Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(145)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(98)
Artykuły
(46)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(321)
wypożyczone
(24)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(64)
Czytelnia Piła
(13)
Wypożyczalnia Chodzież
(48)
Czytelnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(47)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(50)
Czytelnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(55)
Czytelnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(31)
Czytelnia Wągrowiec
(16)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(2)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(4)
Autor
Dziedzic Jan
(5)
Gałkowski Tadeusz
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(4)
Dawidowicz Maria
(3)
Gajdzica Zenon
(3)
Haring Norris G
(3)
Hulek Aleksander
(3)
Kirejczyk Kazimierz
(3)
Klinik Anna
(3)
Kozak Katarzyna
(3)
Radzicki Józef
(3)
Schiefelbusch Richard L
(3)
Żabiński Dawid
(3)
Dyduch Ewa
(2)
Dykcik Władysław
(2)
Franczyk Anna
(2)
Kaja Barbara
(2)
Klaczak Marzena
(2)
Korzeniewska Ewa
(2)
Krajewska Katarzyna
(2)
Maciarz Aleksandra
(2)
Naprawa Renata
(2)
Nowak-Lipińska Kazimiera
(2)
Ploch Leszek
(2)
Szumski Grzegorz
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Tkaczyk Grażyna
(2)
Łaś Helena
(2)
Łoskot Małgorzata
(2)
Śliwerski Bogusław
(2)
Adamczuk Elżbieta
(1)
Apanel Danuta
(1)
Babiec Czesław
(1)
Badora Sylwia
(1)
Balcerek Marian
(1)
Baraniewicz Danuta
(1)
Bartnikowska Urszula
(1)
Baładynowicz Andrzej
(1)
Bielecki Jan
(1)
Bieszczad Bogusław
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bochno Ewa
(1)
Borowiec Joanna
(1)
Borzyszkowska Halina
(1)
Brauner Alfred
(1)
Brauner Françoise
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Bąbka Jarosław
(1)
Chełstowski Krzysztof
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Cygan Katarzyna
(1)
Czerwińska Kornelia
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Drała Dorota
(1)
Dryżałowska Grażyna
(1)
Dyrda Jolanta
(1)
Dziedzic Stefan
(1)
Dłużewska Wiesława
(1)
Eckert Urszula
(1)
Frydrychowska Leokadia
(1)
Furmanowska Mirosława
(1)
Gaweł Anna
(1)
Gałkowski Rafał
(1)
Gedl-Pieprzyca Izbella
(1)
Grzegorczyk-Dłuciak Nela
(1)
Grzegorzewska Maria
(1)
Grzybowska Danuta
(1)
Gwiazdowska-Stańczak Sylwia
(1)
Głazek Joanna
(1)
Han-Ilgiewicz Natalia
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Janiszewska-Nieścioruk Zdzisława
(1)
Janosz Justyna
(1)
Janus Katarzyna
(1)
Jasińska Monika
(1)
Jastrząb Jadwiga
(1)
Jaworska Anetta
(1)
Jelska Wacława
(1)
Jędruszczak Maja
(1)
Jędrzejczyk-Wawryk Ewa
(1)
Kaniewska Barbara
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Kasprzyk Aleksander
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Konieczna Ewelina
(1)
Korzeniowska Regina
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Kosmala Janina
(1)
Kossewska Joanna
(1)
Kot Stanisław
(1)
Kowalczyk-Jamnicka Małgorzata
(1)
Kozdroń Agnieszka
(1)
Krause Amadeusz
(1)
Krawczonek Magdalena
(1)
Krzyżak - Szymańska Ewa
(1)
Kucharewicz Joanna
(1)
Kuleta-Hulboj Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(20)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(20)
1960 - 1969
(4)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(152)
Język
polski
(151)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(20)
Pedagodzy
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Wychowawcy klas
(3)
Dzieci
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Sportowcy
(2)
Terapeuci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Animatorzy
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Socjolodzy
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Specjaliści terapii uzależnień
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Pedagogika specjalna
(47)
Szkolnictwo specjalne - wychowanie
(28)
Szkolnictwo specjalne
(25)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(24)
Wychowanie
(23)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(19)
Dziecko niepełnosprawne
(17)
Wychowanie przedszkolne
(17)
Dziecko
(14)
Niepełnosprawni
(14)
Nauczanie początkowe
(13)
Wychowanie seksualne
(13)
Nauczanie
(11)
Rehabilitacja medyczna
(9)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(9)
Wychowanie w rodzinie
(9)
Autyzm
(8)
Pedagogika
(8)
Dzieci upośledzone umysłowo
(7)
Dziecko głuche
(7)
Nauczyciele
(7)
Upośledzenie umysłowe
(7)
Głusi
(6)
Niepełnosprawni umysłowo
(6)
Niepowodzenia szkolne
(6)
Dojrzałość szkolna
(5)
Dziecko autystyczne
(5)
Niedorozwój umysłowy
(5)
Pedagogika resocjalizacyjna
(5)
Pedagogika społeczna
(5)
Rodzice
(5)
Rodzina
(5)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(5)
Adaptacja społeczna
(4)
Dziecko trudne
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Matematyka
(4)
Niewidomi
(4)
Oświata dorosłych
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Pedagogika pracy
(4)
Socjalizacja
(4)
Uczniowie
(4)
Agresywność
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Domy pomocy społecznej
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(3)
Integracja społeczna
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Metody nauczania
(3)
Montessori, Maria (1870-1952)
(3)
Mowa
(3)
Muzyka
(3)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(3)
Pedagogika opiekuńcza
(3)
Pedagogika porównawcza
(3)
Pedagogika wczesnoszkolna
(3)
Pedeutologia
(3)
Przyroda
(3)
Rodzina zastępcza
(3)
Schizofrenia
(3)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(3)
Szkolnictwo specjalne - nauczanie
(3)
Szkoła specjalna
(3)
Sztuka
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Wychowanie estetyczne
(3)
Wychowanie obywatelskie
(3)
Alkoholizm
(2)
Anoreksja
(2)
Badania jakościowe
(2)
Bajkoterapia
(2)
Bezrobocie
(2)
Bulimia
(2)
Choroba sieroca
(2)
Choroby afektywne
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Czytanie
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko chore
(2)
Dziecko wiejskie
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Gry i zabawy
(2)
Historia
(2)
Internet
(2)
Jąkanie
(2)
Kara pedagogiczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Ludzie starzy
(2)
Małżeństwo
(2)
Metoda Montessori
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(4)
2001-0
(3)
1901-
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1989-
(1)
2001
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(27)
Artykuł z czasopisma naukowego
(16)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Program nauczania
(2)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(1)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych specjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(52)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Tytuł czasopisma
Szkoła Specjalna
(11)
Głos Pedagogiczny
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(2)
Wychowanie na Co Dzień
(2)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Pedagogika Społeczna
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Praca Socjalna
(1)
Rewalidacja
(1)
Ruch Pedagogiczny
(1)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(1)
Szkoła Specjalna : czasopismo poświęcone pedagogice specjalnej
(1)
TIK w Edukacji
(1)
Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych
(1)
Wychowanie Komunikacyjne
(1)
Wychowawca
(1)
152 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wartości a wychowanie dziecka niepełnosprawnego intelektualnie / Krzysztof Chełstowski. // W: Dziecko w kręgu wychowania / Red. Bogusława Jodłowska. - Kraków: Oficyna Wydaw. "Impuls", 2002. - S. 255 - 267.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego / Ewa Dyduch, Marzena Klaczak. // W: Dziecko niepełnosprawne. Rozwój i wychowanie / Red. Elżbieta M. Minczakiewicz. - Kraków: Oficyna Wydaw. "Impuls", 2003. - S. 65 - 72.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31501 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18747 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15895, 05967 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05773 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04869, 06362 (2 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06946, 14736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9882, 9883 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zainteresowanie problematyką codzienności szkoły wynika z potencjału, jaki tkwi w warunkach oraz w doświadczeniach głównych podmiotów […] jest okazją do tego, by podjąć próbę oglądu rzeczywistości szkolnej jako rzeczywistości uporządkowanej, której zjawiska ujęte są we wzory narzucające się postrzeganiu. Codzienność stwarza możliwość wejścia w intersubiektywny świat podmiotów szkolnej rzeczywistości […]. Istotne zatem jest analizowanie doświadczeń jej uczestników w naturalnym biegu dnia. Ważne okazują się poznanie sensu doświadczeń i nadawanych im znaczeń, a także refleksja nad tym, że być może to, w czym uczestniczymy, nie jest wcale mało ważne, gdyż wyznacza kierunek rozwoju i zmiany. […] Książka Codzienność szkoły. Uczeń jest oglądem szkolnej codzienności związanej przede wszystkim z funkcjonowaniem w niej ucznia. Atutem zebranych w niej tekstów jest odwołanie się do analiz literaturowych i badań własnych diagnozujących, opisujących i interpretujących szkolną rzeczywistość, ukazanie nie tylko trudnych czy niepokojących praktyk, ale również możliwości ich rozwiązywania czy przezwyciężania. Wielość podejmowanych analiz i różny stopień ogólności tekstów pozwolił na podzielenie publikacji na trzy części. Pierwsza dotyczy problemów codzienności wynikających z dyskursu polityczno-oświatowego, druga - edukacyjnych aspektów codzienności ucznia, a trzecia - codziennego funkcjonowania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109086 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49610, 49272 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64891 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Książka Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi prezentuje twórcze propozycje konkretnych form realizacji edukacyjnej i wychowawczej funkcji szkoły w odniesieniu do uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami, które są cennym materiałem dla psychologów i pedagogów, jak również podstawą i inspiracją do dalszych poszukiwań najbardziej odpowiednich metod. Mogą one stanowić punkt wyjścia do tworzenia programów realizowanych w placówkach terapeutyczno-szkolnych dla uczniów z autyzmem. W niniejszej monografii prezentujemy twórcze sposoby wykorzystywane przez pracowników Zespołu Szkół Specjalnych nr 13 dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Krakowie, mając nadzieję, że Czytelnik odnajdzie w przedstawionych propozycjach inspirację do własnych działań podejmowanych wobec osób z autyzmem. W rehabilitacji niepełnosprawnych można wyróżnić dwa główne podejścia. Pierwsze skupia się na wspomaganiu osoby niepełnosprawnej w rozwiązywaniu przez nią sytuacji problemowych, a więc na pokonywaniu barier społecznych. Natomiast drugie – polega na umożliwieniu osobie niepełnosprawnej przyswajania zachowań i umiejętności niezbędnych do jak najpełniejszego funkcjonowania w społeczeństwie, czyli jest związane z likwidowaniem predyspozycji do bezpośredniego wchodzenia w sytuacje problemowe (Kowalik, 1998). Prezentowana w tym opracowaniu kompleksowa forma wspomagania rozwoju uczniów z autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami wypracowana na przestrzeni kilkunastu lat doświadczeń przez zespól Ośrodka Terapeutyczno-Szkolnego w Krakowie mieści się właśnie w tym drugim nurcie działań. Warto nadmienić, że Ośrodek Terapeutyczno-Szkolny w Krakowie, jest pierwszą tego typu placówką w Polsce, powołaną do istnienia przez rodziców poszukujących z jednej strony najmniej restrykcyjnego środowiska szkolnego dla swoich dzieci, a z drugiej – placówki, która będzie najpełniejszą odpowiedzią na ich szczególne potrzeby poznawcze i emocjonalno- społeczne, wynikające z istoty zaburzenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101691, 101692 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36334 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Współpraca nauczycieli i rodziców w procesie wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych intelektualnie / Andrzej Twardowski. // W: Współprzestrzenie edukacji. Szkoła - rodzina - społeczeństwo - kultura / Pod red. Mirosławy Nyczaj-Drąg i Michała Głażewskiego. - Kraków: Oficyna Wydaw. "Impuls", 2005. - S. 87 - 96.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96976, 96975 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49457 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37429 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30972 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawiamy Czytelnikom książkę, będącą propozycją swoistej mapy paradygmatycznej. Ma ona charakter dezaktualizacji i aktualizacji kluczowych dla pedagogiki specjalnej zagadnień, a jej konstrukcja wyznacza autorską wizję rozwoju naukowego tej dyscypliny. Subiektywizm prezentowanego modelu związany jest głównie z wyborami, jakich autor musiał dokonać w książce. Ów problem podjął od podstaw, próbując ustalić czym jest paradygmat i jakim ulega zmianom, przy jednoczesnym uwzględnieniu odmienności znaczenia tego terminu w innych subdyscyplinach edukacji. W prezentowanej publikacji autor odniósł się do dorobku wspomnianych subdyscyplin. Podjął zadanie określenia miejsca i istoty paradygmatu w naukach humanistycznych. Odwołał się do poglądów Thomasa S. Kuhna, będącego inicjatorem dyskusji paradygmatycznej, a także do prac Zbigniewa Kwiecińskiego, Bogusława Śliwerskiego, Lecha Witkowskiego, Teresy Hejnickiej-Bezwińskiej, Bogusława Milerskiego, Joanny Rutkowiak, Krzysztofa Rubachy. Autor musiał dokonać wyborów również w analizach dotyczących pedagogiki specjalnej. Wynikało to z tego, iż paradygmaty naukowe nie zawsze znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości rehabilitacyjnej lub mają w niej inny zakres, są inaczej określane lub rozumiane. Amadeusz Krause podjął się pewnego uporządkowania teoretycznego tych kategorii. Treść książki przedstawiona została w trzech częściach zawierających po cztery rozdziały. Autor w części I przedstawia tło przeobrażeń paradygmatycznych związanych z niepełnosprawnością, w części II rozważa o ryzyku i dylematach tworzenia paradygmatów w pedagogice specjalnej, w części III najbardziej obszerniej treściowo ukazuje przemiany paradygmatyczne w pedagogice specjalnej, aktualne (nowe) paradygmaty upowszechniane w tej nauce i ich społeczne konsekwencje. Treść książki zamyka zakończenie w którym Autor stara się odpowiedzieć na pytanie: co zmieniają paradygmaty w pedagogice specjalnej? Książka jest teoretyczną monografią współczesnych paradygmatów pedagogiki specjalnej. "Duży walor książki stanowi ujmowanie paradygmatów pedagogiki specjalnej w kontekście zmian społecznych i ideologicznych, które były konsekwencją zmian, ogólnosystemowych w Polsce. Książka zawiera syntetyczny obraz teorii i praktyki pedagogiki specjalnej w okresie przemian, ukazuje te jej aspekty, w których dokonały się humanistyczne przeobrażenia i te które są na te przeobrażenia oporne, pozorują je, stosują różnego rodzaju społeczne kamuflaże i tkwią nadal w okowach starych paradygmatów. Autor nadaje teoretycznym paradygmatom znaczącą rolę w określaniu tożsamości pedagogiki specjalnej i wyznaczaniu kierunków jej rozwoju". [z recenzji prof. nadzw. dr hab. Aleksandra Maciarz]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103535 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38151 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31512 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43758 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63387 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34011 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Edukacja seksualna uczniów niepełnosprawnych intelektualnie / Mirosława Furmanowska. // W: Przestrzeń edukacyjna - dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne / Pod red. nauk. Mirosława Kowalskiego, Agnieszki Pawlak, Anity Famuły - Jurczak. - Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - S. 225 - 234.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kontrowersje wokół edukacji seksualnej osób z głębszym upośledzeniem umysłowym / Kazimiera Nowak - Lipińska. // W: Problem podmiotowości człowieka w pedagogice specjalnej / Pod red. Henryka Machela. - Wyd.3. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 1999. - S. 75 - 86.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej