Jacewicz Agata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
Forma i typ
Książki
(4)
Artykuły
(3)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Jacewicz Agata
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Nauczanie
(2)
Finlandia - szkolnictwo
(1)
Gimnastyka
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkole
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Włochy - szkolnictwo
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Tytuł czasopisma
Wychowanie w Przedszkolu
(2)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz nauczycieli rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową. Intencją Autorki jest pomoc w organizowaniu pracy w dziećmi oraz wyzwalanie pedagogicznej inwencji (...) podniesienie rangi metod aktywizujących i wspierających w edukacji przedszkolnej. Proponowane są konkretne rozwiązania w pracy z przedszkolakiem, sprzyjające wzmacnianiu jego aktywności i kreatywnosci. (...) Należy podkreślić, że jest to publikacja potrzebna, porządkuje bowiem pewien obszar wiedzy i praktyki przedszkolnej zwłaszcza w kontekście objęcia dzieci pięcioletnich rocznym obowiązkiem przedszkolnym. [z recenzji dr hab. prof. APS i UWM Ewy M. Kuleszy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106834 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48650 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39290 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64266 P 1,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarówno tytuł książki, jej struktura, jak i wprowadzający do zawartej w niej problematyki wstęp zapowiadają odbiorcom dzieła bardzo interesującą przygodę intelektualną wpisującą się wielorako w obszar szeroko pojętej problematyki edukacji elementarnej - pierwszego i najważniejszego etapu w strukturze współczesnego systemu szkolnego. Rzecz oczywista każdy poziom i każda forma edukacji jest ważna, jako że z założenia ma służyć rozwojowi człowieka, pomagać mu w stawaniu się coraz bardziej samodzielnym i niezależnym oraz kompetentnym na miarę jego możliwości, oczekiwań i aspiracji, a także zaangażowania. Jednakże priorytetowe znaczenie edukacji elementarnej wynika przede wszystkim stąd, że stanowi ona szczebel fundamentalny i propedeutyczny, przygotowujący do dalszych etapów edukacji. Dzieciństwo bowiem to szczególny okres rozwoju człowieka, znacząco warunkujący jego dalsze losy (...) książka dr Agaty Jacewicz ewidentnie wychodzi naprzeciw owym zadaniom i wyzwaniom. Praca zawiera solidnie opracowaną część teoretyczną (...) została przygotowana bardzo staranie w szerokim kontekście problemowym, z uwzględnieniem zwłaszcza przemian społeczno-kulturowych w kraju i na kontynencie europejskim. Autorka wykorzystała bogatą literaturę przedmiotu (...) wyczerpująco przedstawiła założenia metodologiczne badań własnych. W rozdziale empirycznym wieloaspektowo zanalizowała wyniki przeprowadzonych na terenie Białegostoku badań własnych, bogato dokumentując je różnymi formami prezentacji (liczne tabele, wykresy, schematy oraz ryciny), wykazując przy tym dbałość o skrupulatność faktograficzną w analizach i interpretacji rezultatów procesu badawczego. (...) pragnę podkreślić, że książka posiada duże walory poznawcze i informacyjne. Autorka zawarła w swojej pracy niezwykle ważną i niewystarczająco rozpoznaną problematykę z zakresu edukacji elementarnej i w interesujący sposób ją zaprezentowała oraz podjęła konstruktywne próby rozwiązania postawionych problemów, osadzając całość w ustawicznie ewoluującej współczesnej rzeczywistości. [z recenzji prof. zw. dr hab. Urszuli Ostrowskiej, Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107465 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdą próbę określenia istoty oraz możliwości realizacji działań ukierunkowanych na profilaktykę oraz terapię niepowodzeń szkolnych u dzieci i młodzieży, jako znaczącego elementu na drodze ich rozwoju i socjalizacji należy przyjmować z należnym zadowoleniem, uwagą i refleksją bazującą na zawartych w niej koncepcjach, tendencjach poprawy obecnego stanu rzeczy czy sugestiach realizacji działań reformujących dotychczasowe praktyki (...). Pozycja obejmuje łącznie 12 tekstów analizujących dylemat powodzeń i niepowodzeń szkolnych w mnogości możliwych płaszczyzn percepcji danego problemu, tj. gotowości szkolnej, specyficznych trudności w opanowaniu podstawowych umiejętności szkolnych: czytania, pisania i liczenia, dysleksji rozwojowej, niedostosowania społecznego, wsparcia komunikacyjnego, metody M. Montessori (...). Nie wątpię też, że jej opublikowanie znajdzie grono czytelników zainteresowanych poruszaną problematyką (szczególnie studentów pedagogiki -przede wszystkim edukacji wczesnoszkolnej i pedagogiki przedszkolnej, jak również czynnych pedagogów pracujących z uczniami klas młodszych szkół ogólnodostępnych). Znajdą oni w niej bowiem ważną wiedzę na temat zjawiska (nie)powodzeń szkolnych u dzieci i młodzieży we współczesnej rzeczywistości społecznej, jak również jego istoty i różnorakich uwarunkowań wewnątrz-i zewnątrzpochodnych. [z recenzji dr hab. Marzenny Zaorskiej, prof. UMK w Toruniu]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106983 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63444 P 2,5 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Wiek przedszkolny jest szczególnie predysponowany do wszechstronnego oddziaływania wychowawczego na dziecko. Istotnym zagadnieniem w tym okresie obok rozwoju intelektualnego jest właściwe rozbudzanie u dzieci umiejętności i nawyków ruchowych. Ważną rolę w aktywizacji fizycznej dzieci odgrywają placówki przedszkolne, w tym aktywność i kreatywność nauczycieli edukacji przedszkolnej. Właśnie tej problematyce poświęcona jest ta książka. Temat publikacji jest niezwykle ważny i odpowiada nie tylko na potrzeby rozwoju nauk pedagogicznych, ale i na zapotrzebowanie społeczne. Liczne badania i najnowsze ekspertyzy wskazują na potrzeby i kierunki zmian w systemie edukacji w obszarze wychowania przedszkolnego oraz kompetencji dzieci przedszkolnych związanych z aktywnością i umiejętnościami ruchowymi. [z rezencji dr hab. prof. nadzw. Elżbiety Huk-Wieliczuk].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107200 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48776 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39299 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej