Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
IBUK Libra
(22)
Forma i typ
Książki
(159)
E-booki
(22)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(269)
wypożyczone
(19)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(74)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(29)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(19)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(72)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(12)
Zbiory specjalne Złotów-Czytelnia
(1)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Dziechciarz Józef
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Maison Dominika
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Szmulik Bogumił
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Urban Wiesław
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Borowiec Jan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Budzich Krzysztof
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Chmaj Marek
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobosz Damian
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Hartley Kate
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(182)
Język
polski
(171)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Dorośli
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(29)
Reklama
(18)
Konkurencja
(16)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konsumenci (ekonomia)
(13)
Zarządzanie
(11)
Banki
(9)
Marketing partnerski
(8)
Zachowanie
(8)
Środki masowego przekazu
(8)
Kultura
(7)
Lojalność konsumentów
(7)
Praca
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Usługi
(7)
Badania marketingowe
(6)
Ekonomia
(6)
Globalizacja
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Nawyki konsumenckie
(6)
Obsługa klienta
(6)
Ochrona konsumenta
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Transport
(6)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(5)
Własność
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Jakość produktu
(4)
Kadry
(4)
Koszty
(4)
Mikroekonomia
(4)
Motywacja
(4)
Młodzież
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Unia Europejska
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Żywność
(4)
Administracja
(3)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja europejska
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopol
(3)
Monopole
(3)
Najwyższa Izba Kontroli
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Policja
(3)
Prawo antymonopolowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Public relations
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Rolnictwo
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sądownictwo
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja niezespolona
(2)
Adwokaci
(2)
Akwizycja
(2)
Temat: czas
2001-
(10)
1989-
(7)
2001-0
(7)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(21)
Praca zbiorowa
(9)
Poradniki
(6)
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Podręczniki
(4)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Blogi
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Dom i ogród
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kulinaria
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
183 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura.)
Wraz z nadejściem ery płynnej nowoczesności społeczeństwo producentów przekształca się w społeczeństwo konsumentów. Człowiek odgrywa w nim równocześnie dwie role: potencjalnego nabywcy, a zatem przedmiotu marketingowych zabiegów oraz potencjalnego towaru, poszukującego nabywców. Obie role grane są w przestrzeni społecznej określanej mianem rynku. Warunkiem uzyskania dostępu do dóbr społecznych (przedmiotów osobistej konsumpcji, a także uznania i pozycji społecznej) jest zdobycie "wartości rynkowej", a więc popytu na walory własne. "Utowarowienie" relacji międzyludzkich i poddanie ich regułom rynku towarowego, a nie wzrost aktywności konsumpcyjnej i jej awans w całokształcie czynności życiowych, jest cechą definiującą społeczeństwo konsumentów i kultury konsumeryzmu. W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niepowiązanych z sobą, aspektach życia społecznego, takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie określonych wartości. Głównymi tematami tej błyskotliwej książki są wpływ światopoglądu i wzorów zachowań inspirowanych i kształtowanych przez rynki towarowe na sieć stosunków międzyludzkich oraz źródła uraz, protestów i oporu wobec tego wpływu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106094 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37520 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38594 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron. - Warszawa : Difin, 2013. - 176, [1] s. : il. ; 23 cm.
Książka podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient "uczy się" szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35589 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka powstała w celu przedstawienia najważniejszych problemów związanych z tworzeniem się w umyśle dzieci i młodzieży subiektywnego obrazu świata ekonomii. Zdarzenia, zjawiska, procesy i instytucje ekonomiczne, istniejąc obiektywnie, są jednocześnie odbierane subiektywnie i wywierając silny wpływ na stany emocjonalne dziecka, kształtują jego postawy, opinie, poszerzają jego wiedzę, a w konsekwencji decydują o jego zachowaniach. W publikacji omówiono m.in., czym jest socjalizacja ekonomiczna, przedstawiono wyniki współczesnych polskich badań, charakteryzujących poszczególne elementy dziecięcej wiedzy ekonomicznej. Omówiono także formy aktywności ekonomicznej dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne poszerzające ich świadomość w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48230 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38655 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32085 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64522 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98929 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45245 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera opracowania poświęcone w szczególności ekonomii behawioralnej oraz powiązane z tym nurtem szczegółowe rozważania dotyczące zachowań konsumentów determinowanych różnymi czynnikami. Ze względu na dużą wagę we współczesnej gospodarce, część opracowań dotyczy zagadnień finansowania konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39442 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obsługa konsumenta. Cz. 2 / Ryszard Jargoń. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 2000. - 180, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32934 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32933 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka podjęta w monografii trudny, ale bardzo ciekawy problem dotyczący społecznych aspektów opakowalnictwa. Dotychczasowe publikacje z zakresu opakowalnictwa obejmowały zagadnienia techniczne, zdrowotne, marketingowe, logistyczne i wiele innych, nie było natomiast opracowań o społecznym znaczeniu opakowań. [...] Zamysł podjęcia analizy i opisania problemu społecznych aspektów w opakowalnictwie to novum w literaturze krajowej, a w piśmiennictwie światowym problem ten przedstawiany jest tylko fragmentarycznie. [...] Nowe spojrzenie na opakowania przedstawione w recenzowanej książce umożliwia poznanie tej dziedziny wiedzy zupełnie z innej strony, między innymi trudnych zagadnień społecznych, i ukazuje całą złożoność problemów nowoczesnego opakowalnictwa. (z recenzji prof. dr. hab. inż. Hieronima Kubery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104447 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 2685)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34819 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera przegląd najnowszej światowej literatury w zakresie konsumpcji i zachowań konsumentów oraz wyniki badań prowadzonych przez autorów. Zawarte w niej pogłębione analizy zjawisk rynkowych i podejmowanych przez konsumentów decyzji w sferze konsumpcji będą bardzo przydatne dla menedżerów oraz pracowników działów sprzedaży i marketingu z branży zarówno handlowej, jak i usługowej i produkcyjnej, mogą bowiem stać się podstawą do budowania skutecznych strategii marketingowych dla ich firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110255 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51129 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46216 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Samorząd Lokalny Wobec Integracji Europejskiej / Biuro Doradztwa Prawnego Kulesz i Kamiński s.j. ; Z.10)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92960/Z.10 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej