Jaskulska Sylwia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Artykuły
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Jaskulska Sylwia
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Oceny szkolne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczniowie
(2)
Zachowanie
(2)
Antropologia społeczna
(1)
COVID-19
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dzieci
(1)
Gimnazja
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrzędy przejścia
(1)
Opinia publiczna
(1)
Oświata
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kultura Szkoły ; 1)
Posługując się metaforą militarną, autorzy przybliżają problematykę funkcjonowania współczesnej szkoły. Poruszają tematy zarówno gorące i aktualne, jak i trudne oraz niewygodne. Szukają odpowiedzi między innymi na takie pytania: Kto z kim prowadzi wojnę? Gdzie? O co? Za pomocą czego? Z jakim skutkiem? Teksty zaprezentowane w pracy podzielono na cztery części - przedpole, strategie, taktyki, manewry - oraz uporządkowano od tych najbardziej ogólnych lub dotyczących nadrzędnych zagadnień, jak np. polityka oświatowa, do bardzo konkretnych ilustracji pokazujących pewne wycinki szkolnej codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112420 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga - płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana problematyka jest ważna, teksty (choć łączy je kontekst edukacyjny) - interdyscyplinarne, a sposoby prezentacji poszczególnych tematów - niebanalne. Udało się nam w jednej książce zgromadzić artykuły autorów z całej Polski, z wielu ośrodków akademickich. Łączy ich zainteresowanie rolą kultury współczesnej w kształtowaniu tożsamości. Mamy nadzieję, że Czytelnik podczas lektury będzie książkę tę współtworzył, wraz z autorami czytając kody, mnożąc znaczenia niedokończonych, kontrowersyjnych, głośnych, a także zapomnianych, niedocenianych tekstów i edukacyjnych kontekstów kultury współczesnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105813 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48245 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 344)
Czy czas pandemii COVID-19 i kształcenia zdalnego trwale zmienił polską szkołę? Czy po nadrobieniu zaległości programowych system szkolny będzie dążył do status quo sprzed pandemii? Czy wymuszone sytuację rozwiązania technologiczne i nowe kompetencje nauczycieli i uczniów zostaną wykorzystane? Te i podobne pytania nurtują naukowców i praktyków, a prowadzone w obszarze edukacji badania przybliżają nas do odnalezienia odpowiedzi. Prezentowanym raportem badawczym włączamy się w dyskusję nad rzeczywistością kształcenia zdalnego i przewidywaniami co do jego bliższych i dalszych konsekwencji. Książka jest finalnym raportem z badań nad procesem uczenia się w czasie pandemii COVID-19, prowadzonych w roku szkolnym 2020/2021 przez zespół badawczy z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i firmę VULCAN (operatora jednego z najpopularniejszych dzienników elektronicznych - UONET+). Wyniki badań, które obudowaliśmy ramą teoretyczną dotyczącą sytuacji w Polsce w okresie pandemii, a także dynamiki cyfrowego świata ucznia, teorii uczenia się wspomaganego technologicznie i procesu kształtowania kompetencji cyfrowych, to próba określenia, jak doświadczenia kształcenia na odległość zmieniają wyobrażenia i oczekiwania uczniów i uczennic wobec szkoły, a szczególnie ich preferencje dotyczące uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117068 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 272.)
W monografii przedstawiono analizę sytuacji uczniów znajdujących się na progu edukacyjnym w pryzmacie antropologicznej kategorii rytuału przejścia. Trzy etapy longituidalnych badań odpowiadały trzem fazom rytuału (faza wyłączenia – koniec trzeciej klasy gimnazjum, faza liminalna – początek pierwszej klasy szkoły ponadgimnazjalnej, faza włączenia – koniec nauki w pierwszej klasie szkoły ponadgimnazjalnej). Poszukiwano odpowiedzi na pytanie, jaki jest profil przejścia adolescentów z gimnazjum do szkoły ponadgimnazjalnej ze względu na wybrane subiektywne aspekty tożsamości osobowej, orientacje temporalne i edukacyjne plany na przyszłość, obraz siebie w roli ucznia, stosunek do szkoły, poziom identyfikacji ze szkołą, wyobrażenia i oczekiwania względem siebie w roli ucznia i względem szkoły oraz stosunek do zmiany. Wyniki badań ukazujące współczesne oblicze szkolnych obrzędów przejścia oraz przemian tożsamości uczniów w tym okresie prowadzą do wniosku o znaczącej roli środowiska szkolnego w kreowaniu doświadczeń sprzyjających rozwojowi adolescentów, których status się zmienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114817 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Czy czas pandemii COVID-19 i kształcenia zdalnego trwale zmienił polską szkołę? Czy po nadrobieniu zaległości programowych system szkolny będzie dążył do status quo sprzed pandemii? Czy wymuszone sytuację rozwiązania technologiczne i nowe kompetencje nauczycieli i uczniów zostaną wykorzystane? Te i podobne pytania nurtują naukowców i praktyków, a prowadzone w obszarze edukacji badania przybliżają nas do odnalezienia odpowiedzi. Prezentowanym raportem badawczym włączamy się w dyskusję nad rzeczywistością kształcenia zdalnego i przewidywaniami co do jego bliższych i dalszych konsekwencji. Książka jest finalnym raportem z badań nad procesem uczenia się w czasie pandemii COVID-19, prowadzonych w roku szkolnym 2020/2021 przez zespół badawczy z Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i firmę VULCAN (operatora jednego z najpopularniejszych dzienników elektronicznych – UONET+). Wyniki badań, które obudowaliśmy ramą teoretyczną dotyczącą sytuacji w Polsce w okresie pandemii, a także dynamiki cyfrowego świata ucznia, teorii uczenia się wspomaganego technologicznie i procesu kształtowania kompetencji cyfrowych, to próba określenia, jak doświadczenia kształcenia na odległość zmieniają wyobrażenia i oczekiwania uczniów i uczennic wobec szkoły, a szczególnie ich preferencje dotyczące uczenia się.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej