Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(70)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(55)
Książki
(52)
Publikacje fachowe
(23)
Artykuły
(18)
E-booki
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Audiobooki
(2)
Proza
(2)
Poezja
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(69)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(23)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Wypożyczalnia Czarnków
(11)
Wypożyczalnia Trzcianka
(9)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(6)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Autor
Stempek Iwona
(10)
Seretny Anna
(6)
Kuc Paulina
(4)
Lica Aneta
(4)
Lica Zenon
(4)
Lipińska Ewa
(4)
Luty Eliza
(4)
Mianowska Małgorzata (ilustratorka)
(4)
Janowska Iwona
(3)
Majcher-Legawiec Urszula
(3)
Miodunka Władysław T
(3)
Bednarska Dorota
(2)
Bucko Dominika
(2)
Gałat Edyta
(2)
Gworys Monika
(2)
Lipiec Paulina
(2)
Machowska Joanna
(2)
Mądrecka Anna
(2)
Rabiej Agnieszka
(2)
Sałęga-Bielowicz Beata
(2)
Stanek Joanna
(2)
Stolarczyk Aleksandra
(2)
Żabiński Dawid
(2)
Achtelik Aleksandra
(1)
Anna Laskowska
(1)
Bachynska Ivanna
(1)
Bajerska Aleksandra
(1)
Banach Agnieszka
(1)
Bartnicka-Dąbkowska Barbara
(1)
Berend Małgorzata
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Borowski Zygmunt
(1)
Celer Natalia
(1)
Chyb-Winnicka Marta
(1)
Ciesielska-Musameh Róża
(1)
Cudak Romuald
(1)
Czyż Joanna
(1)
Czyż Joanna (graficzka)
(1)
Czyż Joanna (grafik)
(1)
Dixon Agnieszka
(1)
Drwal-Straszakowa Katarzyna
(1)
Dubisz Stanisław
(1)
Dyjankiewicz Kamil
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Garncarek Piotr
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta
(1)
Gołkowski Marek
(1)
Graboń Karolina
(1)
Grudzień Małgorzata
(1)
Guziuk-Świca Barbara
(1)
Gębal Przemysław
(1)
Gębka-Wolak Małgorzata
(1)
Gęsina Tomasz
(1)
Jakubiec Lidia
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jędryka Beata Katarzyna
(1)
Kaźmierczak Paulina
(1)
Kiermut Anna
(1)
Kowalik Katarzyna
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozińska Maksi Anna
(1)
Kozłowski Mikołaj
(1)
Krzyżyk Danuta
(1)
Kubiak Bogusław
(1)
Kubicka Emilia
(1)
Kuc Maria
(1)
Kurtyka Andrzej
(1)
Lika Brygida
(1)
Lipiec-Kuzańska Emilia
(1)
Maczkowska Anna
(1)
Majewska-Meyers Małgorzata
(1)
Manowska Małgorzata
(1)
Martyniuk Waldemar
(1)
Mazur Jan
(1)
Maćkowiak Rafał
(1)
Mianowska Małgorzata
(1)
Miodunka Władysław
(1)
Moszczyńska Ewa
(1)
Mędak Stanisław
(1)
Młynarczuk-Sokołowska Anna
(1)
Nawracka Monika J
(1)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(1)
Novikova-Reitblat Lena
(1)
Nowak-Kaczmarek Magdalena
(1)
Ożóg Kazimierz
(1)
Paciorkowski Tomasz
(1)
Pasek Joanna
(1)
Pawłowski Adam
(1)
Popiołek Ryszard
(1)
Praszałowicz Dorota
(1)
Prizel-Kania Adriana
(1)
Przechodzka Grażyna
(1)
Rittner Michalina
(1)
Rokita-Jaśkow Joanna
(1)
Rukojć Katarzyna
(1)
Rutkowska Izabela
(1)
Rybicka Elżbieta (filologia polska)
(1)
Satkiewicz Halina
(1)
Smereczniak Małgorzata
(1)
Sochacka Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(56)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
Kraj wydania
Polska
(77)
Niemcy
(1)
Język
polski
(77)
angielski
(1)
Odbiorca
Cudzoziemcy
(19)
A1 (poziom biegłości językowej)
(12)
Nauczyciele języków
(12)
B1 (poziom biegłości językowej)
(10)
A2 (poziom biegłości językowej)
(8)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
Nauczyciele
(5)
C1 (poziom biegłości językowej)
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
A1 poziom biegłości językowej
(3)
A2 poziom biegłości językowej
(2)
C2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dzieci
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Młodzież
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Studenci zagraniczni
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele polonijni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poziom nauczania A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
C2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Temat
Język polski jako obcy
(65)
Nauczanie języków obcych
(20)
Język polski (przedmiot szkolny)
(8)
Metody nauczania
(7)
Gramatyka
(6)
Nauczyciele języka polskiego jako obcego
(6)
Język polski
(5)
Nauczanie
(5)
Słownictwo
(5)
Języki obce
(4)
Cudzoziemcy
(3)
Dziecko z doświadczeniem migracji
(3)
Tolerancja
(3)
Ukraińcy
(3)
Język ukraiński
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Kultura
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Uchodźcy
(2)
Uczniowie
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Agresja rosyjska na Ukrainę (2022)
(1)
Części mowy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Egzaminy
(1)
Ekonomia
(1)
Fonetyka
(1)
Innowacje
(1)
Integracja
(1)
Integracja społeczna
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkursy
(1)
Leksykologia
(1)
Medycyna
(1)
Metody nauczana
(1)
Migracje
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pisanie
(1)
Polisemia
(1)
Polityka językowa
(1)
Portfolio
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Samouczki
(1)
Składnia
(1)
Szyk wyrazów
(1)
Słuchanie
(1)
Teoria nauczania
(1)
Terminologia
(1)
Transkulturowość
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wielojęzyczność
(1)
Wymowa
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Łódź
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Ćwiczenia i zadania
(16)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(13)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(12)
Materiały pomocnicze
(8)
Opracowanie
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(2)
Monografia
(1)
Podręcznikii
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Rozmówki
(1)
Rozmówki polsko-ukraińskie
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik
(1)
Wiersze
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(59)
Edukacja i pedagogika
(58)
Medycyna i zdrowie
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Tytuł czasopisma
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(10)
Poradnik Językowy
(2)
Remedium
(2)
Dyrektor Szkoły
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Polonistyka
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Polski krok po kroku)
Atrakcyjna szata graficzna uprzyjemnia naukę, a nieodłączny śmiech i zabawa, które towarzyszą pracy z tą pozycją, są gwarantem udanej lekcji. Zestaw 61 gier: pozwala zaktywizować uczniów, ułatwia ćwiczenie nowych struktur gramatycznych, pomaga utrwalić poznane słownictwo w naturalny sposób, inspiruje do mówienia. źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 946 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
W wielojęzycznej i wielokulturowej Europie, z którą wiąże się wiele programów europejskich, ten tom młodych naukowców jest bardzo potrzebny. Świadczy o tym, że młodzi ludzie widzą sens Unii Europejskiej, doceniają programy europejskie i aktywnie w nich uczestniczą. Chcą również przybliżyć Polskę, jej język i kulturę innym narodom. Sprzyja temu aktywna wymiana naukowców i studentów między krajami Unii. W tym aspekcie podejmowane badania są jak najbardziej uzasadnione. Jest to, co trzeba podkreślić, już czwarty tom z cyklu Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców. Są w nim przedstawione dwa ujęcia: spojrzenie Polaków na cudzoziemców i cudzoziemców na nas. Znaczna część artykułów poświęcona jest też glottodydaktyce języków obcych, a przede wszystkim nauczaniu języka polskiego jako obcego. Nie znam drugiej takiej publikacji, w której na ten temat wypowiadaliby się tylko młodzi naukowcy. Z recenzji prof.zw. dr hab. Bożeny Ostromęckiej-Frączak
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Seria: Czytaj po polsku (15), ISSN 2720-5800 Ukazujące się w serii "Czytaj po polsku. Materiały pomocnicze do nauki języka polskiego jako obcego" utwory Sławomira Mrożka: jednoaktówka "Na pełnym morzu" oraz opowiadanie "List w butelce", opracowane przez Marię Wacławek, skierowane są do osób uczących się języka polskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1–B2). Utwory są przytoczone w oryginale, przy czym dla celów glottodydaktycznych jednoaktówka została lekko skrócona. Opracowane zadania opierają się na materiale gramatycznym i leksykalnym użytym w obu tekstach. Z publikacji mogą korzystać studenci uczący się języka polskiego jako obcego/drugiego/odziedziczonego, chcący samodzielnie doskonalić język, nauczyciele podczas pracy z grupą lektoratową, a także polscy odbiorcy, zainteresowani współczesną literaturą polską, którzy chcą kształtować kompetencje językowo-kulturowe w zakresie języka i kultury polskiej. Książkę przygotowano z uwzględnieniem standardów egzaminacyjnych Państwowej Komisji ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Seria: Czytaj po polsku (14), ISSN 2720-5800 Ukazujący się w serii "Czytaj po polsku. Materiały pomocnicze do nauki języka polskiego jako obcego" fragment powieści "Tylko martwi nie kłamią" Katarzyny Bondy, opracowany przez Tomasza Gęsinę, skierowany jest do osób uczących się języka polskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1–B2). Fragment powieści kryminalnej został wykorzystany dwukrotnie – dla poziomu B1 tekst zaadaptowano w przystępny sposób, dla poziomu B2 wykorzystano oryginalny tekst. Wszystkie zadania opierają się na materiale gramatycznym i leksykalnym użytym w obu tekstach. Z publikacji mogą korzystać zarówno studenci, chcący samodzielnie doskonalić swój język, jak i nauczyciele podczas pracy z grupą lektoratową, a także polscy odbiorcy, zainteresowani współczesną literaturą polską, którzy chcą kształtować kompetencje językowo-kulturowe w zakresie języka i kultury polskiej. Książka została opracowana z uwzględnieniem standardów egzaminacyjnych Państwowej Komisji ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy różnych perspektyw postrzegania ludyczności. Znajdują si w niej teksty zarówno o aspektach teoretycznych pojęć gra, zabawa, ludyczność, jak i na temat konkretnych technik wykorzystywanych podczas zajęć z uczniami na odmiennych poziomach zaawansowania oraz w różnym wieku. Autorzy prezentują szerokie spektrum nie tylko zastosowania strategii ludycznych oraz istniejących w jej obrębie technik, lecz także analizy semantycznej czy społecznej głównych zagadnień, które zostały poruszone w książce. Redaktorki Monografia jest cenną pozycją budującą dyskurs glottodydaktyczny zarówno w kontekście teoretycznym, Jak i praktycznym. Otwiera nowe przestrzenie poszukiwań badawczych – związanych z analizą procesów nabywania języka oraz praktycznych – wiążących się z odkrywaniem efektywnych i atrakcyjnych metod nauczania języków obcych. Mimo iż nie wyczerpuje wszystkich zagadnień z zakresu nauczania ludycznego, stanowi swoiste kompendium dydaktyczne z perspektywy tej metodologii. Autorzy zachęcają nauczycieli do kreatywności i odwagi w przełamywaniu schematów, pokazują, że uczenie przy zastosowaniu metod ludycznych świetnie się sprawdza w nauczaniu języków obcych we wszystkich grupach wiekowych oraz podpowiadają sposoby wykorzystania różnych technik ludycznych na zajęciach. Z recenzji prof. dr hab. Anny Dunin-Dudkowskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Seria: Czytaj po polsku (16), ISSN 2720-5800 Powieść "Chłopi", za którą Władysław Stanisław Reymont otrzymał Nagrodę Nobla, składa się z czterech części, odpowiadających porom roku w kolejności: jesień, zima, wiosna, lato. Autor uwzględnił wszystkie pory, jednak akcja powieści obejmuje dziesięć, a nie dwanaście, miesięcy. Początkowo wydawana w odcinkach w „Tygodniku Ilustrowanym”, doczekała się także pełnej publikacji książkowej. Była wielokrotnie wznawiana. Miejscem akcji jest wymyślona przez autora wieś Lipce. Utwór ukazuje zainteresowanie Reymonta życiem zbiorowości chłopskiej, a także podporządkowanie się ludności wiejskiej siłom natury. Język utworu, często potoczny, obfituje w elementy dialektalne, niejednokrotnie autor czerpie również z ludowych piosenek i przyśpiewek. Reymont umiejętnie stosuje, niezbyt intensywną, aby nie zniechęcić czytelnika, stylizację gwarową. Pierwszy tom w znacznej mierze przedstawia relację oraz drogę do małżeństwa Macieja Boryny i o wiele od niego młodszej Jagny Dominikówny (Paczesiówny). Powieść zawiera wiele wątków związanych z wiejskimi obrzędami i życiem chłopów. Fragmenty odnoszące się do natury można odczytywać w nowy sposób. Mogą być inspiracją do rozmów o ekologii i zmianach, które zaszły od momentu publikacji utworu do czasów współczesnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Seria: Czytaj po polsku (17), ISSN 2720-5800 "Mendel Gdański" to nowela Marii Konopnickiej opublikowana w 1890 roku. Stanowiła odpowiedź pisarki na antysemityzm, który w tamtym czasie był problemem powszechnym w społeczeństwie polskim. Akcja noweli rozgrywa się w XIX-wiecznej Warszawie. Głównym bohaterem opowiadania jest tytułowy Mendel Gdański – stary, ubogi introligator, Żyd polskiego pochodzenia, który od 27 lat mieszka na tej samej ulicy. Wydarzenia opisane w noweli pokazują, z jakimi trudnościami na co dzień zmagał się starzec. Pomimo szerzącego się wokół antysemityzmu i przemocy Mendel Gdański nie zrezygnował ze swojej tożsamości i z uporem bronił własnej godności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
„Nauczanie i promocja języka polskiego w świecie. Diagnoza – stan – perspektywy” to pozycja obowiązkowa na półkach nauczycieli, wykładowców, lektorów, działaczy polonijnych, animatorów kultury, dziennikarzy, dyplomatów – jednym słowem wszystkich, którym prestiż języka polskiego w świecie leży na sercu i od których los i status języka polskiego na świecie zależy. Publikację stworzył zespół autorski w składzie: Władysław Miodunka, Jolanta Tambor, Aleksandra Achtelik, Romuald Cudak, Danuta Krzyżyk, Jan Mazur, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Kazimierz Ożóg, Adam Pawłowski, Dorota Praszałowicz, Anna Seretny, Roman Szul, Agnieszka Tambor, Tadeusz Zgółka (współpraca: Małgorzata Smereczniak, Karolina Graboń). Autorzy to jednocześnie zespół ekspertów powołany przez JM Rektora UŚ na mocy umowy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w styczniu 2017 roku w celu opracowaniu strategii nauczania i promocji języka polskiego w świecie, która miała uwzględniać: - nauczanie języka polskiego jako obcego we wszystkich grupach wiekowych, na wszystkich poziomach, zarówno w systemie oświaty i szkolnictwa wyższego, jak i w innych formach; - promocję języka polskiego w świecie, wraz ze wskazaniem priorytetowych kierunków geograficznych i obszarów merytorycznych oraz narzędzi promocji; - koordynację działań oraz określenie zadań poszczególnych instytucji; - wskazanie zakresu niezbędnych zmian legislacyjnych i sposobów finansowania. Prace nad strategią ukończono w lipcu 2017 roku, książka ukazuje się w lipcu 2018 roku. Odległość czasowa niezbyt wielka, ale brzemienna w wydarzenia. Przede wszystkim w październiku 2017 roku została powołana do życia Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej, instytucja, która przejęła zadania Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynrodowej, ale też kilku innych działów, wydziałów i departamentów resortowych. Przed publikacją autorzy starali się wprowadzić konieczne zmiany, uwzględniające nową sytuację, choć nie zawsze było to możliwe. Autorzy diagnozują aktualny stan nauczania i promocji języka polskiego w świecie i sugerują najlepsze sposoby rozwikłania problemów, podpowiadają najlepsze rozwiązania. Zdajemy sobie sprawę, że szybka realizacja niektórych proponowanych zmian nie jest możliwa, gdyż wymagałaby ogromnych zmian systemowych – są to jednak plany maksimum, które pokazują bolączki i rzeczy ważne dla nauczycieli, uczniów, studentów, rodziców dzieci polskiego pochodzenia i cudzoziemców z różnych powodów uczących się języka polskiego (np. migrantów, uchodźców, ale też reemigrantów, którzy wchodzą w polski system edukacyjny), ważne także dla miłośników polskiej literatury, polskiego teatru i polskiego kina, przebywających za granicą, gdzie dostęp do dóbr kultury bywa bardzo ograniczony; dla polskich turystów, podróżników, pasażerów, którzy próżno oczekują polskich zapowiedzi w samolotach, polskojęzycznej obsługi w pociągach czy polskich napisów na takich lotniskach. Fragmenty tej publikacji będą przydatne na specjalnościach glottodydaktycznych, na podyplomowych studiach kształcących przyszłych nauczycieli języka polskiego jako obcego. Powinni po nią sięgnąć nauczyciele i wykładowcy, ale też studenci. Inspirację z tego opracowania winni czerpać ci, od których pewne zmiany, decyzje, możliwości wcielenia w życie proponowanych rozwiązań zależą. Opracowanie pokazuje stan na przełomie lat 2017 i 2018 – stan, który systemowo wciąż jest taki sam. Daje podstawę do przemyślenia, wskazuje, co można naprawić szybko i łatwo, a co wymaga o wiele większego wysiłku. Chcemy zdecydowanie podkreślić – a to bardzo ważne – że opracowanie pokazuje też wszystkie dotychczasowe osiągnięcia, sukcesy i mocne strony polskiej edukacji glottodydaktycznej oraz promocji Polski i języka polskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej