Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(24)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(24)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(16)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(8)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Nalepka Adam
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Albigowski Marek
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baran Radosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hamel Gary
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kim W. Chan
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kwiatkowska-Ciotucha Dorota
(1)
Lemkowska Malwina
(1)
Macinkiewicz Henryk
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Piontek Franciszek
(1)
Popławski Wojciech
(1)
Prahalad C. K
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skuza Agnieszka
(1)
Sokołowski Jerzy
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Urbanek Piotr
(1)
Wojtkowiak Marcin
(1)
Wolak-Tuzimek Anna
(1)
Woodward Richard
(1)
Węgrzyn Grażyna
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(23)
Globalizacja
(5)
Innowacje
(5)
Zarządzanie
(4)
Konkurencja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Unia Europejska
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Handel międzynarodowy
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Rynek finansowy
(2)
Agroturystyka
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Bilans płatniczy
(1)
Coaching
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dotacja
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Euroregiony
(1)
Finanse międzynarodowe
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel hurtowy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kredyt
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Merkantylizm
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(1)
Produkt globalny
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Płynność finansowa
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Rynek walutowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Schroeder, Jerzy (1948- )
(1)
Sektorowy Program Operacyjny Rozwój Zasobów Ludzkich
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Turystyka
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
UNCTAD
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Uchodźcy
(1)
Uczucia
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
(1)
Światowa Organizacja Handlu
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1641-2168 ; 108.)
Zdobycie, i co ważniejsze, utrzymanie dobrej pozycji konkurencyjnej na rynku jest dla każdego przedsiębiorstwa problemem pierwszorzędnej wagi. Jest to jednak niewątpliwie zadanie bardzo trudne. Na ową trudność wpływa zarówno zmieniająca się skuteczność działania instrumentów działań konkurencyjnych, jak i turbulentność otoczenia zmieniająca formy i natężenie konkurencji. Trudno zatem przypisać przedsiębiorstwom określony sposób postępowania po to, by mogło zachować lub zdobyć korzystną pozycję na rynku. Należy także podkreślić, że sprawdzająca się w danym momencie strategia działania konkurencyjnego firmy musi być ustawicznie monitorowana, gdyż jej skuteczność zmienia się w czasie. Wszystkie wspomniane okoliczności powodują, że mimo licznych teoretycznych opracowań dotyczących zasad i modelowych sposobów konkurowania, przedsiębiorstwa, realizując własną taktykę konkurencji, bardzo często wdrażają tylko wybrane instrumenty, modyfikując w praktyce owe teoretyczne modele działań, Zbiór opracowań stanowiących treść prezentowanego zeszytu stanowią przemyślenia i fragmentaryczne wyniki badań pracowników i doktorantów Katedry Handlu i Marketingu, które są prowadzone nad problematyką konkurowania przedsiębiorstw na rynku. Współautorami są także autorzy zagraniczni prowadzący wspólne badania nad problemami marketingu terytorialnego. Ścisłej wyniki te dotyczą znaczenia wybranych instrumentów w strategii konkurowania, a także sytuacji konkurencyjnych na różnych rynkach branżowych oraz możliwości konkurowania w różnych obszarach i skałach działania. Owa różnorodność, mimo że skupiona na podstawowym problemie, czyli konkurencji, powoduje trudności w logicznym ułożeniu kolejności poszczególnych artykułów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105972 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97116 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 560.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107189 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP.)
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104056 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106607 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 562.)
Przedstawiono problematykę efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Zanalizowano stosunki między przedsiębiorstwem a dostawcami i odbiorcami oraz opisano ich istotę, scharakteryzowano współdziałanie i konflikt między tymi podmiotami. Sklasyfikowano koncepcje źródeł siły przetargowej przedsiębiorstwa, omówiono symetrię i asymetrię siły przetargowej przedsiębiorstwa wobec dostawców i odbiorców. Opisano zależności miedzy siłą przetargową przedsiębiorstwa a efektywnością jego działalności marketingowej. Przedstawiono także sposoby zwiększania efektywności działalności marketingowej przedsiębiorstwa związane z wykorzystaniem siły przetargowej wobec dostawców i odbiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107172 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63481 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113010 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111107 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100922 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej