Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(60)
Forma i typ
Artykuły
(50)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje naukowe
(11)
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Autor
Magda-Adamowicz Marzenna
(3)
Łoskot Małgorzata
(3)
Farnicka Marzanna
(2)
Karpińska-Musiał Beata
(2)
Stradomska Marlena
(2)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bielecka-Prus Joanna
(1)
Bogdanowicz Piotr
(1)
Bukała Barbara
(1)
Czekierda Piotr
(1)
Dałek Krystyna
(1)
Dorozińska Alicja
(1)
Dończyk-Hnat Zofia
(1)
Dziedziczak - Foltyn Agnieszka
(1)
Fijałkowski Adam
(1)
Franczak Natalia
(1)
Franków Łukasz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gregorczyk Grażyna
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Głazek Stanisław
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jaroń Lilla
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Krasnosielski Adam
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kwaśniewska Małgorzata
(1)
Mielcarek Dorota
(1)
Mądrowska Wiesława
(1)
Panońko Magdalena
(1)
Paplińska Anna
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Piotrowska Małgorzata
(1)
Polak-Janik Ewelina
(1)
Przybylska Irena
(1)
Pławecka Anna
(1)
Rey Małgorzata
(1)
Rola Beata
(1)
Rękawek Anna
(1)
Sarnat-Ciastko Adrianna
(1)
Sikorski Jacek
(1)
Sowińska Anna
(1)
Szczepkowska Katarzyna (edukacja)
(1)
Sękowski Andrzej Edward
(1)
Trojańska Katarzyna
(1)
Tyl Marzena
(1)
Wardak Anna
(1)
Wenke Hans
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Woj Olga
(1)
Wojdyła Emilia eAutor
(1)
Wołoszyn-Korczyk Agnieszka
(1)
Wyczesany Janina
(1)
Zbróg Zuzanna
(1)
Łakoma Marlena
(1)
Żaba-Żabińska Wiesława
(1)
Żebrowska Katarzyna
(1)
Żernik Klaudia
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Nauczyciele
(18)
Pedagodzy
(9)
Dyrektorzy szkół
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Nauczyciele języków
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Biolodzy
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Temat
Indywidualizacja (pedagogika)
(40)
Nauczanie - indywidualizacja
(20)
Nauczanie
(14)
Uczniowie
(7)
Kształcenie
(6)
Metody nauczania
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(4)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(4)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(4)
Uczenie się
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Pedagogika wczesnoszkolna
(3)
Plan daltoński
(3)
Profilaktyka szkolna
(3)
Zaburzenia zachowania
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Dzieci
(2)
Inteligencje wielorakie
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Metoda Montessori
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Nauczanie indywidualne
(2)
Podmiotowość
(2)
Samodzielność
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wykluczenie cyfrowe
(2)
Zastosowania internetu w edukacji
(2)
Badania jakościowe
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dzieci kalekie
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Edukacja demokratyczna
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Formy nauczania
(1)
Fröbel, Friedrich (1782-1852)
(1)
Historia wychowania
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Legenda
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Miłość
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie - metody - tutoring
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe - aktywizacja ucznia
(1)
Nauczanie początkowe - nauczyciel
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuroedukacja
(1)
Niepowodzenia dydaktyczne
(1)
Obowiązek szkolny - odroczenie
(1)
Ocenianie
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Pedagogika waldorfska
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Projektowanie dla wszystkich
(1)
Przedszkola
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo edukacyjne
(1)
Psychoprofilaktyka
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Ruch
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorealizacja
(1)
Socjalizacja
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stres szkolny
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Szkoły
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki Freineta
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Tematy i motywy
(1)
Terapia pedagogiczna
(1)
Tutoring
(1)
Temat: czas
2001-
(20)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(45)
Artykuł z czasopisma fachowego
(30)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(3)
Raport z badań
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(59)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Tytuł czasopisma
Bliżej Przedszkola
(5)
Dyrektor Szkoły
(5)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(5)
Głos Pedagogiczny
(4)
Meritum
(4)
Polonistyka
(4)
Języki Obce w Szkole
(2)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(2)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(2)
Biologia w Szkole
(1)
Chowanna
(1)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Edukacja i Dialog
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Język Polski w Gimnazjum
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Nowa Szkoła
(1)
Nowe w Szkole
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
Sygnał
(1)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
Wychowanie w Przedszkolu
(1)
Życie Szkoły
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Doświadczeni nauczyciele z Polski i ze Stanów Zjednoczonych snują refleksje nad tym, jak wychowywać i kształcić uczniów na mądrych i kompetentnych obywateli. Realizacja tego zadania to wielka sztuka. Wymaga od nauczyciela ciągłego samodoskonalenia i pracy nad rozwojem własnym. Tymczasem trud nauczycieli wciąż jest mało rozumiany, a jeszcze mniej doceniany przez innych: rodziców, polityków, decydentów. W rozważaniach zawartych w tej książce doświadczeni pedagodzy zastanawiają się, jak można zmienić ten stan rzeczy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115597 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Czym jest tutoring? Skąd bierze się rosnąca popularność tej formy edukacji spersonalizowanej? Dlaczego jest postrzegany jako panaceum na problemy edukacji i wielka szansa na elitarne kształcenie? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorzy niniejszej publikacji. Redaktorki tomu, obie mocno związane z propagowaniem edukacji spersonalizowanej w formule naukowej i szkoleniowej, zebrały kilkadziesiąt opowieści o autentycznej relacji mistrz-uczeń w murach szkół i uczelni. W pierwszej części książki przybliżają też specyfikę i kontekst pracy tutora w dzisiejszej instytucji kształcenia, zwracając uwagę na jego złożoność, esencję i rolę wartości w świecie zróżnicowanych postaw uczniów i nauczycieli. Tutorzy z całej Polski z kolei przekonują, że tutoring stanowi niezwykłą szansę dla młodego człowieka. Pozwala mu na uzyskanie kompetencji przydatnych na rynku pracy, a także spełnione życie, zgodne z jego pasjami, możliwościami i pragnieniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114416 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelnikom ma dwa cele: poznawczy i praktyczny. Zaletą tej publikacji są zarówno szeroko zakrojone syntezy wyników badań autorów polskich i zagranicznych podejmujących tę problematykę, ale także analiza rezultatów własnych badań empirycznych prowadzonych w Polsce w 2016 roku. Celem badań była przede wszystkim diagnoza, aczkolwiek mają one także wymiar praktyczny. Podjęto w nich zagadnienia związane z przyczynami decyzji podjęcia edukacji domowej, organizacją czasu pracy dziecka w domu, problemami, jakie edukacja domowa wnosi oraz realizowanym i oczekiwanym wsparciem szkoły, w których dzieci składają coroczne egzaminy przedmiotowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114902 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52340 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41593 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48505 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67365 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polecana publikacja przybliża problematykę tutoringu i jego aplikacji w rzeczywistości akademickiej w Polsce i pokazuje kierunki działań dla polityki edukacyjnej, definiując przy okazji rolę uniwersytetu we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej uwarunkowanej przez ekspansję edukacji. Tekst jest efektem współpracy trzech badaczek z różnych nurtów badań edukacyjnych, dzięki czemu możliwe stało się wieloaspektowe oświetlenie pola problemowego z tutoringiem jako centralną kategorią. W warstwie merytorycznej opracowanie jest na wysokim poziomie i autorki dowodzą w tym tekście szerokiej wiedzy na temat omawianego problemu...
Opisywane na łamach tej książki ujęcia teoretyczne i przykłady empirycznego uchwycenia i dookreślenia wartości tutoringu akademickiego pozwalają na zarysowanie możliwych kierunków dalszej naukowej eksploracji zjawiska edukacyjnego, jakim jest tutoring. Nie jest to bowiem temat, który wyczerpuje swój potencjał w ramach wąskiego spektrum badań nad dydaktyką akademicką z perspektywy stricte pedagogicznej i socjologicznej, choć w obecnym punkcie transformacji są to najbardziej oczywiste pola dla badania tej formy kształcenia. Nie ulega jednak wątpliwości, że tutoringiem zajmować się mogą również psychologowie, językoznawcy, kulturoznawcy, ekonomiści i przedstawiciele nauk o zarządzaniu czy marketingu, reprezentanci nauk politycznych i prawnych oraz zapewne jeszcze kilku innych dyscyplin naukowych, także spoza dziedziny nauk społecznych czy nauk humanistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116361 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Specjalne potrzeby edukacyjne jako czynnik strategii rozwoju szkoły / Piotr Bogdanowicz. // W: Człowiek, szkoła, wspólnota. W kręgu edukacji społecznej / pod red. Marii Mendel. - Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2000. - S. 235 - 238.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej