Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3732)
IBUK Libra
(1496)
Forma i typ
Książki
(3720)
E-booki
(1497)
Publikacje naukowe
(459)
Publikacje fachowe
(72)
Publikacje dydaktyczne
(59)
Poradniki i przewodniki
(33)
Publikacje popularnonaukowe
(24)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Czasopisma
(6)
Poezja
(6)
Proza
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Audiobooki
(1)
Dramat (rodzaj)
(1)
Poziom nauczania
(1)
Dostępność
dostępne
(5653)
wypożyczone
(294)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2114)
Czytelnia Piła
(82)
Wypożyczalnia Chodzież
(821)
Czytelnia Chodzież
(27)
Wypożyczalnia Czarnków
(850)
Czytelnia Czarnków
(7)
Wypożyczalnia Trzcianka
(373)
Czytelnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(837)
Czytelnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(647)
Czytelnia Wągrowiec
(130)
Informatorium
(35)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(13)
Autor
Praca zbiorowa
(64)
Andruszko Robert
(16)
Sokołowski Jerzy
(16)
Niedbalski Jakub
(13)
Nowak Edward
(12)
Górnicka Beata
(11)
Jastrzębowska Grażyna
(11)
Mazurkiewicz Grzegorz
(11)
Palak Zofia
(11)
Antczak Mariola
(10)
Guz Sabina
(10)
Barłóg Krystyna
(9)
Brągiel Józefa
(9)
Dąbrowski Zdzisław
(9)
Jajuga Krzysztof
(9)
Kirenko Janusz
(9)
Szluz Beata
(9)
Łobocki Mieczysław
(9)
Żabiński Arkadiusz
(9)
Baczała Ditta
(8)
Gałkowski Tadeusz
(8)
Gerlach Ryszard
(8)
Kozaczuk Franciszek
(8)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(8)
Urban Bronisław
(8)
Wosik-Kawala Danuta
(8)
Chodkowska Maria
(7)
Cierpisz Małgorzata
(7)
Drelich-Skulska Bogusława
(7)
Dziewanowska Honorata
(7)
Karpus Zbigniew
(7)
Karwatowska Małgorzata
(7)
Krajna Andrzej
(7)
Kuszak Kinga
(7)
Michalczyk Wawrzyniec
(7)
Nowak Alojzy Z
(7)
Sosnowski Michał
(7)
Sołtysiak Teresa
(7)
Walczak-Niewiadomska Agata
(7)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(7)
Łukaszewicz Ryszard
(7)
Żmigrodzki Marek
(7)
Barciszewski Jan
(6)
Bartkowicz Zdzisław
(6)
Bełz Grzegorz
(6)
Cierpiałkowska Lidia
(6)
Cywińska Małgorzata
(6)
Domiter Małgorzata
(6)
Dorożyński Tomasz
(6)
Furmanek Waldemar
(6)
Gilewicz Joanna
(6)
Kamiński Tomasz
(6)
Kantowicz Ewa
(6)
Kasprzyk Agnieszka
(6)
Koroniak Henryk
(6)
Kowalewski Marcin
(6)
Kuna-Marszałek Anetta
(6)
Moskal Maria
(6)
Mościcka Lidia
(6)
Oniszczenko Włodzimierz
(6)
Parczewska Teresa
(6)
Piotrowska Ewa
(6)
Polszakiewicz Barbara
(6)
Raszkowski Andrzej
(6)
Ryk Leszek
(6)
Semków Jerzy
(6)
Smak Ewa
(6)
Sobocińska Magdalena
(6)
Sujak-Lesz Krystyna
(6)
Sztando Andrzej
(6)
Szulakiewicz Władysława
(6)
Walasek Stefania
(6)
Walesiak Marek
(6)
Witkowski Stanisław
(6)
Wojnarska Anna
(6)
Wójcik Marcin
(6)
Zając Dariusz
(6)
Boehlke Jerzy
(5)
Boniecka Barbara
(5)
Borys Tadeusz
(5)
Błeszyński Jacek
(5)
Degler Janusz
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(5)
Filipiak Marian
(5)
Ganczarska Małgorzata
(5)
Gawda Barbara
(5)
Gałdowa Anna
(5)
Graczyk Andrzej
(5)
Granat Anna
(5)
Harwas-Napierała Barbara
(5)
Hendrykowski Marek
(5)
Jasiński Zenon
(5)
Kaleta Andrzej
(5)
Kobyłecka-Piwońska Ewa
(5)
Kowalak Robert
(5)
Kudyba Wojciech
(5)
Kwieciński Zbigniew
(5)
Leżańska Wiesława
(5)
Limont Wiesława
(5)
Markiewicz Katarzyna
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(586)
2010 - 2019
(2623)
2000 - 2009
(1412)
1990 - 1999
(376)
1980 - 1989
(165)
1970 - 1979
(54)
1960 - 1969
(2)
1940 - 1949
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(551)
1901-2000
(11)
1989-2000
(8)
1945-1989
(4)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2013
(1)
Kraj wydania
Polska
(5217)
Język
polski
(4892)
nieznany (po)
(148)
angielski
(141)
niemiecki
(12)
ukraiński
(3)
starogrecki
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(35)
Szkoły wyższe
(29)
Rodzice
(19)
Psychoterapeuci
(14)
Studenci
(9)
Dorośli
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Pedagodzy
(7)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
Nadzór pedagogiczny
(4)
Pedagodzy specjalni
(4)
Przedszkola
(4)
Psycholodzy
(4)
Bibliotekarze
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
0-5 lat
(2)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Cudzoziemcy
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Fizykoterapeuci
(2)
Logopedzi
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele historii
(2)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(2)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Prawnicy
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Psycholodzy kliniczni
(2)
Socjolodzy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Archiwiści
(1)
Asystent rodziny
(1)
Biegli rewidenci
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Chorzy
(1)
Doradcy metodyczni (pedagogika)
(1)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy muzealni
(1)
Historycy
(1)
Księgowi
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Politycy
(1)
Pracownik socjalny
(1)
Psychiatrzy
(1)
Rehabilitanci
(1)
Rodzina
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Urzędnicy
(1)
Wychowawcy klas
(1)
szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(22)
Literatura amerykańska
(3)
Studenci
(1)
Temat
Dziecko
(165)
Rodzina
(131)
Język polski
(122)
Młodzież
(122)
Nauczyciele
(104)
Pedagogika
(96)
Wychowanie
(92)
Nauczanie
(78)
Uczniowie
(77)
Wychowanie w rodzinie
(74)
Szkolnictwo
(63)
Oświata
(55)
Niepełnosprawni
(53)
Literatura polska
(52)
Pedagogika resocjalizacyjna
(52)
Internet
(49)
Komunikacja społeczna
(49)
Nauczanie początkowe
(48)
Kobieta
(47)
Praca
(46)
Środki masowego przekazu
(46)
Kultura
(45)
Polityka
(44)
Autyzm
(42)
Opieka społeczna
(42)
Osobowość
(42)
Przedsiębiorstwo
(42)
Mowa
(41)
Polska
(41)
Wychowanie przedszkolne
(41)
Zarządzanie
(41)
Agresywność
(40)
Rodzice
(40)
Kształcenie
(39)
Pedagogika specjalna
(39)
Psychoterapia
(39)
Stosunki interpersonalne
(39)
Bezrobocie
(37)
Stres
(37)
Dziecko autystyczne
(36)
Psychologia
(36)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(35)
Filozofia
(35)
Dziecko niepełnosprawne
(34)
Uczucia
(33)
Rynek pracy
(32)
Uczenie się
(32)
Postawy
(31)
Wsparcie społeczne
(31)
Świadomość społeczna
(31)
Antropologia społeczna
(30)
Niedostosowanie społeczne
(30)
Pedagogika opiekuńcza
(30)
Alkoholizm
(29)
Literatura
(29)
Logopedia
(29)
Matematyka
(29)
Patologia społeczna
(29)
Pedagogika społeczna
(29)
Unia Europejska
(29)
Globalizacja
(28)
Ludzie starzy
(28)
Sztuka
(28)
Zachowanie
(28)
Jakość życia
(27)
Kultura masowa
(27)
Małżeństwo
(27)
Studenci
(27)
Wykluczenie społeczne
(27)
Językoznawstwo
(26)
Przemoc w rodzinie
(26)
Szkolnictwo wyższe
(26)
Gospodarka
(25)
Innowacje
(25)
Muzyka
(25)
Religia
(24)
Wartość
(24)
Czytelnictwo
(23)
Społeczeństwo informacyjne
(23)
Komunikacja interpersonalna
(22)
Psychologia rozwojowa
(22)
Socjalizacja
(22)
Etyka
(21)
Lęk
(21)
Niepełnosprawni umysłowo
(21)
Przemoc
(21)
Socjologia
(21)
Ubóstwo
(21)
Więźniowie
(21)
Bibliotekarstwo
(20)
Integracja społeczna
(20)
Język
(20)
Myślenie twórcze
(20)
Poezja polska
(20)
Polityka społeczna
(20)
Wychowanie estetyczne
(20)
Antropologia filozoficzna
(19)
Dzieci
(19)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(19)
Mózg
(19)
Temat: dzieło
Biblia
(3)
Nóż w wodzie (film)
(2)
"Aby podnieść różę..."
(1)
"Dziennik"
(1)
"Konrad Wallenrod"
(1)
"Kordian"
(1)
"Kroniki tygodniowe"
(1)
"Pedagogika i edukacja u progu trzeciego tysiąclecia w obliczu przemian globalnych współczesnego świata"
(1)
Aithiopiká
(1)
Barry Lyndon (film)
(1)
Chronica Polonorum...
(1)
Chronicon terrae Prussiae
(1)
Dwie małpy Bruegla
(1)
Dziady
(1)
Eroica (film)
(1)
Europa Europa (film)
(1)
God delusion
(1)
Historíai
(1)
Kamienne niebo
(1)
Kanał (film)
(1)
Kontynenty (czasopismo ; Londyn)
(1)
Król Maciuś Pierwszy
(1)
Ludzie na moście
(1)
Obłęd
(1)
Osudy dobrého vojáka Švejka za světove války
(1)
Pamiętnik
(1)
Pan Tadeusz
(1)
Petit Prince
(1)
Polska Kronika Filmowa
(1)
Profesor Tutka
(1)
Rejs (film)
(1)
Szewczyk
(1)
Vermeer
(1)
Vita Porphyrii, episcopi gazensis
(1)
Volto Santo di Manoppello (ikona)
(1)
W dolinie upokorzenia
(1)
Wiadomości Literackie (czasop.)
(1)
Zezowate szczęście (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(297)
1901-
(196)
2001-0
(187)
1989-
(148)
1901-2000
(126)
1801-
(102)
1989-2000
(56)
1801-1900
(46)
1945-1989
(44)
1701-
(37)
1601-
(26)
1701-1800
(24)
1945-
(23)
1601-1700
(16)
1501-
(15)
1501-1600
(15)
1918-1939
(13)
1201-
(11)
1301-
(11)
1401-1500
(11)
1401-
(10)
1918-
(10)
1201-1300
(9)
1901-1914
(9)
1001-1100
(8)
1101-1200
(8)
1301-1400
(8)
1914-1918
(8)
1101-
(7)
1939-1945
(7)
901-1000
(7)
400-301 p.n.e.
(6)
901-
(6)
1-100
(5)
1001-
(5)
401-
(5)
401-500
(5)
501-600
(5)
100-1 p.n.e.
(4)
101-200
(4)
1939-
(4)
200-101 p.n.e.
(4)
201-300
(4)
300-201 p.n.e.
(4)
301-
(4)
301-400
(4)
500-401 p.n.e.
(4)
601-700
(4)
801-900
(4)
1900-2000
(3)
201-
(3)
701-800
(3)
800-701 p.n.e.
(3)
1-
(2)
2001
(2)
600-501 p.n.e.
(2)
601-
(2)
700-601 p.n.e.
(2)
801-
(2)
do 801 p.n.e.
(2)
101-
(1)
1100-1200
(1)
1200-1300
(1)
1300-1400
(1)
1400-1500
(1)
1500-1600
(1)
1642-1773
(1)
1700-1800
(1)
1800-1900
(1)
1901-20002
(1)
1955-2010
(1)
1989-2010
(1)
2001 -
(1)
2001- DBN
(1)
501-
(1)
701-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(230)
Europa
(17)
Niemcy
(13)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(13)
Lublin (woj. lubelskie)
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(8)
Rosja
(8)
Stany Zjednoczone
(8)
Europa Środkowo-Wschodnia
(7)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(7)
Łódź (woj. łódzkie)
(7)
Warszawa
(6)
Województwo lubelskie (1999- )
(6)
Śląsk
(6)
Czechy
(5)
Galicja
(5)
Grecja
(5)
Rzym
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(5)
Ukraina
(5)
Pomorze
(4)
Wielka Brytania
(4)
Wielkopolska
(4)
Afryka
(3)
Białoruś
(3)
Bliski Wschód
(3)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(3)
Chiny
(3)
Dolny Śląsk
(3)
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(3)
Pomorze Zachodnie
(3)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
ZSRR
(3)
Afryka Północna
(2)
Berlin (Niemcy)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie ; okręg)
(2)
Czeczenia
(2)
Dolnośląskie, województwo
(2)
Francja
(2)
Iński Park Krajobrazowy
(2)
Kraków (woj. małopolskie ; okręg)
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Krzyżackie, państwo
(2)
Księstwo Warszawskie
(2)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(2)
Niemcy (Republika Demokratyczna)
(2)
Norwegia
(2)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(2)
Polska Północna
(2)
Polska Zachodnia
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Stargard Szczeciński (woj. zachodniopomorskie)
(2)
Szwecja
(2)
Słowacja
(2)
Turcja
(2)
Województwo mazowieckie (1999- )
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Włochy
(2)
Złotów (woj. wielkopolskie)
(2)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(2)
Alzacja (Francja)
(1)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Arabskie, kraje
(1)
Argentyna
(1)
Arkoński, Las
(1)
Armenia
(1)
Augustowo (woj. wielkopolskie)
(1)
Azerbejdżan
(1)
Azja Południowo-Zachodnia
(1)
Bałkańskie, kraje
(1)
Bieszczady
(1)
Bizancjum
(1)
Blękwit (woj. wielkopolskie)
(1)
Borne Sulinowo (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Brazylia
(1)
Brzeg (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Chorwacja
(1)
Czajcze (woj. wielkopolskie, pow. złotowski)
(1)
Czarne (woj. pomorskie, pow. Człuchów)
(1)
Dania
(1)
Dolnik (woj. wielkopolskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Euroregion Bug
(1)
Finlandia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Goleniów (woj. zachodniopomorskie ; okręg)
(1)
Grenlandia (Dania)
(1)
Gruszów (woj. małopolskie, pow. Raciechowice)
(1)
Gruzja
(1)
Górny Śląsk
(1)
Górzna (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
Głomsk (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(381)
Podręczniki akademickie
(191)
Opracowanie
(138)
Monografia
(136)
Materiały konferencyjne
(78)
Raport z badań
(53)
Literatura polska
(51)
Podręczniki
(43)
Podręcznik
(37)
Poradnik
(32)
Księgi pamiątkowe
(29)
Literatura
(23)
Poradniki
(22)
Film
(17)
Literatura niemiecka
(12)
Literatura rosyjska
(12)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Antologia
(11)
Film polski
(11)
Materiały pomocnicze
(11)
Poezja polska
(11)
Scenariusz zajęć
(11)
Księga pamiątkowa
(10)
Literatura dziecięca polska
(10)
Literatura dziecięca
(9)
Biografie
(8)
Słowniki terminologiczne
(8)
Dramat polski
(7)
Poradniki dla nauczycieli
(7)
Dane statystyczne
(6)
Pamiętniki i wspomnienia
(6)
Wiersze
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(6)
Źródła historyczne
(6)
Dramat
(5)
Literatura francuska
(5)
Literatura młodzieżowa polska
(5)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(5)
Pamiętniki polskie
(5)
Poradniki dla rodziców
(5)
Słowniki polskie
(5)
Dramat europejski
(4)
Esej
(4)
Gry komputerowe
(4)
Literatura albańska
(4)
Literatura angielska
(4)
Literatury europejskie
(4)
Malarstwo (sztuka)
(4)
Opowiadania i nowele
(4)
Proza polska
(4)
Publicystyka polska
(4)
Słowniki białoruskie
(4)
Artykuł naukowy
(3)
Audycje radiowe
(3)
Biografia
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(3)
Dramat grecki
(3)
Komiksy
(3)
Kronika
(3)
Listy polskie
(3)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura katolicka
(3)
Literatura ludowa polska
(3)
Literatura młodzieżowa
(3)
Literatura romantyzmu
(3)
Podręczniki szkolne
(3)
Antologie
(2)
Bajka zwierzęca
(2)
Bajki i baśnie
(2)
Blogi
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopisma dziecięce polskie
(2)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(2)
Dramat łaciński
(2)
Film animowany
(2)
Fotografia
(2)
Katalogi zbiorów
(2)
Literatura apokaliptyczna
(2)
Literatura fantastyczna
(2)
Literatura grozy
(2)
Literatura macedońska
(2)
Literatury słowiańskie
(2)
Podręczniki [Typ publikacji]
(2)
Podręczniki do nauczania początkowego
(2)
Powieść
(2)
Przysłowia polskie
(2)
Publicystyka niemiecka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(2)
Synteza
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki frazeologiczne
(2)
Słowniki rosyjsko-polskie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Adaptacja filmowa
(1)
Aforyzmy francuskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(229)
Socjologia i społeczeństwo
(142)
Psychologia
(137)
Historia
(65)
Medycyna i zdrowie
(52)
Literaturoznawstwo
(46)
Językoznawstwo
(36)
Media i komunikacja społeczna
(27)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(27)
Kultura i sztuka
(24)
Filozofia i etyka
(23)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(22)
Zarządzanie i marketing
(21)
Etnologia i antropologia kulturowa
(18)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Nauka i badania
(10)
Kultura fizyczna i sport
(8)
Biologia
(5)
Matematyka
(5)
Religia i duchowość
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Archeologia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Niedemokratyzmy
(1)
Szkoła, Zawód, Praca
(1)
5228 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia, którą przekazujemy w Państwa ręce jest publikacją złożoną, ukazującą wielowątkowość zagadnienia, jakim jest przedsiębiorczość. Przedstawione zostały w niej zarówno kwestie związane z ludźmi, ich zachowaniami, postawami, jak i uwarunkowania finansowe ekonomiczne, systemowe i strategiczne, nierozerwalnie łączone z przedsiębiorczością. Przede wszystkim prezentuje ona podejście młodych badaczy – perspektywę doktorantów, których spojrzenie na przedsiębiorczość jest świeże i aktualne. Teksty dotyczą tematów starszych, ale wciąż ważkich dla nauk o przedsiębiorczości, ale też zjawisk nowych, nie do końca jeszcze wyeksplorowanych i opisanych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównymi obszarami związanymi z podejmowaną problematyką badawczą i dydaktyczną Autora są nowe media oraz ich wpływ na jednostkę i zbiorowości, w tym: współczesne ujęcia i perspektywy rozwojowe kształcenia na odległość (m-learning, b-learning); platformy edukacji zdalnej; kreatywność, innowacyjność (online); zjawisko luki cyfrowej; konwergencja mediów; dydaktyka szkoły wyższej; zarządzanie szkołą wyższą; metodyki w organizacjach harcerskich; cyborgizacja edukacji; gamifikacja edukacji; bezpieczeństwo w systemach edukacyjnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Księga jubileuszowa zawiera 24 teksty z zakresu szeroko rozumianej edukacji dorosłych, inspirowane tematyką badawczą oraz publikacjami prof. Ewy Solarczyk-Ambrozik. Monografia podzielona jest na trzy części. W pierwszej zamieszczono refleksje dotyczące teorii i praktyki edukacji całożyciowej. Część druga poświęcona jest tematyce doradztwa karierowego i funkcjonowania człowieka dorosłego w pracy. Trzecia część to refleksja nad rolą edukacji dorosłych we wspieraniu rozwoju jednostek, społeczności i środowisk, dotycząca zagadnień inkluzji społecznej, polityki oświatowej i aktywności obywatelskiej. Ten wyjątkowy zbiór tekstów może być inspiracją nie tylko dla teoretyków zajmujących się zagadnieniem edukacji dorosłych czy osób zainteresowanych andragogiką, pedagogiką pracy, poradoznawstwem albo polityką oświatową, ale także dla praktyków implementujących założenia LLL (lifelong learning) – uczenia się przez całe życie – do codziennych praktyk.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Wśród kompetencji kluczowych niezbędnych ludziom w XXI wieku wymienia się współpracę zwracając uwagę na znaczenie tej kompetencji w całożyciowym procesie uczenia się i rozwoju. Te kompetencje mogą się rozwijać w sytuacji, gdy jednostki funkcjonują w warunkach sprzyjających podejmowaniu wspólnych działań z innymi ludźmi. Dyspozycje do współdziałania przejawiają już dzieci młodsze (na co wskazują np. badania realizowane przez zespół M. Tomasello), zaś dzieci w wieku przedszkolnym są gotowe do podejmowania różnego typu aktywności wspólne z rówieśnikami, osobami starszymi i młodszymi (o czym dowodzą przywołane przez autorki wyniki badań). W monografii poruszono właśnie zagadnienie współpracy dzieci przedszkolnych w zmieniających się kontekstach i perspektywach. Autorki podjęły w niej próbę spojrzenia na to, jak zmieniało się (i nadal zmienia) postrzeganie kompetencji dzieci przedszkolnych do podejmowania i realizacji działań wspólnych z innymi ludźmi. Zwracają uwagę na zmianę na kontinuum: od kategoryzowania dziecka w okresie średniego dzieciństwa jako niezdolnego do współdziałania po propozycje współpracy z innymi dziećmi, nauczycielkami i nauczycielami aż do włączania go w działania wspólne z osobami dorosłymi w przestrzeni środowiska lokalnego. Przywołują mniej i bardziej znane badania i ich rezultaty dotyczące zagadnienia współpracy między dziećmi przedszkolnymi. Podejmują próbę uchwycenia zmian w postrzeganiu roli i zadań przedszkola i relacji nauczycielek i nauczycieli z rodzicami dzieci oraz szerszym środowiskiem lokalnym. Te zmiany zmierzały od kierowniczej, dyrektywnej roli nauczycieli i nauczycielek do co raz szerzej ujmowanego współdziałania jako kluczowego elementu „kultury instytucji edukacyjnej”, obejmującego wspólne określanie celów, zasad, warunków współpracy, sposobów realizacji działań, itp. Przykładem rozwiązania wywiedzionego z nowoczesnych koncepcji psychologicznych, socjologicznych i pedagogicznych na kompetencje współdziałania dzieci przedszkolnych jest projekt „Przedszkolaki na Uniwersytecie” realizowany na Wydziale Studiów Edukacyjnych od 2014 roku, opisany przez autorki w jednym z rozdziałów monografii. Prezentując założenia projektu autorki zwracają uwagę na tworzenie przestrzeni wspólnej, przestrzeni współpracy przez różne podmioty: przedstawicieli uczelni wyższej: nauczycielki i nauczycieli akademickich i studentki oraz studentów, dyrektorki i nauczycielki przedszkoli, dzieci przedszkolne i ich rodziców. Odwołują się do wybranych wypowiedzi i komentarzy uczestników i uczestniczek projektu. W dalszej części przywołują dziecięcą perspektywę ujmowania pojęcia współpracy z drugim człowiekiem na podstawie wypowiedzi dzieci przedszkolnych. W zakończeniu opracowania prezentują wybrane zabawy sprzyjające rozwijaniu współpracy między dziećmi przedszkolnymi.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest drugą z kolei publikacją autorki poświęconą problemom edukacji dziecka do lat trzech. Autorka dostrzega to, o czym przekonywał także między innymi Włodzimierz Fijałkowski – dziecko „nie jest «nieme», natomiast «głusi» często bywają dorośli”. W najnowszym opracowaniu dokonuje analizy wybranych aspektów polskiej rzeczywistości oświatowej, wskazuje przejawy nadmiernej instrumentalizacji edukacji i proponuje przyjęcie niedyrektywnego towarzyszenia w rozwoju, ukazując także autentyczną gotowość opiekunów małego dziecka do ustawicznego doskonalenia warsztatu ich pracy. Autorka, sięgając do niezwykłych osiągnięć Pani Profesor Lucyny Telki, koncentruje się przede wszystkim na obszarach edukacji w dialogu z małym dzieckiem, zwraca się w stronę uważnej obserwacji, gotowości do podjęcia interakcji ze strony osoby dorosłej, postuluje potrzebę autentycznej wrażliwości dorosłego na dziecięce potrzeby. Autorka przekonuje, że prawdziwa edukacja „dzieje się” we wzajemnej bliskości motywacyjnej dziecka i dorosłego funkcjonującej w oparciu o motto: „chcę pomóc dziecku osiągnąć to, co dostrzegam lub czuję, że chce osiągnąć dziecko”, gdyż dziecko pragnie się rozwijać, jest zmotywowane, eksploruje i doświadcza nie z tego powodu, że ktoś mu każe, że ktoś na to pozwala, lecz czyni to z własnej potrzeby. Nadrzędnym celem Katarzyny Sadowskiej jest zachęta do refleksji nad (jak określił to W. Fijałkowski) „indywidualnością, osobowością i wartością istoty ludzkiej jako niezależnej jednostki na każdym etapie jej rozwoju”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The study primarily focuses on an attempt to answer the question formulated below: Is the currently functioning system of legal limitations applied in relation to the possibility of acquiring sources of refundable financing by local government entities justified? The presented study is primarily an analysis of the currently applicable legal solutions from the perspective of borrowing needs of local government entities in the area of financial law as of 1 May 2018. The aim of this study is to present the barriers to the possibility of entering into financial commitments by local government entities within the national regulatory environment, their criticism and de lege ferenda conclusions together with proposed solutions.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja poświęcona jest występującemu obecnie zjawisku przeedukowania społeczeństwa i inflacji dyplomu akademickiego. Jej problematyka wpisuje się w polską oraz międzynarodową dyskusję na temat relacji między funkcjami uniwersytetu a rynkiem pracy oraz strukturą społeczną. Autorka podjęła próbę przeanalizowania tytułowego zagadnienia zarówno w kontekście teoretycznym, jak i w odniesieniu do rzeczywistości społecznej. W tym drugim przypadku dokonała jego rekonstrukcji tak, jak przejawia się on w Polsce oraz w Stanach Zjednoczonych, opierając się na literaturze przedmiotu, a także przedstawiła wyniki badań własnych dotyczących postrzegania inflacji dyplomu przez absolwentów polskich szkół wyższych. W książce wskazano, iż inflacja dyplomu akademickiego stanowi oczywiste wyzwanie społeczne i edukacyjne dla współczesnego społeczeństwa oraz opisano możliwe sfery działania w tym zakresie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Problematyka monografii wpisuje się w nurt rozważań na temat istoty całożyciowego rozwoju człowieka dorosłego za sprawą edukacji i moderowania własnych planów życiowych przez wybór różnorodnych ścieżek kariery. Nowe konceptualizacje dotyczące życia zawodowego, jawiące się w tle przeobrażeń związanych z postępem technologicznym, gospodarką cyfrową, nowymi formami zatrudnienia i nowymi wyzwaniami edukacyjnymi, permanentnie aktualizują tematykę całożyciowego uczenia się, stanowiąc o jej randze. Autorzy tekstów prezentują różnorodne ujęcia tytułowego problemu, odnosząc się zarówno do teorii jak i praktyki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przedmiotem rozprawy jest prawna koncepcja spółdzielni rolniczych. Sam termin ”spółdzielnia rolnicza” nie jest pojęciem języka prawnego. Występuje on w literaturze, projektach ustaw oraz obcych porządkach prawnych. Do tego rodzaju spółdzielni należą podmioty spółdzielcze zajmujące się prowadzeniem gospodarstwa rolnego oraz inne przejmujące jeden z etapów działalności rolniczej czy szerzej działające w sektorze rolnym, których członkami są przede wszystkim producenci rolni. Jak dotąd w piśmiennictwie prawniczym nie były podejmowane próby sformułowania całościowej prawnej koncepcji spółdzielni rolniczych, obejmującej różne aspekty związane z ich organizowaniem i funkcjonowaniem. Występują co prawda opracowania monograficzne z zakresu prawa poświęcone spółdzielniom rolniczym, ale odnoszą się one do innego systemu normatywnego, politycznego i gospodarczego, a obecnie mają znaczenie przede wszystkim historyczne. W ramach rozprawy przedstawiona została między innymi ewolucja zasad, koncepcji oraz regulacji prawnych dotyczących spółdzielni; spółdzielni rolniczych w wybranych krajach członkowskich UNII Europejskiej, prawne aspekty organizowania i funkcjonowania spółdzielni rolniczych w Polsce, prawne aspekty relacji spółdzielni rolniczych z otoczeniem gospodarczym w Polsce. Na szczególną uwagę zasługują rozważania końcowe obejmujące m.in. wskazanie cech charakterystycznych spółdzielni rolniczych na tle innych podmiotów spółdzielczych, przedstawienie tendencji rozwoju spółdzielni rolniczych wraz z określeniem rozstrzygnięć pracodawcy odnoszących się do danego rodzaju podmiotu oraz wnioski de lege ferenda dotyczące ustawy o spółdzielni rolniczych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja prezentuje autorski model wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością skoncentrowany na interakcjach rodzice – dziecko. Wyróżniono tu sześć cech, którymi powinny charakteryzować się interakcje wspomagające rozwój: okazywanie dziecku miłości, wrażliwe odpowiadanie na zachowania dziecka, podzielanie tematu interakcji, dopasowywanie oddziaływań do potrzeb i możliwości dziecka, wzajemność oraz kierowanie zachowaniem dziecka.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Zagadnienia konkurencyjności rolnictwa należą do szczególnie złożonych z uwagi na konieczność stałego równoważenia z jednej strony potrzeb ochrony i wsparcia rolnictwa, kształtowania parytetu dochodów uzyskiwanych przez producentów rolnych oraz wynagrodzenia za społecznie oczekiwanie świadczenie usług i dóbr publicznych (zwłaszcza prośrodowiskowych i prospołecznych), a z drugiej − zachowania fundamentalnych zasad i wolności gospodarczych, zwłaszcza wolnej konkurencji. Problemy stąd wynikające Autorka dostrzegła i podjęła całkiem udaną próbę ich przedstawienia, opracowania i oceny, co wymagało wiedzy znacznie wykraczającej poza stricte prawniczą. Z recenzji dr hab. Beaty Jeżyńskiej, prof. UMCS Rozprawa stanowi pozycję bardzo wartościową, jest rezultatem rzetelnej i dojrzałej analizy prawa europejskiego, rodzimego systemu prawnego i jego funkcjonowania. Praca stanowi dobre źródło informacji dla kreowania rodzimych rozwiązań legislacyjnych. Z recenzji dr hab. Moniki A. Król, prof. UŁ
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Na jakich ogólnokulturowych kategoriach myślowych ufundowana jest historiografia? Jaka jest natura historyczności? - te dwa pytania wyznaczają horyzont badawczy książki. Odpowiedzi na pytanie o naturę historyczności autor poszukuje poza tekstami historyków, licząc na to, że historyczność przejawi się tam w "czystej formie", ujawniając kulturowy, świadomościowy fundament historiografii jako formy piśmiennictwa. Autor dokonuje konceptualizacji idei historyczności, śledzi historię idei i postępującą w europejskiej XIX-wiecznej myśli ewolucję rozumienia historyczności. Inspiracji szuka u F. Nietzschego i G. H. Meada, szeroko i wnikliwie odwołuje się do tekstów źródłowych A. Smitha, Th. Malthausa, J. Benthama, D. Ricardo, J.S. Milla, podejmując frapujący dialog z myślicielami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Z wielką przyjemnością oddajemy w Państwa ręce kolejny numer czasopisma naukowego „Studia Prawa Publicznego” – w drugim roku jego publikacji. Kwartalnik ten to forum naukowej refleksji nad problemami dotykającymi spraw publicznych, normowanych publicznym prawem – krajowym, regionalnym i międzynarodowym, obecnie i dawniej obowiązującym. Czasopismo pozwala teoretykom i praktykom – z kraju i z zagranicy – na prezentowanie w języku polskim lub angielskim wyników własnych badań, w formie: artykułów, komentarzy, opinii, polemik i głos, a także na zamieszczanie przeglądu piśmiennictwa krajowego i zagranicznego, w tym recenzji prac monograficznych, oraz sprawozdań z konferencji naukowych. Przy zachowaniu przyjętej formuły czasopismo w numerze 1 (5) służy poznaniu problemów badawczych z zakresu prawa regionalnego oraz prawa krajowego obcego i polskiego, dotyczących: respektowania praw człowieka we Włoszech (cz. II), zasady pewności prawa w działaniu administracji UE, zasadności wprowadzenia numerus clausus w dostępie do szkół wyższych, ponadto – w ujęciu retrospektywnym – procesu kształcenia w szkołach wyższych w II Rzeczypospolitej i Polsce Ludowej (cz. II), a także spraw z zakresu prawa gospodarczego, dotyczących: weryfikacji i zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków oraz determinant działalności gospodarczej w świetle orzecznictwa sądów administracyjnych. Każde z opracowań badawczych dopełnione jest streszczeniem oraz słowami kluczowymi w języku angielskim (lub w języku polskim w przypadku artykułów anglojęzycznych). (wstęp - Prof. UAM dr hab. K. Wojtczak)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) – to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej interesariusz. Zarządzanie publiczne nie polega na utrwalaniu określonego porządku lecz na skutecznym kierowaniu wieloma złożonymi zmianami, które – choć niezbędne – nie są ani oczywiste, ani zdeterminowane. Jest fenomenem, którego rozpatrywanie wymaga interdyscyplinarnych i wielowątkowych badań. Kwartalnik tworzy przestrzeń dla naukowej debaty nad tym fenomenem. Czytelnik znajdzie w nim rozważania konceptualne i teoretyczne, ale także rzetelne i wnikliwe studia empiryczne, zwłaszcza porównawcze.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej