Zubrzycka-Maciąg Teresa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(17)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(10)
Artykuły
(7)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(34)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(7)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(7)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(655)
Krzyżanowski Julian
(625)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(-)
Kochanowski Jan
(572)
Konopnicka Maria
(499)
Słowacki Juliusz
(435)
Mickiewicz Adam
(400)
Sienkiewicz Henryk
(322)
Prus Bolesław
(319)
Krasicki Ignacy
(310)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeromski Stefan
(307)
Goetz Magdalena
(303)
Kraszewski Józef Ignacy
(287)
Orzeszkowa Eliza
(267)
Trzeciak Weronika
(262)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Łoskot Małgorzata
(240)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Iwaszkiewicz Jarosław
(177)
Śliwerski Bogusław
(174)
Suchodolski Bogdan
(171)
Wyspiański Stanisław
(171)
Żeleński Tadeusz
(171)
Markiewicz Henryk
(170)
Estreicher Karol
(164)
Szekspir William
(163)
Jachowicz Stanisław
(161)
Wisłocki Jerzy
(160)
Lenin Vladimir Il'ič
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Norwid Cyprian Kamil
(147)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(146)
Marciniak Ryszard
(145)
Potocki Stanisław Kazimierz
(144)
Nečas Jiři
(143)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Reymont Władysław Stanisław
(131)
Rolando Bianka
(131)
Bogdanowicz Marta
(127)
Lange Antoni
(125)
Denek Kazimierz
(123)
Stróżyński Klemens
(122)
Elsner Danuta
(121)
Okoń Wincenty
(121)
Noska Zbigniew
(119)
Kordziński Jarosław
(116)
Dąbrowska Maria
(114)
Cyrański Czesław
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Garstka Tomasz
(110)
Kupisiewicz Czesław
(108)
Skrzyński Dariusz
(107)
Hinz Magdalena
(105)
Liebert Jerzy
(105)
Łuba Małgorzata
(103)
Kolberg Oskar
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Urbańczyk Stanisław
(99)
Faliszewska Jolanta
(97)
Jakubowski Jan Zygmunt
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Rostworowski Emanuel
(96)
Czubiński Antoni
(95)
Gomulicki Wiktor
(95)
Nowak Małgorzata
(95)
Słomczyński Maciej
(95)
Korczak Janusz
(93)
Asnyk Adam
(90)
Szkutnik Leon Leszek
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Marchel Paweł
(89)
Tatarkiewicz Władysław
(89)
Dzierzgowska Irena
(88)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Zielińska Ewa
(86)
Żaba-Żabińska Wiesława
(86)
Van Laere Karolina
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Nowacki Tadeusz Wacław
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Pigoń Stanisław
(82)
Topolski Jerzy
(82)
Wyka Kazimierz
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Kawula Stanisław
(80)
Krawczuk Aleksander
(80)
Krysicki Włodzimierz
(80)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Terapeuci
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Nauczyciele
(8)
Asertywność
(6)
Uczniowie
(4)
Wychowanie
(3)
Agresywność
(2)
Dziecko
(2)
Godzina wychowawcza
(2)
Pedagogika
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Rodzice
(2)
Wychowawstwo
(2)
Alkoholizm
(1)
Biblioterapia
(1)
Choreoterapia
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Empatia
(1)
Godziny wychowawcze - konspekty
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Internet
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mnemotechnika
(1)
Montessori, Maria (1870-1952)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie - metody
(1)
Nauczanie początkowe - aktywizacja ucznia
(1)
Nauczanie początkowe - programy i konspekty
(1)
Nałóg
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podmiotowość
(1)
Podstawa programowa
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Przyroda
(1)
Psychologia
(1)
Rodzice - postawy
(1)
Savoir-vivre
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
(1)
Stres
(1)
Styl życia
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo muzyczne
(1)
Sztuka ludowa ukraińska
(1)
Teatroterapia
(1)
Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
(1)
Tolerancja
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół muzycznych
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uczucia
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Wagary
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Wychowanie patriotyczne
(1)
Wychowanie seksualne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowania prozdrowotne
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Podręczniki
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Tytuł czasopisma
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(3)
Edukacja Ustawiczna Dorosłych
(1)
Nauczanie Początkowe
(1)
Opieka Wychowanie Terapia
(1)
Życie Szkoły
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zjawisko wypalenia zawodowego nauczycieli jest istotnym problemem społecznym i pedagogicznym. Częste występowanie napięć i stresów w trudnych na ogół warunkach pracy zawodowej powoduje wyczerpanie emocjonalne oraz symptomy utraty poczucia podmiotowości nauczycieli, obniża ich motywację i zaangażowanie w sprawy szkoły i środowiska. W zawodzie nauczycielskim, w którym rotacja osób zatrudnionych jest niewielka, ma to niekorzystne skutki zarówno dla samych nauczycieli, jak i uczniów, gdyż wypalenie zawodowe z oczywistych powodów obniża jakość pracy pedagogicznej. Publikacja ma wysoki poziom merytoryczny, dotyczy istotnego, a zbyt mało rozpoznanego zagadnienia oraz przedstawia wyniki wartościowych, szeroko zakrojonych pod względem tematycznym badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105029 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38657 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Monografia stanowi ciekawy i wartościowy wkład do dyskursu nad współczesnymi zagadnieniami teorii i praktyki wychowania. Teraźniejszość w edukacji i w innych sferach życia społecznego stanowi przebogaty poznawczo obszar badawczy, z którego autorzy poszczególnych rozdziałów sporządzili nośne i trafne sprawozdania. Wartością nie do przecenienia jest zaprezentowana w pracach różnorodność wynikająca z odmiennych perspektyw ujmowania dynamiki współczesnego wychowania oraz przenikanie zagadnień postrzeganych jako szanse i zagrożenia procesu wychowania. Nośność podejmowanej problematyki kieruje monografię do rąk szerokiego grona odbiorców. Może być ona wykorzystywana w kształceniu studentów kierunków pedagogicznych, socjologicznych i innych humanistycznych, wewnątrz których penetrowane są zagadnienia wychowania. Studium powinno dotrzeć także do praktyków zarządzających edukacją, na różnorodnych szczeblach kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 105187 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48003 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38659 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32130 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44915 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wychowanie, obok kształcenia i opieki, to główne zadania współczesnej szkoły. Oczekuje się od niej, aby była nie tylko instytucją nauczającą, ale także chroniącą indywidualność każdego ucznia, przygotowującą do świadomego i wartościowego uczestnictwa w życiu społecznym oraz do kierowania własnym rozwojem i samorealizacji. Szczególną rolę w procesie wychowania szkolnego odgrywają nauczyciele - wychowawcy klas. Od ich wiedzy, umiejętności, postaw i zaangażowania w dużej mierze zależy stosunek uczniów do obowiązków szkolnych, nastawienie i motywacja do nauki, funkcjonowanie w grupie rówieśniczej, a w konsekwencji jakość życia szkolnego. Bardzo ważne dla skuteczności podejmowanych przez nauczyciela działań wychowawczych jest pozyskanie dla współpracy rodziców. Tym głównym kierunkom refleksji pedagogicznej nad wychowaniem w szkole poświęcone jest niniejsze opracowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105759 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48409 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38878 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32192 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45011 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi istotne - z punktu widzenia społeczno-edukacyjno-zdrowotnego - opracowanie stanowiące niezaprzeczalny wkład Autorów w dalszy rozwój i poszerzenie pól badawczych we współczesnych naukach społecznych, w tym również pedagogice zdrowia i socjologii zdrowia. Uwidacznia ona słuszny pogląd , iż założenia i koncepcje badania zachowań zdrowotnych wydają się niezwykle użytecznymi narzędziami studiów nad ich rolą w warunkach peryferyjności i dynamicznych przemian społeczno-kulturowych, które charakteryzują w szczególności kontekst polski. Monografia ma charakter interdyscyplinarny. Poszczególne jej fragmenty stanowią samodzielne całości i jednocześnie ich treść się dopełnia. Wartość poznawcza publikacji świadczy o jej wysokim poziomie naukowym. Z recenzji dr. hab. Mirosława Kowalskiego, prof. UZ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie ma służyć pomocą nauczycielom w ich pracy diagnostycznej i terapeutycznej. Cz.I "Diagnoza i terapia uczniów - wybrane zagadnienia" ma na celu przybliżenie nauczycielom treści związanych z najczęściej występującymi w praktyce szkolnej trudnościami dydaktycznymi i wychowawczymi związanymi z pracą z dzieckiem: dyslektycznym, z ADHD, zdolnym, agresywnym, zagrożonym uzależnieniami czy ofiarą przemocy domowej. Cz.II "Rozwijanie wybranych cech i umiejętności psychospołecznych uczniów" przedstawia podstawy teoretyczne i wskazania praktyczne dotyczące wspomagania wychowanków w rozwoju w zakresie inteligencji emocjonalnej, rozwijania u nich gotowości do zachowań asertywnych i empatii. Cz.III "Wybrane metody terapii w pracy z dziećmi i młodzieżą" ukazuje obszar działalności pedagogicznej z zakresu arteterapii. Przedstawiono tu możliwości zastosowania w pracy pedagogicznej elementów teatroterapii i technik parateatralnych, muzykoterapii oraz biblioterapii, które jednocześnie stanowić mają inspirację dla nauczycieli do kreatywnego wypełniania zadań dydaktyczno-wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103313 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49523, 47342 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37929 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31563, 31564 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45004 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63211 P 2,5 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Asertywność w praktyce szkolnej / Teresa Zubrzycka-Maciąg. // Opieka Wychowanie Terapia. - 2002, nr 1, s. 26 - 29, bibliogr.
Dokument nadrzędny: Opieka Wychowanie Terapia.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96313, 96314 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Asertywność traktuje się jako jeden z podstawowych wyznaczników kwalifikacji zawodowych nauczycieli i wychowawców. Rozwijanie umiejętności asertywnych sprzyja bowiem przezwyciężaniu problemów nerwicowych, budowaniu zdolności samokontroli i odporności na stres oraz kształtowaniu umiejętności skutecznego i konstruktywnego funkcjonowania interpersonalnego. Powszechnie uważa się, że gotowość do przejawiania zachowań asertywnych stanowi istotny warunek zdrowia psychicznego człowieka. Zamieszczony w pracy empirycznie zweryfikowany program rozwijania asertywności jest metodyczną propozycją dla osób profesjonalnie zajmujących się doskonaleniem umiejętności psychospołecznych pedagogów. Książka adresowana jest również do wszystkich osób pragnących rozwijać własne umiejętności asertywne, w szczególności zaś do nauczycieli i wychowawców, dla których pedagogiczne "bycie" wobec drugiego człowieka jest znaczącą wartością. Z myślą o nich obecne wydanie publikacji zostało wzbogacone o materiały służące do autodiagnozy asertywności pedagoga.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103647 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48356 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38050 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31775 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44427 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka powstała w odpowiedzi na potrzeby nauczycieli poszukujących gotowych rozwiązań lub inspiracji do pracy wychowawczej z dziećmi w wieku szkolnym. Jest ona zbiorem propozycji metodycznych dla nauczycieli pełniących funkcje wychowawców klas. Publikacja zawiera miniprogramy zajęć wychowawczych (obejmujące kilka scenariuszy) o tematyce ważnej dla prawidłowego rozwoju psychospołecznego uczniów. Poszczególne tematy zajęć mogą być podejmowane według zaproponowanej w książce kolejności, albo też mogą być realizowane wybiórczo, w zależności od potrzeb grupy i celu wychowawczego. Oprócz nauczycieli z książki korzystać mogą psychologowie, pedagodzy i wychowawcy grup pracujący ze starszymi dziećmi w szkołach, poradniach, świetlicach (środowiskowych, socjoterapeutycznych) i innych placówkach opiekuńczo-wychowawczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111537 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50156, 51222 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40380 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33297 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46718 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65480 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka skierowana jest do wszystkich nauczycieli. Tym, którzy czują się odpowiedzialnymi wychowawcami, służyć ma pomocą w realizowaniu niezwykle trudnego zadania, jakim jest wychowanie młodego pokolenia. Tym zaś, którzy twierdzą, że nauczyciel ma jedynie nauczać, a nie wychowywać, powinna uzmysłowić, że w pracy pedagogicznej nie chodzi tylko o kompetencje w dziedzinie wiedzy, ale przede wszystkim o te, które odnoszą się do "bycia" pedagogiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105186 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48006 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32129 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka skierowana jest do wszystkich nauczycieli. Tym, którzy czują się odpowiedzialnymi wychowawcami, służyć ma pomocą w realizowaniu niezwykle trudnego zadania, jakim jest wychowanie młodego pokolenia. Tym zaś, którzy twierdzą, że nauczyciel ma jedynie nauczać, a nie wychowywać, powinna uzmysłowić, że w pracy pedagogicznej nie chodzi tylko o kompetencje w dziedzinie wiedzy, ale przede wszystkim o te, które odnoszą się do "bycia" pedagogiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65802 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autorzy podjęli ważny problem, który stosunkowo rzadko jest przedmiotem szerzej zakrojonych badań. (…) Przyjęcie postawy asertywnej pozwala jednostce na bycie sobą, akceptowanie siebie, swobodne wyrażanie opinii i emocji, a także na okazywanie sobie szacunku, z jednoczesnym poszanowaniem praw innych ludzi. Są to umiejętności niezbędne współczesnemu człowiekowi dla satysfakcjonującego funkcjonowania w społeczeństwie. (…) Należy podkreślić dużą wartość poznawczą pracy, która wynika z faktu, iż dostarcza wielu cennych informacji zweryfikowanych empirycznie w badaniach przeprowadzonych w grupie nauczycieli reprezentujących różne szczeble edukacji. (…) Porządkuje wiedzę dotyczącą problematyki asertywności, rozproszoną na co dzień w licznych opracowaniach naukowych, i przedstawia ją w formie przystępnej dla potencjalnego czytelnika. (…) Uważna lektura pozwala także znaleźć wiele odniesień do praktyki edukacyjnej, które mogą mieć zastosowanie w pracy wychowawczej nauczycieli. Wykorzystanie przez nich odpowiednich wniosków i propozycji rozwiązań zawartych w pracy oraz włączenie ich do określonych strategii edukacyjnych mogłoby ułatwić rozwój postawy asertywnej u wszystkich partnerów interakcji zachodzących w szkole (…) [ Z recenzji prof. nadzw. dr. hab. Mieczysława Radochońskiego]
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej