Obsługa klienta
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(27)
Forma i typ
Książki
(23)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Książka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Bednarski Paweł
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dunckel Jacqueline
(1)
Geffroy Edgar
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Janasik Aldona
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kondej Andrzej
(1)
Korpacka Patrycja
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kruk-Budzynowska Agnieszka
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kumar V
(1)
Lee Nancy
(1)
Marchel Paweł
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Pospieszna Agnieszka
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Revella Adele
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sala Paweł
(1)
Schenk George
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Taylor Brian
(1)
Urban Wiesław
(1)
Zarczuk Dorota
(1)
Zdanowski Andrzej
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Bibliolodzy
(3)
Bibliotekarze
(3)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Podręcznik
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2972)
Dziecko
(2711)
Literatura polska
(2310)
Obsługa klienta
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2160)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1983)
Nauczanie początkowe
(1768)
Szkolnictwo
(1746)
Uczniowie
(1668)
Młodzież
(1615)
Rodzina
(1532)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1445)
Pedagogika
(1389)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1055)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(978)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(955)
Kobieta
(907)
Psychologia
(905)
Kultura
(895)
Uczucia
(881)
Oświata
(864)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(835)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Osobowość
(785)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(759)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(673)
Kształcenie
(668)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(595)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(570)
Alkoholizm
(563)
Gry edukacyjne
(556)
Relacje międzyludzkie
(551)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Komunikacja społeczna
(541)
Metody nauczania
(541)
Etyka
(534)
Socjologia
(532)
Agresywność
(529)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(521)
Biblioterapia
(519)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(487)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Postawy
(451)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Narkomania
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(430)
Przyroda
(419)
Wychowanie seksualne
(418)
Patologia społeczna
(412)
Polityka międzynarodowa
(411)
Marksizm
(409)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(3)
Wydawnictwa popularne
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Kulinaria
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(3)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Książka w znacznej mierze została oparta na przygotowanej przez autorkę dysertacji doktorskiej. Główną przesłanką do podjęcia tego tematu jest dynamiczny rozwój sektora usług i wynikającego z tego zapotrzebowania na wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi. W kontekście usług szczególnie interesujące było spojrzenie na zagadnienie budowania lojalności klientów w celu wejścia w posiadanie informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi oraz zebranie i uporządkowanie wiedzy dotyczącej logistyki w usługach. Warto podkreślić, że opracowanie jest obecnie jedyną pozycją na rynku, która wskazuje i omawia procesy i działania logistyczne występujące w przedsiębiorstwach usługowych oraz pokazuje, jak informacje i wiedza o lojalnym kliencie i relacjach z nim mogą być wykorzystane w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych. Obok warstwy teoretycznej pozycja prezentuje również znaczną warstwę aplikacyjną. Autorka ma nadzieję, że obie te warstwy okażą się przydatne zarówno dla polskich menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami usługowymi, zwłaszcza w obszarze logistyki i marketingu, jak i studentów chcących poszerzyć swą wiedzę o zarządzaniu przedsiębiorstwami usługowymi. Głównym celem pracy było zbadanie możliwości wykorzystania informacji i wiedzy o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw usługowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104401, 107156 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów. Klienci bowiem dostarczają przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich jak akcjonariusze, dostawcy oraz potencjalni pracownicy. Obszar tworzący wartość w firmie migruje ze sfery technologiczno-produkcyjnej opartej na majątku trwałym w stronę relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie wartością klienta poprzez rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi determinantę wzrostu wartości firmy oraz poziomu jej zysku. Książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w szczególności: Ľmenedżerów i specjalistów zajmujących się rozwojem relacji z klientami i innymi obszarami w przedsiębiorstwach (finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, IT); Ľkadry akademickiej i badaczy zajmujących się zarządzaniem i ekonomią; Ľstudentów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz doktorantów kierunków ekonomicznych (fragment przedmowy) Opracowanie to, składające się z dwóch integralnych i dopełniających się części, dowodzi, że problem wartości dla klienta można przedstawiać w rożnych obszarach tematycznych, które się wzajemnie przenikają. Przedstawione wyniki badań mogą być pożyteczne dla szerokiego grona czytelników, zarówno dla praktyki gospodarczej, jak i dla osób chcących rozszerzyć wiedzę na temat zachowań przedsiębiorców, szczególnie w czasach kryzysu. Jest to także materiał, który może służyć studentom do pisania prac dyplomowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107159 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41937 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29672, 29671 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka usługiwania : jak być dobrym kelnerem / Aldona Janasik, Dorota Zarczuk. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 232, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprze­dażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta Typologie klientów i zasady ich obsługi Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach Wskazówki dla menedżerów sali Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116762 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozycja ta jest debiutem wydawniczym SBK Marketing. Opisuje manipulacje i sztuczki w dziedzinie marketingu i sprzedaży, które powszechnie stosowane są na klientach. Jest to, więc w pewnym sensie odkrycie kulis wywierania wpływu na klientów przy powszechnym stosowaniu metod mających niewiele wspólnego z etyką. Książka napisana jest językiem przystępnym, w pełni zrozumiałym dla ludzi nie mających nic wspólnego z marketingiem. Stanowi ona, więc niejako poradnik dokonywania zakupów w czasach, gdy producenci i sprzedawcy w coraz szerszym zakresie w sposób bezwzględny kształtują postawy i wpływają na decyzje milionów klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tej kiążce znajdziesz konkretne i praktyczne sytuacje z sali szkoleniowej. „Sięgaj dalej” to pierwsza tak praktyczna pozycja na rynku, w której dzielimy się tajemnicą swojego warsztatu. Przedstawione scenariusze i ćwiczenia w niej prezentowane są w pełni przez nas sprawdzone. Książka ta to gotowe scenariusze kilkudniowego cyklu warsztatowego, podzielonego na poszczególne tematy: obsługa klienta, techniki sprzedaży, autoprezentacja i wystąpienia publiczne. Obszerna baza praktycznych ćwiczeń (ponad 100 ćwiczeń) to doskonałe narzędzie, które realnie zwiększy efektywność uczestników Twoich warsztatów. Zawiera ona również opisy naszych doświadczeń, możliwe pytania grupy, a także najczęstsze błędy pojawiające się w trakcie sesji szkoleniowych. Sukces gwarantuje odpowiednie przygotowanie, dlatego nie zwlekaj ani chwili, zanurz się w lekturze i działaj! Sięgaj dalej - dla siebie lub swoich pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114062 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67701 P 16,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42324 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98848, 111769, 98849 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37421 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111658 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62707 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 147 stron ; 23 cm.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41650 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej