Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(72)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(201)
wypożyczone
(22)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(33)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(29)
Wypożyczalnia Czarnków
(43)
Wypożyczalnia Trzcianka
(36)
Wypożyczalnia Złotów
(38)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(22)
Czytelnia Wągrowiec
(13)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Pliwka Aneta
(7)
Radzka Katarzyna
(6)
Szostak Barbara
(6)
Klaro-Celej Lidia
(5)
Naprawa Renata
(5)
Pawlis Marta
(5)
Tanajewska Alicja
(5)
Borkowska Agnieszka
(4)
Śliwińska Katarzyna
(4)
Kowalczyk Grażyna
(3)
Chimicz Dorota
(2)
Guzy Anna
(2)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(2)
Klinik Anna
(2)
Palak Zofia
(2)
Parys Katarzyna
(2)
Pawlak Agnieszka
(2)
Pawlus Marta
(2)
Winczura Barbara
(2)
Ambrozik Wiesław
(1)
Apanel Danuta
(1)
Babiarz Mirosław
(1)
Baczała Ditta
(1)
Badora Sylwia
(1)
Baran Jolanta
(1)
Bartosz Bogna
(1)
Bidziński Karol
(1)
Boczar Krystyna
(1)
Boczkowska Magdalena
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borowska-Kociemba Agnieszka
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Bujnowska Anna
(1)
Błeszyński Jacek J
(1)
Cieślik Elżbieta
(1)
Czajkowska Małgorzata
(1)
Durka Grażyna
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Felhorska Felicja
(1)
Fitzgerald Michael
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Gumienny Beata
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Harpur John
(1)
Jakoniuk-Diallo Anna
(1)
Jaworska Anetta
(1)
Kielar-Turska Maria
(1)
Konopczyński Marek
(1)
Korzeniewska Ewa
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Kotlarska-Michalska Anna
(1)
Kott Tadeusz
(1)
Kowalczyk-Jamnicka Małgorzata
(1)
Kościółek Maria
(1)
Krukowska Małgorzata
(1)
Krzyżyk Danuta
(1)
Kubiak Hanna
(1)
Kuchcińska Maria
(1)
Kurtek Paweł
(1)
Kwiatkowska Małgorzata
(1)
Lawlor Maria
(1)
Maziarz Marcin Bogdan
(1)
Mihilewicz Stanisława
(1)
Milewski Stanisław
(1)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Piszczek Maria
(1)
Plichta Piotr
(1)
Ploch Leszek
(1)
Przyszczypkowski Kazimierz
(1)
Sadowska Sławomira
(1)
Sołtysiak Teresa
(1)
Sroczyński Wojciech
(1)
Stelter Żaneta
(1)
Strumińska Anna
(1)
Szerląg Alicja
(1)
Sztreker Aleksandra
(1)
Twardowska-Staszek Estera
(1)
Tylewska-Nowak Beata
(1)
Tymoszuk Ewelina
(1)
Urban Bronisław
(1)
Urbańska Bronisława
(1)
Vlaček Frantisek
(1)
Walasek Stefania
(1)
Wenta Jolanta
(1)
Wojtaszek Zofia
(1)
Wolska Danuta
(1)
Zielińska Patrycja
(1)
Zięba-Kołodziej Beata
(1)
Ćwirynkało Katarzyna
(1)
Łaś Helena
(1)
Żywanowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(71)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(70)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Pedagodzy specjalni
(2)
Dorośli
(1)
Temat
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(45)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(41)
Niepełnosprawni umysłowo
(18)
Dziecko niepełnosprawne
(16)
Niepełnosprawni
(11)
Pedagogika specjalna
(11)
Kształcenie integracyjne
(9)
Rodzina
(8)
Integracja społeczna
(7)
Wychowanie w rodzinie
(7)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(6)
Mowa
(6)
Młodzież
(6)
Młodzież niepełnosprawna
(6)
Rehabilitacja medyczna
(6)
Autyzm
(5)
Dziecko
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Grupy rówieśnicze
(5)
Niewidomi
(5)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(5)
Agresywność
(4)
Dziecko głuche
(4)
Dziecko niedosłyszące
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Głusi
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Muzykoterapia
(4)
Młodzież niedosłysząca
(4)
Młodzież trudna
(4)
Psychoterapia
(4)
Socjalizacja
(4)
Szkolnictwo specjalne
(4)
Adaptacja społeczna
(3)
Alkoholizm
(3)
Arteterapia
(3)
Dorosłość
(3)
Dziecięce porażenie mózgowe
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Dziecko z FAS
(3)
Hipoterapia
(3)
Internet
(3)
Małżeństwo
(3)
Nowotwór
(3)
Pedagogika resocjalizacyjna
(3)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Słuch
(3)
Twórczość dzieci i młodzieży
(3)
Zachowanie
(3)
Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu
(3)
Animaloterapia
(2)
Anoreksja
(2)
Autodestruktywność
(2)
Bajkoterapia
(2)
Bulimia
(2)
Chorzy przewlekle
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Domy dziecka
(2)
Domy pomocy społecznej
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko maltretowane
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Dziecko z zespołem Downa
(2)
Głuchoniewidomi
(2)
Instrumenty perkusyjne
(2)
Kobieta
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Logopedia
(2)
Ludzie starzy
(2)
Macierzyństwo
(2)
Mentoring
(2)
Młodzież głucha
(2)
Młodzież niewidoma
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Niedorozwój umysłowy
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Odżywianie
(2)
Oświata
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedagogika penitencjarna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Penitencjarystyka
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Przetrwały stan wegetatywny
(2)
Rozszczepy podniebienia i wargi
(2)
Samobójstwo
(2)
Samotność
(2)
Starość
(2)
Stres
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczniowie
(2)
Uczucia
(2)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Słupsk (woj. pomorskie)
(1)
Ustka (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Programy nauczania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych specjalnych
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Komiksy
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół specjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
72 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(ABC Hipoterapii)
Pierwsza książka z serii ABC HIPOTERAPII - poświęcona jest wpływowi jazdy konnej i kontaktu z koniem na psychikę oraz sprawność umysłową i fizyczną osób niepełnosprawnych intelektualnie. Publikacja przeznaczona jest dla lekarzy, rehabilitantów, psychologów, pedagogów, instruktorów hipoterapii i jeździectwa oraz opiekunów i rodziców osób niepełnosprawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106127 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47978 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36131 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30668 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64071 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pewny Start)
Zestaw materiałów ćwiczeniowych z zakresu umiejętności społecznych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi szczególnie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Pakiet zawiera 70 kart. Zakres tematyczny: - kształtowanie tożsamości, - budowanie wiedzy o sobie i swojej rodzinie, - autoprezentacja, - rozpoznawanie i rozumienie pojawiających się emocji. Z naszymi materiałami można pracować w: - szkołach specjalnych, - szkołach z oddziałami integracyjnymi, - ośrodkach szkolno-wychowawczych, - poradniach psychologiczno-pedagogicznych, - szkołach ogólnodostępnych, do których uczęszczają uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przede wszystkim na zajęciach rewalidacyjnych, a także korekcyjno-komensacyjnych, terapii pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pewny Start)
Zestaw materiałów ćwiczeniowych z zakresu umiejętności społecznych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi szczególnie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Pakiet zawiera 70 kart. Zakres tematyczny: - kształtowanie tożsamości, - budowanie wiedzy o sobie i swojej rodzinie, - autoprezentacja, - rozpoznawanie i rozumienie pojawiających się emocji. Z naszymi materiałami można pracować w: - szkołach specjalnych, - szkołach z oddziałami integracyjnymi, - ośrodkach szkolno-wychowawczych, - poradniach psychologiczno-pedagogicznych, - szkołach ogólnodostępnych, do których uczęszczają uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przede wszystkim na zajęciach rewalidacyjnych, a także korekcyjno-komensacyjnych, terapii pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40285 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pewny Start)
Zestaw materiałów ćwiczeniowych z zakresu umiejętności społecznych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi szczególnie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Pakiet zawiera 70 kart. Zakres tematyczny: - kształtowanie tożsamości, - budowanie wiedzy o sobie i swojej rodzinie, - autoprezentacja, - rozpoznawanie i rozumienie pojawiających się emocji. Z naszymi materiałami można pracować w: - szkołach specjalnych, - szkołach z oddziałami integracyjnymi, - ośrodkach szkolno-wychowawczych, - poradniach psychologiczno-pedagogicznych, - szkołach ogólnodostępnych, do których uczęszczają uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przede wszystkim na zajęciach rewalidacyjnych, a także korekcyjno-komensacyjnych, terapii pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40286 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pewny Start)
Zestaw materiałów ćwiczeniowych z zakresu umiejętności społecznych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi szczególnie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym. Pakiet zawiera 70 kart. Zakres tematyczny: - kształtowanie tożsamości, - budowanie wiedzy o sobie i swojej rodzinie, - autoprezentacja, - rozpoznawanie i rozumienie pojawiających się emocji. Z naszymi materiałami można pracować w: - szkołach specjalnych, - szkołach z oddziałami integracyjnymi, - ośrodkach szkolno-wychowawczych, - poradniach psychologiczno-pedagogicznych, - szkołach ogólnodostępnych, do których uczęszczają uczniowie z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego przede wszystkim na zajęciach rewalidacyjnych, a także korekcyjno-komensacyjnych, terapii pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40283 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 821.)
Niniejsza praca ma charakter teoretyczno-praktyczny i jest wyrazem poszukiwań zmian społecznych w pedagogice specjalnej. Stanowi ważny i udokumentowany analizami teoretyczno-badawczymi wkład w rozwój współczesnej teorii i praktyki terapii i wsparcia osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną oraz ich rodzin. Problematyka publikacji wprowadza w niezbyt często podejmowane obszary rozważań pedagogiki specjalnej. Opierając się na rzetelnej, dogłębnej analizie pomocy, wsparcia i wczesnego wspomagania rodziny z dzieckiem z głęboką niepełnosprawnością intelektualną oraz na własnych doświadczeniach zawodowych, Autorki dokonują przejrzystej i przekonującej prezentacji założeń diagnozy funkcjonalnej będącej podstawą oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114691 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program ten jest ułożony w oparciu o podstawę programową rozporządzenia MENiS z dnia 23 grudnia 2008 r. Umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Układ treści kształcenia i obszarów ma charakter spiralny. Do poszczególnych działów programu powraca się w każdym cyklu edukacji i rozszerza się zakres zakładanych osiągnięć, za każdym razem uwzględniając zasadę stopniowania trudności. Programy są skonstruowane tak, by korzystająca z nich osoba mogła dostosować je do indywidualnych możliwości wychowanków. Proponowany program zawiera zadania szkoły, cele rewalidacyjne i edukacyjne, procedury osiągania celów rewalidacyjnych, wybór metod pracy oraz treści kształcenia opracowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Ukierunkowany jest na dziecko niepełnosprawne oraz jego potrzeby. Obejmuje trzy obszary: Obszar I - Obsługiwanie samego siebie "Ja z samym sobą"; Obszar II - Uspołecznienie "Ja i otoczenie"; Obszar III - Rozwijanie sprawności i umiejętności "Ja w środowisku szkolnym".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102666 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51361 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37575 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31526 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62507 P 3,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W książce znajduje się: arkusz monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (arkusz ten zawiera obszary, działy, podstawę programową, treści nauczania oraz polecenia i pytania skierowane do ucznia objętego badaniem wiadomości i umiejętności z różnych zakresów wynikających z realizacji podstawy programowej), analiza jakościowa i ilościowa wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem opracowanego narzędzia badań, czyli arkusza monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; diagnoza rozwoju społeczno-emocjonalnego i poznawczego ucznia z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym - podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkusza monitoringu rozwoju ucznia, informacja o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39778 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32721 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64652 P 3,5 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109017 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepeł­nosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W teczce znajdują się karty pracy przeznaczone dla uczniów oraz instrukcja i tabela z punktacją dla przeprowadzającego diagnozę: nauczyciela, terapeuty, oligofrenopedagoga.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39777 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64651 P 3,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor podjął tematykę społecznie ważną, bardzo współczesną, a jednocześnie w dużej mierze unikalną, gdyż połączenie trzech obszarów (pedagogiki, pedagogiki specjalnej i pedagogiki medialnej) w jednej monografii spotyka się bardzo rzadko. Recenzowana książka jest więc próbą wypełnienia istniejącej luki, jaką był brak kompleksowego opracowania problematyki miejsca, roli, znaczenia i zakresu używania narzędzi ery cyfrowej, głównie Internetu, przez młodych ludzi z niepełnosprawnością intelektualną. (...) Jest to pozycja ważna, merytorycznie wartościowa i oryginalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34287 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47791 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Książka przygotowana przez niemiecki Państwowy Instytut Jakości Pracy Szkół i Badań nad Kształceniem (Staatsinstitut für Schulqualität und Bildungsforschung). Dla jej autorów najważniejszy był następujący pogląd: każde dziecko, każdy młody człowiek, niezależnie od potrzeb w zakresie wspierania rozwoju intelektualnego i ewentualnie zapotrzebowania w obszarze rozwoju emocjonalnego i społecznego, ma prawo do odpowiedniego kształcenia szkolnego. W publikacji przedstawiono szanse i ograniczenia diagnostyki psychiatrycznej oraz podejść terapeutycznych stosowanych w przypadku uczniów z zapotrzebowaniem na wspieranie w zakresie rozwoju umysłowego, zwrócono także uwagę na korzyści płynące z wymienionych działań dla szkoły i prowadzonych zajęć lekcyjnych. Wybrane postaci zachowań zwracających uwagę przedstawiono w czytelnej formie tabeli – wraz z próbą ich wyjaśnienia i podaniem możliwości działania. Czytelnik może zapoznać się z koncepcjami „pozytywnego wspierania zachowania”, metodą TEACCH oraz terapią rozwoju/pedagogiką rozwoju (ETEP), a także skorzystać z konkretnych podpowiedzi, jak prowadzić zajęcia lekcyjne i jak organizować naukę i pobyt dziecka w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34716 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66740 P 3,6 (1 egz.)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114587 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak powinna wyglądać i na czym opierać się diagnoza dziecka z niepełnosprawnością intelektualną? Co to jest wczesna interwencja i czym się różni od wczesnego wspomagania rozwoju? Jakie przedszkole będzie najlepsze dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną? Jakie możliwości edukacyjne ma do wyboru uczeń z lekką niepełnosprawnością intelektualną, a jakie z umiarkowanym lub znacznym stopniem niepełnosprawności intelektualnej? Co to są zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze dla dzieci i młodzieży z głębokim stopniem niepełnosprawności intelektualnej? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przyniesie lektura książki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106046 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48881 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39349 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32278 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45086 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64494 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
(Pewny start.)
Plansze demonstracyjne i materiały interaktywne z zakresu umiejętności społecznych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi to publikacja zawierająca 46 plansz demonstracyjnych oraz towarzyszące im 223 ćwiczenia interaktywne na płycie DVD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka podjęta przez Autorkę jest bardzo ważna i dopiero dostrzegana. Przede wszystkim jest źródłem refleksji - po co kształcimy, zajmujemy się osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Jest jednak także refleksją nad podstawowymi problemami egzystencjalnymi: po co żyjemy, jak żyjemy i „do czego” żyjemy. Problem osób niepełnosprawnych, mimo że przez społeczeństwo dostrzegany, nadal jest marginalizowany. Rzadko podejmuje się rzeczową analizę usytuowania i upodmiotowienia tych osób, z jednoczesnym dopuszczeniem ich do udziału w życiu społecznym. Praca Doroty Chimicz jest w tym względzie bardzo ważna i potrzebna, z jednej strony ukazuje percepcję samych osób niepełnosprawnych (w porównaniu z grupą kontrolną), z drugiej zaś - oblicze tych osób, które stanowić powinno podstawę do refleksji dla szeroko rozumianego odbioru społecznego. Z recenzji dr. hab. Jacka J. Błeszczyńskiego, prof. UMK
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110640 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40278 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33214 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36119 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej