Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(13)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(3)
Drewniak-Wołosz Elżbieta
(3)
Mikosza Lucyna
(3)
Paluch Anna
(3)
Skałbania Barbara
(2)
Straßmeier Walter
(2)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(2)
Błeszyński Jacek Jarosław
(1)
Cytowska Beata
(1)
Dittfeld Bożena
(1)
Gacka Ewa
(1)
Grzesiak-Witek Danuta
(1)
Karbowniczek Jolanta
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Kurowska Marlena
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Lorenc Anita
(1)
Pyrżak Beata
(1)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(1)
Sedivy-Mączka Katarzyna
(1)
Surma Barbara
(1)
Walczak Mieczysław
(1)
Winczura Barbara
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Światowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Endokrynolodzy
(1)
Pediatrzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziecko
(19)
Mowa
(9)
Autyzm
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(4)
Afazja
(3)
Choroby dziecięce
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dojrzałość szkolna
(3)
Sherborne, Veronica (1922-1990)
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
AFA-Skala
(2)
Adaptacja społeczna
(2)
Agresywność
(2)
Ankieta
(2)
Bowlby, John
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Język polski
(2)
Klasa szkolna (socjol.)
(2)
Logopedia
(2)
Metoda Dobrego Startu
(2)
Metoda Montessori
(2)
Metoda Sherborne
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przywiązanie (psychol.)
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wywiad socjologiczny
(2)
Zachowanie
(2)
Zespół ADHD
(2)
Bowring, John (1792-1872)
(1)
Choroba Parkinsona
(1)
Choroby tarczycy
(1)
Czytanie
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza
(1)
Drogi oddechowe górne
(1)
Dziecko jąkające się
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Endokrynologia dziecięca
(1)
Ginekologia dziecięca i dziewczęca
(1)
Gruczoły dokrewne
(1)
Jąkanie
(1)
Języki
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Krtań
(1)
Leczenie
(1)
Leworęczność
(1)
Medycyna
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Neurologopedia
(1)
Noworodek
(1)
Nowotwór
(1)
Pedagogika terapeutyczna
(1)
Pisanie
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Przedszkola
(1)
Przemiana materii
(1)
Rozwój dziecka
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wcześniak
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zapalenie ucha środkowego
(1)
Zespół Smitha-Lemliego-Opitza
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej. Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej. Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, może też być wykorzystywana przez pedagogów i nauczycieli w samokształceniu i doskonaleniu zawodowym połączonym z kształtowaniem refleksji nad własnym profesjonalizmem zawodowym. Analiza literatury pozwala na pełniejszą ocenę dotychczasowych działań i ich odpowiednią weryfikację. Rozwijanie refleksji zawodowej to istotny element samokształcenia, którego celem jest stałe doskonalenie pracy i zwiększanie jej skuteczności. Autorka ma nadzieję, że książka będzie pomocna w podnoszeniu jakości kształcenia przyszłych kadr pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31560 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31559 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polecana publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Spór o charakter diagnozy i zakres kompetencyjny między psychologiem a pedagogiem powoduje wycofywanie się pedagogów z działalności diagnostycznej lub ograniczenie ich pracy do diagnostyki edukacyjnej. Celem publikacji jest uświadomienie przyszłym pedagogom znaczenia diagnostyki w przygotowaniu zawodowym oraz kształtowanie wrażliwości i umiejętności związanych z procesem diagnozowania w pracy terapeutyczno-wychowawczej. Adresatami książki są studenci kierunków pedagogicznych, nauczycielskich, którzy w przyszłości podejmą pracę pedagogiczną z dziećmi i młodzieżą, stąd w książce posłużono się określeniami "nauczyciel", "pedagog" jako osoby dokonujące diagnozy pedagogicznej. Publikacja może też być wykorzystywana przez pedagogów i nauczycieli w samokształceniu i doskonaleniu zawodowym połączonym z kształtowaniem refleksji nad własnym profesjonalizmem zawodowym. Analiza literatury pozwala na pełniejszą ocenę dotychczasowych działań i ich odpowiednią weryfikację. Rozwijanie refleksji zawodowej to istotny element samokształcenia, którego celem jest stałe doskonalenie pracy i zwiększanie jej skuteczności. Autorka ma nadzieję, że książka będzie pomocna w podnoszeniu jakości kształcenia przyszłych kadr pedagogicznych. Książka podejmuje kilka ważnych obszarów tematycznych pod kątem teoretyczno-pragmatycznym. Jej celem jest zapoznanie z założeniami teoretycznymi procesu diagnozowania oraz przedstawienie praktycznych rozwiązań diagnozy pedagogicznej. Część pierwsza zawiera teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy w ujęciu określonych teorii i koncepcji badań w obszarze wybranych subdyscyplin pedagogicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103537 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47389 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38057 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63384 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63385 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka prezentuje logopedię w ujęciu interdyscyplinarnym, a dokładnie - związki tej dziedziny wiedzy z naukami medycznymi. Terapeuci mowy, chcąc sprostać kolejnym wyzwaniom, powinni zdobywać nowe umiejętności i poszerzać wiedzę. Publikacja ta o propozycja dla tych, których interesują medyczne aspekty logopedii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106119 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49103 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38914 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32264 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45071 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64356 P 2,5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej