Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(47)
IBUK Libra
(20)
Forma i typ
Książki
(47)
E-booki
(20)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(70)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(27)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(17)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Haffer Mirosław
(3)
Klamut Mirosława
(2)
Nalepka Adam
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Weresa Marzenna
(2)
Zielińska-Głębocka Anna
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anielak-Sobczak Karolina
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bil Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dudek Michał
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gawlikowska-Hueckel Krystyna
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Godlewska Hanna
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gus-Puszczewicz Aleksandra
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hamel Gary
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Karaszewski Włodzimierz
(1)
Kim W. Chan
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kosiedowski Wojciech
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Latuszek Natalia
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Macinkiewicz Henryk
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Misala Józef
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pancer-Cybulska Ewa
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Piontek Franciszek
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Prahalad C. K
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Schwab Klaus
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skuza Agnieszka
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Sosnowski Michał
(1)
Sołoducho-Pelc Letycja
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Staszewski Józef
(1)
Szewczuk Adam
(1)
Szostak Ewa
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Teichmann Eufemia
(1)
Urbanek Piotr
(1)
Wigier Marek
(1)
Wojtkowiak Marcin
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Woodward Richard
(1)
Woźniewska Grażyna
(1)
Wziątek-Kubiak Anna
(1)
Węgrzyn Grażyna
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zioło Magdalena
(1)
Zioło Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(67)
Język
polski
(65)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(23)
Innowacje
(8)
Unia Europejska
(8)
Konkurencja
(6)
Regionalizacja gospodarcza
(6)
Globalizacja
(5)
Regiony (adm.)
(5)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Konkurencyjność
(4)
Polska
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Rozwój regionalny
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Banki spółdzielcze
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Przemysł
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Rynek finansowy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Agroturystyka
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Białoruś
(1)
Bilans płatniczy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Cło
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dotacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Euroregion Niemen
(1)
Euroregiony
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Grupa Wyszehradzka
(1)
Handel
(1)
Handel hurtowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontenery
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Litwa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing partnerski
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Merkantylizm
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Motoryzacja
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Nauka
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Organizacja
(1)
Temat: czas
1989-
(9)
2001-0
(6)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Bałtycki, region
(1)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Słowacja
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręczniki
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
67 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91911 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34198 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30768 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40726 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31479 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja kierowana jest do studentów i pracowników naukowych uczelni wyższych zainteresowanych problematyką samorządową, w tym zwłaszcza gospodarką lokalną i regionalną, polityką gospodarczą, finansami publicznymi i samorządowymi. Drugą grupę stanowią praktycy - pracownicy administracji rządowej i terytorialnej, samorządowcy, przedstawiciele społeczności lokalnych oraz przedsiębiorcy zainteresowani rozwojem regionalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104261 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38547 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44714 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rodzi się ważne zadanie dla instytucji traktujących zarządzanie wiedzą jako przedmiot dociekań naukowych. Chodzi między innymi o to, by problematyka zarządzania wiedzą dotychczas podejmowana odrębnie na różnych poziomach jej agregacji: GOW - przedmiot makroekonomii, nauk społecznych, polityki; regionalne sieci wiedzy, poziom regionu - specjaliści od gospodarki regionalnej; zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie - mikroekonomia, nauki zarządzania; poddana została integracji. Od integracji "wiedzy o zarządzaniu wiedzą" zależy bowiem powodzenie i teorii i - co ważniejsze - praktyki zarządzania wiedzą na każdym z wymienionych poziomów. Idei tej starano się podporządkować strukturę i zawartość prezentowanej książki. Tworzą ją trzy części, tematycznie adekwatne do wcześniej zasygnalizowanych poziomów "hierarchii" zarządzania wiedzą. Część pierwsza, zatytułowana: Wiedza jako czynnik rozwoju gospodarczego i konkurencyjności kraju, obejmuje opracowania traktujące zarządzanie wiedzą w perspektywie najbardziej ogólnej, właśnie kraju i jego gospodarki narodowej. Podejmowane są w nich takie przykładowo zagadnienia, jak: Postęp technologiczny a ekonomia wiedzy i rola kapitału intelektualnego (autor - Ireneusz Durlik), czy Makro- i mikroekonomiczne podstawy rozwoju skandynawskich gospodarek opartych na wiedzy (autor - Maciej Bałtowski). Część druga obejmuje opracowania, których zwornikiem wydaje się być tytuł: Wiedza jako czynnik rozwoju gospodarczego i konkurencyjności regionów. Ich przedmiotem są między innymi następujące tematy: Procesy integracyjne w zarządzaniu wiedzą w regionie (autor - Andrzej Pomykalski), czy Wiedza i zdolności absorpcyjne jako czynnik rozwoju regionalnego (autorzy - Beata Glinka i Jacek Pasieczny). Trzecia i ostatnia, a zarazem najobszerniejsza część książki traktuje o różnorodnych aspektach zarządzania wiedzą na poziomie przedsiębiorstwa i nosi tytuł: Zarządzanie wiedzą jako czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstw. Diapazon poruszanych w niej tematów jest ogromny, jako, że i realnych problemów i projektów badawczych związanych z zarządzaniem wiedzą w tego rodzaju instytucjach jest najwięcej. Jak wspomniano, jednym z głównych celów przyświecających tej publikacji jest wieloaspektowe i wielopoziomowe (kraj, region, przedsiębiorstwo), a więc zintegrowane, podejście do zarządzania wiedzą. Integrację problemów powinna wspomagać integracja osobista Autorów poszczególnych opracowań, podczas konferencji naukowej poświęconej tematyce odzwierciedlonej w tytule tej publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106616 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48091 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44029 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55829 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone innowacjom, konkurencyjności, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 r. na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103356 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102710, 102709 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50409 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38288 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31426 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43757 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63388 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64082 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60226 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111481 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112949 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień: organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych, organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej, organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego, współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi, finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi. Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Analizy Instytutu Przedsiębiorstwa / [Szkoła Główna Handlowa])
Współczesny świat biznesu to świat wędrującego kapitału inwestycyjnego, krążącego coraz szybciej dzięki postępującej globalizacji i integracji regionalnej. Rosnące umiędzynarodowienie biznesu i narastające przepływy bezpośrednich inwestycji zagranicznych powodują potrzebę wypracowania instrumentów wspomagających decyzje lokalizacyjne. Chodzi tu zarówno o decyzje towarzyszące powstawaniu nowych podmiotów gospodarczych, poszukujących możliwie najlepszych miejsc do prowadzenia działalności gospodarczej, jak i o decyzje dotyczące podmiotów gospodarczych, które z rożnych powodów dokonują regulacji swojej lokalizacji lub rozwoju przestrzennego. Pojawia się zatem potrzeba stworzenia podstaw ujednoliconej analizy walorów lokalizacyjnych różnych regionów świata, co pozwoli zarazem na dokonanie wstępnej selekcji potencjalnych lokalizacji z uwzględnieniem specyfiki sektorowej oraz nadzwyczajnych rozwiązań stosowanych przez poszczególne państwa i regiony w celu pozyskania inwestorów zagranicznych i pobudzenia rozwoju przedsiębiorczości. Istnieje też potrzeba wypracowania metodyki pomiaru atrakcyjności inwestycyjnej regionów należących do różnych państw. Z uwagi na różnice i trudności z porównywalnością danych o tych regionach najbardziej obiecujące wydaje się podjęcie próby waloryzacji regionalnej atrakcyjności inwestycyjnej dla regionów statystycznych państw należących do Unii Europejskiej. Przemawia za tym unifikacja przepisów prawnych w obrębie Wspólnoty, jak również to, że Unia Europejska stanowi w globalnej gospodarce region ekonomiczny. W Instytucie Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie od 2002 r. są prowadzone badania nad atrakcyjnością inwestycyjną Polski we wszystkich skalach - od gminy przez powiaty i podregiony do województw. Celem niniejszego badania jest ocena atrakcyjności inwestycyjnej regionów UE ze szczególnym uwzględnieniem polskich województw. Stawiamy tezę, że im wyżej rozwinięty jest region, tym wyższa jest jego atrakcyjność inwestycyjna. Zakładamy także, że na atrakcyjność inwestycyjną ma wpływ przeszłość danego terytorium. Wcześniejsze nagromadzenie zasobów kapitałowych i ludzkich ułatwia przezwyciężenie recesji regionów problemowych typu przemysłowego. Trudniej natomiast zahamować lub odwrócić negatywne tendencje rozwojowe w przypadku regionów rolniczych.[wydawnictwo sgh.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109622 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pomagamy Twojej firmie w drodze do Unii Europejskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42910 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34187 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40634 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja zawiera oceny czynników determinujących konkurencyjność zgodnie z definicją OECD. W części o konkurencyjności przedsiębiorstw znajdujemy ocenę wpływu struktur rynkowych i otoczenia regulacyjnego przedsiębiorstw na ich zdolność do konkurowania na rynkach krajowych i zagranicznych. Relacja konkurencja – konkurencyjność jest opisywana przede wszystkim w kontekście implikacji procesów liberalizacji i deregulacji na poziom dobrobytu. Rynek kapitałowy jest dla każdej gospodarki swoistym zwierciadłem pokazującym konkurencyjność gospodarki narodowej jako miejsca lokowania kapitałów. Tendencje występujące na rynku kapitałowym stają się ważnym wskaźnikiem sytuacji gospodarczej kraju i barometrem nastrojów inwestorskich. Konkurencyjność gospodarki i regionów jest efektem konkurencyjności działających na ich obszarach przedsiębiorstw. Występuje interakcja wzajemnie powiązanych ze sobą czynników, które razem tworzą wielowymiarową przestrzeń. Konkurencyjność z perspektywy gospodarki narodowej oznacza zdolność gospodarki do osiągania najważniejszych celów makroekonomicznych, takich jak: utrzymanie wysokiego tempa wzrostu gospodarczego, efektywnego wykorzystania zasobów czynników wytwórczych, w tym przede wszystkim pracy, niskiej inflacji i równowagi zewnętrznej – zrównoważonego bilansu obrotów bieżącego i stabilnego kursu walutowego. Decyduje o tym m.in. skuteczna polityka ekonomiczna prowadzona przy użyciu takich instrumentów, jak polityka monetarna i fiskalna.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104890/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45908 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej