Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(32)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(24)
Artykuły
(8)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(9)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Barbag Józef
(2)
Czekańska Maria
(2)
Gębal Przemysław E
(2)
Malendowicz Janina
(2)
Słowikowski Tadeusz
(2)
Wajda Kazimiera
(2)
Becher Ursula A.J
(1)
Bielski Janusz
(1)
Borodziej Włodzimierz
(1)
Borowski Wacław
(1)
Czechowski Jan
(1)
Czeczot Wiktor W
(1)
Gawdzik Witold
(1)
Godlewska Barbara
(1)
Hawlicki Józef
(1)
Heathcote Dorothy
(1)
Ibek Paweł
(1)
Kołodziejski Tomasz
(1)
Kupisiewicz Czesław
(1)
Kurazow N
(1)
Kutzner Janina
(1)
Michajłow Włodzimierz
(1)
Michalski Jarosław
(1)
Miodunka Władysław
(1)
Naprawa Renata
(1)
Niewiadomski Michał
(1)
Panfil Violetta
(1)
Półturzycki Józef
(1)
Ruchniewicz Krzysztof
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Wenc Irena
(1)
Wilkomirski Kazimierz
(1)
Załóg Jolanta
(1)
Łobaczewska Stefania
(1)
Łojek Jadwiga
(1)
Łysakiewicz Józefa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(5)
1950 - 1959
(3)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Wychowawcy klas
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Temat
Nauczanie - metodyka
(6)
Geografia
(5)
Historia
(3)
Język polski
(3)
Nauczanie
(3)
Pisownia
(3)
Biblioteki szkolne
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(2)
Biologia
(1)
Drama
(1)
Dzieci mające trudności w uczeniu się
(1)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dzieci z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Grupy wychowawcze
(1)
Klasa szkolna
(1)
Kształcenie - metody
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Mapa mentalna
(1)
Matematyka
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie - aktywizacja
(1)
Nauczanie - metody
(1)
Niemcy
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obrona cywilna - metodyka
(1)
Polska
(1)
Portfolio
(1)
Praca w grupie
(1)
Projekt edukacyjny
(1)
Przystanki tematyczne
(1)
Religia - nauczanie
(1)
Stoliki eksperckie
(1)
Studiowanie
(1)
Szkolnictwo zaoczne
(1)
Uczenie się
(1)
Waga decyzyjna
(1)
Wychowanie - metodyka
(1)
Wycieczka edukacyjna
(1)
Ścieżki edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma sportowego
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych specjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Tytuł czasopisma
Drama
(1)
Edukacja i Dialog
(1)
Kultura Fizyczna
(1)
Przysposobienie Obronne - Obrona Cywilna w Szkole
(1)
Wychowawca
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wychowanie i edukacja w aspekcie religijnym / Paweł Ibek. // W: Przestrzeń edukacyjna wobec wyzwań i oczekiwań społecznych / Red. nauk. Irina Surina. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - S. 215 - 222.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 0483 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93599, 93600 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93598 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ortografia na wesoło / Witold Gawdzik. - Wyd. 2. - Warszawa : Instytut Wydawniczy Pax, 1972. - 171, [1] s : il. kolor ; 20 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66240 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05583 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80399, 80400 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01338 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02030, 02029 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02493 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03524, 28014 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85705, 85706, 85707 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41808, 41807, 41809 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33598, 33599 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29460, 29461, 29459 (3 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39645, 39646, 39644 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57140, 57142, 57141 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsze karty pracy są przeznaczone dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Zawierają materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia, rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33720 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 531 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki polonistycznej w jej wymiarze teoretycznym oraz praktycznym. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego częściowo w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. Zawartość i format książki skorelowane są z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli oraz realizowanymi programami kształcenia glottodydaktyków polonistycznych w ramach studiów podyplomowych w różnych polskich ośrodkach akademickich. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki polonistycznej oraz wskazuje kierunki rozwoju konkretnych kompetencji dydaktyczno-metodycznych w odniesieniu do nauczania podsystemów polszczyzny oraz rozwijania kompetencji językowych. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języka polskiego jako obcego i drugiego. Ważnym odbiorcą będą także czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy języka polskiego jako obcego zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji. Częściowo seminaryjny charakter publikacji umożliwi jej wykorzystywanie także w ramach różnych form doskonalenia oferowanych czynnym zawodowo polonistom.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. W swojej koncepcji odnosi się do refleksyjnych nurtów kształcenia nauczycieli języków obcych, oferując użytkownikom publikacji osobiste doświadczanie na sobie współczesnych trendów i koncepcji glottodydaktycznych. Zamieszczone w tomie studia przypadków i zadania odnoszą się do nauczania poszczególnych języków obcych, traktowanych jako element jednego ogólnego kształcenia językowego. Zawartość książki skorelowana jest z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli. Odnosi się do treści skupionych w ramach ogólnej dydaktyki językowej i pedagogiki, które realizowane są na wszystkich specjalizacjach nauczycielskich prowadzonych w ramach neofilologii (anglistyk, germanistyk, romanistyk, iberystyk, italianistyk, rusycystyk), lingwistyk stosowanych i glottodydaktyki polonistycznej. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki, zwracając uwagę na perspektywy i kierunki jej dalszego rozwoju. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych. Jej użytkownikami stają się tym samym studiujący specjalizacje nauczycielskie zarówno na studiach licencjackich, magisterskich, jak i kwalifikacyjnych podyplomowych w ramach wszystkich języków obcych obecnych w polskim systemie edukacyjnym. „Na rynku polskich wydawnictw naukowych niewiele jest tego typu publikacji (może Janowskiej, Komorowskiej czy Pfeiffera), które można uznać za względnie kompleksowe, przy czym oceniany podręcznik wyróżnia się na tym tle in plus aktualnością i zakresem podejmowanych wątków problemowych. Postęp, jaki dokonał się przez minione kilka czy kilkanaście lat na gruncie omawianej dyscypliny, przesądza o tym, że zaproponowany wykład można uznać za nowe ujęcie problemu, wypełniające istotną lukę na rynku wciąż nielicznych podręczników akademickich dla przyszłych nauczycieli języków obcych. Dydaktyka języków obcych autorstwa Przemysława Gębala niewątpliwie nosi cechy podręcznika akademickiego. To publikacja bardzo ciekawa, poznawczo wartościowa i potrzebna na etapie kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli języków obcych. Użyteczność tego opracowania docenią zwłaszcza ci czytelnicy, którzy mają utrudniony dostęp do źródeł innojęzycznych, tak z przyczyn logistycznych, jak i kompetencyjnych. W przedmowie do podręcznika autor celnie wymienia grupy adresatów jego wykładu: przyszłych i praktykujących nauczycieli języków obcych, w tym polskiego jako obcego, zamierzających nauczać bądź nauczających w różnych typach szkół i na różnych poziomach kształcenia, tak w edukacji formalnej, jak i pozaformalnej. Listę tę rozszerzyłabym o nauczycieli akademickich zajmujących się kształceniem przyszłych nauczycieli języków obcych. Dla nich również podręcznik może okazać się pomocą wielce użyteczną, zwłaszcza że został wzbogacony o komponent autorskich zadań/projektów, dzięki którym dużo łatwiej będzie osiągnąć zamierzenie autora, by jego praca przysłużyła się do „wykształcenia refleksyjnych praktyków, przygotowanych do uczenia się i podnoszenia swoich kompetencji zawodowych przez całe życie”. Dr hab. Anna Jaroszewska, fragment recenzji
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej