby dobrze nauczyły się czytania, pisania, liczenia. Materiały są zgodne z podstawą programową, przewidziane do realizacji w ciągu całego roku szkolnego: ćwiczenia interaktywne - do zastosowania na komputerach i tablicach interaktywnych; karty - do samodzielnej pracy uczniów. Seria zestawów Umiem to nowoczesna pomoc dydaktyczna doceniona przez nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, którzy samodzielnie mogą wybierać z zestawu ćwiczenia dopasowane do umiejętności swoich uczniów. Autorami zestawów są specjaliści praktycy z szerokim doświadczeniem, czynnie działający w swoim zawodzie. Pomożesz swoim uczniom aby osiągali sukcesy w nauce: łatwiej poradzisz sobie z ich problemami w czytaniu, pisaniu i liczeniu; zmotywujesz ich do osiągnięcia lepszych wyników w nauce; zachęcisz ich do samodzielności i dodasz wiary we własne siły; pomożesz im w odkrywaniu i doskonaleniu swoich możliwości; osiągniesz lepsze efekty w realizacji celów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na: korygowaniu zaburzonych funkcji, zastępowaniu zaburzonej funkcji inną, usprawnianiu funkcji będących w normie. Niniejsze ćwiczenia zostały przygotowane dla uczniów klas 1-3 i podzielone na działy skupiające się na poszczególnych umiejętnościach, z którymi dzieci w tym wieku najczęściej mają problemy. Są to: sprawność manualna, grafomotoryka, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie, czytanie. Wszystkie zadania przedstawione w tej publikacji mogą być wykorzystane nie tylko w trakcie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (grupowych lub indywidualnych), ale także jako ćwiczenia dodatkowe na lekcjach, w świetlicy lub w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48563 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Mówienia, Czytania i Pisania.)
Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem. Program edukacji wczesnoszkolnej ABC mówienia, czytania i pisania został opracowany na podstawie wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi z wadą słuchu, obserwacji sposobów i metod pracy stosowanych przez logopedów i surdopedagogów oraz analizy literatury poświęconej problematyce osób z wadami słuchu. Bazą wyjściową programu stała się nowa podstawa programowa dla I cyklu edukacyjnego z 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803). Myślą przewodnią, jaka przyświecała napisaniu programu, było dobro dziecka niesłyszącego i wiara w to, że mimo swojej niepełnosprawności oraz dzięki systematycznej i wytrwałej pracy jest ono w stanie odnieść sukces zarówno w szkole, jak i w życiu osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50316 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40129 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65059 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Sprawny odbiór informacji przekazywanych za pomocą języka pisanego, czyli umiejętność czytania, jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinni opanować uczniowie w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to warunek co prawda nie wystarczający, ale bezwzględnie konieczny do radzenia sobie na kolejnych etapach edukacji. Książka ta adresowana jest zarówno do terapeutów pedagogicznych prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, jak i do rodziców chcących pomóc swoim dzieciom w opanowaniu trudnej sztuki czytania. Zawiera ona szereg praktycznych wskazówek do pracy z dziećmi ryzyka dysleksji i z każdym dzieckiem mającym trudności w czytaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112810 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40951 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33783 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47271 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66062 P 3,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 93.)
Tematem tej monografii jest ocena przydatności piłek edukacyjnych do realizacji zajęć ruchowych zintegrowanych z treściami przedmiotowymi (czytaniem i pisaniem). Ocenę tę oparto na wynikach eksperymentu pedagogicznego przeprowadzonego w latach 2004-2007 przez pracowników Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na: korygowaniu zaburzonych funkcji, zastępowaniu zaburzonej funkcji inną, usprawnianiu funkcji będących w normie. Niniejsze ćwiczenia zostały przygotowane dla uczniów klas 1-3 i podzielone na działy skupiające się na poszczególnych umiejętnościach, z którymi dzieci w tym wieku najczęściej mają problemy. Są to: sprawność manualna, grafomotoryka, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie, czytanie. Wszystkie zadania przedstawione w tej publikacji mogą być wykorzystane nie tylko w trakcie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (grupowych lub indywidualnych), ale także jako ćwiczenia dodatkowe na lekcjach, w świetlicy lub w domu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109018 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49199 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32618 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64556 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na: korygowaniu zaburzonych funkcji, zastępowaniu zaburzonej funkcji inną, usprawnianiu funkcji będących w normie. Niniejsze ćwiczenia zostały przygotowane dla uczniów klas 1-3 i podzielone na działy skupiające się na poszczególnych umiejętnościach, z którymi dzieci w tym wieku najczęściej mają problemy. Są to: sprawność manualna, grafomotoryka, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie, czytanie. Wszystkie zadania przedstawione w tej publikacji mogą być wykorzystane nie tylko w trakcie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (grupowych lub indywidualnych), ale także jako ćwiczenia dodatkowe na lekcjach, w świetlicy lub w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40552 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest m.in.: wspomaganie dobrego startu dziecka sześcioletniego w szkole; przedstawienie charakterystyki rozwoju dziecka sześcioletniego; ukazanie zadań szkoły, wychowawcy, nauczycieli związanych z edukacją dziecka sześcioletniego w szkole; wsparcie nauczyciela w sposobach i formach planowania oraz udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej; zaproponowanie różnorodnych indywidualnych lub grupowych programów pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikających z podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości ucznia sześcioletniego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108613 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49149 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39573 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45776 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64421 P 2,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W podręczniku omówiono nowe propozycje rozwijania języka ucznia propagowane przez pedagogów nowatorów. Zaprezentowano metody pracy w świetle badań i teorii uwzględniających współczesną wiedzę o uczniu, jego zdolnościach oraz pracy mózgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111606 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33378 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46554 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65629 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka pisania i czytania to niezwykła powinność i odpowiedzialność ze strony nauczyciela, wyzwalająca działania twórcze i kreatywne, jakie drzemią w świadomości ucznia. Rola i zadania, jakie stoją przed nauczycielem w przypadku dzieci o specyficznych trudnościach w nauce pisania i czytania, powodują zwiększenie skali kompetencji i odpowiedzialności nauczyciela profesjonalisty w tym zawodzie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48920, 48641 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32385 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64319 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej