Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(221)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(220)
Publikacje dydaktyczne
(20)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(12)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(308)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(120)
Czytelnia Piła
(8)
Wypożyczalnia Chodzież
(33)
Czytelnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(44)
Wypożyczalnia Trzcianka
(12)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(37)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(47)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Informatorium
(1)
Autor
Mruk Henryk
(12)
Wrzosek Wojciech
(11)
Wiśniewski Andrzej
(8)
Garbarski Lechosław
(7)
Kotler Philip
(7)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(7)
Rutkowski Ireneusz
(7)
Altkorn Jerzy
(6)
Ehrlich Andrzej
(5)
Kaczmarczyk Stanisław
(5)
Kramer Teodor
(5)
Szulce Halina
(5)
Baran Radosław
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Styś Aniela
(4)
Woźniczka Jarosław
(4)
Domański Tomasz
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Florek Magdalena
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Mazur Marek
(3)
Michalski Eugeniusz
(3)
Basiuk Tomasz
(2)
Białecki Klemens Paweł
(2)
Borowski Jerzy
(2)
Broniarek Zygmunt
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drucker Peter F
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Karwowski Jan
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalski Paweł
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mitręga Maciej
(2)
Naumowicz Krystyna
(2)
Niestrój Roman
(2)
Nowacki Robert
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Otto Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Trout Jack
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Żurawik Barbara
(2)
Żurawik Wojciech
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Baker Michael J
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Bebik Valerij Mihajlovič
(1)
Bielecki Witold
(1)
Bishop Bill
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Cetner Jan
(1)
Chałupczak Henryk
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Chłapek Katarzyna
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Duraj Jan
(1)
Eager William
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Galas Krzysztof Jerzy
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Geuns Orlando
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gołębiowski Janusz
(1)
Gołębiowski Janusz W
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(103)
1990 - 1999
(66)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(222)
Język
polski
(200)
nieznany (po)
(20)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(13)
Menedżerowie
(7)
Studenci
(4)
Nauczyciele
(2)
Audytorzy
(1)
Dorośli
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Podręcznik
(1)
Pracownicy sektora finansów publicznych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Marketing
(129)
Zarządzanie
(25)
Przedsiębiorstwo
(21)
Marketing strategiczny
(14)
Turystyka
(14)
Public relations
(12)
Marketing elektroniczny
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Usługi
(9)
Marketing polityczny
(8)
Kadry
(7)
Marketing partnerski
(6)
Menedżerowie
(6)
Promocja handlowa
(6)
Globalizacja
(5)
Marketing międzynarodowy
(5)
Praca
(5)
Reklama
(5)
Firma (nazwa)
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Internet
(4)
Organizacja
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ankieta
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Finanse
(3)
Handel
(3)
Hotelarstwo
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacje
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rynek
(3)
Sport
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zatrudnienie
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Design thinking
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Obsługa klienta
(2)
Odpoczynek
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunkowość
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Łańcuch wartości
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Asertywność
(1)
Audyt zewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezrobocie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
COVID-19
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(49)
Podręcznik
(26)
Podręczniki
(19)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(5)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Słowniki niemiecko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(26)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
222 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Twój biznes w Internecie : podręcznik e-marketingu / [aut. Tomasz Frontczak et al.]. - Warszawa : Axel Springer Polska, 2009. - 145 s. : il. kolor. ; 28 cm + dysk optyczny (DVD-ROM) Zbiory Audiowizualne
(Komputer Świat Ekspert. Biblioteczka ; 4/2009.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 102396 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W warunkach intensyfikacji wzajemnych powiązań między krajami, budowanie wizerunku i reputacji (marki) narodowej wiąże się z poszukiwaniem przez nie sposobów prezentacji własnych atutów oraz skutecznych metod podnoszenia konkurencyjności gospodarczej. Państwa narodowe coraz częściej odwołują się do metod i narzędzi stosowanych przez przedsiębiorstwa w celu zbudowania swojej pozycji rynkowej. Budowanie marki i zarządzanie nią to jeden z najistotniejszych obszarów, w których kraje przejmują wzorce od przedsiębiorstw. Branding narodowy (budowanie marki narodowej) jest zjawiskiem, które odnosi się do aktywności instytucji państwa na poziomie centralnym i lokalnym oraz podmiotów prywatnych i publicznych (stowarzyszeń, grup społecznych, zawodowych itp.), podejmowanej w celu wypracowania i komunikowania przewag konkurencyjnych kraju. Książka jest wynikiem kilkuletniego doświadczenia autorki w pracy nad programem Marka dla Polski, a także szczegółowych badań i analiz dotyczących najlepszych praktyk, metod i strategii budowania marek narodowych państw z całego świata. Powstała ona z myślą o różnych środowiskach zainteresowanych budowaniem marek narodowych lub zaangażowanych w ten proces. Z uwagi na swoją strukturę, obecność studiów przypadków oraz kompleksowe ujęcie tematyki, może stanowić aktualny podręcznik akademicki dla studentów różnych kierunków nauk społecznych. Ponadto może być traktowana jako kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla polskich instytucji publicznych. Zawarto w niej gotowe wskazówki dla instytucji publicznych, które uczestniczą w procesie budowania marki narodowej Polski. Może także stanowić źródło inspiracji dla menedżerów firm zainteresowanych udziałem w tym procesie, ważnym zagadnieniem w niej poruszanym jest bowiem znaczenie marek firm i produktów w brandingu narodowym. Zawiera przykłady form i metod włączania firm w proces budowania marki narodowej oraz wskazówki dotyczące wykorzystania kraju pochodzenia jako elementu wyróżniającego markę na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92792 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42786 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39342 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93961, 93962 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95058 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44168 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41280, 41338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60818 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1 , dodruk 4. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 202 [1] s. ; 21 cm.
Temat
1. Istota i rola marketingu w turystyce; 2. Rynek turystyczny; 3. Zarządzanie marketingowe; 4. Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych; 5. Produkt turystyczny; 6. Polityka cen; 7. Kanały dystrubucji produktu turystycznego; 8. Promocja sprzedaży; 9. Badania marketingowe;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie najważniejszych zagadnień umożliwiających zrozumienie istoty marketingu i stworzenie w ten sposób podstaw do jego dalszego studiowania. Podręcznik ma za zadanie wpojenie studentom najważniejszych zasad i reguł marketingu, będącego fundamentem marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz warunkiem osiągnięcia wysokiej pozycji rynkowej i ciągłego utrzymywania i poprawiania konkurencyjności firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Żółtodziobów : czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć o...)
Na świecie jest ponad sto milionów użytkowników Internetu! Są wśród nich dyrektorzy przedsiębiorstw, gospodynie domowe i nastolatki, ludzie, którzy aż się palą, by wydać pieniądze na artykuły, które znajdują się w sieci. Czy nie warto pomyśleć o stworzeniu dynamicznego, efektywnego planu marketingu internetowego, który promując oferowane produkty i usługi, przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientówa Autorzy książki prostym językiem wprowadzą czytelnika w świat marketingu internetowego. Każdy może się dowiedzieć między innymi, jak najlepiej promować w sieci towary, jak dotrzeć do określonych grup klientów docelowych, a także, jak oceniać osiągane wyniki na tle znanych przypadków udanych internetowych kampanii marketingowych Marketing internetowy dla żółtodziobów to narzędzie, które umożliwi stworzenie i wcielenie w życie programu marketingu internetowego, a następnie ocenę jego skuteczności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106604 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych. Marketing został opracowany tak, aby zaspokajał potrzeby dydaktyczne wszystkich typów uczelni w zakresie kształcenia studentów na kierunkach ekonomia i zarządzanie w ramach studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych. Książka powinna także zainteresować praktyków gospodarczych, a zwłaszcza osoby kierujące przedsiębiorstwami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105926, 111299 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W tej książce znajdziesz odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Autor pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości komunikacyjnej mogą się skutecznie promować, sprzedawać swoje produkty i usługi. Ta publikacja jest jednak skierowana przede wszystkim do przeciętnego użytkownika internetu. To jedna z niewielu książek o internecie, której nie trzeba tłumaczyć z polskiego na nasze. Dominik Kaznowski, wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, pisze w lekki i przystępny sposób o mechanizmach działania najważniejszych podmiotów sieci. Autor stara się również przewidzieć, jak będzie wyglądała przyszłość marketingu w internecie, tłumacząc rosnące znaczenie tego medium w każdym społeczeństwie. Jest to w końcu jedna z pierwszych książek, na której treść będziesz miał istotny wpływ. Jeżeli książka Cię zaciekawiła, masz uwagi krytyczne, chcesz dowiedzieć się więcej lub zgłosić propozycję tematu, który powinien znaleźć się w następnym wydaniu, wejdź na http://kaznowski.blox.pl i zostaw swój komentarz lub opinię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105530 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113014 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - [Wyd. 2 zm. i. e. 4]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. - 218, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] s. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98764, 98765 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92471 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83259, 83256, 83258 (3 egz.)
Czytelnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41289 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43923 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62745, 62746 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej