Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(102)
Forma i typ
Książki
(82)
Artykuły
(19)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(221)
wypożyczone
(12)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(51)
Czytelnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(41)
Wypożyczalnia Czarnków
(36)
Wypożyczalnia Trzcianka
(31)
Wypożyczalnia Złotów
(32)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(28)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Autor
Klimkiewicz Danuta
(4)
Naprawa Renata
(3)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Szuścik Urszula
(3)
Tanajewska Alicja
(3)
Cywińska Małgorzata
(2)
Dmochowska Halina
(2)
Głodkowska Joanna
(2)
Kochan-Wójcik Marta
(2)
Kubicka Dorota
(2)
Michalak Renata
(2)
Przetacznikowa Maria
(2)
Sosin Irena
(2)
Sujak-Lesz Krystyna
(2)
Wiatrowska Leokadia
(2)
Wróbel Tadeusz
(2)
Bartosik Jolanta
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Białecka Bogna
(1)
Bielicki Eugeniusz
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Bonna Beata
(1)
Borowska Agata
(1)
Ciechanowicz Anna
(1)
Cieślikowska Joanna
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Cousins Lynn
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czeredecka Barbara
(1)
Czeredrecka Barbara
(1)
Danilewska Joanna
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Dziewierz Ewa
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grochowska Nora
(1)
Grzegorzewska Sylwia
(1)
Grzywniak Celestyna
(1)
Gugnacka Renata
(1)
Gutmann Joanna
(1)
Guz Sabina
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Głażewski Michał
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hofman Agata
(1)
Irrlitz Lieselotte
(1)
Jagła Aleksandra
(1)
Jastrzębska Dominika
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jezierska-Serafin Ewa
(1)
Jezierska-Wiejak Elżbieta
(1)
Jurewicz Monika
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Karwowska Małgorzata
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Konopnicki Jan
(1)
Kowalski Stanisław
(1)
Kruszko Krzysztof
(1)
Kujawiński Jerzy
(1)
Kunicka Małgorzata
(1)
Kusiak Krystyna
(1)
Kędzierska Hanna
(1)
Laszczkowska Joanna
(1)
Limont Wiesława
(1)
Lompscher Joachim
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Majer-Gemińska Barbara
(1)
Malinowska Joanna
(1)
Maćkowiak Antoni
(1)
Maćkowiak Janina
(1)
Michalewska Maria Teresa
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa
(1)
Neider Andreas
(1)
Nowakowska-Buryła Ilona
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Olesiak Józef
(1)
Oleśniewicz Piotr
(1)
Ołtarzewski Eryk
(1)
Parafiniuk-Soińska Janina
(1)
Paśko Ingrid
(1)
Piasta Wiesława
(1)
Piękoś Karolina
(1)
Potyrała Bolesław
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria
(1)
Putkiewicz Zygmunt
(1)
Ratajczyk Aleksandra
(1)
Rechnio-Kołodziej Beata
(1)
Redlisiak Grażyna
(1)
Romanowska-Łakomy Halina
(1)
Rosa Bolesław
(1)
Rusin Kinga
(1)
Skulicz Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(8)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(101)
Odbiorca
Nauczyciele
(8)
Nauczanie początkowe
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Pedagodzy
(3)
Wychowawcy klas
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Rodzice
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły specjalne
(2)
Bibliotekarze
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Przedszkola
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Temat
Nauczanie początkowe
(84)
Dziecko
(43)
Uczniowie klas początkowych
(15)
Twórczość
(12)
Wychowanie przedszkolne
(11)
Dojrzałość szkolna
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Uczniowie
(9)
Wychowanie
(9)
Nauczyciele
(8)
Nauczanie
(7)
Myślenie twórcze
(6)
Matematyka
(5)
Uczenie się
(5)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Kreatywność
(4)
Metody nauczania
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Zachowanie
(4)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dzieci mające trudności w uczeniu się
(3)
Dzieci z zaburzeniami rozwoju
(3)
Motywacja uczenia się
(3)
Mowa
(3)
Myślenie
(3)
Osobowość
(3)
Pedagogika
(3)
Pedagogika specjalna
(3)
Psychologia dziecka
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rodzice
(3)
Socjalizacja
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Agresywność
(2)
Dzieci niepełnosprawne umysłowo
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Język
(2)
Muzyka
(2)
Nauczanie początkowe - język polski - kształcenie języka uc
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Oceny szkolne
(2)
Pisanie
(2)
Podmiotowość
(2)
Psychologia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Stres
(2)
Szkolnictwo specjalne - nauczanie początkowe
(2)
Technika
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zespół ADHD
(2)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Aristoteles
(1)
Audiacja
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioterapia
(1)
Bruner, Jerome Seymour
(1)
Choroby
(1)
Cyberkultura
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytanie
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Digitalizacja
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Dualizm (filoz.)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci - płeć
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekologia
(1)
Ekologia człowieka
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka społeczna
(1)
Eutanazja
(1)
Film dla dzieci
(1)
Filmoterapia
(1)
Filozofia
(1)
Frazeologia
(1)
Freinet, Célestin
(1)
Fromm, Erich (1900-1980)
(1)
Gender
(1)
Gordon, Edwin
(1)
Gordon, Edwin (1927-2015)
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Temat: dzieło
Baśnie
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1801-1900
(1)
1901-20002
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(15)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(5)
Praca zbiorowa
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych specjalnych
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma akademickiego
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Biografie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(24)
Psychologia
(24)
Biologia
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Tytuł czasopisma
Życie Szkoły
(5)
Psychologia Wychowawcza
(4)
Problemy Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Biblioterapeuta
(1)
Edukacja Wczesnoszkolna
(1)
Głos Pedagogiczny
(1)
Nowa Szkoła
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
102 wyniki Filtruj
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Praca ta to udana próba przedstawienia oczekiwań dzieci sześcioletnich i ich rodziców w stosunku do szkoły w kontekście realiów realizacji obowiązku szkolnego. Podjęta problematyka jest szczególnie istotna ze względu na wprowadzone zmiany edukacyjne dotyczące obniżenia wieku obowiązku szkolnego. Zgadzam się z autorką, że «Wytworzony świadomie bądź nieświadomie obraz szkoły wpływa na przyjęcie takiego, a nie innego jej wizerunku przez dziecko. Często może także wywoływać obawy, a w końcowej fazie brak ochoty do podjęcia przez nie nauki szkolnej. Nastawienia lękowe mogą również wynikać z niskiej samooceny ukształtowanej w umyśle dziecka». Opracowanie zawiera bogatą bibliografię świadczącą o rzetelności badawczej autorki. (...) Moim zdaniem spotka się ono z zainteresowaniem zarówno ze strony nauczycieli i rodziców dzieci podejmujących naukę w szkole, pracowników naukowych, jak i studentów. Będzie to źródło wiedzy dla nauczycieli, którzy, na co dzień pracują z dziećmi i starają się kształtować pozytywny stosunek uczniów do szkoły. Zawarte w pracy treści posłużą również jako materiał do zajęć dla studentów przygotowujących się do pracy w szkole. [z recenzji dr hab. Tamary Zacharuk, prof. AP]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W poradniku znajdzie Czytelnik zarówno informacje związane z najnowszymi badaniami i koncepcjami zdolności i twórczości, jak również przykłady dobrych praktyk w kształceniu uczniów zdolnych. W rozdziale pierwszym zatytułowanym Psychologiczne i społeczne uwarunkowania rozwoju uczniów zdolnych przedstawiono psychospołeczny kontekst rozwoju uczniów zdolnych, między innymi wpływ czynników osobowościowych, rolę nauczyciela, znaczenia uregulowań prawnych. Rozdział drugi zatytułowany Dobre praktyki psychoedukacji i kształcenia uczniów zdolnych obejmuje cztery artykuły związane z doświadczeniami psychologów i nauczycieli w pracy z uczniami zdolnymi. W rozdziale trzecim poradnika zatytułowanym Zdolności twórcze uczniów jako ważny komponent rozwoju uzdolnień skoncentrowano się na ważnym elemencie w strukturze zdolności, jakim są uzdolnienia twórcze. Rozdział czwarty nosi tytuł Rozwijanie potencjału uczniów uzdolnionych kierunkowo i autorzy omawiają w nim wybrane aspekty specyficznych uzdolnieńö. (prof. dr hab. Wiesława Limont, fragment ze wstępu do poradnika)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105142, 105141 (2 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105143 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48053, 48054, 48055 (3 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38668, 38667 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32054, 32055, 32056 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44810, 44809 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63624 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63625 P 2,5 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80469, 80467, 80468 (3 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38248 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
Druk ulotny
W koszyku
Ćwiczenia zaprezentowane w tej książce przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Służą przede wszystkim do doskonalenia koncentracji uwagi. Dodatkowo usprawniają wiele innych funkcji, między innymi percepcję wzrokową, motorykę małą, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną i pamięć. Polecenia dobrane są tak, aby cały czas podtrzymywać zainteresowanie dziecka. Znajdują się tutaj różnorodne ćwiczenia, np. wyszukiwanie elementów, dobieranie par, przepisywanie, dorysowywanie, wyszukiwanie różnic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 12 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Kierunki zmian w edukacji i stymulacji aktywności twórczej, prezentuje kolejne rozważania teoretyczne i praktyczne nad współczesnymi problemami rozwoju twórczego dziecka. Czas, w jakim dokonują się zmiany, jest okresem szczególnym, który prowadzi do zmiany myślenia o dziecku, jego rozwoju i stymulacji twórczości. Zmiany w edukacji powinny warunkować rozwój dziecka, tzn. takie „odczytanie” jego możliwości znanych i niepoznanych jeszcze, które znajdują się w strefie jego najbliższego rozwoju, jak je określał Lew S. Wygotski. Tematyka opracowań tomu skupia się wokół strony osobowej dziecka, warunków, przestrzeni jego rozwoju twórczego oraz twórczości w obszarze edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Omówiono obszary aktywności dziecka w zakresie jego twórczości językowej, artystycznej, technologicznej. Zwrócono uwagę na stymulację jego osobowości poprzez właściwy dobór metod, technik, które wyzwalają jego twórcze podejście do rozwiązywania zadań i problemów pojawiających się w różnych sytuacjach, zarówno edukacyjnych, jak i życiowych. Proces kształtowania u dziecka twórczego podejścia do wszelkiego rodzaju działań pozwoli mu na bycie refleksyjnym, tzn. umiejącym się zatrzymać i zadawać pytania, poszukiwać rozwiązań i odpowiedzi, które będą wyłamywały się z powszechnie obowiązujących, krępujących swobodę standardów. Bycie twórczym w przedszkolu czy szkole jest trudne dla dziecka, ponieważ jest ono cały czas obciążone nowymi zadaniami, wymaganiami i nie zostawia mu się przestrzeni, aby samo dostrzegło problem i próbowało go rozwiązać. A przecież może samodzielnie i w sposób oryginalny (tylko z dyskretnym wsparciem dorosłego) rozwiązać określony problem, na poziomie swoich możliwości, swojego rozumienia świata. W edukacji powinniśmy stwarzać warunki do wyzwalania twórczości. To pozwoli dzieciom na kształtowanie mądrego i wolnego w ich wyborach życia w przyszłości. Mam nadzieję, że teksty zawarte w tym tomie zainspirują czytelnika do szukania i tworzenia rozwiązań innowacyjnych w pracy z małym artystą – odkrywcą świata – oraz zmuszą do stawiania pytań, które przyczynią się do nowego spojrzenia na dziecko, jego świat i możliwości. Urszula Szuścik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41958 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35037 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66767 P 3,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99713, 99714 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47173 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37270 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30868 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tom 9 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Szkoła – przemiany instytucji i jej funkcji, kontynuuje zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym i zarazem poszerza dotychczasowe rozważania o kwestie związane z postrzeganiem współczesnej szkoły jako środowiska służącego uczeniu się i poznawaniu świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109590/T.9 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49854 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39782 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32843 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46073 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64657 P 2,6 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100111, 100112 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50309 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36899 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Dysleksji)
Zeszyt zawiera ćwiczenia i karty pracy z obszaru szeroko rozumianej problematyki zaburzeń neurodynamiki i przeznaczone są dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo oraz dla dzieci nieśmiałych. Przejrzystość oraz wysoki poziom merytoryczny zamieszczonego materiału sprawiają, że pozycja stanowi doskonałe narzędzie do wykorzystania w treningu zaburzeń rozwoju emocjonalnego i społecznego uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ze szczególnym uwzględnieniem uczniów z ADHD oraz uczniów nieśmiałych. Zeszyt świetnie nadaje się do pracy z uczniem na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Uzupełnienie stanowi "ADHD i nieśmiałość. Karty do samodzielnej pracy w domu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 244)
Monografia zawiera osiemnaście interdyscyplinarnych tekstów o znaczącym walorze poznawczym i refleksyjnym, w których autorzy podejmują kwestię złożoności językowej i komunikacyjnej problematyki okresu dzieciństwa, prowokując czytelnika do wieloaspektowego dyskursu. Sprawność językowa i komunikacyjna zarówno w zakresie języka rodzimego, jak i języka obcego (czy języków obcych) otwiera nas na świat – rozszerza granice naszego poznania łącząc się nie tylko ze zdobywaniem wiedzy czysto lingwistycznej, ale również psychologicznej, socjologicznej i kulturowej. Dlatego poziom umiejętności językowych i komunikacyjnych implikuje u dziecka szybki wzrost inteligencji i wiedzy, zapewnia mu poczucie własnej wartości i poczucie kompetencji oraz skuteczności w działaniu. Sukcesy w zakresie sprawności językowej i komunikacyjnej decydują o korzystnej pozycji dziecka w przedszkolu i klasie szkolnej, warunkują poziom jego satysfakcji z nawiązywanych relacji interpersonalnych, jak również decydują o osiągnięciach szkolnych i sprzyjają uzyskiwaniu sukcesów zawodowych w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi ważny punkt odniesienia dla wszystkich badaczy i osób zainteresowanych podobną tematyką. Stanowi wartościową podbudowę teoretyczną dla tworzącej się pedagogiki muzyki ukazując równocześnie wartość dydaktyczną metody E.E. Gordona w edukacji muzycznej dzieci na etapie wczesnoszkolnym. Autor zauważa potrzebę szerokiego spojrzenia na proces uczenia się muzyki. Wskazuje też na możliwość konsekwentnego prowadzenia diagnostyki wczesnego rozwoju muzycznego dziecka w połączeniu z metodycznie uporządkowaną kolejnością oddziaływania, wynikającą z dorobku empiryczno-teoretycznometodycznego teorii Gordona. W swojej pracy zajmuje się przede wszystkim umiejętnościami audiacyjnymi uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej i bardzo dokładnie rozpracowuje to zagadnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115871 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej