Kuszak Kinga
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(54)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(37)
Książki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Druki ulotne
(2)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(27)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(6)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Kuszak Kinga
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Odbiorca
Nauczyciele
(16)
Nauczyciele nauczania początkowego
(10)
Pedagodzy szkolni
(10)
Wychowawcy klas
(10)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
9-13
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Samodzielność
(11)
Nauczanie początkowe
(7)
Dziecko
(6)
Edukacja międzykulturowa
(6)
Komunikowanie się
(4)
Literatura dla dzieci
(4)
Wychowanie obywatelskie (przedmiot szkolny)
(4)
Dzieci
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Język polski
(3)
Poezja
(3)
Uczeń - kompetencje
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Edukacja globalna
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Pedagogika przedszkolna
(2)
Przedszkole - przygotowanie do szkoły
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzina
(2)
Samodzielność (psychol.)
(2)
Wychowanie
(2)
Bajkoterapia
(1)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dzieci - aktywność
(1)
Dzieci - psychika
(1)
Dzieci - rozwój
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Ekologia - nauczanie - szkoła podstawowa
(1)
Emocje
(1)
Frazeologia
(1)
Grupa rówieśnicza
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy literackie
(1)
Holandia - szkolnictwo
(1)
Imiona osób
(1)
Język dziecka
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski - motywy literackie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Literatura polska
(1)
Logopedia
(1)
Mentoring
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Mowa - rozwój
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niemowlę
(1)
Nieśmiałość dziecka
(1)
Pedagogika
(1)
Poeci polscy
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Postawy
(1)
Profilaktyka - programy
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkole - kształcenie mowy
(1)
Przedszkole - wychowanie
(1)
Przedszkole - wychowanie społeczne
(1)
Psy
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina zagrożona
(1)
Socjometria
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły
(1)
Tożsamość narodowa
(1)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wpływ i recepcja
(1)
Wrażliwość
(1)
Współczesność
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(32)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Artykuł z czasopisma naukowego
(7)
Scenariusz zajęć
(4)
Raport z badań
(2)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Recenzja literacka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(44)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Literaturoznawstwo
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Wczesnoszkolna
(8)
Wychowanie na co dzień
(6)
Wychowanie w Przedszkolu
(5)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(4)
Życie Szkoły
(3)
Edukacja i Dialog
(2)
Forum Oświatowe
(1)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Nauczanie Początkowe. Kształcenie zintegrowane
(1)
Polonistyka
(1)
Studia Edukacyjne
(1)
Szkoła Specjalna
(1)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Opublikowany w 1972 roku Raport Faure'a "Uczyć się, aby być", zarysowując program edukacyjny oparty na idei "człowieka integralnego", stanowiącego jedność intelektualną, emocjonalną, moralną, podkreślał zaufanie do twórczego potencjału każdej jednostki, obejmującego także wysiłek tworzenia własnej osobowości, realizacji potrzeb i możliwości, bo tylko człowiek w pełni aktywny może być odpowiedzialny za własną egzystencję. Cel ten może być osiągnięty, gdy stworzone zostaną warunki wspierające rozwój człowieka tak, aby nie musiał on martwić się zachodzącymi zmianami, bo potrafi im sprostać. Taka edukacja musi przebiegać w atmosferze pobudzającej do autentycznej aktywności [...]. Praca, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z trzech części - ich tytuły nie tylko wskazują, jaki obszar zagadnień stanowi podstawę zainteresowań autorów, ale również systematyzują problematykę - bazę stanowią teoretyczne podstawy aktywności dorosłego i dziecka pozwalające tworzyć "pola wspólnych zainteresowań", po to, by skutecznie poszukiwać rozwiązań odpowiadających na pytanie: "jak uczyć się aktywnie i jakie strategie tworzyć w procesie nauczania, by uczenie się było efektywne, a dziecko doświadczało radości i sukcesu?". Podczas jej tworzenia przyświecała nam idea wyrażona przez Habrat Inyat Khan "dziecku nigdy nie powinno się dawać zabawki, która nie ma na celu spełnienia jakiegoś zadania ani też stawiać przed nim zadania, które nie ma znaczenia. Nic, co robi się z dzieckiem, nie powinno być bezcelowe. W przeciwnym razie jego życie będzie bezcelowe". W książce, którą oddajemy do rąk Czytelnika, postulujemy realizację tej idei celowości działań podejmowanych przez dziecko, na rzecz dziecka i wspólnie z dzieckiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112141 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 200)
Autorzy interdyscyplinarnych rozważań dwutomowej serii wydawniczej "Świat małego dziecka", koncentrując się na istocie rozwoju dziecka i jego edukacji oraz sytuacjach, kiedy wymaga ono szczególnego wsparcia, starali się przedstawić Czytelnikowi analizowaną problematykę w sposób pozwalający nie tylko na dostrzeżenie wagi podejmowanych tematów, ale też umożliwiający własną refleksję nad zagadnieniami, które znajdując swoje podstawy w teorii nauk humanistycznych, społecznych, filozoficznych łączą się z praktycznymi wyzwaniami, jakie przed dzieckiem i dorosłym stawia świat współczesny. I choć problemy wieloaspektowego rozwoju, edukacji i terapii dzieci podejmują w sposób niezależny od siebie, w ramach różnych podejść teoretycznych i metodologicznych, redaktorzy serii skomponowali dwa spójne tomy. Mamy nadzieję, że zamieszczone w nich artykuły zainteresują zarówno teoretyków, jak i praktyków zajmujących się wspomaganiem i wspieraniem dzieci w rozwoju, a także studentów pedagogiki oraz dyscyplin jej pokrewnych i będą stanowiły inspirację do dyskursu i nowych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107883/T.1, 108908/T.1, 108143/T.1 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 201)
Autorzy interdyscyplinarnych rozważań dwutomowej serii wydawniczej "Świat małego dziecka", koncentrując się na istocie rozwoju dziecka i jego edukacji oraz sytuacjach, kiedy wymaga ono szczególnego wsparcia, starali się przedstawić Czytelnikowi analizowaną problematykę w sposób pozwalający nie tylko na dostrzeżenie wagi podejmowanych tematów, ale też umożliwiający własną refleksję nad zagadnieniami, które znajdując swoje podstawy w teorii nauk humanistycznych, społecznych, filozoficznych łączą się z praktycznymi wyzwaniami, jakie przed dzieckiem i dorosłym stawia świat współczesny. I choć problemy wieloaspektowego rozwoju, edukacji i terapii dzieci podejmują w sposób niezależny od siebie, w ramach różnych podejść teoretycznych i metodologicznych, redaktorzy serii skomponowali dwa spójne tomy. Mamy nadzieję, że zamieszczone w nich artykuły zainteresują zarówno teoretyków, jak i praktyków zajmujących się wspomaganiem i wspieraniem dzieci w rozwoju, a także studentów pedagogiki oraz dyscyplin jej pokrewnych i będą stanowiły inspirację do dyskursu i nowych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108144/T.2, 108909/T.2, 107884/T.2 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49021 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Edukacja Globalna-Efekt Domina to innowacyjny projekt dla szkół podstawowych i gimnazjów realizowany przez Kulczyk Foundation. Zaczęło się od potrzeby pomagania innym i programu Efekt Domina w TVN poruszającego trudne tematy z różnych zakątków świata. Potem podjęliśmy całkowicie nowatorską próbę, by to, co zobaczyliśmy na ekranie, przenieść do szkoły. I tak powstały materiały dydaktyczne, które są dostępne na tej stronie. Prezentujemy pakiety przeznaczone dla nauczycieli i uczniów klas 4–6 szkoły podstawowej i klas 1–3 gimnazjum. Scenariusze mogą być wykorzystane na lekcjach wychowawczych, lekcjach wiedzy o społeczeństwie, a także w ramach bloku międzyprzedmiotowego lub zajęć dodatkowych. Do każdego scenariusza dołączony jest filmowy reportaż jako wprowadzenie i pogłębienie tematu. Zapraszamy do pobierania i korzystania. Przygotowaliśmy także dodatkowe wsparcie dydaktyczne: przewodnik dla nauczyciela i sprawozdanie z już przeprowadzonej lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115252 A, 115250 A, 115251 A (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Cenna cecha samodzielnośći / Kinga Kuszak. // Edukacja i Dialog. - 2006, nr 6, s. 47 - 51.
Dokument nadrzędny: Edukacja i Dialog.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ; nr 130)
Zasadniczym przedmiotem zainteresowań i pracy badawczej uczyniono samodzielność, która została ujęta bardzo szeroko, nie tylko jako umiejętność samoobsługi, lecz w kategoriach postawy życiowej jednostki wobec świata, a także samej siebie. Tak rozumiana samodzielność jest determinowana przez różne czynniki zarówno natury wewnętrznej jak i zewnętrznej. W pracy dokonano periodyzacji rozwoju samodzielności, wyróżniono pięć zasadniczych etapów w okresie od pierwszego roku życia do dorosłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108913, 95635, 108912, 97351, 99096 (5 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45761, 45075, 46689, 49070 (4 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39537 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32628, 31459 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43771 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62997, 61318 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Dziecko samodzielne w szkole / Kinga Kuszak. // Życie Szkoły. - 2007, nr 1, s. 5 - 10.
Dokument nadrzędny: Życie Szkoły.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98970, 98969 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 95)
Język fascynuje naukowców reprezentujących różne dyscypliny i subdyscypliny naukowe. Inspiruje teoretyków, którzy z różnych perspektyw (przyjętych koncepcji teoretycznych), za pomocą różnych metod, technik i narzędzi badają rzeczywistość języka. Jest też inspiracją dla praktyków odpowiedzialnych za tworzenie środowiska sprzyjającego rozwijaniu kompetencji językowych i komunikacyjnych osób w różnym wieku, z różnymi indywidualnymi potrzebami i możliwościami korzystania z tego narzędzia porozumiewania się z innymi ludźmi. Szczególnie inspirujący wydaje się język dziecka, które przejmuje i nasiąka tym wszystkim, co dzieje się wokół, tym, co nowe, co wartościowe, i tym, co niekoniecznie jest pożądane, ale dostępne dla dziecka. Język dziecka jest fascynujący, ponieważ dziecko nie tylko przyswaja sam język, poznaje też, co za jego pomocą można wyrazić, sprawdza „granice swojego języka”. W specyficzny sposób korzysta z możliwości, jakie daje to narzędzie pozwalające na wyrażanie myśli, odzwierciedlanie przeżyć, doświadczeń, komunikację z innymi ludźmi. Dziecko bawi się słowami, eksperymentuje, łączy słowa niejako wbrew lub na przekór zasadom, po to, by wyrazić to, co chce. Z tej właśnie fascynacji językiem, różnymi jego aspektami zrodziła się idea powstania książki. Autorzy tekstów reprezentują różne dyscypliny i subdyscypliny naukowe oraz praktykę edukacyjną. Wspólnie podejmują wysiłek przedstawienia wybranych zagadnień języka i języka dziecka. Dzielą się swoimi poszukiwawczymi fascynacjami, wynikami badań, rezultatami doświadczeń praktycznych, sytuując swoje rozważania w jednej z dwóch perspektyw: teoretycznej lub praktycznej. Zaprezentowane ujęcia: języka, komunikacji i języka dziecka są propozycjami uwzględniającymi aktualny stan badań i najnowszą wiedzę interdyscyplinarną dotyczącą zagadnień języka. Obejmują refleksją aktualne wątki, wśród których mieszczą się m.in. zagadnienia historii języka, inferencji języka, roli języka w procesie aktualnej i przyszłej komunikacji, dwujęzyczności i wielojęzyczności, specjalnych potrzeb edukacyjnych, języka migowego, języka literatury, filmu, języka emocji itp. Rozważania autorów nie wyczerpują zagadnienia, lecz otwierają nowe pola do analiz teoretycznych, dociekań badawczych, działań praktycznych nad językiem. Inspirują do dyskusji nad przeszłością, teraźniejszością i przyszłością języka (języków) dziecka. Inspirując, pozostawiają przestrzeń do kolejnych naukowych spotkań i dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42956 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Edukacja Globalna-Efekt Domina to innowacyjny projekt dla szkół podstawowych i gimnazjów realizowany przez Kulczyk Foundation. Zaczęło się od potrzeby pomagania innym i programu Efekt Domina w TVN poruszającego trudne tematy z różnych zakątków świata. Potem podjęliśmy całkowicie nowatorską próbę, by to, co zobaczyliśmy na ekranie, przenieść do szkoły. I tak powstały materiały dydaktyczne, które są dostępne na tej stronie. Prezentujemy pakiety przeznaczone dla nauczycieli i uczniów klas 4–6 szkoły podstawowej i klas 1–3 gimnazjum. Scenariusze mogą być wykorzystane na lekcjach wychowawczych, lekcjach wiedzy o społeczeństwie, a także w ramach bloku międzyprzedmiotowego lub zajęć dodatkowych. Do każdego scenariusza dołączony jest filmowy reportaż jako wprowadzenie i pogłębienie tematu. Zapraszamy do pobierania i korzystania. Przygotowaliśmy także dodatkowe wsparcie dydaktyczne: przewodnik dla nauczyciela i sprawozdanie z już przeprowadzonej lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115253 A, 115254 A, 115255 A (3 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Edukacja Globalna-Efekt Domina to innowacyjny projekt dla szkół podstawowych i gimnazjów realizowany przez Kulczyk Foundation. Zaczęło się od potrzeby pomagania innym i programu Efekt Domina w TVN poruszającego trudne tematy z różnych zakątków świata. Potem podjęliśmy całkowicie nowatorską próbę, by to, co zobaczyliśmy na ekranie, przenieść do szkoły. I tak powstały materiały dydaktyczne, które są dostępne na tej stronie. Prezentujemy pakiety przeznaczone dla nauczycieli i uczniów klas 4–6 szkoły podstawowej i klas 1–3 gimnazjum. Scenariusze mogą być wykorzystane na lekcjach wychowawczych, lekcjach wiedzy o społeczeństwie, a także w ramach bloku międzyprzedmiotowego lub zajęć dodatkowych. Do każdego scenariusza dołączony jest filmowy reportaż jako wprowadzenie i pogłębienie tematu. Zapraszamy do pobierania i korzystania. Przygotowaliśmy także dodatkowe wsparcie dydaktyczne: przewodnik dla nauczyciela i sprawozdanie z już przeprowadzonej lekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115258 A, 115257 A, 115256 A (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej