Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(79)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(48)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(10)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(17)
Wypożyczalnia Trzcianka
(7)
Wypożyczalnia Złotów
(26)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(19)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Panasiuk Aleksander
(4)
Gołembska Elżbieta
(3)
Orzeszko Teresa
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Styś Aniela
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kłosiński Kazimierz Albin
(2)
Lockyer Keith G
(2)
Muhlemann Alan P
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Oakland John S
(2)
Olearnik Janusz
(2)
Rutkiewicz Hubert
(2)
Sołtys Jarosław
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Wojtczak Krzysztof
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Alejziak Wiesław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bangs David H
(1)
Baran Radosław
(1)
Beech Nic
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bil Ireneusz
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Brauer Jakub
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cottam Angela
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Downar Wojciech
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Goettig Waldemar
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grewiński Mirosław
(1)
Grobelak Marcin
(1)
Górska Grażyna
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Jędrzejczyk Irena
(1)
Kabat Franciszek
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Kornak Aleksander
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz
(1)
Lichniak Irena
(1)
Ligięza Sławomir
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Majchrzycka-Guzowska Alina
(1)
Maryański Antoni
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McKenna Eugene
(1)
Michniewicz Iwona
(1)
Mozołowski Andrzej
(1)
Mudie Peter
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard Floyd
(1)
Niedzielski Piotr
(1)
Niewadzi Czesław
(1)
Olszewska Krystyna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Payne Adrian
(1)
Peć Maria
(1)
Piasecka-Sobkiewicz Małgorzata
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Piotrowski Janusz
(1)
Raciborski Jerzy
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rewers Jerzy
(1)
Rogalska Beata
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Romanowska Ewa
(1)
Sadler Philip
(1)
Sikora Jan
(1)
Skomorowska Danuta
(1)
Stanulewicz Danuta
(1)
Surówka-Marszałek Danuta
(1)
Szczurek Zbigniew
(1)
Szydlik-Leszczyńska Agata
(1)
Szypulewska-Porczyńska Alina
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Urban Wiesław
(1)
Wasiluk Anna
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Wieczorkiewicz Wiesław
(1)
Więckowska Barbara
(1)
Wiścicki Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(70)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Usługi
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
Temat: czas
1989-
(7)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(12)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Instrukcje
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce autor uczy "krok po kroku", jak sporządzać najbardziej optymalny plan marketingowy w istniejących warunkach i dzięki temu doprowadzić do tego, aby firma osiągnęła sukces na rynku. Nie są to rozważania teoretyczne - po przeczytaniu każdego rozdziału Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał przedstawione w nim problemy, realizując postawione zadania i wypełniając odpowiednie tablice. Dla ułatwienia w aneksie podano dwa przykłady gotowego planu marketingowego firm polskiej i amerykańskiej. Na zakończenie zamieszczono podręczny słowniczek terminów niezbędnych do zrozumienia omawianych w książce problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84247, 84246 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46741 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59657 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60883 P 16,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114457 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66464 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Książka w znacznej mierze została oparta na przygotowanej przez autorkę dysertacji doktorskiej. Główną przesłanką do podjęcia tego tematu jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikającego z tego zapotrzebowania na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Warto podkreślić, że opracowanie jest obecnie jedyną pozycją na rynku, która wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych. Obok warstwy teoretycznej pozycja prezentuje również znaczną warstwę aplikacyjną. Autorka ma nadzieję, że obie te warstwy okażą się przydatne zarówno dla polskich menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami usługowymi, zwłaszcza w obszarze logistyki i marketingu, jak i studentów chcących poszerzyć swą wiedzę o zarządzaniu przedsiębiorstwami usługowymi. Głównym celem pracy było zbadanie możliwości wykorzystania informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104401, 107156 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84348, 84347 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84349 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39090 p, 39089 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 59386 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83462, 83461, 83463 (3 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera 27 opracowań, które zostały podzielone na cztery części. Część pierwsza zawiera opracowania poruszające tematykę działań podejmowanych przez UE oraz ich faktycznego lub potencjalnego wpływu na polską gospodarkę turystyczną. W części drugiej znalazły się opracowania dotyczące zagadnień oceny i kształtowania konkurencyjności poszczególnych ogniw gospodarki turystycznej, a także związku między procesami globalizacyjnymi a kształtowaniem się konkurencyjności oferty turystycznej. Część trzecia zawiera opracowania pokazujące uwarunkowania wprowadzania innowacji w gospodarce turystycznej oraz przykłady działań podejmowanych przez wybrane typy przedsiębiorstw turystycznych. Część czwarta porusza przede wszystkim zagadnienia dotyczące wpływu zagrożeń dla środowiska przyrodniczego na kierunki rozwoju turystyki oraz szerzej, wpływu turystyki na konkurencyjność poszczególnych regionów, a więc wkładu, jaki turystyka wnosi w rozwój gospodarczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105941 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45449, 45448 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik akademicki stanowiący pierwszą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, przeznaczony dla studentów, wykładowców i doktorantów na kierunkach ekonomicznych uczelni wyższych. W sposób wyczerpujący prezentuje obecny stan wiedzy na temat ekonomiki przedsiębiorstw usługowych, akcentując specyfikę sektora gospodarki, w którym działają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42530 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22885 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15654 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31557 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest turystyka, jej rodzaje, uwarunkowania cywilizacyjne, tendencje rozwoju i konsekwencje społeczno-ekonomiczne dla różnych dziedzin współczesnego życia. Turystyka bowiem stymuluje rozwój gospodarek krajów, dostarczając rozlicznych korzyści. Przynosi jednak także negatywne skutki społeczne i kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44622 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20725, 20726 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13770, 13769 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20190 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych. Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług. Książka przeznaczona jest zarówno dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów, jak i dla menedżerów w praktyce gospodarczej. Książka może stanowić znaczącą pozycję w literaturze, wnosząc nowe elementy poznawcze i metodyczne zarówno do teorii, jak i do praktycznych wdrożeniowych aspektów logistyki. (…) Dzięki swoim walorom poznawczym, nawiązującym szeroko do najnowszych światowych trendów i standardów w dziedzinie globalizacji i internacjonalizacji usług związanych ściśle z rozwojem i globalizacją procesów logistycznych oraz wzrastającą rolą biznesu międzynarodowego zyska duży rezonans w nauce oraz przyczyni się do wzbogacenia i urealnienia internacjonalizacji procesu kształcenia akademickiego w polskich uczelniach. Podstawową grupę odbiorców powinni stanowić studenci kierunków ekonomicznych, zwłaszcza logistyki, a także zarządzania i ekonomii. Publikacja może również zainteresować praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za doskonalenie i sprawną realizację procesów logistycznych w sferze transportu, magazynowania, funkcjonowania sieci gospodarczych, obsługi klienta, produkcji, handlu zagranicznego. Z recenzji prof. zw. dra hab. Piotra Blaika prof. dr hab. Elżbieta Gołembska - kierownik Katedry Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Zbigniew Bentyn - adiunkt w Katedrze Logistyki Międzynarodowej, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu dr Marcin Gołembski - adiunkt w Katedrze Zarządzania i Analizy Zasobów Przedsiębiorstwa, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40836 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100138 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36900 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103953 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33016 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Działalność turystyczna stała się współcześnie istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane w turystyce są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Często słyszy się o "przemyśle turystycznym", którego nie kojarzy się zazwyczaj z romantycznymi nastrojami, wspaniałymi wspomnieniami czy niepowtarzalnymi przygodami. Jednak gdyby zastanowić się nad: skalą światowej gospodarki turystycznej, zaangażowaniem kapitału, liczbą zatrudnionych, złożonoscią procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie, to pojęcie "przemysł turystyczny" nie jest pozbawione sensu. W trakcie produkcji powstają określone dobra, które powinny się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. Co zatem wytwarza się w przemyśle turystycznym? Odpowiedź jest jedna: "produkt turystyczny". W książce autorzy w jasny i interesujący sposób odpowiadają na pytania: - co to jest produkt turystyczny, - jak on powstaje, - dla kogo jest przeznaczony, - kto jest jego twórcą, - jakie są oczekiwane efekty. Podręcznik jest adresowany do licznego grona Czytelników. Powinien być użyteczny dla nauczycieli różnych poziomów kształcenia, dla uczniów i studentów, a także dla osób zajmujących się w praktyce działalnością turystyczną, szczególnie zaś touroperatorów, oraz pracowników administracji samorządowej i rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109606 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony, w jaki sposób kalkulować jego cenę, gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzić, które strategie produktu turystycznego należy stosować. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów, a także osób pracujących w branży turystycznej oraz pracowników administracji samorządowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106137 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej