Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(62)
Forma i typ
Artykuły
(34)
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
wypożyczone
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Wypożyczalnia Chodzież
(11)
Wypożyczalnia Czarnków
(10)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Wypożyczalnia Złotów
(13)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(5)
Autor
Pawłowska Sylwia
(5)
Bednarek Józef
(2)
Chojnacka Kaja
(2)
Cioch Agnieszka
(2)
Kochanowicz Rafał
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Brazelton T. Berry
(1)
Brazelton Thomas B
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Fidyk Andrzej
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Gawełek Aneta
(1)
Griffiths Mark
(1)
Hikiert Anna
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Janicka Ewa
(1)
Jesionowski Maciej
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kochaniec Sebastian
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kotuła Krzysztof
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kowalski Mirosław
(1)
Krowiak Bartłomiej
(1)
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Luberda Michał
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Marak Katarzyna
(1)
Marcol Anna
(1)
Markocki Miłosz
(1)
Małysz Zbigniew
(1)
Miller Piotr
(1)
Moskal Katarzyna
(1)
Muffoletto Robert
(1)
Oleszek Bartłomiej
(1)
Oszutowska Marlena
(1)
Pawlak Małgorzata
(1)
Pawski Miłosz
(1)
Pigulak Joanna
(1)
Polcyn - Matuszewska Sylwia
(1)
Przybyszewska Dominika
(1)
Radomski Dawid
(1)
Reiter Małgorzata
(1)
Rosik Paweł
(1)
Ruszpel Maja
(1)
Sarna Rafał
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sałapata Marta Anna
(1)
Skołżyński Tomasz
(1)
Sokołowska Julia
(1)
Sparrow Joshua D
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Sweigart Al
(1)
Szwagrzyk Aleksandra
(1)
Tańska Angelika
(1)
Tłuściak-Deliowska Aleksandra
(1)
Ulrich Jakub
(1)
Wach-Kąkolewicz Anna
(1)
Warczyńska Aleksandra
(1)
Wasak Jan
(1)
Wasilewski Jakub
(1)
Wieczorek Łukasz
(1)
Wiśniewska Marzenna
(1)
Wojciechowska Ewa
(1)
Wojtowicz Ewa
(1)
Wołkowicz Iwona
(1)
Wołkowicz Marcin
(1)
Woźnicka Elżbieta
(1)
Wróblewski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(24)
200 - 209
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(61)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(10)
Nauczyciele bibliotekarze
(5)
Pedagodzy
(3)
9-13 lat
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2977)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2310)
Gry komputerowe
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2172)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1988)
Nauczanie początkowe
(1769)
Szkolnictwo
(1751)
Uczniowie
(1682)
Młodzież
(1626)
Rodzina
(1538)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1447)
Pedagogika
(1392)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1066)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(979)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(910)
Psychologia
(909)
Kultura
(896)
Uczucia
(885)
Oświata
(868)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(839)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(787)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(761)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(681)
Kształcenie
(672)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(596)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(571)
Alkoholizm
(566)
Gry edukacyjne
(558)
Relacje międzyludzkie
(557)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Metody nauczania
(542)
Komunikacja społeczna
(541)
Etyka
(535)
Socjologia
(532)
Agresywność
(531)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(524)
Biblioterapia
(523)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(486)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(465)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Narkomania
(434)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(420)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przedszkola
(410)
Temat: czas
2001-
(7)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(23)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(10)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Dokumenty elektroniczne
(3)
Gry komputerowe
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Film
(1)
Film animowany
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film polski
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(29)
Medycyna i zdrowie
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Remedium
(8)
Sygnał
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(4)
Meritum
(3)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(3)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(2)
Świat Problemów
(2)
Biblioteka Publiczna
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Polonistyka
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
DVD
W koszyku
“Pułapki nowoczesnych technologii” to pakiet 3 filmów edukacyjnych, adresowanych do uczniów szkół podstawowych i gimnazjum. W obecnym świecie korzystanie z telefonów komórkowych, tabletów, Internetu itp. stało się czymś naturalnym, praktycznie – nieodłącznym elementem codzienności, zarówno dorosłych, jak i młodych ludzi. Kiedy więc możemy mówić o uzależnieniu od gier komputerowych, telefonu komórkowego, portali społecznościowych? Gdzie przebiega ta cienka granica? film 1: Uzależnienie od gier komputerowych film 2: Uzależnienie od telefonu komórkowego film 3: Portale społecznościowe – czy można się uzależnić? Pierwsze dwa filmy, czyli “Uzależnienie od gier komputerowych” oraz “Uzależnienie od telefonu komórkowego” zostały zrealizowane w konwencji filmów popularnonaukowych. Wiedza na temat korzystania z nowoczesnych technologii, zagrożeń, jakie może nieść za sobą wirtualny świat, została przekazana w klarowny i atrakcyjny sposób. Tak, by młody człowiek miał świadomość pułapek, jakie mogą na niego czyhać z powodu nadmiernego korzystania z telefonu komórkowego czy też grania w gry komputerowe. Filmy zostały wzbogacone wypowiedzią eksperta: psychologa Małgorzaty Reiter z FreeMind Centrum Psychoterapii Indywidualnej i Grupowej. Oba filmy zawierają: – wypowiedź psychologa przeznaczoną dla uczniów (czas trwania ok. 5-6 minut) – wypowiedź psychologa przeznaczoną dla rodziców, opiekunów dzieci, które są uzależnione od telefonu lub gier komputerowych. Wypowiedź zawiera wskazówki, jak należy postępować w takiej sytuacji. (czas trwania ok. 4-5 minut) Trzeci film “Portale społecznościowe – czy można się uzależnić?” został zrealizowany w konwencji filmu dokumentalnego. W filmie zostały przedstawione trzy różne historie młodych ludzi, którzy opowiadają o wpływie portali społecznościowych na ich życie. Każda z tych historii została skomentowana przez eksperta – psychologa Małgorzatę Reiter. Nowa wersja została wzbogacona o kilkuminutowy wstęp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 3099/cz.3, DVD. 3098/cz.2, DVD. 3100/cz.4, DVD. 3097/cz.1 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113766 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Engram)
Publikacja poświęcona została debacie nad kondycją zawodu nauczyciela w wymiarze przeszłości, teraźniejszości oraz przyszłości, nad wyzwaniami stawianymi przed przedstawicielami zawodu nauczyciela, problemami i trudnościami, z jakimi muszą się zmagać pedagodzy we współczesnym świecie oraz nad perspektywami rozwoju profesji nauczycielskiej. Wymiana myśli i doświadczeń nad nauczycielem służy jednocześnie pogłębionej refleksji nad współczesnym uczniem, nad determinantami procesu jego wychowania i edukacji oraz nad jego przyszłością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117513 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53642 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43258 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36104 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47557 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67177 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114333 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Questing /Aleksandra Warczyńska. // Sygnał. - 2017, nr 2, s. 46 - 48.
Dokument nadrzędny: Sygnał.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra warta... kariery / Jan Wasak // Meritum. - 2019, nr 3, s. 56 - 62.
Dokument nadrzędny: Meritum.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kahoot! /Ewa Wojciechowska. // Sygnał. - 2017, nr 5, s. 45 - 48.
Dokument nadrzędny: Sygnał.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra o przyszłość /Ewa Wojtowicz. // Sygnał. - 2015, nr 6, s. 41 - 44.
Dokument nadrzędny: Sygnał.
Książka
CD
W koszyku
Kurs kreatywnego myślenia. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestracyjna.
(Potęga Rozumu)
Potęga Rozumu pokazuje metody kreatywnego podejścia do napotykanych problemów. Uczy widzenia i rozwiązywania ich przy wykorzystaniu nietypowych metod i elementów naukowych: wyzwala kreatywność rozwija pomysłowość i wyobraźnię uczy niestandardowych rozwiązań XXI wiek stawia przed nami mnóstwo wyzwań, którym musimy stawić czoła. Szkoła, praca i życie codzienne, to ciągłe zmagania z trudnymi sytuacjami. Potęga Rozumu pokazuje metody kreatywnego podejścia do napotykanych problemów. Uczy widzenia i rozwiązywania ich przy wykorzystaniu nietypowych metod i elementów naukowych. Wyzwala kreatywność. Rozwija pomysłowość i wyobraźnię. Uczy niestandardowych rozwiązań. Dowiedziono, że najczęściej dochodzi do wielkich i mniejszych odkryć przy niestandardowym podejściu do zadań, z pomocą odległych skojarzeń i nietypowych zastosowań dostępnych elementów. Właśnie Potęga Rozumu w niekonwencjonalny sposób pokazuje jak podchodzić kreatywnie do problemów i je rozwiązywać. Nowatorskie podejście i ciekawa forma realizacji Ćwiczenia z symulacją 12 problemów Skuteczne rozwinięcie kreatywności i pomysłowości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48077 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wiedźmin : gra komputerowa. - Demo. - Warszawa. - 1 dysk optyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Cd. 1567 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
Zróbmy film [Dokument elektroniczny] : multimedialne studio filmów rysunkowych. - Wersja polska. - Rzeszów : "LK Avalon", [200-?]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor; 12 cm +Karta rejestr.
CARTOON MAKER 1+2 multimedialne studio filmów rysunkowych. Doskonały program umożliwiający samodzielne tworzenie filmów animowanych. Zawiera bogate biblioteki elementów gotowych do wykorzystania: 79 teł 300 inspirujących i gotowych do użycia animacji 30 postaci 300 obiektów i elementów dodatkowych gotowych do umieszczenia w filmie 300 efektów dźwiękowych 46 podkładów muzycznych Program umożliwia podkładanie postaciom głosów nagranych samodzielnie przez dziecko. Rozbudowane, ale proste w obsłudze, funkcje poruszania postaci i obiektów oraz miksera dźwięków pozwalają zrealizować zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane i dłuższe filmy. Całość można okrasić efektownymi animacjami, efektami dźwiękowymi oraz ścieżką muzyczną. Gotowe filmy można zgrać w postaci plików AVI, które można następnie odtwarzać na dowolnym komputerze. Dzięki Cartoon Makerowi każde dziecko może poznać radość tworzenia i stać się reżyserem realizującym swoje pierwsze własne filmy. Prosta intuicyjna obsługa, atrakcyjna szata graficzna i łatwość realizacji własnych pomysłów sprawiają, że stanowi on świetną rozrywkę rozbudzającą kreatywność i pomysłowość. Program zawiera też multimedialny samouczek przedstawiający zasady obsługi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3047 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej