Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(99)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Artykuły
(97)
Publikacje dydaktyczne
(12)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Lewicka Maria
(5)
Płuska Katarzyna
(3)
Kamińska-Holc Katarzyna
(2)
Korczewska Elżbieta
(2)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(2)
Pawłowska Sylwia
(2)
Sarczyńska Anna
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Turowska Anna
(2)
Van Laere Karolina
(2)
Zmysłowska Marzena
(2)
Łaguna Mariola
(2)
Baran Tomasz
(1)
Bartkowiak Kinga
(1)
Baumann Katarzyna
(1)
Biesach Bożena
(1)
Bukowska Edyta
(1)
Czeglik Agnieszka
(1)
Drozd Ewa
(1)
Dymkowski Maciej
(1)
Fedoruk Grażyna
(1)
Fragsztajn Mirella
(1)
Gajewski Lech
(1)
Gancarz Barbara
(1)
Gawron Marek
(1)
Godzwon Lidia
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Gogacz Krzysztof
(1)
Gola Teresa
(1)
Gut Renata
(1)
Halińska Maria
(1)
Janczak Dorota
(1)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(1)
Jaśniak Anna
(1)
Jaźwiec Andrzej
(1)
Katarzyna Grzeszkiewicz-Radulska
(1)
Kinga Lachowicz-Tabaczek
(1)
Klesińska Marta
(1)
Kleszczewska-Albińska Angelika
(1)
Klos Adriana
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kozak Wioletta
(1)
Krzewińska Aneta
(1)
Kustra Czesław
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Leśniak Aneta
(1)
Litke Joanna
(1)
Ludorowska Agnieszka
(1)
Makower Irena
(1)
Mandla Aleksandra
(1)
Matejak Izabela
(1)
Mateusiak Joanna
(1)
Mazur Maria T
(1)
Moskal Katarzyna
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Noske Marina
(1)
Nowakowska Marta
(1)
Obuchowska Joanna
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Omelan Aneta Anna
(1)
Otocka Agata
(1)
Pachnowska Beata
(1)
Palczewska Wioletta
(1)
Pasich Lidia
(1)
Plummer Deborah
(1)
Raudner Barbara
(1)
Reszke Irena
(1)
Rogozińska ALicja
(1)
Romanowska Alicja
(1)
Romanowska-Kruszyńska Barbara
(1)
Rusiecki Józef
(1)
Rędzia Krystyna
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Sarzyńska Ewa
(1)
Skoczylas Joanna
(1)
Skuza Piotr
(1)
Stanek Katarzyna M
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Supińska Urszula
(1)
Surdyk Marta
(1)
Szczerba-Poroszewska Joanna
(1)
Szenejko Joanna
(1)
Szewczyk Małgorzata
(1)
Szmagaj Sylwia
(1)
Słyk Małgorzata
(1)
Toć Wanda
(1)
Waśkowicz Waldemar
(1)
Wesołowska-Budka Barbara
(1)
Wojciechowska Ewa Alicja
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Wyględowska Emilia
(1)
Wyrzykowska Dorota
(1)
Wąsowicz-Kiryło Grażyna
(1)
Zianowicz-Szulfer Jolanta
(1)
Ziomek Agnieszka
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Łuba Małgorzata
(1)
Łukasik Andrzej
(1)
Łukasz-Paluch Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(106)
Język
polski
(106)
Odbiorca
Nauczyciele
(34)
Pedagodzy
(20)
Pedagodzy szkolni
(11)
Dorośli
(7)
Dyrektorzy szkół
(7)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(7)
Terapeuci
(7)
Wychowawcy klas
(6)
Coachowie
(5)
Doradcy zawodowi
(5)
Lekarze
(5)
Nauczyciele języka polskiego
(5)
Psycholodzy szkolni
(5)
Sportowcy
(5)
Biblioterapeuci
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Klasa 7.
(3)
Klasa 8.
(3)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Pracownicy oświaty
(2)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(2)
Socjoterapeuci
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Bibliotekarze
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Temat
Samoocena
(53)
Samoocena (ocenianie)
(45)
Poczucie własnej wartości
(11)
Nauczyciele
(7)
Samopoznanie
(7)
Uczniowie
(7)
Poradnictwo zawodowe
(6)
Pewność siebie
(4)
Nauczyciel - ocena
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Uczeń - ocena
(3)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Godziny wychowawcze - konspekty
(2)
Grupa społeczna
(2)
Krytycyzm
(2)
Krytyka i samokrytyka
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Postawy
(2)
Samokontrola
(2)
Samopostrzeganie
(2)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(2)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioterapia
(1)
CV
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dzieci - psychika
(1)
Dzieci upośledzone umysłowo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry wzmacniające samoocenę
(1)
Instagram
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Jakość życia
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Koncepcja siebie
(1)
Kuratorzy (prawo)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież - aspiracje
(1)
Młodzież - patologie
(1)
Młodzież - wartości
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepowodzenia dydaktyczne
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Obraz siebie
(1)
Ocena szkolna
(1)
Ocenianie
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osoby z dysleksją
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Perfekcjonizm (psychologia)
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Poczucie wartości
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Praca
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawa dziecka
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedszkole - wychowanie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychoterapia
(1)
Psychoterapia grupowa dla dzieci
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina niepełna
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokrytycyzm
(1)
Samoświadomość
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Socjometria
(1)
Stereotyp
(1)
Styl życia
(1)
Syndrom oszusta
(1)
System wartości
(1)
Szacunek
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1989-2000
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(79)
Artykuł z czasopisma fachowego
(41)
Artykuł z czasopisma naukowego
(22)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(9)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(3)
Artykuł z czasopisma sportowego
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Ankieta
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Portfolio
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(82)
Psychologia
(10)
Medycyna i zdrowie
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja i Dialog
(8)
Głos Pedagogiczny
(6)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(6)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(5)
Opieka Wychowanie Terapia
(5)
Remedium
(5)
Charaktery
(4)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(4)
Dyrektor Szkoły
(3)
Szkoła Specjalna
(3)
Wychowanie na Co Dzień
(3)
Chowanna
(2)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Kwartalnik Pedagogiczny
(2)
Nowe w Szkole
(2)
Przegląd Psychologiczny
(2)
Sygnał
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Życie Szkoły
(2)
Biblioteka w Szkole
(1)
Bliżej Przedszkola
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Edukacja Zdrowotna i Promocja Zdrowia w Szkole
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(1)
Język Polski w Szkole
(1)
Język Polski w Szkole Średniej
(1)
Języki Obce w Szkole
(1)
Kultura Fizyczna
(1)
Kultura i Edukacja
(1)
Między nami polonistami
(1)
Nowa Edukacja Zawodowa
(1)
Nowa Szkoła
(1)
Polonistyka
(1)
Praca Socjalna
(1)
Psychologia Wychowawcza
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
Szkoła Zawodowa
(1)
Trendy
(1)
Warsztaty Polonistyczne
(1)
Wychowanie w Przedszkolu
(1)
Wychowawca
(1)
106 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Autorki, uczennice twórców i przedstawicieli łódzkiej szkoły metodologicznej w socjologii, podejmują refleksję nad analizami weryfikacyjnymi, które przez wiele lat stanowiły w tej szkole przedmiot dociekań teoretycznych oraz empirycznych. Szczególnie ważnym punktem odniesienia dla tych rozważań jest unikatowa w metodologii badań sondażowych koncepcja analiz weryfikacji wewnętrznej autorstwa Jana Lutyńskiego. Próbie zmierzenia się z dorobkiem szkoły, jego omówieniu i ocenie, towarzyszą głosy jej przedstawicieli odnoszących się z dzisiejszej perspektywy do ówczesnych koncepcji, przedsięwzięć badawczych i dokonań. Wzbogacenie retrospektywy o ten element było możliwe dzięki przeprowadzeniu wywiadów z większością badaczy tworzących szkołę. W efekcie w zagadnienia natury metodologicznej wplecione są wątki interesujące z punktu widzenia socjologii jako nauki. Kontynuując zainteresowania badawcze swoich nauczycieli, autorki eksplorują też możliwości szeroko rozumianej weryfikacji wewnętrznej i badają technikę winiet zakotwiczających.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Pandemia COVID-19 przyniosła katastrofalne skutki dla zdrowia, a także jest katalizatorem powstawania nowych form pracy. Praca zdalna, wykonywana najczęściej w miejscu zamieszkania, stała się obecnie powszechna na całym świecie. Autorzy poświęcili uwagę produktywności w warunkach pracy zdalnej. Wyniki podjętych badań, w tym badań literaturowych, ankiet i wywiadów, pozwoliły określić główne determinanty produktywności pracy zdalnej. Należą do nich czynniki jakościowe i kosztowe, takie jak wynagrodzenie otrzymywane w warunkach pracy zdalnej, autonomia, samodzielność czy też „samoprzywództwo” przy ograniczonej kontroli pracownika. Wnioski z tych jednorazowo przeprowadzonych badań mogą być traktowane jako wskazania do szerszych analiz na gruncie naukowym i praktycznym. Stanowią również sugestię dotyczącą określonych działań w zakresie polityki gospodarczej, które powinny być podejmowane zarówno przez poszczególne przedsiębiorstwa produkcyjne lub usługowe, jak i w skali całej gospodarki. Istotnym kierunkiem oddziaływania w skali mikro powinna być pomoc techniczno-organizacyjna dla osób pracujących zdalnie oraz system ich szkolenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym. W numerze: Janusz Reykowski: Procesy grupowe a rozwiązywanie antagonistycznych konfliktów: Czy idea demokracji deliberatywnej może mieć psychologiczny sens? [Group processesand solving antagonistic conflicts: Is the idea of deliberatrive democracy a psychologically feasible proposition?], s. 97–119; Krystyna Skarżyńska, Krzysztof Chmielewski : Potoczna percepcja sytuacji międzynarodowej. Poznawcze predyktory postaw wobec znaczących zdarzeń międzynarodowych [Social perception of international relations. Cognitive predictors of laymen’s attitudes towards international events], s. 120–131; Tomasz Kubik, Małgorzata Kossowska : Reprezentacje poznawcze terrorysty i ich indywidualne uwarunkowania [Cognitive representations of „a terrorist” and their psychological foundations], s. 132–143; Józef Maciuszek : Wpływ bezpośrednich i zaprzeczonych dyrektyw na ukierunkowanie uwagi [Influence of direct and negated directives on focusing of attention], s. 144–163; Mariola Łaguna, Kinga lachowicz-Tabaczek, Irena Dzwonkowska : Skala samooceny SES Morrisa Rosenberga – polska adaptacja metody [The Rosenberg Self-Esteem Scale: Polish adaptation of the scale], s. 164–180.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents]: Iwona Wilmowska : Moralność i sprawność jako wymiary postrzegania społecznego [Morality and competence as dimensions of social perception], s. 199–213; Małgorzata Szcześniak, Agnieszka A. Nieznańska : Co się stanie, gdy mi pomożesz? Spojrzenie międzykulturowe na wzajemność pośrednią [What will happen, when you help me? An intercultural look at indirect reciprocity], s. 214–227; Mariola Łaguna : Rola przekonań o sobie w planowaniu podjęcia pracy za granicą [Self-referent beliefs in the process of planning to work abroad], s. 228–238; Julita Koszur : O roli znawstwa politycznego w występowaniu efektu patrzenia wstecz [Role of political expertise in hindsight bias], s. 239–254; Józef Maciuszek : Znaczenie zdania a znaczenie implikowane. Komunikacyjno-semantyczne aspekty odbioru wypowiedzi z negacją zdaniową i performatywną [The meaning of sentence and the implied meaning. Communication-semantic aspects comprehension of utterances with sentence negation and performative negation], s. 255–270.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Spis treści [Contents] Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformułowania (framing effect): zaangażowanie poznawczego wysiłku a wpływ kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248–265; Oleg Gorbaniuk, Ewelina Włodarska: Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu osobowości w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266–282; Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283–295; Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zabłocka-Bursa, Wiesław Bartkowski: Wpływ społeczny z perspektywy obiektu wpływu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the ‘object of impact’ perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296–309; Anna Filip, Marta Białecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umysłu i trafności wiedzy matek o myśleniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers’ knowledge about their children’s thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310–323; Elżbieta Stojanowska: Wpływ rodzaju wzbudzonego Ja na efektywność autopromocji i ingracjacji osób o różnej płci psychologicznej [Influence of self – construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324–334; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335–351.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Konrad Bocian, Wiesław Baryła, Michał Parzuchowski: Aktywizacja stereotypu osoby niemoralnej nasila motyw czystości [Activation of a stereotype of an immoral person facilitates the cleanliness motive], s. 297–306; Aleksandra Gronostaj: Różnice międzypłciowe w reakcjach na jawną i ukrytą radę [Gender differences in reactions to blunt and mitigated advice], s. 307–321; Wiesław Łukaszewski, Julia Boguszewska: Uroda przeciw śmierci: doświadczenie wyrazistości śmierci a koncentracja na własnym wyglądzie [Beauty versus death: Mortality salience and body self-image focus], s. 322–334; Krystyna Skarżyńska, Kamil Przybyła, Adrian Dominik Wójcik: Grupowa martyrologia: psychologiczne funkcje przekonań o narodowej krzywdzie [Group martyrdom: Psychological functions of beliefs about national victimhood], s. 335–352; Bogusława Lachowska: Konflikt i facylitacja między rolami rodzinnymi i zawodowymi a jakość życia pracujących rodziców [The influence of conflict and facilitation in family and work roles on the quality of life in working parents], s. 353–371; Magdalena Szubielska, Bibianna Bałaj, Agnieszka Fudali-Czyż: Estetyczny odbiór fotografii poprzez stereotyp umysłowej niepełnosprawności twórcy [Aesthetic evaluation of photographs through the stereotype of author’s mental disability], s. 372–378; Marcin Moroń: Konstrukcja i weryfikacja empiryczna Kwestionariusza Zachowań Prospołecznych (PBQ) oraz Paraprojekcyjnego Kwestionariusza Tendencji Prospołecznych (PKTP) dla młodzieży [Construction and empirical verification of Prosocial Behavior Questionnaire (PBQ) and Prosocial Tendencies Paraprojective Questiionnaire for Adolescents], s. 379–397.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej ps, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym. W numerze: Bogdan Wojciszke, Wiesław Baryła: Perspektywa sprawcy i biorcy w spostrzeganiu siebie i innych; Komentarze : Dariusz Doliński: W obronie roli przekonań o własnej moralności; Andrzej Falkowski: Poznawcze, praktyczne i metodologiczne implikacje perspektywy sprawcy i biorcy; Mirosław Kofta: Perspektywa sprawcy i biorcy: poza dychotomią; Alina Kolańczyk: Obiecujący funkcjonalizm; Małgorzata Kossowska, Sławomir Śpiewak: Perspektywa sprawcy i biorcy w spostrzeganiu społecznym: dwutreściowa czy dwuprocesowa teoria umysłu?; Kinga Lachowicz-Tabaczek: Sprawca i biorca a moralność i sprawność w spostrzeganiu siebie i innych – perspektywa czy rola perspektyw?; Maria Lewicka: Opowieść niedokończona, czyli co tajemniczy świat przymiotników może nam powiedzieć o naturze świata społecznego; Wiesław Łukaszewski: Psychologia papierowych aktorów; Kinga Piber, Grzegorz Sędek: Z perspektywy symbiotycznej: o koncepcji Bogdana Wojciszke i Wiesława Baryły dotyczącej procesów społecznego spostrzegania; Odpowiedź Autorów : Bogdan Wojciszke, Wiesław Baryła: Perspektywa i treść a działanie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej