Grywalizacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(112)
Forma i typ
Gry i zabawki
(53)
Artykuły
(50)
Publikacje fachowe
(19)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(3)
Grafiki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Dostępność
dostępne
(62)
wypożyczone
(14)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(53)
Autor
Tańska Angelika
(5)
Marchel Paweł
(4)
Ostarek Ewa
(4)
Bruch Joanna
(2)
Dziaczyszyn Aleksandra
(2)
Jabłuszewska Monika
(2)
Kleczkowski Patryk
(2)
Liput Przemysław
(2)
Madejski Jan
(2)
Minge Krzysztof
(2)
Rogalski Łukasz
(2)
Rudomina Justyna
(2)
Sikora Michalina
(2)
Stankiewicz Kamila
(2)
Szłapa Katarzyna
(2)
Teczke Dagmara
(2)
Tomasik Iwona
(2)
Wrzesiński Sławomir
(2)
Alter Adam
(1)
Arcimowicz Alicja
(1)
Baranowski Marek
(1)
Barska Maja
(1)
Bauza Antoine
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bejda Sławomir
(1)
Biela Agnieszka
(1)
Bilska Agnieszka
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bukowski Adam
(1)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Dennen Paul
(1)
Elsner Danuta
(1)
Ewa Kwaśniewska
(1)
Fiebiger Katarzyna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Glac Wojciech
(1)
Gomola Aleksander
(1)
Hachlica Mateusz
(1)
Hartman Scoott
(1)
Hova Gil
(1)
Hyla Marek
(1)
Janczak Dorota
(1)
Jeska Michał
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Kortas Paulina
(1)
Kos Ewa (1982- )
(1)
Kosztołowicz Mariola
(1)
Kotler Philip
(1)
Kovari Marina
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krygier Anna
(1)
Krztoń Anna
(1)
Krztoń Anna (1988- )
(1)
Krzysik Magdalena
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kucharski Roman
(1)
Lebrat Corentin
(1)
Maj Arkadiusz
(1)
Marchel Tomasz
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matela Magdalena
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Maublanc Ludovic
(1)
Mazur Remigiusz
(1)
Minge Natalia
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mroczek Olga
(1)
Mulak Agnieszka
(1)
Niedźwiedź Jakub
(1)
Norman Ewa
(1)
Nowak Alina
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Odorowicz Bartosz
(1)
Oleksicki Marek (1979- )
(1)
Pawłowska Paulina (1990- )
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Pogoda Łukasz M
(1)
Pogorzelska Julia
(1)
Prus-Wirzbicka Karolina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rivière Théo
(1)
Rożek Tomasz (1976- )
(1)
Ryszka Marcin
(1)
Sabiniewicz Weronika
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Siadkowski Jacek
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Skrabka Marcin
(1)
Sobieralski Jakub
(1)
Stalka-Jarska Joanna
(1)
Stańdo Jacek
(1)
Stefańska Izabela
(1)
Stefański Piotr
(1)
Strehlau-Kamińska Monika
(1)
Strugińska Karolina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(67)
Kraj wydania
Polska
(111)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(111)
nieznany (p)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(30)
9-13 lat
(23)
Młodzież
(22)
6-8 lat
(20)
Bibliotekarze
(14)
Nauczyciele bibliotekarze
(14)
Dorośli
(13)
Nauczyciele
(12)
14-17 lat
(10)
Rodzice
(9)
Szkoły podstawowe
(8)
0-5 lat
(5)
Dyrektorzy szkół
(5)
Terapeuci
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Pedagodzy szkolni
(4)
Przedszkola
(4)
Terapeuci zajęciowi
(4)
Wychowawcy klas
(4)
18+
(3)
Bibliolodzy
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(3)
Klasa 0.
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Sportowcy
(2)
Szkoły średnie
(2)
7-107 lat
(1)
Biolodzy
(1)
Klasa 1.
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele biologii
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(3182)
Polska
(3058)
Nauczanie
(2977)
Dziecko
(2710)
Literatura polska
(2310)
Grywalizacja
(-)
Powieść polska
(2249)
Nauczyciele
(2172)
Poezja polska
(2113)
Matematyka
(1989)
Wychowanie
(1988)
Nauczanie początkowe
(1769)
Szkolnictwo
(1751)
Uczniowie
(1682)
Młodzież
(1626)
Rodzina
(1538)
Wychowanie w rodzinie
(1524)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1447)
Pedagogika
(1392)
Wychowanie przedszkolne
(1323)
Historia
(1142)
Pamiętniki polskie
(1118)
Biblioteki szkolne
(1090)
Filozofia
(1076)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1071)
Dzieci
(1066)
Język angielski
(1033)
Sztuka
(1012)
Zarządzanie
(979)
Przedsiębiorstwo
(975)
Fizyka
(963)
Uczenie się
(958)
Kobieta
(910)
Psychologia
(909)
Kultura
(896)
Uczucia
(885)
Oświata
(868)
Literatura
(849)
Psychoterapia
(839)
Język niemiecki
(825)
Publicystyka polska
(818)
Osobowość
(787)
Wojna 1939-1945 r.
(786)
Opowiadanie polskie
(765)
Praca
(761)
Muzyka
(754)
Wojsko
(746)
Unia Europejska
(728)
Chemia
(700)
Rodzice
(681)
Kształcenie
(672)
Mowa
(666)
Gry i zabawy
(621)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(617)
Logopedia
(610)
Internet
(606)
Stosunki interpersonalne
(606)
Stres
(596)
Czytanie
(590)
Prawo
(587)
Niepełnosprawni
(586)
Biologia
(578)
Edukacja medialna
(578)
Przemoc w szkole
(571)
Alkoholizm
(566)
Gry edukacyjne
(558)
Relacje międzyludzkie
(557)
Literatura młodzieżowa polska
(545)
Metody nauczania
(542)
Komunikacja społeczna
(541)
Etyka
(535)
Socjologia
(532)
Agresywność
(531)
Środki masowego przekazu
(529)
Twórczość
(524)
Biblioterapia
(523)
Technika
(518)
Autyzm
(504)
Geografia
(504)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(498)
Język rosyjski
(493)
Czytelnictwo
(486)
Nauka
(480)
Zachowanie
(476)
Poradnictwo zawodowe
(474)
Postawy
(465)
Informatyka
(464)
Matura
(456)
Polityka
(452)
Psychologia społeczna
(449)
Wychowanie obywatelskie
(443)
Ekonomia
(442)
Narkomania
(434)
Historia (przedmiot szkolny)
(433)
Promocja czytelnictwa
(432)
Pomoce dydaktyczne
(431)
Przyroda
(420)
Wychowanie seksualne
(419)
Patologia społeczna
(413)
Polityka międzynarodowa
(411)
Przedszkola
(410)
Temat: czas
2001-
(15)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kruszwica (woj. kujawsko-pomorskie, pow. inowrocławski, gm. Kruszwica)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(41)
Gry edukacyjne
(37)
Gry i zabawy umysłowe
(35)
Gry planszowe
(29)
Artykuł z czasopisma fachowego
(22)
Ćwiczenia i zadania
(17)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(16)
Gry i zabawy dziecięce
(13)
Materiały pomocnicze
(13)
Gry i zabawy
(7)
Publikacje dla dzieci
(7)
Karty do gry
(6)
Plansze do gry
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Gry w karty
(3)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gry strategiczne
(2)
Legendy i podania
(2)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma biologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Gry logiczne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Układanki
(1)
Zabawy integracyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(53)
Hobby i czas wolny
(33)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(11)
Psychologia
(4)
Matematyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Bibliotekarza
(9)
Biblioteka w Szkole
(4)
TIK w Edukacji
(4)
Dyrektor Szkoły
(3)
Polonistyka
(3)
Szkoła : miesięcznik dyrektora
(3)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(3)
Życie Szkoły
(3)
Biblioteka Publiczna
(2)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(2)
Matematyka
(2)
Sygnał
(2)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Biologia w Szkole
(1)
Chowanna
(1)
Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Nauczyciel i Szkoła
(1)
Remedium
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
112 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Fantastyczne gry logiczne mają 60 kart ze 120 zagadnieniami, które pomagają odkrywać świat w pasjonujący sposób. Na każdej stronie znajdują się wciągające wyzwania. Dzieci znajdą tu przeróżne gry, poręczny format i spięcie wytrzymałą śrubą sprawią że gra doskonale sprawdzi się w podróży. Wewnątrz pudełka kryją się: iluzje optyczne, labirynty, „różnice”, rebusy, kolorowanki, równania, kwadraty magiczne, zagadki logiczne, krzyżówki szyfry oraz łamigłówki. Gra rozwija wyobraźnię, wzbogaca wiedzę o otaczającym świecie, ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację uwagi oraz rozwija umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia. Wykonane są z grubej i twardej tektury wysokiej jakości o zaokrąglonych brzegach dzięki czemu zabawka może służyć kilku dzieciom. Staranność przygotowania książeczek, zabaw kreatywnych czy puzzli wspomaga rozwój dziecka i stymuluje do podjęcia kolejnych wyzwań dając wiele radości najmłodszym. Gra sprawi wiele radości dzieciom – jest to doskonała propozycja rozwijającej zabawy. Bawić możemy się wszędzie: w domu, na spacerze czy w podróży. Liczba gra: 2-4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 642 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karta rowerowa : zasady ruchu drogowego są już proste. - Warszawa : Granna, cop. 2012. - 1 pudełko (1 dwustronna plansza, 4 kartoniki z rowerzystami, 4 podstawki, 53 karty z pytaniami, 12 żetonów z miejscami docelowymi, 4 karty rowerowe, kosta do kry, plansza ze znakami drogowymi) : karton, kolor ; w pudełku 5x19x28 cm + instrukcja (3, [1] stron : ilustracje ; 27 cm).
(Profesor Granna Poleca)
Zasady ruchu drogowego są już proste. Czy wiesz, z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze? Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie? W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele innych. Dzięki temu śpiewająco zdasz egzamin na kartę rowerową. Powodzenia! Zawartość pudełka: plansza 53 karty z pytaniami 12 żetonów z miejscami docelowymi 4 pionki rowerzystów z podstawkami 4 karty rowerowe karta bezpieczeństwa kostka do gry instrukcja Cechy gry: liczba graczy:1-4 czas gry: 60 minut Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3. roku życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 695, GF. 694 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 549 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Leśne harce : zabawy logopedyczne - Warszawa: Edgard, 2023. - 1 gra (1 karta z zabawą wprowadzającą, 40 kart z wyzwaniami na mówienie, 29 kart z wyzwaniami na ruszanie się) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
(Kapitan Nauka)
Czas na logopedyczne harce dla przedszkolaków! Leśne zwierzątka zapraszają do wspólnych zabaw wspierających poprawną wymowę. „Zabawy logopedyczne. Leśne harce” (3–7 lat) to zestaw 70 zabaw logopedycznych i ruchowych, które pomagają ćwiczyć język, buzię oraz całe ciało, a przy okazji dostarczają mnóstwo okazji do fantastycznej zabawy. Przedszkolaki będą robić to, co lubią najbardziej, czyli skakać, tańczyć, mlaskać, cmokać, stroić miny, sylabować, wymyślać wyrazy i wydawać śmieszne odgłosy. Zabawy logopedyczne opracowane przez neurologopedę Urszulę Petrycką to świetny sposób na rozwijanie umiejętności poprawnej artykulacji głosek, a także kształtowanie umiejętności społecznych poprzez zachętę do współpracy i interakcji z innymi. Można bawić się również w pojedynkę, dzięki czemu przedszkolak skoncentruje się na rozwoju umiejętności logopedycznych i motorycznych, takich jak utrzymywanie równowagi, kontrola i planowanie ruchu. Dzięki „Leśnym harcom” ćwiczenia logopedyczne staną się nie tylko efektywne, lecz także wciągające. Książeczka może stanowić uzupełnienie gry logopedycznej „Leśny bal”. Karty z tej książeczki dołącza się do kart z gry „Leśny bal” lub używa ich samych, by urozmaicić rozgrywki. "Na kartach tej książeczki znajdziecie zabawy artykulacyjne i ruchowe, które rozśmieszą, zaskoczą oraz rozładują energię przedszkolaków. Wykorzystują one naturalny sposób uczenia się dzieci przez działanie i stanowią doskonałą profilaktykę logopedyczną. Polecam zabawy z leśnymi przyjaciółmi wszystkim przedszkolakom. " Ula Petrycka – neurologopedka, autorka bloga Kiedy do logopedy oraz kursu dla rodziców Rozgada się. Rozwój rozwój mowy, wyobraźnia przestrzenna, koncentracja, koordynacja oko-ręka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 952 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logika : gra edukacyjna - Warszawa: Edgard, 2020. - 1 gra (4 dwustonne puzzle kołowe, 4 puzzle dwuelementowe przedstawiające przeciwieństwa, 4 puzzle trzyelementowe przedatawiające związki przyczynowo-skutkowe) : karton, papier, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja
(Kapitan Nauka)
Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to zestaw niezwykle barwnych układanek do obserwowania i poznawania natury oraz ćwiczenia myślenia logicznego. Dzięki różnorodnym formom zabaw przedszkolaki dowiedzą się m.in., jak wygląda przyroda o różnych porach roku, czym różnią się ryby żyjące w morskich akwenach, jak wygląda życie mrówek oraz skąd bierze się np. miód. Każdy z przyrodniczych tematów uczy praktycznych umiejętności: określania następstwa czasu i związków przyczynowo-skutkowych, porównywania wielkości, rozpoznawania przeciwieństw oraz liczenia w zakresie 1–10. Wiedza przyrodnicza w formie układanek logicznych Jak wyglądają drzewa ozdobne i owocowe w różnych porach roku - Kto śpi w kokonie? Które zwierzę jest wolne, a które szybkie? Gra edukacyjna „Logika” (3–7 lat) to idealna propozycja dla ciekawych świata przedszkolaków, którzy uwielbiają odkrywać tajemnice przyrody, układać puzzle i układanki oraz rozwiązywać zagadki. [Azymut]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 894 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logix : gra logiczna : mini. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra (1 przestrzenna plansza, kule czerwone, zielone, żółte, niebieskie - po 6 szt., kule szare - 2 szt., kula czarna - 1 szt., podstawka do kul, karty kodów - 16 szt.) : karton, plastik, tektura, kolor ; 19x20x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry gracz losuje swój tajny kod, którego wzór musi potem ułożyć z kolorowych kul na planszy. Ruch gracza może nastąpić poprzez dołożenie kuli, zdjęcie lub zamianę kul, co dodatkowo dodaje grze elementów rywalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 854 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logopary : gra logopedyczna. - Gospodarz : Abino, [2021]. - 1 gra (43 okrągłe karty): karton, papier, kolor ; w pudełku 17x17x5 cm + instrukcja
"Logopary" to gra logopedyczna zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających głoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. "Logopary" to prosta gra karciana z pięknymi ilustracjami, dzięki której trudne wyrazy nie są już takie trudne. Jakie głoski ćwiczy? syczące, ciszące, szumiące. [Eduksięgarnia]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 892 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Memory Polak mały : gra edukacyjna / - Warszawa : Kangur, 2017. - 1 gra w pudełku (24 karty ) : kolor. ; pudełko 20 x 14 x 4 cm + Instrukcja (1 strona : ilustracje ; 10x17 cm).
Ulubiona zabawa dzieci, która ćwiczy pamięć. Memory Polak Mały to karty kojarzące się z Polską. Zawierają symbole, które dzieci znają i chętnie zapamiętają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 910, GF. 898, GF. 899 (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Milionerzy : Gold. - Nowa edycja. - Warszawa : EVO CE, copyright 2017. - 1 pudełko (1 plansza, 605 kart Pytanie i Odpowiedź, 55 Kart Gold, 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź, 16 żetonów Kół Ratunkowych, 6 pionków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x39x9 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
Milionerzy GOLD, to kolejna odsłona z serii gier planszowych Milionerzy. Zawarte w grze pytania pochodzą z programu telewizyjnego bijącego rekordy oglądalności w Polsce i na świecie! Zostań graczem lub prowadzącym Milionerów, a pełne napięcia chwile i fantastyczne emocje w gronie przyjaciół masz zagwarantowane! W zestawie kolejne czwarte koło ratunkowe - źle odpowiedziałeś? Spróbuj jeszcze raz masz drugie podejście. Gra charakteryzuje się trudnymi pytaniami GOLD. Zupełnie nowe, specjalnie stworzone do gry planszowej. Odpowiedź poprawnie na pytania a czeka Cię bonus!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 797 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Omnibus. - Warszawa : Kangur, 2021. - Zawartość pudełka 54 kart do gry, 162 pytania, 12 żetonów, instrukcję : karton, plastik ; 15 x 15 cm.
Skąd nawigacje wie gdzie jechać? Czym są endorfiny? Która czekolada jest najzdrowsza? Z czego robi się popcorn? Zamień się w prawdziwego OMNIBUSA, odpowiadając na ciekawe pytania. Rywalizuj z rodzina i znajomymi. W grze znajdziecie wiele ciekawych pytań o dwóch poziomach trudności oraz 12 żetonów. Wygrywa ten, kto odpowie na najwięcej pytań. Przekonaj się kto wie więcej!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 900 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Polska : gra quizowa. O tym warto wiedzieć! - [Kraków] : Tactic, copyright 2016. - 1 pudełko (plansza, 400 kart, 6 pionków, wskaźnik kategorii, 24 żetony odpowiedzi) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (1 strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm).
Nowa wersja popularnej gry oferuje modyfikację mechaniki i nowe ekscytujące pytania, dzięki czemu zabawa jest jeszcze lepsza! Wszyscy uczestnicy grają w tym samym czasie, rozwiązując test wielokrotnego wyboru. Test gwarantuje zabawę na wielu poziomach zaawansowania. Zróżnicowane pytania z sześciu kategorii tematycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Prawo jazdy rowerowe : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (plansza, 2 kostki, 4 pionki, 55 kart z pytaniami, 32 znaki drogowe, 24 żetony (12 zielonych, 12 czerwonych), karty do gry 4 sztuki, klepsydra) : karton, drewno, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x24x6 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Gra oparta na zabawnej rywalizacji, jest jednocześnie znakomitym pretekstem dla dzieci do wstępnego poznania zasad ruchu drogowego. Każdy z uczestników gry, poruszając się po jej torze, poznaje znaczenie znaków drogowych i zasady prawidłowego postępowania podczas jazdy (ucząc się na własnych błędach). Bogactwo używanych w grze rekwizytów sprawia, że łączy ona w bardzo atrakcyjny dla graczy sposób naukę i zabawę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 697, GF. 696 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rozpoznaj i nazwij Emocje - Espana : Akros , [2023]. - 1 gra (35 kart z emocjami) :ilustracje kolorowe ; w pudełku 22 x 24 cm instrukcja.
Gra w opisywanie emocji jest pierwszym krokiem we wstępnej fazie rozwoju samoświadomości, pomaga osiągnąć większą samokontrolę i właściwie reagować w różnych sytuacjach. Pomaga zidentyfikować 10 podstawowych emocji, które kierują naszym zachowaniem, określić je jako przyjemne bądź nieprzyjemne, nazwać je, i określić stopień ich natężenia. Grać można na kilka sposobów, np. można poprosić graczy żeby pogrupowali karty pokazujące takie same emocje i ułożyli je od najmniej do najbardziej intensywnych, można poprosić o podzielenie karty ze względu na charakter pokazanych emocji: przyjemne, nieprzyjemne i neutralne, można też zagrać w kalambury, zadaniem graczy będzie odegranie emocji, której kartę wylosowali. Zalety: - umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji, - kształtowanie empatii i umiejętności radzenia sobie z uczuciami. W zestawie: - 30 zdjęć emocji o śr. 9 cm, - 5 okrągłych kart z koniczynkami, - pudełko o wym.: 23,6 x 18,7 x 7,2 cm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GF. 951 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wszystkie państwa świata : gra planszowa. Ile flag potrafisz rozpopznać? Edukacyjna i zabawna gra rodzinna - sprawdź swoją wiedzę o 195 krajach świata? - Pori : Tactic Games Oy, copyright 2014. - 1 pudełko (plansza, 200 kart: 195 kart państw i 5 kart kontynentów, 36 pionków: 6x5 kolorów) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 6x25x25 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm).
Niezwykły quiz o państwach i flagach! W grze przypisujemy flagi państwom, a następnie odgadujemy ich stolice. Aby wygrać, należy zdobyć flagi państw z każdego kontynentu. Mnóstwo ciekawych wiadomości o państwach z całego świata! Niosący emocje joker! Łatwo przyswajalne zasady. źródło opisu: [Czytam.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 796 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcona matematyka [Pomoce dydaktyczne]: 7-12 lat - Kraków : Bright Junior Media, cop. 2016. - Teka (60 k. dwustr.) : il. ; 20x9 cm.
Od dziś matematykę masz... w kieszeni. Matematyczne zagadki i łamigłówki obejmują tematy pojawiające się w 4 pierwszych klasach szkoły podstawowej. Z przymrużeniem oka i w atrakcyjnej oprawie graficznej Xplore Team otwiera przed dziećmi świat zagadnień matematycznych. Książeczka uczy logicznego myślenia, samodzielności w rozwiązywaniu problemów matematycznych. Odchodząc od podręcznikowej, szkolnej sztampy "Zakręcona matematyka" proponuje nowe spojrzenie na zagadnienia matematyczne. Niewielki format i spięcie plastikową śrubką jest zaletą podczas podróży. 120 stron nauki w formie zabaw, które: - Bawią zakręconymi zadaniami. - Ćwiczą spostrzegawczość. - Uczą samodzielnego i logicznego myślenia. - Towarzyszą w podróżach małych i dużych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 643 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złodzieje dzieł sztuki : familijny escape room - Chwaszczyno : Z.P. "Alexander" Piotr Pundzis, [około 2022]. - 1 gra (11 obrazów, 9 cyfr kodu do zamka, 7 kart zagadek, 4 identyfikatory personelu, 4 klipsy na identyfikatory, 3 plakaty, 1 zamek szyfrowy, 1 sekretna koperta, 1 program wystawy, 1 księga wskazówek, 1 czytnik wskazówek, 1 taśma klejąca) : plastik, papier, kolor ; w pudełku 5x28x19 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje kolorowe ; 21 cm).
(Familijny Escape Room)
Tradycyjnie pojęcie escape room oznacza formę gry terenowej, w której gracze zostają zamknięci w pomieszczeniu i próbują się z niego wydostać, np. otworzyć drzwi za pomocą tajnego kodu. Aby zdobyć kod, drużyna musi rozwiązać ukryte w pokoju zagadki.W naszej domowej, rodzinnej wersji nikt nikogo nie zamyka, ale reszta zasad zostaje taka sama. Dalej musicie rozwikłać szereg łamigłówek, żeby znaleźć rozwiązanie. Wrażenie jest zatem łudząco podobne, a przy tym gra jest zupełnie bezpieczna i bezstresowa. Stosując się do instrukcji na poszczególnych elementach, zamieniacie cały pokój w interaktywny świat gry. Zagadki oraz ich rozwiązania znajdują się wszędzie wokół was.Każdy zestaw jest inny i zawiera wszystko, czego potrzeba, żeby stworzyć najprawdziwszy escape room we własnych czterech ścianach wciągające zagadki, tajemnicze wskazówki i zaskakujące materiały pomocnicze.Tu nie ma planszy ani talii kart. Elementy gry rozwiesza się na ścianach, rozkłada na półkach, parapetach, na podłodze. Zdarza się, że niektóre rekwizyty pozostają ukryte, aż zawodnicy odnajdą je w pokoju, który przestał być zwykłym pokojem, a stał się integralną częścią gry. Dzięki zawartości każdego zestawu można też stworzyć niepowtarzalny klimat właściwy dla danej przygody. Dzięki czytnikowi wskazówek gracz nie ryzykuje także, że utknie gdzieś i nie będzie mógł dalej wykonywać zadania. Jeżeli jakaś zagadka nastręcza większych trudności, można zawsze zajrzeć do podpowiedzi. Jedyne co traci się wówczas to dodatkowy czas, przez co w finale zdobywamy mniej punktów. Kupując ten zestaw otrzymujecie zaproszenie na prywatny pokaz obrazów znajdujących się w kolekcji rodziny Harringtonów. Jeden z członków rodu - Charles, rozgoryczony faktem, że krewni nie dopuszczają go do zarządzania majątkiem, wynajął was, abyście ukradli jeden z obrazów. W rodzinnej posiadłości znajdziecie serię wskazówek, które pomogą wam rozpoznać właściwe malowidło. Na szczęście nie jesteście zdani tylko na siebie Charles ma wśród personelu swojego człowieka, który pomoże wam w ucieczce. Tylko musicie najpierw rozszyfrować, kto jest Waszym tajnym pomocnikiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 950 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2017]. - 1 pudełko (50 znaków drogowych z podstawką : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 3x14x24 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje kolorowe ; 15 cm).
Znaki Drogowe Zestaw miniaturowych znaków drogowych, które z jednej strony uatrakcyjnią każdą zabawę samochodzikami, z drugiej są idealnym sposobem na łatwe i przyjemne poznanie ich znaczenia. Znaki mają wysokość 5 cm i są obsadzone w plastikowych podstawkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 698, GF. 699 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : edukacyjna gra towarzyska: memory. - Częstochowa : Adamigo, cop. 2018. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo "memory" w języku angielskim znaczy "pamięć". Zawartość: 80 kartoników pogrupowanych w pary (40 par) instrukcja Cechy gry: wiek gracza: 7+ liczba graczy: 2-6
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 704, GF. 705 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : karty edukacyjne. - Warszawa : Edgar, 2015. - 1 pudełko (55 dwustronnych ilustrowanych kart) : karton, kolor ; w pudełku 22x19,5x5,8 cm.
KARTY EDUKACYJNE. ZNAKI DROGOWE liczba ocen: 1zaloguj się, aby móc oceniaćKsiążka Ilość 1 cena: 19,80 zł DO KOSZYKA OPIS Karty edukacyjne. Znaki drogowe składają się z talii 55 dwustronnych, ilustrowanych kart, na których przedstawiono 52 znaki drogowe i ich znaczenie. Dzieki zabawom z kartami dziecko uczy się poprawnie przyporządkowywać je do jednej z czterech kategorii: ostrzegawcze, zakazu, nakazu i informacyjne. Na awersach kart zamieszczono symbole znaków drogowych, na odwrocie rysunki postaci ze znakami oraz nazwy tych znaków, aby ułatwić ich zapamiętywanie. Karty objaśniające znaki drogowe to idealny zestaw dla przedszkolaków i uczniów klas 1-3. Sprawdzą się zarówno podczas zabaw z opiekunami, rodzeństwem i rówieśniakami, jak i podczas zajęć w przedszkolu lub szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 712, GF. 711 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Znaki drogowe : memory : edukacyjna gra towarzyska. - Częstochowa : Adamigo, 2015. - 1 pudełko (80 sztywnych kafelków) : karton, kolor ; w pudełku 6x22x31 cm.`
ADAMIGO - Edukacyjna Gra Towarzyska - MEMORY - Znaki Drogowe - 3297 Znaki drogowe czekają na wiernych fanów motoryzacji... w jednym pudełku! Zapraszamy do Memory od Adamigo! Aż 80 twardych, lakierowanych tafelków, a na nich 40 par kolorowych znaków drogowych czeka na odnalezienie przez małe rączki i bystre główki ciekawskich uczniaków! Wyraziste obrazki w głębokich kolorach zachwycają i dostarczają mnóstwo walorów poznawczych. Smyki mają okazję poznać zarówno znaki zakazu, jak i ostrzegawcze. Przedstaw swojemu maluszkowi drogowy świat podczas radosnej zabawy i odrobinie zdrowej rywalizacji. Zabawa w MEMORY rozwija pamięć, uczy koncentracji, uprzyjemnia wolne chwile, wyzwala pozytywne emocje oraz zbliża rodzinę... Polecamy! Zestaw zawiera: - tafelki do gry - 80 szt. - instrukcję - 1 szt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 702, GF. 703 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej